Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
ELO

Yamaha MT 07

Recommended Posts

ELO

nov izdelek iz kolekcije "the dark side of japan".

 

2014-Yamaha-MT-07-EU-Deep-Armor-Studio-0

 

The MT-07 is a new kind of motorcycle that is designed to bring fun, affordability and enjoyment back to the street. And just about everything about this versatile new naked bike - from its deep torque through to the agile chassis and outstanding economy - make it hard to resist for both newer and experienced riders.

The all-new 689cc inline 2-cylinder engine benefits from our special 'crossplane philosophy' which enables it to develop linear torque for outstanding acceleration. And the MT-07 is also equipped with a compact and lightweight chassis for remarkable agility and easy handling.

New MT-07 from Yamaha. There's never been a better reason to rise up and ride.

 

Liquid-cooled 689cc inline 2-cylinder 4-stroke

Crossplane philosophy design with 270-degree crank

Deep and powerful linear torque output

Outstanding fuel efficiency

Built for optimum riding enjoyment

Low dry weight of only 164kg

Slim and compact tubular backbone frame

Agile, manoeuvrable and easy to handle

Mass-forward design with sculpted bodywork

Lightweight 10-spoke cast aluminium wheels

Digital instrumentation with full LED display

Dual 282mm front discs with 4-pot calipers

post-20267-0-36770800-1383596324_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

še par tehničnih podatkov:

 

 

Engine  

Engine type liquid-cooled

Displacement 689 cm³

Bore x stroke 80.0 mm x 68.6 mm

Compression ratio 11.5 : 1

Maximum power 55.0 kW (74.8PS) @ 9,000 rpm

Maximum Torque 68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6,500 rpm

Lubrication system Wet sump

Carburettor Fuel Injection

Clutch Type Wet

Ignition system TCI Starter system Electric

Transmission system Constant Mesh

Final transmission Chain    

 

Chassis  

Frame Diamond

Front suspension system Telescopic forks

Front travel 130 mm

Caster Angle 24º

Trail 90 mm

Rear suspension system Swingarm

Rear Travel 130 mm

Front brake Hydraulic dual disc, Ø 282 mm

Rear brake Hydraulic single disc, Ø 245 mm

Front tyre 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless)

Rear tyre 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless)    

 

Dimensions  

Overall length 2,085 mm

Overall width 745 mm

Overall height 1,090 mm

Seat height 805 mm

Wheel base 1,400 mm

Minimum ground clearance 140 mm

Wet weight (including full oil and fuel tank) 179 kg / ABS 182 kg

Fuel tank capacity 14 L

Oil tank capacity 3.0 L

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

če že, si mogoče kvečjemu po izgledu delita podoben razred (goliča).

po izgledu pa sta definitivno zelo narazen... vsaj za moje oči...

 

v geometriji sta kar precej narazen; yamaha tu dosti bolj izrazito sledi svojemu konceptu "dark side of japan".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

A to se na NC700 spravljajo? Fajn zgleda za 5 kek in pol. pa 180 guma zadej. resno motoristično.  Čudno, da so tako radikalno spremenili pot oznake MT. Ampak lušno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

A to se na NC700 spravljajo? Fajn zgleda za 5 kek in pol. pa 180 guma zadej. resno motoristično.  Čudno, da so tako radikalno spremenili pot oznake MT. Ampak lušno. 

 

na koga se spravljajo ne vem... to bodo že yamahini tržniki vedeli, kam so ga pozicionirali...

res pa je, da motor zgleda in deluje zelo zanimivo.

 

MT serija naj bi pomenila Masters of Torque, čemur lahko na osnovi do sedaj občutenega potrdim, saj sem vozil tako enovaljno MT-03 kot tudi MT-01, katero sem imel celo v lasti...

 

MT-03 mi je bila "kao" preotročja, MT-01 pa mogoče kljub vsemu pretežka in posledično premalo zmogljiva.

 

glede na prebrano in videno bi znala MT-09 prekositi pomanjkljivosti MT-01, MT-07 pa pomanjkljivosti MT-03.

ob tem izpostavljam tudi dejstvo, da sta novodobni MT-jki opcijsko dobavljivi z ABS-om...

 

l.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl

Super motorček bo tole. Verjetno bo cena sprejemljiva poleg tega pa je primerna tako za začetnika kot tudi take kot sem jaz ko me je norenje in postavljanje že malo minilo.

Mogoče pa bo čez ene dve leti doma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

v živo je tole za pogledat tako hudo dolgočasen motorček   :yawn:

a teb ni jasno da se midva ne smeva v take teme mešat ?  :lol:

 

mi je pa všec nizka teža .. če bi še kak proizvajalec znal narediti motor nizko višino sedeža si upam trdit , da bi jih kar nekaj prodali takim , ki imajo res kratke noge .. drugače bi pa lahko naredili izvedenko z enim sedežem in nižjo ritko pa nosilcem za kovček .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

v živo je tole za pogledat tako hudo dolgočasen motorček   :yawn:

 

Sej tudi na slikah ne odstopa od tega :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fantocci

Yamaha je kar pridna zadnje čase. Tole bi lahko naredili v treh izvedenkah, kot to počne Honda s CB500 (kao cestak, endurca in naked), pa bi si lepo razširili nabor kupcev.

Sploh kot soft enduro bi bil lahko fin (mala teža in ravno pravšnja moč), pa bolj uglajeno za vožnjo od XT660.

Edited by Fantocci

Share this post


Link to post
Share on other sites
c00L3r

Yamaha je kar pridna zadnje čase. Tole bi lahko naredili v treh izvedenkah, kot to počne Honda s CB500 (kao cestak, endurca in naked), pa bi si lepo razširili nabor kupcev.

Sploh kot soft enduro bi bil lahko fin (mala teža in ravno pravšnja moč), pa bolj uglajeno za vožnjo od XT660.

Se strinjam. Sploh kaka adventure (soft enduro) izvedba bi bila zanimiva, kot univerzalen motor. Hondina CB500 serija je skoraj malo prešvoh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
matjazst

mt-07 je naročen...

z abs-om. pride marca.

brez abs-a bodo sicer na voljo v februarju...

 

Koliko je pa cena?

Share this post


Link to post
Share on other sites
igorkr

Že iz same osnove - dvovaljc napram štirivaljcu bolj živahen v v spodnjem območju vrtljajev. Zanimivo, so mu pa obesili zadnjo gumo širine 180 mm. Tudi teža je dokaj majhna 180 kg skratka verjetno dokaj lahkoten za vozit. Sicer če je xj6 vsaj kolikor kej podoben Hondi CBF 600 je tudi ta z zelo lahkotno ciklistiko. Vsaj CBF-ja jo ima. Skratka všeč mi je ta Yamaha, pa še v lepi rdeči barvi se jo dobi :D

Je pa verjetno dokaj primerljiv Kawasakiju er 6n. Tudi ta lušen motor.

 

Sicer osebno, če bi izbiral, bi verjetno raje imel XJ6 Diversion F.

 

Če pa prav pomislim pa najraje kr tega, ki ga imam :D  :bike:

Edited by igorkr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Cena je 5555€ brez ABS:

http://yamaha-motor.si/product/vehicle/prices&vehicle_id=240&program_id=5&program_category_id=61&prices=1

Kaj mislite, kako se ta motor primerja z XJ6?

Težko ju je primerjati. Ampak zelo všečen motor. Za to ceno pa res dobiš veliko motorja. 

Edino slabost bi mu prisodil, da ni primeren za dva, če je to slabost. :lol:

Meni je bolj všeč od XY6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

jst sm se danes isto vprašal.. razlika med MT07 in XJ6.... cenovno s emi zdi da si skoraj hodita v zelje..

Drugo kar me čudi... za mt07 ni blo nobene WAW predstavitve z nevem kolko reklam in predstavitvami v medijih kot MT09, pa ima prav tako čisto novo mašino, geometrijo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • vandrovec
      Npr., na avtu od nekoga se je začela kazati rja na pragovih. S čopičem sem samo premazal tisto površino in rja ni bila več opazna. Seveda je pod lakom še vedno rja, tudi kakšen mehurček na laku, na laku ne pusti nobenih sledov. Tekočina je bele barve, kot mleko, samo rja se spremeni v temno sivo barvo...pa kakšne vijake, matice...Ni lepo, ko dvigneš pokrov motorja in zagledaš zarjavele matice na vrhu amortizerja. Pri meni gre bolj za estetske popravke na hitro, kot kvalitetno in strokovno popravilo. Če pa vso rjo najprej odstraniš, potem niti ne rabiš pretvornika?
    • sayo
    • sayo
      - 25 kg
    • dlicen
      To bo po mojem kakšen indijski ali kitajski posvojenec...  
    • smasher
      jaz imam takega, samo sedaj ga ne najdem več na spletni strani od mavrice: https://www.kupibarve.si/voski-in-zascita?product_id=753 drugače pa če imaš dele ki niso preveč obremenjeni sem  "odkril" fajn barvo ki je prav za kmetijsko mehanizacijo in je "vse v enem" jaz kar s tem sedaj barvam kar ni preveč vidno https://ara-barve.si/kemocel-hitrosuseci-lak-za-kovino-12-barvnih-odtenkov-0-75l.html#.XjCSyDJKjcs jaz sem ugotovil da najboljša za debelo kovino je taka žična :
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!