Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Klemmy

Triumph Bonneville T-140

Recommended Posts

Klemmy

OK, spet težim po forumu ampak preprosto ne vem, kje bi lahko dobil kakšne informacije o tej zadevi, ki se je proizvajala v 70-ih letih.

 

Motocikel je torej daleč od novega, tipični predstavnik angleške moto proizvodnje in po mojih podatkih naj bi bil precej razširjen, tudi pri nas.

 

Eden se je pred kratkim prodajal nekje vTrzinu, za 4800€, obnovljen. Tu pa se sled konča.

 

Je na forumu mogoče kakšen lastnik ali bivši lastnik?

 

 

post-36297-0-06742300-1383215378_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Leta 1974 bil "ponosni" lastnik Triumph Bonewille 650, letnik 1957, pozbil koliko KM, vem le, da sem ga vsak dan šraufal... Imel sem ga pa le!! :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klemmy

Šraufal? Ja, sem slišal, da so tresli ko hudič. Gledam malo po tujih spletnih straneh, pa ga izpod 5000€ skorajda ni :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Šraufal? Ja, sem slišal, da so tresli ko hudič. Gledam malo po tujih spletnih straneh, pa ga izpod 5000€ skorajda ni :mellow:

 

Seveda... Dva cilindra, vse razštelano in razškatlano, olje Delta (k' še za na solato ni bil dober), nikjer rezervnih delov... A veš, kako je bila njega dni Anglija daleč!  Sem šel na morje - pa sem šel od Nanosa naprej na štop :hmm::O :yes:  Težki časi. Uklonili se pa nismo! :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

ja ljubo ga je prodal - trzin - ker se je preselil na štajersko..pa bil je res dobro zrihtan.... če imaš denar pa ga nisi kupil si zaj....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klemmy

ja ljubo ga je prodal - trzin - ker se je preselil na štajersko..pa bil je res dobro zrihtan.... če imaš denar pa ga nisi kupil si zaj....

Eh, nisem imel denarja, ga še na kup rinem :BUA:  Za 4800€, kolikor je veljal tisti T 140, nisem niti približno blizu, bo treba kaj cenejšega gledat, ER 5, naprimer :hmm: ali pa Jawa 350.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Če te zanimajo old skul zadeve bom mel kmal za prodat tegale (Kawa Z 750 LTD 1980): Mičkeno ga še porihtam, do konca spucam ferge, zamenjam tekočine pa bo...

 

post-20343-0-97586700-1383562457_thumb.jpg

 

Kar se pt tiče Triumphov bom pa tud enkrat enga mel...takoj za BSA bobberjem :)). Imajo pa kar ceno tudi v tujini. Verjetno predvsem za to, ker so zlo priljubljene osnove za predelave v cafe racerje, bobberje in chopperje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Sem tudi podobnega Triumpha gledal tu pri nas, 2 leti nazaj. Za pogledat lep, ob treznem razmisleku pa sem si priznal, da so moje šraufarske veščine preskromne za suportiranje takega stroja... Pred časom je bil na avtonet-u naprodaj eden, pa ni bil ta iz Trzina. Pa poglej si tule: www.7seven.si. V rubriki man&machine ima Luka Cimolini tudi podobnega zelenca v garaži...

Dobro razmisli zakaj bi sploh imel tako starega Triumpha. Honde CB in Kawasakiji Z iz konca 70h in začetka 80h so (vsaj meni) lepši kot angleški tistega časa, predvsem pa bistveno bolj zanesljivi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Bi se kr strinjal. Japonci iz začetka 80-ih slovijo po vzdržljivost in zanesljivosti. Tudi rezervni deli so lahko dostopni in poceni. Ampak Triumph je vseeno Triumph. Nebi ga mel lih za vsakodnevno vožnjo ter daljša potovanja, vsekakor pa kot motor za občasne fure. Men so zlo všeč kot osnove za kakšne bobber predelave, sploh zaradi pokončnih ovalnih 2 cilindrov. Podobno obliko agragata ima tud npr. Yamaha xs 650 

 

http://www.google.si/imgres?sa=X&espv=210&es_sm=93&biw=1536&bih=1078&tbm=isch&tbnid=l7WjtPzGaf6gOM:&imgrefurl=http://www.xs650chopper.com/2011/04/walter-bullet-one-xs650/&docid=mGxJanbESRnv2M&imgurl=http://www.xs650chopper.com/wp-content/uploads/2011/04/xs650-chop-noid-motor_feb_2011_005-587x670.jpg&w=587&h=670&ei=Ut17UtreO8aGswb7wIGACQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:7,s:0,i:103&iact=rc&page=1&tbnh=186&tbnw=151&start=0&ndsp=34&tx=58&ty=77

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klemmy

Sem tudi podobnega Triumpha gledal tu pri nas, 2 leti nazaj. Za pogledat lep, ob treznem razmisleku pa sem si priznal, da so moje šraufarske veščine preskromne za suportiranje takega stroja... Pred časom je bil na avtonet-u naprodaj eden, pa ni bil ta iz Trzina. Pa poglej si tule: www.7seven.si. V rubriki man&machine ima Luka Cimolini tudi podobnega zelenca v garaži...

Dobro razmisli zakaj bi sploh imel tako starega Triumpha. Honde CB in Kawasakiji Z iz konca 70h in začetka 80h so (vsaj meni) lepši kot angleški tistega časa, predvsem pa bistveno bolj zanesljivi..

Jaz pač nisem tipičen predstavnik generacije, kateri pripadam :hmm: Menda so že v porodnišnici rekli, da sem nekaj posebnega-davnega leta 1984. 

 

Osebno me 4 valjniki ne ganejo, dvo in trivaljniki so mi bili nekaj posebnega, seveda mislim na zvok. Pa še cepljen sem na old school stvari, 60, 70 in 80-ih let. OK, Triumph Trident 900 iz 90-ih je tudi OK.

 

Jasno mi je, da so japonci, kar se kakovosti in zanesljivosti tiče, razred zase. Veliko jih je in cene so mi tudi dosegljive. A ni hudič ravno ta Yamaha xs 650, ki po zvoku še najbolj spominja na T-140, spet razmeroma redka ptica.

 

Osebno bi mi motocikel predstavljal naslednje: Vožnja zaradi vožnje same-uživancija, kratki-zmerno dolgi izleti, poslušanje karakternega zvoka iz izpuha. Kar se želja tiče, imam že kar razdelane pojme. Še bolj jih bom imel, ko bo kaj več denarja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Jp XS650 so dokaj redke, ravno zaradi njihove priljubljenosti pri predelovalcih. So pa vseeno pogostejše kot angleži in se jih dobi že tam za okoli 2k EUR. Seveda pa ne pri nas-je treba it do kakšne Nemčije po njo. 

Drugač je pa itak; vse odvisno od denarja. Pa tudi od volje do šravfanja, iskanja delov ter informacij po netu pa časa, ki ga vložiš v motor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

Bi se kr strinjal. Japonci iz začetka 80-ih slovijo po vzdržljivost in zanesljivosti. Tudi rezervni deli so lahko dostopni in poceni. Ampak Triumph je vseeno Triumph. Nebi ga mel lih za vsakodnevno vožnjo ter daljša potovanja, vsekakor pa kot motor za občasne fure. Men so zlo všeč kot osnove za kakšne bobber predelave, sploh zaradi pokončnih ovalnih 2 cilindrov. Podobno obliko agragata ima tud npr. Yamaha xs 650 

 

http://www.google.si/imgres?sa=X&espv=210&es_sm=93&biw=1536&bih=1078&tbm=isch&tbnid=l7WjtPzGaf6gOM:&imgrefurl=http://www.xs650chopper.com/2011/04/walter-bullet-one-xs650/&docid=mGxJanbESRnv2M&imgurl=http://www.xs650chopper.com/wp-content/uploads/2011/04/xs650-chop-noid-motor_feb_2011_005-587x670.jpg&w=587&h=670&ei=Ut17UtreO8aGswb7wIGACQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:7,s:0,i:103&iact=rc&page=1&tbnh=186&tbnw=151&start=0&ndsp=34&tx=58&ty=77

 

za mojega suzukija gn 400 l.81 so rezervni deli redki in dragi ko pes - glede na rang motorja seveda.....toliko o japoncih ...

seveda je vse odvisno od modela do modela ... kolegu so recimo za goldo vlekli ležaje za blajerco iz nemčije , amerike in avstralije  ...toliko o dobavljivosti in seveda o količini razpoložljivih rezervnih delov za japonske oldtimerje ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klemmy

za mojega suzukija gn 400 l.81 so rezervni deli redki in dragi ko pes - glede na rang motorja seveda.....toliko o japoncih ...

seveda je vse odvisno od modela do modela ... kolegu so recimo za goldo vlekli ležaje za blajerco iz nemčije , amerike in avstralije  ...toliko o dobavljivosti in seveda o količini razpoložljivih rezervnih delov za japonske oldtimerje ...

Če gremo nazaj na T-140. Je generalno gledano bil nezanesljiv in drag za vzdrževanje? OK, colski navoji so tukaj manjši problem.

 

BTW, Trojan, kako ti služi Jawa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
Ob 7. 11. 2013 ob 20:36, Klemmy pravi:

Jaz pač nisem tipičen predstavnik generacije, kateri pripadam :hmm: Menda so že v porodnišnici rekli, da sem nekaj posebnega-davnega leta 1984. 

Osebno me 4 valjniki ne ganejo, dvo in trivaljniki so mi bili nekaj posebnega, seveda mislim na zvok. Pa še cepljen sem na old school stvari, 60, 70 in 80-ih let. OK, Triumph Trident 900 iz 90-ih je tudi OK.

Jasno mi je, da so japonci, kar se kakovosti in zanesljivosti tiče, razred zase. Veliko jih je in cene so mi tudi dosegljive. A ni hudič ravno ta Yamaha xs 650, ki po zvoku še najbolj spominja na T-140, spet razmeroma redka ptica.

Osebno bi mi motocikel predstavljal naslednje: Vožnja zaradi vožnje same-uživancija, kratki-zmerno dolgi izleti, poslušanje karakternega zvoka iz izpuha. Kar se želja tiče, imam že kar razdelane pojme. Še bolj jih bom imel, ko bo kaj več denarja.

Večina od nas ima razdelane pojme, kakšne dvokolesne motoristične stvarce bi radi imeli parkirane v svojih garažah... Ti si spraševal o T-140, in dal sem ti link od tipa, ki bi o tem zelo verjetno precej vedel... Ampak Japonci so tudi v tistih časih imeli 2 valjnike. Za uživanje v zvoku pa bi bil še bolj melodičen kakšen Harley, BSA, Royal Enfield...

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

za mojega suzukija gn 400 l.81 so rezervni deli redki in dragi ko pes - glede na rang motorja seveda.....toliko o japoncih ...

seveda je vse odvisno od modela do modela ... kolegu so recimo za goldo vlekli ležaje za blajerco iz nemčije , amerike in avstralije  ...toliko o dobavljivosti in seveda o količini razpoložljivih rezervnih delov za japonske oldtimerje ...

 

 

Je treba met mičkeno znanja lociranja rezervnih delov ter poznat te motorje npr. to da so deli izmenljivi pa trikce kako to ugovit..Velik se da proifitirat tud pri poštnini , menjalnih teajmih itd...Če si pa rihtaš dele prek naših servisov je pa drago ja in se vleče

 

evo sem za foro mal počekiral za GN-ja pa niso neki dragi, pa že na ebay.de  jih je malo morje roki dostave pa so 5 do max7dni

npr: komplet mašina 200eur

  sprenja luč 50 eur

  žmigavic 15 eur

  semeringi vilic 6, oljni filter 5 itd itd

  .........

Za Goldo 1100 sem našel ležaje v dveh minutah..cca 30 eur z poštnino vred, rok dobave cca. 7 dni. Net dela čudeže.

 

 Osebno sem našel še čisto vsak del, ki sem ga iskal. Je pa res da mam kr nekaj vez za dele ter da poznam kr neki trikcov ;) našel sem naprimer celo spodnje puše za vilice, ki jih drugač za moj motor ne morš dobit brez cevi. Katere so original prekleto drage. je pa res da sem takrat cel dan visel na netu. Skratka z mičkeno pameti pa potrpljenja se vse da. Drugač pa pač kupt modern motor pa ga vozt na pooblaščen servis plačvat storitve...in se zgubit v množici potrošnikov

Edited by trojan69

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

Je treba met mičkeno znanja lociranja rezervnih delov ter poznat te motorje npr. to da so deli izmenljivi pa trikce kako to ugovit..Velik se da proifitirat tud pri poštnini , menjalnih teajmih itd...Če si pa rihtaš dele prek naših servisov je pa drago ja in se vleče

 

evo sem za foro mal počekiral za GN-ja pa niso neki dragi, pa že na ebay.de  jih je malo morje roki dostave pa so 5 do max7dni

npr: komplet mašina 200eur

  sprenja luč 50 eur

  žmigavic 15 eur

  semeringi vilic 6, oljni filter 5 itd itd

  .........

Za Goldo 1100 sem našel ležaje v dveh minutah..cca 30 eur z poštnino vred, rok dobave cca. 7 dni. Net dela čudeže.

 

 Osebno sem našel še čisto vsak del, ki sem ga iskal. Je pa res da mam kr nekaj vez za dele ter da poznam kr neki trikcov ;) našel sem naprimer celo spodnje puše za vilice, ki jih drugač za moj motor ne morš dobit brez cevi. Katere so original prekleto drage. je pa res da sem takrat cel dan visel na netu. Skratka z mičkeno pameti pa potrpljenja se vse da. Drugač pa pač kupt modern motor pa ga vozt na pooblaščen servis plačvat storitve...in se zgubit v množici potrošnikov

zdej si pečen ! te bom kdaj ponucal če lahko .. :OK:

tiste cene so pa za rabljene dele ki so verjetno - ponavadi po izgledu - slabši kot na mojem motorju ... mislil sem na cene in dobavo novih originalnih delov ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Itak, če boš kej rabu kr sporoč. Drugač pa ja-rabljeni deli. Ampak jst z rabljenimi deli iz zanesljivih verov še nisem mel problemov. Če pa je že slabše ohranjen se ga pa obnovi :)

Potrošne dele kot so ležaji semeringi, zajle, puše, razne gumice pa tud elektronka-reglerji itd. pa kupujem aftermarket. Zadne čase se pojavlja ogromno firm, ki se ukvarjajo z aftermarketi za japonce.

Novi original rezervni deli znajo pa bit dragi kot žafran ja.

Edited by trojan69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!