Skoči na vsebino

Odzračevanje zavor KEEWAY GTX300


yoss

Priporočene objave

Je že kdo imel problem odzračiti zavore na kitajskem štirikolesniku KEEWAY GTX300. Imel sem ga že pri dveh mehanikih in sta oba obupala.  Zadeva je sledeča:

- brez težav se odzrači sprednja zavora(zavorna ročica z zavorno črpalko na levi strani krmila), ki deluje samo na sprednja kolesa.

- če želimo odzračit nožno zavoro( nožna ročica), ki je povezana na vsa štiri kolesa, pa ni nikakor izvedljivo

 

Naredili smo tudi tako, da smo oddvojili sprednji del in smo tako zadnjega brez problema odzračili, tako da so zavore blokirale samo na zadnjem delu. Ko pa se odzračuje celoten sistem na vseh štirih kolesih pa nam nikakor ne uspe. Vedno nekje ostane zrak in pedalka gre v prazno.

Ima mogoče kdo kakšno idejo. Dvema mehanikoma jih je namreč zmanjkalo, pa se z mehanikarijo ukvarjata že precej časa.

Klical sem tudi že na več servisov, pa povsod pravijo, da ne more bit neke posebnosti naj kar pripeljem pa bodo uredili. Ampak mi ni do tega, da ga bom non stop vozil od enega do drugega, pa nobeden nič ne reši. 

 

 

Pogovarjal sem se tudi z uvoznikom, ki je rekel, da še nekega podobnega problema niso imeli in, da lahko pripeljem da bodo uredili. Je pa problem, da imam zelo daleč do njih, medtem ko mi njihov pooblaščenec tega ni znal rešit, prav tako pa tudi ne pooblaščen serviser za Yamaho.

 

Ta težava se mi je pojavila šele po tem, ko sem moral zamenjati zavorno cev na sprednji desni zavori.

 

Upam, da je na teh straneh kakšen strokovnjak, ki mi bo lahko ponudil kakšno rešitev. Za koristne nasvete se vam že v naprej najlepše zahvaljujem in vas lepo pozdravljam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Keewaj 300 je kopija Linhaia in tudi ta je kopija med Polarisom in Yamaho. Od Polarisa so si sposodili okvir, pri Yamahi agregat. Torej kopija, kopije na kopijo in od takih kopij ne moreš pričakovati nič drugega, kot zelo slabe kitajske materiale, posebej gumijaste in plastične dele. Rešitev obstaja. Razdreti komplet hidravlični sistem in menjati vse gumijaste dele. Se strinjam z trojan69. Nekje ti vleče "fouš" zrak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi probal odzračit v nasprorno smer - se pravi da izprazniš posodico za olje in daš olje pod majhnim pritiskom na prezračevalni vijak od klešč seveda moraš tako odzračit na vseh kleščah tako spredaj kot zadaj. Te aparate za odzračit z pritiskom ima kar precej mehanikov tako da nebi smelo bit problema. Imaš pa defekten povratni ventil v  zadnjem ali sprednjem zavornem cilindru !

 

Ps to je ventil, ki se nahaja nakoncu vzmeti v  glavnem zavornem cilindru in skrbi, da je v zavornem sistemu vedno malo pred pritiska !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja pa še en ventil. Ta omogoča zaviranje samo na en par koles ali vse štiri kolesa. In dogaja se, da ta ventil včasih "šteka", ponavadi se to dogaja kadar izpraznimo (ali se izprazni sam) celotni zavorni sistem in ga nato ponovno napolnimo.

 

 

 

post-8405-0-58453300-1392149335_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nekaj nasvetov, ampak mislim da nič od tega ne bo držalo. Kot sem že napisal z zavornim cilindrom ne more bit nič narobe. Če oddvojim sprednji del sistema na sprednja kolesa lahko brez problema ustvarim pritisk oz trdo pedalko. To pomeni, da zadnje zavore potem odlično delujejo. Kakor koli pa ponovno priključim sprednji sistem pa pritiska nikakor ne moremo ustvarit. Da bo bolj razumljivo, to naredimo tako, da na zadnjem razdelilcu odklopimo cev po kateri gre olje na sprednje zavore (sprednja kolesa). Prav tako smo tudi na sprednjem delu najprej odklopili  levo pa nato desno zavoro, ampak nič ni pomagalo. Zamenjali smo tudi že zavorni cilinder ampak to ni rešitev. 

 

Upam, še na kakšen uporaben nasvet.

 

Še enkrat hvala in lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni

 

Prezračite z napravo, ki se priklopi na lonček, veliko delavnic ima to. Ali pa delavnice, kjer imajo naprave za priklop na prezračevalni vijak - podtlak. To je bila znana napaka - "sistem diha", pred 30 leti na avtomobilih. Nekatere Honde ( 500/750for ) so ti postregle s to poslastico. Torej vsak mehanik, ki nekaj deset let opravlja svojo dejavnost, vam to prezrači z levo roko.

 

Opozorilo: nikakor pa ne smete narediti, to kar je predlagal @Bremzer, kontra v sistem spuščati zavorno tekočino pod pritiskom, bo naredilo samo škodo v sistemu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

V koliko napišete od kje tipkate, vam bomo lahko lažje svetovali kam do mehanika/mojstra/popoldanca.

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Prezračite z napravo, ki se priklopi na lonček, veliko delavnic ima to. Ali pa delavnice, kjer imajo naprave za priklop na prezračevalni vijak - podtlak. To je bila znana napaka - "sistem diha", pred 30 leti na avtomobilih. Nekatere Honde ( 500/750for ) so ti postregle s to poslastico. Torej vsak mehanik, ki nekaj deset let opravlja svojo dejavnost, vam to prezrači z levo roko.

 

Opozorilo: nikakor pa ne smete narediti, to kar je predlagal @Bremzer, kontra v sistem spuščati zavorno tekočino pod pritiskom, bo naredilo samo škodo v sistemu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

V koliko napišete od kje tipkate, vam bomo lahko lažje svetovali kam do mehanika/mojstra/popoldanca.

 

Lep pozdrav

Ti si pa res mal zmešan.Opiši  bi me res zanimalo, naprimer kaj sploh lahko naredi, če prezračuješ obratno razen, da ti napolni posodico z zavorno tekočino katero moraš predno prezračuješ v obratni smeri  odpreti in izprazniti zavorno tekočino ! ! !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odpreš pokrov rezervoarčka, odviješ "nipelj" na zavorni čeljusti in olje samo počasi steče in porine morebitne zračne mehurje ven. Paziš samo, da je zgornji rezervoarček poln. Brez kompliciranja in odkrivanja tople vode. Tako odzračujem zavore že skoraj 10 let od kar se ukvarjam z servisiranjem štirikolesnikov. :smoke:

 

 

post-8405-0-61449700-1393279100_thumb.jpg

post-8405-0-49582100-1393279133_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si pa res mal zmešan.Opiši  bi me res zanimalo, naprimer kaj sploh lahko naredi, če prezračuješ obratno razen, da ti napolni posodico z zavorno tekočino katero moraš predno prezračuješ v obratni smeri  odpreti in izprazniti zavorno tekočino ! ! !

 

Pozdravljeni

 

Nič ne bom rekel, da niste dober mojster za elektriko. Kar se tiče zavornega sistema, pa nimate pojma! 

Vsa tesnila v sistemu, vključno z fleksibilnimi cevmi, so narejena, da zavorna tekočina potuje v eno smer, v koliko se ustvari pritisk iz kontra stani .................... ni potrebno niti veliko 0,50 ali 1 bar, vam poškoduje najmanj tesnila - napne jih in strga.

v koliko vas bo pot zanesla v Ljubljano, se oglasite pri meni v delavnici na Viču, pa vam bom nadzorno pokazal - ne bo problem, lahko uničimo kakšno garnituro tesnil. Lahko si pa sami poderete kakšen glavni zavorni cilinder ( vseeno od česa, vsi delujejo po enakem sistemu ), pa vam bo takoj jasno o čem govorim.

https://www.google.si/search?q=glavni+zavorni+cilinder&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=8r0LU7TSB8LJtQasmoCQBQ&sqi=2&ved=0CDEQsAQ&biw=1311&bih=657#facrc=_&imgdii=_&imgrc=wdEoOCJ3RdePSM%253A%3BJ7v99z7bTeGodM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.britishv8.org%252FArticles%252FImages-V14-3%252FTandem-Master-Cyl1.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fforum.bmwslo.com%252Farchive%252Findex.php%252Ft-15743.html%3B600%3B450

 

Torej vse naprave za prezračevanje, nastavek na lonček, je delovni maximalni pritisk 1.80bara in pritiska olje iz lončka proti prezračevalnim vijakom. 

Naprave, ki se priklopijo na prezračevalni vijak, delujejo vse na podtlak ( vakum ), torej vlečejo zavorno tekočino iz lončka proti prezračevalnem vijaku.

V obeh primerih je omogočeno tesnilom, da se zaprejo in pustijo zavorni tekočini prosto pot.

Zavorna tekočina ni olje, temveč kislina razrečena z alkoholom - prav zaradi tega ima visoko stopnjo vretja in se jo ne da stiskati, neglede na temperaturo. Ko zavre, se kemično loči voda iz alkohola, posledično gre zavorna ročica/stopalka do kraja brez upora, ko se ohladi, se sicer kemično veže nazaj, vendar nikoli več 100%. Potrebna je menjava z novo.

 

In ja, tu se bi lahko malo izbiralo besede ........................... ko me boste osebno spoznal, se boste lahko odločali, kdo je dejansko zmešan .............................. če že dajete dobronamerno nasvete, svetujte kar veste, kar ne veste, ne svetovati. Da se ne bo nekomu naredila kakšna škoda, ali kaj hujšega............................. Ko se pokvari motor, se vozilo ustavi ......................... ko se pokvarijo zavore ...................... so lahko posledice katastrofalne.

 

V koliko potrebujete kakšne dodatne informacije, me lahko mirno pokličete ( tel. številka v profilu ) in vam bom z veseljem razložil.

 

Lep pozdrav

Popravljeno . Popravil Nemirni Duh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!