Skoči na vsebino

KTM 950 SM-R


Ktm Supermoto

Priporočene objave

pred 15 minutami, KilleRBee pravi:

Sem gledal tele Oberone, ki majo dvojne o ringe - je na "to do" listi počasi se daleč pride do takrat bom pa tega boža, boža... Tud tista tvoja oranžna ketna mi je bla jeb4čk4!  :smoke:

Da ti ne povem kolk sem dal za njo z zobniki vred :slap:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, KilleRBee pravi:

Verjetno je bila original. Jzt sm gledal od Afam 525 orange... Pride okoli 120€...

image.jpeg

ja od power parts...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Čas je bil, da ga opravim, servis namreč.

Tokrat sem posegel po aditivih, glede njih sem bil kar malce skeptičen pa sem vseeno dal jajca na ponk.

Aditiv za izpiranje motorja,
Olje Liqui Moly 10W50,
Dodatek olje Mos2 (primeren tudi za mokre sklopke),
Vsi oljni filtri z vsemi tesnili.

Tole je to čudo, priznam tukaj pred vlitjem sem bil kar malce živčen.

IMG_0495.JPG

Po enem krogu oz. segretem olju sem ga vllil in motor na mestu v "leru" laufal 10min.

IMG_0497.JPG

Krača pripravljena na izpust olja..

IMG_0498.JPG

Po odvitju čepa za izpust olja, se je olje uscalo ven kot, da je voda vse skupaj je bilo konec v dveh, treh sekundah.
Nisem imel časa niti prilagoditi posodo..  Packarija...

IMG_0499.JPG

Pa še ena slikca filtrov.

IMG_0500.JPG

Po servisu sem v nedeljo naredil manjši krog, cca. 50km, na prvo žogo bi rekel, da se lažje prestavlja drugega še nisem opazil.
Je pa v primerjavi z lanskim servisom šlo več olja notri okoli 4L, lanskoleto pa malce več kot 3L ob servisu.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Jo šele sedaj videl, Lucas/Trw maš v Eurotonu... 

Spredaj MCB721 SV 
Zadaj MCB648 skupaj cca 110 €

Quote

TRW/Lucas sintered metal brake pads:

  • A top-quality product with excellent braking performance
  • Immediately responsive, well controlled braking
  • Minimal hand force required; coordinated front and rear coefficient of friction
  • Recommended by leading trade journals for years now.
  • The KBA (German Motor Transport Authority) code on the back plate guarantees that the component has type approval for Germany.
  • All-metal components, containing no heavy metal, offer long service life and excellent braking efficiency.
  • Superb wet braking performance.
  • Good disc compatibility - can be used with all steel discs.
  • To see the exact dimensions of the brake pads have a look in the Documents area.
  • The price quoted is per set for one brake disc.

You MUST observe the safety instructions printed on the packaging. Organic brake pads can be found in a separate section.

 

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi okrog 350€ .......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, KilleRBee pravi:

Nje vse skupaj 170€...

Za 1050ADV z delom vred krepko čez 600€ . Zato sem te tudi vprašal , ni pa ta filter original za tvojo mašino kakor sem izluščil ? 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja sej verjetno s carino in vsem sranjem prideš tam nekje...
Ne to ni nikakor original, to so ITG filtri za rally avtomobile, ki so hvala bogu z Anglije, da ni carine...

Ugl. na ADV forumu sem izluščil, da ITG proizvaja filtre za Rottweiler, po parih mailih in meritvah s Merlin performance sem prišel do zaključka, da potrebujem: 
1 x ITG JC30 Base Plate Blank Alloy
2 x ITG Baseplate Grommet - 45mm, ki jih je treba malce obrezati...
2 x Retaining Clip For ITG Megaflow Baseplates
1 x ITG Megaflow Air Filter JC30 Sausage Domed Type - 60 višina

Potem moraš biti pa malce iznajdljiv, jaz osebno sem si obrezal osnovno ploščo s kartona in potem namazal grla uplinjača z grafitno mastjo, da sem dobil odtis na karton pa z nožkom obrezal pa testiral, ravnal - obris na aluminijasto osnovno ploščo - zvrtal luknje spilil, da je vse skupaj pasalo, ker je filter precej nižji od originala sem moral še  lepo porezati trobentice in ker se aluminij hitro segreje sem s spodnje strani dodal samolepilno izolacijo na osnovno ploščo,...

To je to na kratko... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

kilerbeee kako si kaj zadovoln z ktm? zdej ga maš pa že kr en cajt za dat realno mnenje... kako se pele na daljše  fure napram  banditu? mene tud mika SM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti veš da ni panike, lahko se dobiva pa ti ga dam en krog samo pozor, če se boš pelu ga boš hotu kupit - taka je bila moja izkušnja! :D

 

Šalo na stran pri mojem me moti ravno tale črka R, ker imam posledično manjši tank mi je pa vizualno "lepši" - stvar okusa. Kot sem omenjal poraba me ne moti toliko. (7l +/- 0,5L ) me pa razdalja - lučka se mi prižge pri 170km sepravi z enim tanko naredim 200/210km kjer se navadnemu SM šele prižge lučka.

Vetrne zaščite ni - kot vsak nejked, kar pa mene ne moti oz niti nisem obremenjen ker grem v povprečju nekje 2x letno nekam dlje takrat pač potrpim (ravnice 10km+ 130kmh+). Za te dnevne 300-400km pa mi paše, da me malce prepiha. Za drugo leto bom probal tole grdo šipo bojda "fuL" pomaga. (Javim.)CIMG1075.jpg

Agregat je pa čar tega motorja, meni osebno boljši kot 990 - manj cuka spodaj (vozil 990smt tako, da primerjava na to), Navora v vseh obratih dovolj, ko daš gas se dogaja. Je pa razlika med mojim in serijskim, najbolj se je poznal prednji zobnik, zatem filter, zatem odstranitev SAS. Zvok mi je še danes veliko boljši od vseh novejših motorjev / starejših motorjev. Nekateri grajajo gas ročko, da je samo ON/OFF kva pa vem meni se ne zdi čisto tako. Nekatere tudi moti, da motor bremza meni je to všeč... Power wheelies ni problem! Olje pije vsak, če ga ne je nekaj čudno. Menjalnik potrebuje odločnega voznika nekaj na nežno tukaj nebo šlo skozi.

engine2.jpg

Vzmetenje vrhunsko, svet se mi je odprl po banditu - verjetno sem bil pretežak za njega. Ride sem že v prvi vožnji odpeljal dosti bolje ni bilo zabijanja, ko ga vržeš z enega v drugega... Po pravilni nastavitvi in pogovoru z Amortizerjem je še boljše, ko zdrsne naredi to kontrolirano, ne maja, ne plava - lukne požre BP. Mogoče ima motor malce premalo občutka na sprednjem kolesu to se mi zdi pri hitrejših uvinkih...

Zavore kot se za Brembo spodobi odlične, motor kar zagrize v asfalt, nima pa ABS tako, da tisti "OOoo šit" momenti so še toliko bolj adrenalinski. Postavitev na sprednjo kolo pri zaviranju ni problem. Posebej še pohvalim zadnjo zavoro to je prvi motor, ki sem ga vozil in sem imel filing na zadnji zavori in ni bilo samo  on/off verzije, ko kar naenkrat začne blokirat gumo...

Vozi se ga kot kolo - zelo lahkotno - supermoto pač... Da je za 1000ccm lahek se pozna še posebej v tistih počasnih zaprtih ovinkih. 

Vzdrževanje je dražje ni pa ful drago, tudi kaj crkne tu in tam, konstantno božanje, preverjanje, čiščenje, mazanje - dolgčas ni. V pomislek ti tudi dam, da bodo ti motorji sedaj stari 10 let tu pač kakšen vijak enostavno poči kaj je potrebno tudi obnoviti, drugače pa so na motorju same vrhunske komponente.

Pohvalim še:
- 6.ta prestava od 60-225kmh
- Občutek pospeševanja.
- Akrapovič rore.
- Originalne kovčke Shad 
- pozicija sedenja - še nikoli se nisem ustavim, da bi me bolela kolena.

Grajam še: 
- Originalno luč sveti kot svečka. 
- Vžiganje ob mrzlih dneh - ČOK.
- Čakanje na semaforju rata hitro vroče.
- Trd sedež za R verzijo.

Celoten paket po več kot enem letu zame še vedno pure fun in, ko se usedem na motor mam nasmeh čez celo faco. 

 

Overall, če bi še enkrat kupoval bi verjetno spet spogledoval z kakšnim 950sm-om, H. Nudo 900r (ugodnejša poraba, še bolj miren v nižjih obratih - Rotax BMW) in 950 Adventure s 19/17 kompletom gum (vetrna zaščita, večji tank) - Zakaj 19/17 enostavno ne vozim veliko makadama letos sem od 9000 prevozil nekje 400 peska - zato bi pri tistemu izbral manjše dimenzije gum.

Upam, da sem ti na hitro odgovoril. 
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...omenjaš prednji zobnik! si zamenjal za 16? če si,  kako se to dejansko pozna v vožnji?

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja 16 imam sedaj in motorju veliko bolje ugaja. Pozna se v navoru v visjih prestavah se lahko vozis kot prej manj cuka lazje se prebijas v guzvah lahko se vozis po mestu zgubis pa nekaj koncne.... 

se en komentar z adv foruma..

Quote

The 950 was designed for a 16. When/if you pull the 17 off you will see how it barely fits, and I mean barely. Unless you are doing straight run along an airstrip (cue Top Gun theme) for pure speed, you will feel the bike is geared properly now, torque-wise, with a 16. That and a G2 throttle and she is a well rounded machine.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, KilleRBee said:

Ja 16 imam sedaj in motorju veliko bolje ugaja. Pozna se v navoru v visjih prestavah se lahko vozis kot prej manj cuka lazje se prebijas v guzvah lahko se vozis po mestu zgubis pa nekaj koncne.... 

se en komentar z adv foruma..

 

Tista izgube koncne hitrosti ni omembe vredna. Najvecja razlika (pozitivna) bo v prvih treh prestavah pri majhnih hitrostih. 

En zob manj naredi najvec bonusa pri voznji po mestu, guzvi in pocasnem prdenju. Mogoce zna bit za koga motece na relaciji, ker se bo motor zaradi tega pri isti hitrosti par orbatov vec vrtel.

Prej je bilo govora on on-off efektu. En zob manj sigurno tudi naredi motor sploh v nizkih prestavah bolj odziven, kar zna bit problem za ljudi brez obcutka v zapestju. Konec koncev za take so bolj primerni motorji z elektronskimi dusilkami (mapami , TC-ji etc). Kle pac ni road/rain mape in se ni najbolj zdravo na gas obesat kot na rocni fuzbal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
39 minutes ago, KilleRBee said:

smr.jpg

Imel taken moped in še sedaj se mi toži po njem. Pravi fun bike, po mojem mnenju brez konkurence... Vozi se skoraj kot bicikel... Tudi sam sem takoj zamenjal prvi zobnik - veliko bolje;  sedež napolnil z gelom - veliko udobneje; dodal majhen spednji vetrobran - odlično opravlja svojo nalogo... Kolikor vem, v Sloveniji ni bilo prodanih veliko KTM 950 SM-R, zato sem ga uspel prodati brez oglaševanja - dobesedno z lahkoto... Škoda, da nimam toliko časa, da bi ostal v moji garaži kot drugi moped... 

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, KilleRBee pravi:

Pajke pelu en krog,...

Motor prdnu v prvo...

smr.jpg

je to bridgestone? kk se obnese? na mokrem? kilometrina? lep je in lepo se pelje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, siks pravi:

je to bridgestone? kk se obnese? na mokrem? kilometrina? lep je in lepo se pelje...

ni bridgestone

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, siks pravi:

je to bridgestone? kk se obnese? na mokrem? kilometrina? lep je in lepo se pelje...

eh ne bridgestone..tanovi metzeler 01?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je - novi metzeler 01, pelje se super z njimi podoben grip kot s prejšnjimi Roadtec Z8 samo, da mi držijo veliko dlje z njimi sem naredil skoraj 9000km ampak "magic touch" so imele nekje do 4500km potem pa ravno nemoreš več polno odperat vn z ovinka...

 

@Dark sedež moram tudi jaz urediti mogoče veš koliko te je prišel gel, ter kje si ga uredil, vgradil? Razišljam celo, da bi ga oblekel v črno tista oranžna je že malce zbledela. 

ktm__950_smr_akrapovic_edition_2007_4_lgw.jpg

Moti me tudi količina goriva oz. domet - mogoče bi se lotil in dodal tank od 990sm-a, če bi ga kje zvohal... Hkrati pa bi rešel tudi težavo s sedežom - SMT... cca 3l več kar bi pomenilo - dodatnih 50km kar bi pomenilo iz 180-190km do lučke na 230-240km do lučke + udobnejši sedež (pussy i know)...

KTM950006.jpg

 

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...se splača to delati sploh? pol rajš kr smtja vzemi...svojga pa kmetu prodaj...a ni neki kibical pred časom, da bi meu 3 ktme v garaži? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, KilleRBee pravi:

Splača se ne! Sam 990 agregat mi je pa manj všeč...

v čem pa je razlika...oz. kako se občuti?

pred 2 urami, KilleRBee pravi:

Tako je - novi metzeler 01, pelje se super z njimi podoben grip kot s prejšnjimi Roadtec Z8 samo, da mi držijo veliko dlje z njimi sem naredil skoraj 9000km ampak "magic touch" so imele nekje do 4500km potem pa ravno nemoreš več polno odperat vn z ovinka...

a z  01 si naredil 9kkm ali z Z8? in katere so izgubile na oprijemu z obrabo? verjetno Z8!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!