Skoči na vsebino

Centralna Azija 2014


long

Priporočene objave

Slovenci smo znani po foušiji, metanju polen pod noge, škodoželjnosti itd..itd.. ne se sekirat :grrr

Če to leti na mene si se močno zmotil!Privoščim vsem s kakršnimikoli vozili ali ne  potovanja kamorkoli ! Samo mislim(vem)  da težko načrtuješ kje boš čez 14 dni v torek ob pol osmih popoldan spal!!Ali misliš da ne??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz tvojih prejšnjih postov mi je jasno da vse veš. In tako naj ostane.

Povezavo sem dodal, ker bi morda komu, ki ni tako superioren prišla prav in mu ni treba odkrivat "tople vode".

In če bi tako superiorno prebiral kot razmišljaš bi ugotovil, da sem napisal, da grem na to pot prvi z štirikolesnikom...sicer ne bi prebiral

potopisov, ker jih ne bi bilo.

Mars pa...ehhhh...nima smisla!

Vidiš nisi dojel bistva! Jaz nič ne vem!! In nisem superioren!!

Jaz vse zvem na poti.

Sem pa še enkrat prebral tvoj prispevek ki ga citiram in na katerega sem odpisal-in nikjer ne vidim da greš s štirikolesnikom (za kar ti čestitam in želim varno vrnitev!!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če to leti na mene si se močno zmotil!Privoščim vsem s kakršnimikoli vozili ali ne  potovanja kamorkoli ! Samo mislim(vem)  da težko načrtuješ kje boš čez 14 dni v torek ob pol osmih popoldan spal!!Ali misliš da ne??

No vsem nam, ki se na takšno pot odpravljamo, kakor tudi tisti, ki ste to že obdelali...je jasno, da je načrtovanje v dan in uro nemogoče. Povezave ki sem jih dodal so plod večletnih obiskov teh krajev, človeka, ki je skusil vse mogoče in je za razliko od mnogih to pripravljen tudi deliti. Točke, ki so v tej povezavi so lahko (in temu so namenjene) zgolj in samo koristen podatek, ki ti lahko pomaga na tej poti. Nikakor pa to ni Lonely Planet za nahrbtnikarje. Če  "zaškriplje" in imaš takšen podatek, je včasih lahko v pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš nisi dojel bistva! Jaz nič ne vem!! In nisem superioren!!

Jaz vse zvem na poti.

Sem pa še enkrat prebral tvoj prispevek ki ga citiram in na katerega sem odpisal-in nikjer ne vidim da greš s štirikolesnikom (za kar ti čestitam in želim varno vrnitev!!)

Verjetno se nisva razumela. Da grem z štirikolesnikom je opisano v povezavi (moja web stran) na začetku teme...sem misli, da si to prebiral. Sem pa v postu zgoraj napisal, da grem letos prvi oz. med prvimi...mišljeno je bilo na motorizirane (motorji, štiricikli, avtomobili) slovence....pa še to jemljem bolj kot slabost in ne prednost...glede na spreminjajoče se razmere v Aziji.

In če so moji podatki pravi (običajno so) mislim, da si tudi ti lastiš štiricikel...in če si z njim vozil po brezpotjih, kar je moja priljubljena kategorija...ti je verjetno jasno, da bodo moje poti precej drugačne. Z motoristi si bom delil le glavne smeri...in pa seveda kjer ne bo šlo drugače, tudi del poti po glavnih cestah.

In ker je avtonomija štiricikla bistveno manjša od motorja (seveda se bom ustrezno oskrbel z dodatnimi rezervoarji...pa vendarle) je zame pomembno, da se kolikor toliko oskrbim z uporabnimi informacijami, ki bi bile lahko bistvene. Če ga režeš skozi stepo v Kazkhstanu, kjer je edina smer kompas...bi bilo izjemno neodgovorno peljati pač tako dolgo dokler ne zmanjka bencina....tam pa 400-500km ni ravno neka razdalja zaradi katere bi Kazakhstanci sredi ničesa postavili pumpo, ker se bo mogoče nekdo enkrat pripeljal mimo.

Upam, da zdaj razumeš, kaj sem želel s povezavo in uporabnimi točkami.

Je pa malce razočarajoča tvoja reakcija na moje pisanje. Glede na to kar si doživel sam in kar si prevozil, vse zgode in nezgode (vse sem prebral in je vsega spoštovanja vredno)...pa še ob dejstvu, da si iz "totega"-našega konca.....bi prej pričakoval ponujeno roko (pivo), kolegialen nasvet, uporabno informacijo...kot pa način, da nekoga poskušaš diskreditirat...ampak kot se pri nas reče..."tak pač je-žal"!

Pa še to...popotnikov tipa Lonely Planet tudi sam ne prenašam in ne razumem. Vožnja od točke do točke na taki avanturi z namenom, da si pogledaš, kar imaš danes že v vseh živih 3D projekcijah na net-u...med tem ko izpuščaš resnične dragulje pristnega življenja in kulture tistih krajev...je za moj okus patetična in skoraj pomilovanja vredna.

Ampak ljudje smo različni in pravico ter dolžnost imamo, odločati se tako kot sami menimo, da je za nas najprimerneje...pa četudi se vozimo z Lonely Planet bukvo od točke do točke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narobe si razumel ali pa nisem razumljivo napisal: šalim se na račun LP popotnikov(ki jih tudi ti ne prenašaš)! Štirikolesnika vozim tudi sam že več kot 20let(ni skozi isti,je pa ista firma kot tvoj), pa tudi na pivo te lahko povabim,nasveta ali informacije ki bi jo lahko pametno uporabil pa ti skoraj ne morem dati.Stvari se spreminjajo,situacije so neponovljive in vsak jih drugače sprejema in se nanje odziva.Mislim da je poglavitno da imaš vodo in bencin!! Ostalo se vse najde ali zdrži brez.Vsaj tako potujem jaz (v ekstremnih razmerah seveda)!Bencinskih črpalk seveda tudi po 500km ni, vsekakor pa najdeš nekoga ki ima plastenko ali dve "življenske" tekočine.Tako da avtonomija 500 km že mora biti!Vse ostalo pride samo!

P.S. : takole med nama: tudi sam sem razmišljal da bi šel v Mongolijo z ATV-jem.Pa si nisem upal! Preveč je asvalta do tja in nazaj in premalo časa da bi se mu izognil.Tam bi seveda z njim tistih 4000 km brezpotij užival ( na mopedu sem tudi)! Tako da kapo dol ko ti bo uspelo!!(nalašč nisem napisal če!) Gume imaš s seboj?? Po mojih izkušnjah ene zdržijo do 7000 km ??!

 

Uživaj!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto točno taka trasa, kot si jo zapisa...............

Uživaj. Zdaj grem pa neko drugo temo prebirat, da se ne bom s slino zadavil.

rrrr

 

Foušljivc!!! :angry: :ras:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se na poti začnejo pizdarije, to že dolgo vem!! :hmm:

Da se pa že na forumu, pred začetkom fure - to je pa še zame, čisto nekaj novega... :O :yes:

Popravljeno . Popravil semering
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj pa mi je smešno ko vidim, da ljudje že v štartu "vedo" kje bodo spali,kje bodo tankali ...in to za pot dolgo 15 do 20.000 km?!Jaz tankam tam kjer mi zmanjka(skoraj) bencina, spim pa tam kjer se začne temnit!In pridem tja kamor me pot vodi, malo levo malo desno proti nekemu cilju čisto na koncu!Zakaj bi čital na tisoče potopisov ne vem ker verjetno ne bom doživel istih stvari in srečal istih ljudi?!Ker je pot samo zame in samo moja.In na nobeni poti nisi prvi; tam je šlo že tisoč drugih, prvi greš lahko samo na Mars!

 

S temle, se pa čisto strinjam! :yes:  Realno!

Je pa tako; 300 ljudi, 300 čudi!  :O

 

Fantje, pa ne se kregat'!!

Škodi zdravju, lepoti, pa še punce te ne marajo (posebno, če si ledik!!) :O

Popravljeno . Popravil semering
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Natančno sem prebral tvojo stran in načrte poti.Predvidevam da boš po Grčiji ,Turčiji vozil vse po cestah(asvalt).Tudi ko prideš v Iran (pazi od treh mejnih prehodov Turčija-Iran sta odprta samo dva!)boš tam vozil izključno po zelo zelo grobem asvaltu. Zato se bojim za tvoje gume oziroma predlagam montažo avtomobilskih platišč z avto-gumami?! Si kaj razmišljal v to smer?Proti tvojim pričakovanjem te največ prehodov rek čaka v Mongoliji in ne v Sibiriji kot misliš, kjer se pojavlja problem(jaz ga pri motorju nisem imel) s plavanjem ATV-ja?Bojim se tudi snega pred Iranom saj boš vozil na višinah nad 2700m konec aprila-začetek maja!Prav tako v zgornjem delu Irana. Ko boš končno prešel v Stane ne bo več problemov z asvaltom saj ga skoraj ni,do Mongolije kjer ga je vse skupaj za 300 km (pa še to samo v okolici Ulanbatarja).Ruska cesta od Ulan Udeja do Irkutska pa tako ni vredna svoje besede.

Naj te moje pisanje ne odvrača od cilja ampak te še bolj podžge da vse to premagaš!Uživaj!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj post ne leti na nobeno konkretno osebo. Sem bolj na splošno mislil, še najbolj fouš pa sem jaz, ki sem žal zaradi objektivnih  razlogov (zdravje) odpadel, kot "knof od gat".

Sva pa istih misli, kar se gum tiče. Če bi bil zraven, bi imel montirane maxiss spearz - cestne gume, ki imajo zadovoljiv oprijem tudi na makadamu. (lastna izkušnja)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej...da ne dolgovezim z razlogi...na kratko...trenutna skoraj dnevno spreminjajoča se situacija z Iranom...še posebaj pa Turkamnistanom in delno Uzbekistanom, je "prevetrila" mojo pot.

Končna trasa (razen če pride do vojnih razmer) je sledeča. Grčija-Turčija-Gruzija (čez Kavkaz-prehod Larsi) proti Vladikavkazu in dalje po "varni" smeri do Kazkhstana (prehod Astrahan) mimo Arala, Baykonur-ja proti Biškek-u (Kyryzstan)-čez Kyrgyzstan v Tađikistan, čez Pamir, nazaj čez Kyrgyzstan v Kazakhstan (Almaty). "Odpovedal" sem se torej Mongolije in Altai-a v Rusiji....razen če mi bo šlo izjemno dobro..."švrknem" v Altai.

Tam (Almaty) nekajdnevna regeneracija, detaljnejši servis (generalni uvoznik in zastopnik za BRP) in menjava gum. Nato nazaj čez severni del Kazakhstana v Rusijo, do Ukrajine-Mađarska in domov.

Gume Maxxis Ceross (preverjeno držijo na teh podlagah vsaj 10.000km kar je več kot dovolj).

Kjer bo možno se bom držal makadama. Večji problem vidim v samem transferju in vzdržljivosti komponent štiricikla.

Zato pa imam v glavi plan "B". V kolikor bo šlo brez večjih težav nadaljujem, okvirna dnevna kilometrina 200km....v primeru večjih ali ponavljajočih se problemov obrnem proti domu. Bo pa sama pot čez Grčijo in Turčijo že dala neke odgovore. Cilj je postavljen...naredil bom vse po svojih najbolših močeh, da ga dosežem...če ne bo šlo...ni tragedije...ostane nepozabna izkušnja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S. na prejšnji post...@Bambi...če je kakšna urica za pivo pa z veseljem. Glede na to, da si že dolgo lastiš 4cikel...ne glede na lastne izkušnje, rad prisluhnem

tudi drugemu mnenju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BIF živjo.

 

Midva sva se slišala po telefonu glede Irana. Kako to da si Iran črtal z liste??

Jaz še vedno upam da nas ne bodo na meji obrnili in bom stran zabrisal denar za karnet in vize......na odgovor prijatelja iz Esfahana še čakam vendar mislim, da bo ta informacija še najbolj verodostojna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj...Iran sem črtal, poleg uradnih informacij iz ambasade, da po neki je*** depeši trenutno kot turist ne moreš potovati čez državo na motorju in/ali avtu, do nadaljnega (ampak to me ne skrbi preveč, ker ko si na meji z vizo in na motorju si to depešo lahko zatlačijo nekam)....predvsem zaradi Turkmenistana in malce Uzbekistana. Turk. in Uzb. sta bili na mojem seznamu itak dve nebodigatreba državi za tranzit. Če hočeš (trenutno) čez te dve državi rabiš LOI, rezrevacije nočitev in nekega jeb*** vodiča, ki te spremlja čez državo, kar seveda ti lepo plačaš (informacije od StanToursa)...za Uzb. potrebuješ spet LOI in potem za te dve državi iščeš vizo na Dunaj-u...se fijakaš gor in dol...čas teče ti pa si odvisen od zahojenih uradnikov.

Lahko pa dobiš tranzitne vize vendar z natančnim datumom vhoda, pa še te 5 ali 7 dni. Torej si na taki poti, ki je nadvse nepredvidljiva določiš datum vstopa. Če si tam teden dni prej...pač čakaš, če zamudiš...se obrni in več sreče prihodnjič. Ampak...to so le trenutne "uradne" informacije, ki pa v realnosti niso nujno točne. In če so, ne želim prevozit par tisoč kilometrov, da to ugotovim.

No trenutno to ni za mene.

Za novo traso pa potrebujem le Rusko vizo (dobim 3 mesečno poslovno z dvojnim vhodom in izhodom) ter Kazakhstansko, ki jo dobim 2 mesečno z dvojnim vhodom in izhodom, ter Tađikistansko, ki jo dobim po pošti ali po 100% preverjenih informacijah v max 1 dnevu v Biškeku (kyrgizstan) za 75 USD.

Smer ki sem jo izbral ponovno, pa je kljub temu zame dovolj zanimiva in dovolj avanturistična, da teh zahojenih držav ne bom pogrešal.

Morda kdaj kasneje, če bo še volja.

Pa še dopis StanTours-a

Citat iz mail-a

TM

For a Turkmenistan TOURIST visa, in order to enable us to provide you with an LOI, we will need a detailed service booking with fixed dates. The minimum cost of this will be about USD 100..130 per day per person for a standard overland routing if you are two or three or 140..200 if you travel alone, for paperwork, accompany vehicle and accommodation B&B. We will be glad to make a detailed offer or join you up with other clients at a lower cost, if you can make some preliminary indications of what you would like to do and when you wish to travel.

You will be free to move around Ashgabat and its surropundings on your own, but everywhere else our licensed driver or guide is mandatory. Please bear in mind that invitation processing can take 2-3 weeks.

The only alternative for independent travel would be a transit visa which is sometimes granted for a maximum of 5..7 days with fixed dates and is issued on the grounds of the Iran / AZeri and Uzbek visa. Transit visa processing AT THE EMBASSY takes 10-14 days and there is no guarantee of approval. We cannot assist with transit visa and no LOI can be issued for them.

I trust this assists, we will also be glad to assist further on in Central Asia, Caucasus, Iran and Russia!

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem jaz bil v Sočiju ni bil možen prehod iz RF v Gruzijo in obratno !Ali je sedaj možno?Iz Gruzije v Azerbajdžan lahko prideš vendar plačaš kavcijo za vozilo v višini vrednosti vozila v gotovini in dobiš vrnjeno ob izhodu! Preveri ali to še velja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz Gruzije lahko vstopiš v Rusijo preko prehoda Larsy (Tbilisi-Vladikavkaz)..preverjeno brez problemov.

Prehod proti Sočiju je bil (in mislim da je še) zaprt zaradi OI (bojda zaradi teroristov...svašta).

Azerbajđana za zdaj (in upam da tako ostane) ni na mojem seznamu želja.

Tisto s kavcijo mislim, da več ne velja (nepreverjeno)...v vsakem primeru pa....če bi imel še extra 18.000 EUR jih niti v najbolj mokrih Azerbajđanskih sanjah ne bi dal nekemu kretenu na meji v zameno za listek s katerim si lahko mogoče obrišem le rit...pa še za to ni dober.

Rad imam avanturo, izzive, adrenalin in vem, da me mnogo tega čaka na poti...pripravljen sem marsikaj požret, zamižat na obe očesi, pogoltnit slino in še marsi kaj drugega....ampak vse ima svoje meje...in zame je ta meja postavljena na Azerbađanski meji...za zdaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja.....zdaj sem se poglobil v tale Iran...... jeba......

 

Eni pravijo tako drugi drugače....... OK za karnet mi je že dolgo jasno, da je skoraj obvezen...čeprav imaš paciente, ki so uspeli zmutiti tudi brez njega, nekateri zastonj drugi so zanj plačevali na meji po 400 EUR + vse vmes. Ker je pri nas še vedno precej ugoden in ga dobiš brez težav (vsaj nekje ščijemo ostale narode) pač požreš tistih 175 EUR in gremo.

 

Večje sranje je sedaj z tole omejitvijo za tujce z lastnimi vozili...........baje je bila tale omejitev uvedena lani ko so imeli volitve...če je odpravljena še nihče ne ve tako, da so tudi tu glede na izkušnje ostalih popotnikov odprte vse tri variante

 

1. Vse gre brez težav, spremstva ne potrebuješ in z vozilom se v Iran zapelješ kot v BTC

2. Lahko vstopiš s svojim vozilom če predložiš natančen plan poti, kje boš vozil, spal, opravljal veliko in malo potrebo......

3. Lahko greš s svojim vozilom a na meji dobiš spremljevalca, ki ti bo celo pot dihal za ovratnik in ti bo na koncu to še drago zaračunal

4. Ni variante, da vstopiš s svojo kareto

 

Zdaj pa bodi pameten......... vse je odvisno od tega kje priletiš na mejo in na koga tam naletiš...nekje ti bodo morili, drugje pač ne...... Je pa malce bedno da te po 4000 kilometrih obrnejo nazaj od koder si prišel.......

 

Čakam še informacijo od prijatelja v Iranu.......upam da dobim pozitiven odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ce je kdo tu gor, ki je sel v zadnjem casu preko Afganistana?  Pa ne zaradi varnosti, bolj zaradi procedur na eventuelnih check pointih? Tranzitna viza, kje, za koliko casa???? Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ga ni junaka s tega foruma kateri je že bil dol. Sam planiram v roku 2-3 leta v turi do Magadana obiskati dolino Whakan v Afhganistanu.

 

Nekaj informacij najdeš tukaj: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=923656&highlight=Tourist+Afghanistan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen BIF.

V tistih krajih sem se potepal z dvema kolegoma pred štirimi leti. Mi smo takrat iz "baze" v kraju Mtskheta (Mčketa) med drugim odrinili tudi do kraja Stepantsminda in do mejnega prehoda z Rusijo. Stacionirani smo bili v centru mesta poleg poleg katedrale Svetitskhoveli pri Jamalu. Motorji na zaprtem dvorišču, dostop do interneta in ugodna cena tule si lahko ogledaš ulico. Tule pa še nekaj več slik.

 

Zgradba z nadstreškom pri drevesu na sredini slike...

 

post-7865-0-66100500-1393334156_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf...tole pa je dobrodošla informacija. Še posebaj zato, ker se bi rad kolikor se bo dalo, izognil glavnim mestom. Takšni kraji kot je tole, pa so mi pisani na kožo. Mir, ugodno in sproščujoče...predvsem pa vsaj po slikah sodeč, zelo etno.

Tvoj podatek je dodan v file Gruzija...hvala za informacijo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ce je kdo tu gor, ki je sel v zadnjem casu preko Afganistana?  Pa ne zaradi varnosti, bolj zaradi procedur na eventuelnih check pointih? Tranzitna viza, kje, za koliko casa???? Hvala.

Preko nisva šla, ob Afganistanu sva čisto po meji vozila kakih 500km, ko sva se s Pamira spustila - najprej po bregu Pamira (reke), pa Wakhana, potem pa Panja - ves čas ista voda - mejna reka, ki potem nižje doli postane Amurdarja. Vizo za čez v Afganistan v Khorogu dobiš v enem dnevu.  Lepo je videti afganistanske vasi na oni strani - težava je bila le, da sva imela enkraten vstop v Tajikistan, pa nazaj ne bi mogla. Cesta na oni strani ni bila najbolj prepričljiva (roko na srce, tudi na tej mi ni bilo jasno, kako zdrži). Ima pa Whiskey prav - dolino Wakhan je za videti. V Khorogu sva srečala poljske kolesarje, ki so sicer bentili glede poti tam (tudi za gorce je težko čez potoke in reke rit), a dolina naj bi bila ena najlepših v onem koncu. Aha, srečala sva tudi Turke, ki do zadnjega niso vedeli, če jim bo uspelo čez Turkmenistan priti in so že gledali v smeri prečenja Afganistana v Tajikistan, pa naj bi jim povedali, da se to formalno sicer da, ampak se rado zgodi, da na poti izgineš - skratka no go. Oni repek ob Wakhanu pa naj bi bil ok.

Zato pravim - sestavi si cel krog, vize dobi vnaprej, ali pa imej zelo dobro zagotovilo, da jo nekje lahko hitro dobiš (npr. Biškek za Tajiikistan)

Evo

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot razumem, je po drekpumpah, plastičarjih, Korziki in Grčiji, zadanja moda zdej severno-zahodna Azija, al kaj'... Al se spet motim?? :hmm::nono:   :D   :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vstop v Azerbaijdzan rabis samo vizo in to je to. Ce prekoracis 3 dnevno vizo za moped pa na izhodu placas $30 kazni. Vizo se da dobiti tudi v Tbilisiju v roku 3 dni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!