Skoči na vsebino

BMW G 650 Xchallenge


mule

Priporočene objave

:unsure:  :unsure:

Naprošam lastnike xchallenge, ki so z njim prevozili vsaj 3000 km, da mi povejo svoje mnenje o tem motorju. Zanima me vzdržljivost, vibracije,  servisni intervali, vzmetenje in predvsem obnašanje na slabši podlagi: razrite  makadamske in utrjene poljske poti... za resno blato pa že vem, da ima preveč kg. Če je kdo slučajno vozil tudi Yamaho tt600r, pa še primerjava ... :klicaj: Tudi kakšen argument, zakaj jih pri nas skoraj ni videti, pa zakaj so jih tako hitro prenehali izdelovati,bo dobrodošel. :bike:  :bike:

Hvala,

mule

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se produkt dobro ne prodaja je smiselna ukinitev...zato! To pa ne pomeni ,da je motor slab!No tako so meni razložili v A-Cosmosu,ko sem kupoval nekaj za po hosti :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas boš težko našel kaj več uporabnega. Sem že sam iskal. Če pa ti angleščina ni tuja ti svetujem, da pregledaš ADV forum, tukaj je naprimer tema, kaj vse lahko narediš z Xchallenge: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=524638&highlight=colebatch. Predvsem pa poglej teme uporabnika Colebatch. Mislim, da je 3x šel okoli in preko Sibirije pa še kaj več ravno z xchallenge. Tudi branje njegovih tem in potopisov je res zabavno. Rotaxov motor naj bi bil izjemno trpežen in enostaven za vzdrževanje. Je pa za recimo za daljša potovanja priporočljivih nekaj predelav. Če pa je želja imeti motor samo za lokalno hosto pa se dobijo veliko cenejše zadeve. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Xchallenge je bil predrag (1500€ je bil dražji od Ktm 690) . Zračno vzmetenje je bilo nezanesljivo, prednje vilce bolj tko tko (torej za nekaj bolj resnega je bilo treba dodat še 2000€) . Ko pa so bili na razprodaji (konec proizvodnje) , je bila zadeva čisto zanimiva (ampak takrat sem že imel motor) . Evo zato ga jaz nisem kupil.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel XCountry, tako da o vzmetenju ne morem kaj dosti povedat, ker nima enakega. Motor je delal brez problemov (jaz sem prevozil cca. 7000 km), olja ni porabil nič, goriva pa tudi zelo malo - ko sem šel na daljše fure, pod 4 litre/100. Res pa je da sem se vozil bolj počasi in po lepih cestah. Vibracije meni niso bile moteče, zdi se mi da jih je za enovaljnik zelo malo.  

Zakaj so jih nehali izdelovati so ti pa že napisali - cena je bila previsoka.

 

LP

Popravljeno . Popravil Mahne76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Mislim, da sem mu že jeseni pisal.

Nič novega se ne pojavi, pa mogoče še komu prihranim avto.net specijalce in gre garantirano v dobre roke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Če še nisi nabavil poglej na Subito.it. Jih je kar nekaj in nekateri so kot novi.

Motorček je dovolj dober za vožnje okrog hiše (makedamske gozdne ceste), pa tudi slabšega terena se ne ustraši. (s primernimi gumami). Je dokaj robustne izdelave (zato tudi malo pretežak), Se pa ne ustraši poleg voznika še kakšnih 40 kg dodatne teže. (ali lažje sopotnice). Pri polno otovorjenem nastane problem z zavorami (skonstruirane so bolj za enduro vožnjo in je to treba imeti ves čas v glavi). Bil sem skeptičen do zračnega vzmetenja, vendar sem z malo poskušanja naštudiral zadevo in si prilagodil sistem načinu vožnje in s tem prihranil veliko denarja v brezpotrebno investicijo. Dobro je zamnjati mnogo pretežak izpušni lonec, To pa je tudi vse če je to drugi ali tretji motor.

Za daljša potovanja pa se verjetmo (sigurno) dobi kaj bolj uporabnega.

Srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Da. Pri enem je pomagala menjava filtra za gorivo.

Moram dodati, da meni XCoutry pogosto crkuje pri hladnem zagonu, filter se je menjal ker je crknu, potem pa si je bilo potrebno veckrat verglat da je sploh vzgal nazaj.

Popravljeno . Popravil nejc74
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, nejc74 said:

Da. Pri enem je pomagala menjava filtra za gorivo.

Moram dodati, da meni XCoutry pogosto crkuje pri hladnem zagonu, filter se je menjal ker je crknu, potem pa si je bilo potrebno veckrat verglat da je sploh vzgal nazaj.

filter je bil menjan, ko je motorček naredil 18.000km v šusu in bil tankan na takih pumpah. Pa še takrat je pred menjavo zmogel pot dolgo cca 7000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
pred 4 minutami, Buschi pravi:

 

V bistvu, če me spomin na vara, tenerejka je bila samo oblečena xt-ejka.

Na vem zakaj nebi pri yamahi naredili budget vatjante te tenerejke in bi nastala XT 700...pač dvocilindraš. Edino, kar bi se lahko od BMW-ja naučil, je, kako šparat težo; če primerjaš XT 660 in G 650  xchallenge, ima slednji več moči in 50 kil manj.

Zakaj se opuščajo enocilindraši smo pa tudi že razložili.

BMW G650 Xchallenge ima 150kg? Ta podatek drži?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dry weight: 144.0 kg (317.5 pounds)
Weight incl. oil, gas, etc: 156.0 kg (343.9 pounds)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zapisano je, dry weight: 144 kg, wet weight: 156 kg., fuel capacity: 9,5 l

ampak zgleda, kot oskubljena kokoš....

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, BIF pravi:

BMW G650 Xchallenge ima 150kg? Ta podatek drži?

tud tank je 9,5l, torej za 100km :) 

če gledaš, da so stara jajca (Pegaso) z isto mašino imela 175kg pri tanku 21l, pol Xchallenge ni prehudo poseben..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeba pri bemfi je, da je bil na trgu vsega skup par let. Tako da aftermarket podpore ni veliko.... že pri iskanju večjega kesla rata problem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Snecer said:

tud tank je 9,5l, torej za 100km :) 

če gledaš, da so stara jajca (Pegaso) z isto mašino imela 175kg pri tanku 21l, pol Xchallenge ni prehudo poseben..

G650 Xchallenge je en boljsih adventure motorjev kar jih je bilo oz. je. Seveda s kako predelavo.

Skoda da ga vec ne delajo. Precej ljubiteljev si je nabral ...

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

tud tank je 9,5l, torej za 100km :) 

če gledaš, da so stara jajca (Pegaso) z isto mašino imela 175kg pri tanku 21l, pol Xchallenge ni prehudo poseben..

Kva? Daj ga no srat, blizu 180 km bi ze slo z tem rezervoarjem. Je pa premalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, IZTOK pravi:

Kva? Daj ga no srat, blizu 180 km bi ze slo z tem rezervoarjem. Je pa premalo.

Dobro no...malo je karikiral. Ampak dejansko pa res...takšen motor pa šalčka bencina...neuporabno. Če ga pa moram upgradeat z vso živo kramo, da bo uporaben..pa hvala lepa...zato pa je končal tako kot je...med drugim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je bil cena (10 k€) in slabo/nezanesljivo (zračno) vzmetenje. Ko je šel enkrat iz proizvodnje so jih "razprodali" za 5,5 k€ (to bi bila pa verjetno druga zgodba) .

lp

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

28 minutes ago, franc said:

Problem je bil cena (10 k€) in slabo/nezanesljivo (zračno) vzmetenje. Ko je šel enkrat iz proizvodnje so jih "razprodali" za 5,5 k€ (to bi bila pa verjetno druga zgodba) .

lp

Tudi HP2 so v Avto Aktivu ponujali za 7.500€ v času krize leta 2006. Če bi ga takrat vzel, bi se dvanajst let vozil in ga zdaj prodal za vsaj 14.000€.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!