Skoči na vsebino

Vzdrževanje 2-taktaša


ciaolover97

Priporočene objave

No ja padla je odločitev za 125 izpit in motocikel v 2014 sezoni...

Vleče me v 2-takt vode ampak ostaja vprašanje stroškov...

Če bi recimor delal 7000 km na sezono kolk bi me priblizno stalo?

odmislmo bencin in olje tega se zavedam...
ampak pac gume bati potrosni material vglavnem...

Lp, Dino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na vsaki dve sezoni menjava bata (15.000km) = cca 100€

tam nekje med 3. in 4. sezono (oz. na 25.000km +-) bi moral menjat tudi cilinder, bat in vse kar pride zraven = čist odvisno kaj kupiš, MITAKO dobiš že za 300€

------- to je tisto osnovno kar pride pri 2t pri 4t pa ne. Ostalo je pa čist odvisno od tega kako ohranjen motor kupiš in kako z njim ravnaš. So pa ostali stroški popolnoma nerelevantni s tem koliko takten je motor. Zajla na primer ti crkne tako pri 4 kot tudi pri 2 taktnem.

 

Sam sem v dveh sezonah enkrat menjal bat (100€) in kupil ploščico za rave (150€), menjal sem ketnset (mislim da okoli 100€), gume (150€) in pa pred vsako sezono olje v mašini (cca 15€). In to je to.

Popravljeno . Popravil Gasperr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala lepa.

mislm da bo kr 4-takt supermoto padu je tut manj občutljiv...

Lp, Dino

Maš prou ! ! 2-takterje je cajt povozu,če ga kupiš ga boš tudi zeloooo težko prodal ca 2 leti je že prepovedan uvoz 2-takterjev v EU zaradi onesnaževanja ! ! Zato so tudi ukinili 2-takterje v GP.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš prou ! ! 2-takterje je cajt povozu,če ga kupiš ga boš tudi zeloooo težko prodal ca 2 leti je že prepovedan uvoz 2-takterjev v EU zaradi onesnaževanja ! ! Zato so tudi ukinili 2-takterje v GP.

Pravi oseba, ki vozi BMWja. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravi oseba, ki vozi BMWja. :)

2 BMW-eja in 2-Hondi in ima  40 let+prakse (delovne dobe kot avtomehanik) in imam tudi avtomehanikarski mojsterski izpit narejen v Nemčiji !

Od 2-takterjev pa sem imel ne samo vozil :Dongota,Juniorja(2-taktni dizel), Tomos-Colibri,Tomosa 2-brzinca,Solexa 2-kom.,Yamaho Chapi 2-kom,Triumpha 250 ccm(dva bata na eni ojnici) itd.

Od avtov 2-taktnih pa sem imel DKW-eja(Uniona) 3=6 ca 2 leti.Vozil sem tudi Sportnega DKW- Juniorja,Trabanta in Warburga !

Ps; tako da s temi izkušnjami z 2-takterji mi mojga znanja o njih nemoreš oporekat !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 BMW-eja in 2-Hondi in ima  40 let+prakse (delovne dobe kot avtomehanik) in imam tudi avtomehanikarski mojsterski izpit narejen v Nemčiji !

Od 2-takterjev pa sem imel ne samo vozil :Dongota,Juniorja(2-taktni dizel), Tomos-Colibri,Tomosa 2-brzinca,Solexa 2-kom.,Yamaho Chapi 2-kom,Triumpha 250 ccm(dva bata na eni ojnici) itd.

Od avtov 2-taktnih pa sem imel DKW-eja(Uniona) 3=6 ca 2 leti.Vozil sem tudi Sportnega DKW- Juniorja,Trabanta in Warburga !

Ps; tako da s temi izkušnjami z 2-takterji mi mojga znanja o njih nemoreš oporekat !

Niste dojeli sarkazma? :grrr   Je pač tako, da BMWje ne vozijo ravno mladci. In pač Vi, kot starejša oseba(ne to dojet zdej kot provokacijo, navajam zaključke, pridobljene iz danim informacij, taksaktivno), ki jo je "povozil čas" rečete, da je 2 takterje povozil čas. Lahko je tudi ironija. Kakorkoli, bila je zgolj (ne)dolžna šala na osnovi podatka, da vozite BMWja (celo 2, kar Vas dela še 2× starejšega :grim  )

In ne, Vašemu znanju ne oporekam, prej cenim! Zgolj moti me dejstvo, da obstajajo neke norme, ki poskušajo preprečit 2 kapljice več izpustov v morje umazanije in s tem uničujejo specifike 2 taktnih mašin. Mogoče jih ne odlikuje zanesljivost in ekonomičnost, jih pa zato odlikuje moč, teža, specifična krivulja podajanja moči, zvok itd., in to nam je nekaterim zelo všeč  :music4:

Popravljeno . Popravil budacki
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem da smo šli že večkrat skoz. ampak  vseeno. Kateri supermoto 125ccm 2takt. Vdrževanje max. tko kot za aprilijo rs. na leto nardim nekje 7000km- 2 sezoni  je skoraj 15000km. tolk časa bi meu motor. drgač pa končna itd me ne zanima važno da gre bolj kot  125 4t. sicer nerabim za red dolge ture. Morda tam 100km v eno stran največ. 

 

aprilia sx 125?

husa mi ni všeč:s 

kaj sploh je še ostalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem da smo šli že večkrat skoz. ampak  vseeno. Kateri supermoto 125ccm 2takt. Vdrževanje max. tko kot za aprilijo rs. na leto nardim nekje 7000km- 2 sezoni  je skoraj 15000km. tolk časa bi meu motor. drgač pa končna itd me ne zanima važno da gre bolj kot  125 4t. sicer nerabim za red dolge ture. Morda tam 100km v eno stran največ. 

 

aprilia sx 125?

husa mi ni všeč:s 

kaj sploh je še ostalo?

Ubistvu ti je važna končna. Če hočš da ti gre supermoto 2t bolš k 4t ti bo tut več žru. Edina varjanta je hm moto 2t al pa exc 2t, oboje pije veliko, je pa to pomoje edini motor k loh doseže 160 pa da je supermoto (za husqvarno nevem kko je z njo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni blo to mišleno končna ampak bolj tko da mi bo 100 nekje potovalna hitrost, z rezervo torej končno pričakujem 130 nekje več pa res nerabim..... 100km je pa končna hitrost 4t (nekaterih)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš prou ! ! 2-takterje je cajt povozu,če ga kupiš ga boš tudi zeloooo težko prodal ca 2 leti je že prepovedan uvoz 2-takterjev v EU zaradi onesnaževanja ! ! Zato so tudi ukinili 2-takterje v GP.

Če ga je tako čas povozil - zakaj potem v kartingu še vedno in izključno prevladuje 2takt. 4takt se nikakor ne prime? Niti ni razvijanja motorjev v tisto smer. SAmo Axirio je 4 takt pa še to je wankel in samo motor je skoraj 6000€.

Zato ker 2 takt še zdaleč ni povozil čas. In zelo hitr ljudje ugotavljajo da je dejansko vzdrževanje 4taktnega motorja tako kot je treba dražje kot vzdrževanje 2taktnega.

Tudi pri 4taktnem motorju sploh 125ccm gred in ojnica nista večni in sem prepričan da se na toliko in toliko km menja tudi ležaje na spodnjem delu mašine kar pa ponavadi

na servisu ni poceni.

Če bi še vedno prodajali 500ccm V4 2 takt si sigurno kupim enega. Pri 2taktnem motorju moraš samo malo več vedet okrog motorja pa ti bo lepo služil.

Priporočam ti 2takt ker boš dobil več za manj denarja. Poleg tega pa te bo motociklizem minil na 125ccm 4 taktnem motorju ker to je ena velika žalost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga je tako čas povozil - zakaj potem v kartingu še vedno in izključno prevladuje 2takt. 4takt se nikakor ne prime? Niti ni razvijanja motorjev v tisto smer. SAmo Axirio je 4 takt pa še to je wankel in samo motor je skoraj 6000€.

Zato ker 2 takt še zdaleč ni povozil čas. In zelo hitr ljudje ugotavljajo da je dejansko vzdrževanje 4taktnega motorja tako kot je treba dražje kot vzdrževanje 2taktnega.

Tudi pri 4taktnem motorju sploh 125ccm gred in ojnica nista večni in sem prepričan da se na toliko in toliko km menja tudi ležaje na spodnjem delu mašine kar pa ponavadi

na servisu ni poceni.

Če bi še vedno prodajali 500ccm V4 2 takt si sigurno kupim enega. Pri 2taktnem motorju moraš samo malo več vedet okrog motorja pa ti bo lepo služil.

Priporočam ti 2takt ker boš dobil več za manj denarja. Poleg tega pa te bo motociklizem minil na 125ccm 4 taktnem motorju ker to je ena velika žalost.

Dej nehej te 2-takterje hvalit, jas sem zadnjega vozil (leta 1972), ko je bil tvoj oče najstnik na Tomosu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koga briga poraba, če lahko "mišelo" (mešanico) očetu iz kosilnice pa motorke jemlješ :lol1:

No sej konc koncu mu lahk tud bat ukradeš iz kosilnice :P posledično je tud vzdrževanje cenejše :D

 

P.S. sam fotra s kosilnico morš met........priporočam 2T :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... glej... meni osebno se zdi tale ful simpatičen moped...

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7644482

 

sem že hotel kupiti za vozit v službo... pa sem šel pol raje z biciklom.....

 

... vem, da zadnji stavek čudno zveni..  :huh: .... ampak tko sem kaj naredil še malo zase...   :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet se je cela debata razvila.
Glede na to sem prebral ogromno debat predvidevam da tudi ta ne bo nič razrešla.

Vsak naj pelje kar mu paše forumi so za deljenje izkušenj in podobno ne za debat ki jim ni konca.
P.S. Vem začetnik tok pameten sam res nima smisla se kregat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej vem da nisem pisal v popolni slovenščini nisem pa pisal v neki narazumljivi različici slovenščine.
res ne vem zakaj si le ti tako sovražno nastrojen? noben ti na forumu ni storil nič žalega svojih živlenskih frustracij pa tudi ni treba kazati na forumu kot je moto svet.

za zateženost: http://med.over.net/forum5/list.php?526

za lep in prjazen pogovor kljub razlikam :http://www.motosvet.com/tabla/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam že 3 sezone vozim Apilia RS 250 ki je sicer precej bolj žvalasta kot 125-ka ampak podobnost je nezgrešljiva. Sin je fural 125-ko par let. Končalo se je na dirkališču (Marofu ali Racelandu).

Po mojih in sinovih izkušnjah zadeva ni ravno primerna za cesto kar se tiče servisov in porabe mešanice. Če želiš da gre s 125ccm pač nimaš izbire. Na malem tehničnem dirkališču si s 250ccm že  konkurenčen 600 ccm. S 125-ccm pa sin ni vozil slabše kot z R6 ... le stil je malo manj vratolomen he he.

 

Poceni vožnjo pri 125ccm zagotavlja 4T. (kosilnice) Hitro in športno pa 2T  (Čebelice) Če ne šraufaš rad ali nisi skrben ti odsvetujem 2T ker je neprimerno bolj nagnjen k okvaram iz malomarnosti.

 

Vse ostalo nakladanje je odveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!