Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
deno12345

Renault Clio, Dolga Razdalja, Dizel Ali Bencinar?

Recommended Posts

Fantocci

Lahko potrdim za Cliota 1.5dCi 70KM, da so problemi z injektorji. Sestra je kupila novega, vozi se relacijsko po 240km/dan AC pa je imela že na 85.000 težave z njimi - servis za 1200 EUR. Kar je prihranila na gorivu (poraba pa je res ugodna okoli 4,5l/100) je zdajala za servise. Je pa bolj poskočen od bencinarja.

 

Ima pa sodelavec Megana 1.5dCi z 105KM (torej 30 več) pa nobenih problemov... Mogoče ima 105KM mašina kvalitetnejše elemente (injektorje, pumpa, turbina.. )? Ima kdo ta podatek?

Edited by Fantocci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fantocci

No, da odgovorim sam sebi: sem klical na Renault servis in jih pobaral, kako je z 1.5dCI mašinami.

Potrdili so, da so motorji z manj KM bolj kritični in imajo z njimi več težav, ker so določeni deli v njih manj kvalitetni (Delphi vs.Siemens). Torej, če že 1.5dCI, naj bo močnejša in ne osnovna verzija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxes

zakaj so francozi zgradili  Eifflov stolp?............................... kdo to zna odgovorit mu je že itaq vse jasno....

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

zakaj so francozi zgradili  Eifflov stolp?............................... kdo to zna odgovorit mu je že itaq vse jasno....

ker so se hotli bahat ko so priredili svetovni sejem, a ma to kej veze z avti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxes

ker so se hotli bahat ko so priredili svetovni sejem, a ma to kej veze z avti?

hehe NE, rabil so zato tako visok stolp da so lahko gledal nemce kako se avti delajo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Kire nemce ? BMWja ni blo, audija ni blo, za VW in porš so itak Tatro okradli (tako da mi ni janso kaj tolko hvalijo obliko poršejeu če so so to obliko zmisnli v tovarni TATRA) , tako da Nemci so soh in sploh samo tam kjer je velik upliv nemcev. 

Tako da jst nemcev ne proznavam kot neki hudega v svetovni zgodovini vozil. 

Edino kr znajo je zelo dobro narest dele skozi zogovino so pa večino inovaciji nardili drugi.

 

Se opravičujem za OT, je pa renault nardu prvi avto na prednji pogon (če se ne motim)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxes

nobeno delo ne podcenjujem, sam rezultati so pa druga scena. kdo komu kaj "ukrade", kdo za koga dela.... važen je da zadevo izpeljejo in da se dejansko nek rezultat vidi.

 

še sam zadnji komentar pa se odmikam, ker ni tu prostor za gostilniške debate.

rusi američani in ostali so zmagal nad nemci, pa so "pokrali" ves material tehnologijo, in še preden so postavili pri sebi "nakradeno" tehnologijo , so imeli nemci doma že tehnologijo, za katero so samo gledali in se čudili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bugy2004

 

 

Se opravičujem za OT, je pa renault nardu prvi avto na prednji pogon (če se ne motim)

 

Citroen je bil prvi avto z prednjimpogonom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

Pozdravljeni

 

Diesel je slaba izbira, dražja so popravila ( vzdrževanje ), cestnina...................... za povrhu je še nabavna cena večja. Bencin z dodatkom plina, je slabša izbira kot diesel. Vse kar ljudje mislijo da so prihranili z gorivom, so nekaj več zmetali v servise, pa je na kraju rezultat -0. Trenutno se izplača nabaviti vozilo z bencinskim motorjem, ga redno vzdrževati in je tu zmaga. Avto je pa v vsakem pogledu strošek. Nikakor pa ni za pričakovati, da bi 3.0 bencinski motor potrošil 5 L bencina - kljub vgrajenih 3 plinskih napravah - to je ironija.

Že davno so vedeli, da: je plin za kuhanje, nafta za gretje ................... bencin pa za vožnjo

Pa da ne bo pomote, pri hiši sta oba, diesel in bencin....................

 

Lep pozdrav

bom odgovoril v primerni temi ...

kar se pa stolpa tiče so ga pa zgradili zato , da so videli čez vrh na odpadu ...avtomobilskem seveda...

Edited by thumper

Share this post


Link to post
Share on other sites
....

Saj vidim, da je tema že izumrla, a vseeno. Imam megančka 2 generacije, tudi sam sem kolebal a imeti dizla ali bencinarja in sem rekel, raje malo večja poraba in avto, ki bo delal. Avto imam 5 let, prevoženih 135.000km (ko sem ga kupil je imel 45.000km), 1.4 bencinar. Tako da priporočam, če že francoza, potem bencinarja. Čeprav bi naj dizlaši od 2008 naprej imeli nissanove motorje in ni več problemov, se jaz ne bi mogel odločiti za nakup dizla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!