Jump to content

Yamaha MT 07


ELO

Recommended Posts

Zdaj pa res vidim da moram ta teden it na test MT ja ;) mogoče bom imel srečo in bom lahko oba zapeljal....

Skratka, čestitke novim lastnikom, čimveč km (ne več kot jaz)

Link to comment
Share on other sites

Kaj pa v primerjavi z MT-09?

 

 

To tudi mene zanima. Primerjava MT-07 in 09.

 

 

MT-09 je pač več motorja za mal višjo ceno..

Če bi se jest odločal med tema dvema bi sigurno vzel devetko..

Če bi kupoval kdo ki ne rabi "toliko" bi bil več kot zadovoljen s sedmico..

 

Ko je že nekdo prej povedal da je zamenjal V2 mašino za MT-07 in je super zadovoljen..jest bi menjal kvečjemu za MT-09..pa še to najbrž ne bi bil zelo zelo vesel..

Sta pa oba motorja zelo fajn..Krucy..če menjaš glej devetko ;)

Link to comment
Share on other sites

Dons sm se neki cajta pelu za eno. Mi nikakor ni blo jasno, ker motor bi to bil s tisto lučjo in gumo zadi. Ko sem šel mimo sem videl, da je 07. Luštn motor na cesti in spet ni tolk mejhn kakor mi je bil v salonu videt, al pa tista 180 guma zadi nardi svoje.

Link to comment
Share on other sites

sm sedela učeri na eni, pa sej je kul (sicer malo nizka je :P), edino una plastika na rezervarju mi pa res ni ušeč, ker pr mt 09 so pa ful lep tank nrdili. 

 

je pa super za tiste s kratkimi nogicami, ker poleg tega da je sedež nizko je še zelo ozek spredaj in je tako "efektivna dolina nog" res maksimalna :D

Link to comment
Share on other sites

sam je fora, da tut če si mal večji ni premejhn..fajn je..in za tako ceno..dons sm na dveh v salonu vidu napis PRODANO..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdravljeni!

Moja mati si ga je kupila in ga grem jutri iskati. Na pogled je motor lep. Za malo več kot 5K evrov je tako kot mora biti. Bom pa kaj več jutri napisal ko ga peljem :D

 

LP

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni!

Moja mati si ga je kupila in ga grem jutri iskati. Na pogled je motor lep. Za malo več kot 5K evrov je tako kot mora biti. Bom pa kaj več jutri napisal ko ga peljem :D

 

LP

 

Ajej, zdej se bo lahko za tabo vozila in se drla, če boš prehitr vozu ;)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Bratranec si jo je kupil. Pravi, da je zadovoljen (prej je imel nekega kitajca 125 ccm). Samo je pa s svojimi 185 cm kot Krpan na kobilici. Pravi, da mu ni majhen. Meni je položaj za sedet še kar všečen. Za peljati pa ne vem, nisem.

Link to comment
Share on other sites

MT doma.

Šel sem samo domov, ker me je dež pral. Motor si zasluži ime MT, ker ima veliko navora, me je kar presenetilo. Edino majhen je :D Sedež deluje vizualno neudoben, kar ni. Je veliko bolj udoben proti moji superci. Podpišem se pod Gregorjev post.

Edino kar me moti je nosilec zadnjega kovčka. Da ga lahko sploh vgradiš je potrebno izrezati dve luknji na zadnji plastiki. Moral bi biti narejen tako da se plastika ne predeluje, če se že, bi morali biti nekakšni pokrovčki lukenj. KMC je strokovno opravil poseg v plastiko!

Drgače pa zakon motor.

 

LP


Ajej, zdej se bo lahko za tabo vozila in se drla, če boš prehitr vozu ;)

Me ne bo dohajala :D

Link to comment
Share on other sites

 

Me ne bo dohajala :D

 

Ko se ustaviš in pride za tabo mej še neki časa čelado gor, če kakšna vzgojna prleti :)

 

Srečno vožnjo. Sicer imam pa občutek, da boš tud ti kakšen km gor naredil ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ko se ustaviš in pride za tabo mej še neki časa čelado gor, če kakšna vzgojna prleti :)

 

Srečno vožnjo. Sicer imam pa občutek, da boš tud ti kakšen km gor naredil ;)

En mora sprobati končno in nagib :D

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Hja.. človek se privadi vsega in mu je potem ''normalno'' postavljena nekam čudna. Pri Yamahi so že vedeli, zakaj... Kako pa, če daš spredaj šipo gor? Ovira kaj?

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni.

Ključ dam vedno v ključavnico preden se vsedem, tako da me ne moti. Šipca je naročena, poročam ko stestiramo.

Danes sva z mojo naredila krepko čez 100km. Pazil sem na obrate, se še uteka....rečmo športno potovalno. Poraba je znašala 5,2l/100km. Sem bil presenečen :OK:

So naju pa trije nalivi zalili. Gume, ki so goraj so zakon. Na Mariji skor do roba.....(glede na vreme, temperaturo cestišča,...).

LP

Edited by marcc
Link to comment
Share on other sites

Men se zdi, da MT -07 doživlja večje uspehe od mt - 09 :D Zdej pa naj ta motor samo še v okvir tenerejke vstavijo in so zmagali. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni.

Ključ dam vedno v ključavnico preden se vsedem, tako da me ne moti. Šipca je naročena, poročam ko stestiramo.

Danes sva z mojo naredila krepko čez 100km. Pazil sem na obrate, se še uteka....rečmo športno potovalno. Poraba je znašala 5,2l/100km. Sem bil presenečen :OK:

So naju pa trije nalivi zalili. Gume, ki so goraj so zakon. Na Mariji skor do roba.....(glede na vreme, temperaturo cestišča,...).

LP

To pa je visoka poraba za utekanje? 5,2l

Link to comment
Share on other sites

To pa je visoka poraba za utekanje? 5,2l

Predvidevam, da ni natančno izmerjena, razen, če se je po vožnji dotankalo nazaj do vrha rezervoarja...računalnikom ni za verjeti, če ga ima...ali pa je bila vožnja skoraj "na polno"?

Link to comment
Share on other sites

Zdej pa naj ta motor samo še v okvir tenerejke vstavijo in so zmagali. 

To bi bila res posrečena kombinacija...ker to bi bil nek dostopen motor, tudi za krizno Evropo, drugače se japonci osredotočajo raje na druge rastoče trge, kot je Azija, kjer imajo večje dobičke.

Link to comment
Share on other sites

Ne, ne, ne, motor se še uteka. Maksimalna hitrost je bila 115km/h. Ta podatek je iz računalnika. Motor je bil res ob koncu vožnje natankan do kraja. Glede na to da imam js 105kg in moja 54kg se mi ne zdi velika poraba, če je seveda resnična. Koliko bi moral imeti motor porabo v utekanju?

LP

Link to comment
Share on other sites

Odvisno kako ga "utekaš". Jaz sem v prvih 1000km vozil kot so mi svetovali na servisu ob prevzemu novega motorja. Čim več prestavljanja in čim več dinamike to na naših zavitih cestah ni problem.  Seveda pa ne v previsoke vrtljaje in ne mučit motor s prenizkimi vrtljaji.

Porabo sem imel v tem času zelo nizko 3,2-3,5l/100km. Čeravno tank drži le 16l sem brez problema dvakrat prevozil 400km.

Tudi sedaj redko pride poraba čez 4l, dejanska in po računalniku.

Glede na podobno zasnovo paralel TWIN, podobna moč, res nekaj manj kubikov, me je tale poraba kar malo presenetila.

Edited by MiNa
Link to comment
Share on other sites

Jaz računalnikom pri porabi ne zaupam, v avtu mi odstopa do litra od dejanske. Povprečno porabo izračunam "na roke", porabljene litre pomnožim krat 100 in nato delim s prevoženimi kilometri. Seveda vsakič natankam poln rezervoar in števec resetiram na nulo.

Po objavljenih podatkih bi ta motor moral biti precej varčen, nekje je objavljen podatek o porabi 4,1l/100km, tako, da se tudi meni zdi ta podatek visok...še TDM ob umirjeni vožnji porabi pod 5 litri.

Edited by vandrovec
Link to comment
Share on other sites

Iz Ljubljane do Hrastnika sem jaz na Leinem Mt07 imel porabo 3.7 l/100km.

Prvih 65km, razen par sekund nikoli preko prve tretjine dovoljenih vrtljajev...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Danes sem jo imel na testu. Sicer samo za dobro uro, ampak par mojih vtisov lahko napišem.

Sedi se enduraško vendar z dokaj iztegnjenimi rokami. Noge so precej pokrčene (velik sem 190 cm), na meji udobnosti. Pri tako pokrčenih nogah je stopalka za zadnjo zavoro previsoko, saj ob normalni drži stopal pride nad čevljem.

Sprednja zavora je super, se normalno zavira z enim prstom. Motor rad pade v ovinek, manevriranje pri majhni hitrosti je zelo enostavno. 

Sedež je za mojo zadnjo plat preozek, za kakšne daljše ture bi imel verjetno probleme.

Vožnja do 110km/h lahkotna in neproblematična, od 110 do 130 še znosna, vse kar je več, pa je že naporno, kar je normalno, saj je naked.

Navora in moči dovolj tudi za vožnjo v dvoje ob ustreznem prestavljanju zaradi dvovalnika. Glede tega me je motor navdušil. Tudi prestavlja se izredno lepo.

Sem bil pa malo razočaran glede tresenja in vibracij. Motor pod 4k obratov dobro trese ob konkretno dodanem plinu. Če se pelješ 50km/h v 6 ali 5 prestavi in močno dodaš plin, motor sicer konkretno pospeši, vendar se tudi pošteno trese. Bolj kot tresenje (ki samo po sebi niti ni problem, prej zabava), se mi smili motocikel. Pojavljajo se tudi majhne vibracije pri hitrosti nad 130km/h. Torej za hitro pospeševanje pri brzini 50km/h je potrebno prestaviti do 4-te prestave in tresenja praktično ni. Za sledenje avtomobilom in pospeševanje v njihovem ritmu pa ni potrebno pretikanje v nižjo prestavo saj ob zmernem dodajanju plina do tresenja ne prihaja.

Gledano v celoti me je motor navdušil. Za dnevne krajše vožnje super izbira.

Baje pride enak motor tudi v novo TDM-ko. Vendar meni osebno tak motor ne paše v potovaljnik.

Naslenji teden dobim na test tudi 9-ko, pa bom lahko naredil primerjavo.

 

Srečno vožnjo,

Matej

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!