Skoči na vsebino

Potovanje okoli sveta: Žan Bregar


Priporočene objave

jst bi morda podal mnenje zgolj glede nakupa motorja. :)

 

Bolj razmišljam in debatiram o teh zadevam, bolj smiseln se zdi nakup poceni motorja, neke srednje težke endurce (transalp, dr 650, gs 650, xt 600...) za male pare - za takšen podvig.

 

V vsakem primeru bi bilo pametno še kar nekaj opreme zmetati na motor: zaščita, navigacija, udobje, predelave podvozja, krmila, sedeža... in je bolje, če je motor cenejši pri omejenem budgetu.

Lažji motor je bolj primeren (v primeru da gre za solo potovanje, pri dveh v sedlu se zgodba zame hitro obrne) zaradi lažje vodljivosti, offroada, pobiranja...

Nekako se mi ne bi bilo prijetno voziti z novim motorjem po takšnih "vukojebinah", poleg tega pa je lažje popravljati stare jajce v državah 3jega sveta, imajo manj elektronike in več možnosti za improvizacijo.

Nov motor bi se mi smilil in bi ga vsaj nekaj časa po nepotrebnem čuval, namesto da bi brezskrbno užival, četudi na koncu cel motor spraskaš, zbuhaš, umažeš, iztrošiš (kar je verjetno neizbežno).

Če pride do katastrofalnega kvara ali poškodbe (hud padec, večja okvara)...lahko takešn motor tam pustiš in za đabe pare kupiš nekaj drugega - lokalnega ter pot nadaljuješ.

Ni izgube vrednosti, kar se pozna pri stroškovniku...pa še strah te ga ni vsepovsod pustiti (je le razlika med recimo GSA za 22k€ in gs 650 15 let straih za 2k€) :D

 

Ugotavljam tudi, da je razlika v udobju in zmožnostih pravzaprav zelo majhna med enduro kravami in manjšimi endurami. Recimo prehod iz BMW GS1150 na Hondo Transalp 650 sploh ni tako boleč, kot sem mislil da bo. Z njo po svoje še lažje štepam kilometre v sedlu. :) (da ne bo pomote, če bi imel denar, je vseeno ne bi vozil ampak bi letel nazaj na velikega GSa ali nekaj podobnega) :P ...se pa da...

 

Sicer pa tudi jaz mislim, da moraš računati na precej več denarja za takšno pot. ;)

Nekih 20.000€ letno bi bil kar minimum po moje.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda imaš prav zzigon, vsekakor do določene mere. Rabljen motor je bil tudi ena prvih opcij in ima veliko prednosti pred novim. Tako kot ima slednji pred rabljenim. V kolikor bi uspel dobiti nezgonjen motor za nizko ceno bi bila to zmaga. Fora je le, da se taki motorji kupijo za 'gonjenje' in ne za 'od kafiča do kafiča'.

Pri novem te naj ne bi skrbela zanesljivost, nimaš problema podaljševanja registracije prva tri leta, z rabljenim pa so hočeš nočeš težave že zaradi iztrošenosti materialov.

 

Kot sem danes kolegu moto riderju napisal na mail; zaenkrat bom to brigo opustil, 12.11.2014 imam izpitno vožnjo, tako da se bom osredotičil, da mi uspe opravit izpit. Marca/aprila 2015 pa se bom enostavno oglasil tako na Yamahi, kot na BMWju in videl kje dobim več za svoj denar. Spodnja tema res preferira Tenerejko, a še vedno je ogromno overlanderjev, ki za potovanje nucajo in so nucali (Benka Pulko, Zvone Šeruga etc.) BMWja...

 

www.motosvet.com/tabla/topic/39208-yamaha-xt660z-tenere-vs-bmw-g650gs-sertao/

 

P.S. Hvala tudi moderatorjem za preimenovanje teme.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probi malo bolj "na izi" zastavit. Najprej izpit, potem eno sezono kakšen rabljen cenejši motor in nabiranje kilometrine. Vmes se nabere še kakšen evro. V tem času rataš še enmal mehanika in dobiš kakšno idejo... Tak kot si sam ugotovil. Če vzameš rabljeno xt660 v enem letu ne boš izgubil prav dosti. Ker ima XT enak agregat kot XTZ ti bodo izkušnje, ki jih boš dobil v enem letu sigurno pomagale na tvoji poti.Takole po cesti se vozit ni panike.... za brezpotja pa vseeno rabiš trening.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo, izpit opravljen, tezko izrazim svoje veselje v tem trenutku!!

Vsekakor je bil to precejsen preizkus in vesel sem, da sem ga opravil z odliko! Preizkusil sem tudi kamp opremo, sotor za dve osebi je ravno pravsnje velikosti zame in opremo, potrebno pa bo imeti tudi podlogo za spanje za izolacijo od tal. 21.11. letim nazaj v London, kjer bom ostal do marca/aprila naslednje leto, ko bo prisel cas za nakup motorja. Zdaj sem ze odlocen, da bo motor Yamaha 660 Tenere. Opremo bom rihtal Touratechovo, nekaj tudi iz strani Offtheroad.de, kufre bom pa dal najverjetneje v domaco izdelavo delat, bodisi Alpos ali pa kakemu drugemu majstru.

Hvala vsem za podporo! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja, mogu sem improvizirat ker so Sidi Adv skornji preglomazni za saltat na ER5ki in sem vozil kar v gojzarjih. Duck tape sem gor nalimal, da se mi usnje ne obrabi ob saltanju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Votever, Cool. Jest navadno bimerja kr u japankah gor in dol prganjam. Bom šu u Bauhaus po eno Teso. Pol pa bo, a ne .)

Popravljeno . Popravil Whiskey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta trak ni nč nenavadnga :) ...... mi je blo pa kr nenavadn k sm tak trak vidu na strganih pohodniških hlačah, ki so ble pač z tem trakom skupej zlimane, no in te hlače je meu na seb en motorist, k se je pelu k svina :grim.

Drgač pa čestitke in dobrodošel med nami :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem spomočjo "power tape-a" podaljšal celo rok trajanje mojim dobrim starim smučarskim hlačam za polni dve sezoni :OK:........in tudi sedaj so, kljub novim hlačam, še vedno v zlati rezervi (jebiga, sem čustveno navezan na njih :inlove: )   

 

post-35672-0-27311200-1415899398_thumb.jpg

 

Sorry za tale  :topic: .....in seveda čestitke za opravljen izpit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam enega od lastnikov, pa kolikor vem pri njih ni nič zastonj. Kakšen popust že, ravno razmetavajo se s sponzorstvi pa ne. Prodajajo robo višjega cenovnega razreda (vse kar sem jaz gledal je imelo prav "božjastne" cene) , ni pa dvoma da je roba kvalitetna (drugo vprašanje je če res toliko) .

Ne škodi pa če vprašaš, če nič drugega je dečko s srcem pri stvari in je robo ki jo prodaja tudi preizkusil, pa verjetno lahko kaj svetuje...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Franc, govoriš o adventure-spec, right?

 

Imam eno vprašanje. Zdaj se Tenerejke brez ABSa prodajajo po 6850€  in glede na to, da se po googlu 2015 model prav nič ne razlikuje od 2014 me zanima kaj menite; se splača počakati na naslednjo pomlad in takrat kupovati ali pohiteti sedaj in uloviti akcije? Po neki logiki bi morale cene iti gor ob pričetku naslednje sezone, ne vem pa kolikšna so ta nihanja po navadi?? 300EUR ali 1000EUR? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Motor že čaka v salonu BS Centra! :) Čez deset dni ga odpeljem na prvo vožnjo in takoj zatem na planiran Balkan Trip! Sopotnice lahko rezervirate vožnjo na spodnjem linku :smoke:

 

 

Sopotnic zgleda ne bo. Sponzorjev tud ... Ne. Boš meu za čevapčiče po Balkanu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor že čaka v salonu BS Centra! :) Čez deset dni ga odpeljem na prvo vožnjo in takoj zatem na planiran Balkan Trip! Sopotnice lahko rezervirate vožnjo na spodnjem linku :smoke:

 

 

Tako mlad, pa moraš iskati sopotnice ? :)

Da to počne kakšen ostarel svetovni popotnik, ki mu je že potekla garancija mi je nekako razumljivo, a pri tvoji mladosti . . .  ?!? :whistle:

 

Srečno in uspešno utekanje . . . !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fanta ne gre obeshrabrevat se preden se odpele iz salona :). zaenkrat je suveren in tak mors bit ko gres cez Burmo npr.?!?....

sploh pa takale instant sopotnica ni tko napak. Na konc lahko dodas samo brez zamere al pa hvala lepa nasvidenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!