Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
848evo

Ducati 848 EVO

Recommended Posts

4janic
4 hours ago, Zok said:

Alternatorji so bistveno mocnejsi kot 6 A. Moja cebela ima recimo 300 W, kar je pri 14 V max 21,4 A. Od tega odstejes delovanje luci (55+3+5 W), delovanje motocikla (armatura in vbrizg - cca 30 W), obcasno delovanje zavorne luci in smernikov - povprecna poraba cca 100 W, torej za polnjenje ostane v povprecnih pogojih cca 200 W, kar znese dobrih 14 A. Akumulator pa nikoli ni na podnu s kapaciteto (razen ko ga prizges na kleme, ker sam ne zmore zagnati motorja). Pri zaganjanju lahk vzames tok 100 A (spice so visje, povprecen tok pa nizji), zaganjanje traja sekundo, najvec dve - pa ce ga zaganjas 15 sekund, si v tem casu pri 200 A (!) porabil 0,83 Ah. Od 12 ali 14 Ah, kolikor jih je v idealnih pogojih na voljo.

Torej praznenje akumulatorja ob zagonu ni tezava, bolj je tezava to, da zmore prazen akumulator bistveno nizji zagonski tok. Torej - ce je le ta prazen, potem pa mora zagnati motor, pa po nekaj sekundah delovanja se enkrat (ker recimo pozabim pod sedez spraviti prevleko celade), bodo pogoji ze kar kriticni. In ko akumulator ne zmore toka, ki je potreben za zagon, si s 1000cc dvovaljnikomv riti, ker ni osnovne teorije, da bi hudica zagnal na poriv.

Zato pa imam moped prakticno vedno na vzdrzevalnem polnjenju, ki drzi napetost na 13,8 do 14 V - tok je prakticno 0, akumulator pa je vedno poln. In v sposobnost zaganjanja nimam nikoli absolutno nobenega dvoma.

Ce te prav razumem, se aku ob zagonu pac nekaj izprazni in kot tak je zmozen od sebe dati manjsi zagonski tok, kar ob veckratnem zaporednem ugasanju in vziganju pomeni tezji zagon zaradi nizje zagonske moci?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Ob zagonu se seveda delno izprazni, a vecja tezava je nizko stanje napolnjenosti od prej - samopraznenje, ura, imobilajzer, razne USB vticnice - vse to pocasi prazni akumulator, in ko je le ta bolj ali manj prazen, ne zmore zagotoviti dovolj toka za zagon. Daljse relacije pomagajo akumulator lazje in prej dopolniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4janic

V zadnjem času se mi dogaja, da komaj dobim leerlauf, tudi, ko je motor oz olje na delovni temperaturi. Kar nekajkrat moram prestaviti gor in dol, da potem, če imam srečo, dobim N. Help? Motor je sicer tip-top...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 2 minutami, 4janic pravi:

Tam sem spraševal že pred nakupom motorja, pa ni bilo odziva, dvomim, da je aktivna tema...

sj me ne briga .. ampak .. vse teme, ki niso zaklenjene, so aktivne .. to pa, da ti nihče noče odgovort, je pa drug problem ... pomoje bi v temi, kjer sami šraufajo lažje kdo pomagal ;) 

 

 

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
ludiluka
On 7/31/2017 at 10:01 AM, maus said:

sj me ne briga .. ampak .. vse teme, ki niso zaklenjene, so aktivne .. to pa, da ti nihče noče odgovort, je pa drug problem ... pomoje bi v temi, kjer sami šraufajo lažje kdo pomagal ;) 

 

 

Zakaj mu pa ti ne odgovoris sej ves kej je narobe. Ninjo si more nabavit :lol1:

 

Drugace pa ce imas sreco je za nastavit mehanizem ki menjuje brzine v nasprotnem primeru bo pa treba moped razdret. Oboje velja ce ti sklopka dela 100% in da ti ne popusca oz da dovolj odvaja

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 22 urami, ludiluka pravi:

Zakaj mu pa ti ne odgovoris sej ves kej je narobe. Ninjo si more nabavit :lol1:

 

Drugace pa ce imas sreco je za nastavit mehanizem ki menjuje brzine v nasprotnem primeru bo pa treba moped razdret. Oboje velja ce ti sklopka dela 100% in da ti ne popusca oz da dovolj odvaja

no vidiš .. pumagi ćloveku .. pomagite si med sabo :ras: 

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
4janic

Hej, na 848 Corse imam odprte Termignoni titanium lonce ter race ECU. Zdi se mi, da ga pri določenih obratih, nekje med 4 in 5 tisoč, malo zamori. Bi morda moral zaradi loncev in ECU vgraditi tudi športni filter, bi to imelo smisel iz stališča performance? Gledam sicer K&N race filter (https://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=DU-1007R), ki pa naj bi zahteval dodatne posege v elektroniko - glede na to, da imam RACE ECU to verjetno ni potrebno? Hvala vsem za odgovor(e).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ciciban
      Trenutno so vsi kazalci, da bo nafta poceni, seveda bo država pristavila svoj piskerček z trošarinami. Že pred korono je bil ves svet pred vrati nove krize. Kitajsko gospodarstvo se ohlaja. Letalska industrija je v popolnem razsulu in praktično ne porabi skoraj nič. Greje se le še malo ljudi na olje in pa industrija se že nekaj časa izogiba nafti. Razlog tiči v emisijskih kuponih, ki so praktično 3x dražji kot pred leti. Energetski sektor zaradi milih zim porabi bistveno manj in tudi cena obnovljivih virov močno vpliva na cene na trgu. V ozadju potekajo še boji v stilu "how low can you go" in pa tržne špekulacije, ki izkrivljajo realno stanje.  Uglavnem... Nafta bo kratkoročno poceni. Srednjeročno bo sledil odboj in dvig cen. Višek porabe nafte bo okoli leta 30 sledil bo nenaden upad in zaton velikih naftnih velikanov. Veliko jih bo propadlo. Tisti preživeli se bodo preusmerili v druge posle in bodo tam mešali drek še naprej (voda, smeti in elektrika).
    • amateur
      Robi kaj če bi na nastavitvi namesto sonca izbral umetno osvetlitev, mogoče pa ne bi bilo treba popravljat. Popravljena varianta ima najmanj skurjeno belo barvo.
    • marincspeedshop
      Lahko ti ga jaz posodim.
    • Tex
      A midva sva zgledala da nimava časa???  Glej, se zmenimo, @tomash bo vsega kriv, ti pa le za rundo daj ..   Drugače pa tako to zgleda, ko se baba sprosti. V desni roki ima kavico (se ne vidi), v levi se setta muzika, .... let's goooooo! Edit: seveda je prvih nekaj voženj v sezoni čist drugačnih, pol poka po čeladi "kaaaaaaj delaš divjak", "saaaamo probaj prehitevat", itd itd .. 3 jadranke kasneje pa poči po čeladi "kolko ovinkov se bova še vozila za totimi ćehi!!!" 
    • ChuckNorris
      Zadje čase sem zelo zadovoljen z avtokozmetiko Gyeon. Je zadeva malo dražja ampak dobra. Motor perem z istimi čistili kot avto. Meglio ali pa kaj podobnega mam pa samo za zadnjo felgo kadar je fejst mastna. Drugače pa splaknem z visokotlačnim, žužke pošpricam s čistilom za predpranje, operem s šamponom, splaknem s šlaufom, zbrišem in pošpricam z detailing sprejom
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!