Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bregar07

Potovanje okoli sveta: Žan Bregar

Recommended Posts

Kmet2

O motorju ki si ga želiš me lohk kontaktiraš na ZS pa ti vse povem,lohk ti pa tud Mina da isto informacij.Sam sem imel 2 650 enovaljca in 2 twin tako da ti lohk povem ,da je to en super motor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Evo pa še ena hitropotezna iz Dunaja do Magadana v 21 dnevih. Naš sosed je to izvedel z motorjem, ki si ga tudi ti izbral kot "orodje" za izvedbo tvojih sanj. Nič nebi bilo nenavadnega, če motor ob startu nebi imel 135.000km.

Mislim, da izbor ne bo težak :whistle: .

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

bregar07

S temle si pa dregnil v osje gnezdo!

Tako, kot je rekel motozajebant, je resnično spoštovanja vredno!!

Brez denarja, brez motorja, brez izpita, pa tako goreča želja...  :worship:

Če mene vprašaš, si model, ki si resnično želi v življenju nekaj več, kot pot v službo in nazaj. Čestitke!!

 

Na kratko (čeprav je vredno podrobnejše debate):

1)  gorivo

2)  hrana

3)  prenočišča

4)  & preseravanje (To je v glavnem vse) in natančen izračun!

-----------------------------------------------------

Za druge kontinente:

-  Letalski ali ladijski prevozi

-  vize

-  fond za "podmazovanje"

oljni & zračni filtri, zavorne ploščice itd. so na doooolgi poti dobrodošla roba...

-  (za "uporabni" enduro motocikel,) kvalitetna zadnja guma (z racionalnim zapestjem) mora zdržati 15.000 km - (pa ne mi rečt' da ne!)

 

To je v glavnem vse... (čeprav ni res!)

Če želiš kaj več, bi raje na PM.

 

In srečne sanje!!! :010

Edited by moto rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
Da povzamem, predvsem me zanima vaše mnenje glede smotrnosti nakupa novega motorja za recimo ene 6-7k€. Kolikor vidim na avto.netu se za ta denar že dobi 650GS-a, najbrž sicer brez neke posebne opreme, brez kufrov v kar je potem potrebno vložiti še kar nekaj denarja.

Če je vse to tvoja odločitev potem le sledi svojim željam in načrtom...ter čim manj posnemaj druge.

Jaz ti ne morem svetovati, ker sam bi izbral drugačen motor...ampak jaz sem jaz, ti si pa ti.

Jaz tudi ne bi pred odpravo javno spraševal za nasvete, ker bi me le zbegali...hočem povedati, da kdor je trden v svojih namenih, se ne bo oziral na druge. Nekateri so potem tako občutljivi, da vzkipijo nad vsako omembo, ki jim ni po volji, ter s tem kažejo svojo ranljivost. Pri taki odločitvi moraš biti pripravljen na vse...ampak res na vse, zato je dobro, če znaš tudi moliti, ker zna priti marsikdaj prav.

Kot drugo bi bilo dobro vedeti, kaj je pri taki odločitvi glavno...je to vožnja z motorjem ali odkrivanje in spoznavanje različnosti življenja po svetu ter čim pristenjši stik z vso raznolikostjo na poti. Če prevladuje druga opcija je potem idealnejša rešitev kolo kot prevozno sredstvo saj se stroški skoraj prepolovijo...na rabutanje sadja in zastonj hrane jaz ne bi preveč računal, ker to se lahko zgodi le očasno, kjer sploh obstaja taka možnost, povečini boš moral hrano kupiti.

 

...če si dovolj trden v sebi, te vsi taki ali drugačni nasveti ne bodo vznemirjali, zato...srečno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Da se iti tudi s kolesom. Je poceni in obenem zelo zdravo, ker vsak dan redno rekreiraš.

Na kolesarskih forumih se najde kar nekaj informacij. S kolesom tudi vidiš mnogo več, kot z motorjem.

Še ena prednost je. Kot kolesarja te vsi smatrajo za reveža in lažje dobiš za jesti in prenočišče.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

Moje mnenje pa je, da se dobre vožnje z motorjem naučiš le v mladih letih. Pri vožnji je potreben avtomatizem in reševanje iz nepredvidenih situacij brez razmišljanja. Npr. minimalno vsak motorist bi si moral upati pri 50 km/h na makadamu ali mokrem asfaltu blokirati zadnje kolo do ustavitve... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
semering

Da se iti tudi s kolesom. Je poceni in obenem zelo zdravo, ker vsak dan redno rekreiraš.

Na kolesarskih forumih se najde kar nekaj informacij. S kolesom tudi vidiš mnogo več, kot z motorjem.

Še ena prednost je. Kot kolesarja te vsi smatrajo za reveža in lažje dobiš za jesti in prenočišče.

 

To je čisto res! Pa še fajn je, če si malo strgan in umazan, samo, da ne smrdiš...  Da si nabaviš (če že hočeš biti motorist) kakšno manjšo kubaturo (400-500 kubov čist' zadost) po možnosti opraskano in zarjavelo, samo da je "drobovje" v redu! To je razloga, da se v dno srca ljudem zasmiliš! Samo izkoriščati jih ne!! To pa ni lepo. :nono:

To ni zajebancija! To je resnica, izkušena na lastni koži. :yes:

Edited by semering

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Osebno se ne poznava, pri iskanju motorja za svoj podvig si tule omenil kje trenutno živiš, zato sem omenil otok.

lp, Mirč

Aha, no, svaka čast, dober spomin..

 

O motorju ki si ga želiš me lohk kontaktiraš na ZS pa ti vse povem,lohk ti pa tud Mina da isto informacij.Sam sem imel 2 650 enovaljca in 2 twin tako da ti lohk povem ,da je to en super motor!

 

Hvala kmet, sem prebral vseh dvajset in še nekaj strani teme o F650GS, ko (če se dokončno odločim za F650) bom pa v fazi nakupa te pa verjetno res kontaktiram! :)

Evo pa še ena hitropotezna iz Dunaja do Magadana v 21 dnevih. Naš sosed je to izvedel z motorjem, ki si ga tudi ti izbral kot "orodje" za izvedbo tvojih sanj. Nič nebi bilo nenavadnega, če motor ob startu nebi imel 135.000km.

Mislim, da izbor ne bo težak :whistle: .

Pogledal video, sicer fajn ampak tole je prehitro zame. Meni je potovanje čas, ko spoznavam folk okoli sebe, ustvarjam prijateljstva z ljudmi, ki jih verjetno ne bom nikoli več videl, enostavno užitek in relaksiranje. Vožnja je sicer tudi fajn, ampak kilometrina je pač samo kilometrina. Fora je koliko zares vidiš, ne pa koliko prevoziš.

 

bregar07

S temle si pa dregnil v osje gnezdo!

Tako, kot je rekel motozajebant, je resnično spoštovanja vredno!!

Brez denarja, brez motorja, brez izpita, pa tako goreča želja...  :worship:

Če mene vprašaš, si model, ki si resnično želi v življenju nekaj več, kot pot v službo in nazaj. Čestitke!!

 

Na kratko (čeprav je vredno podrobnejše debate):

1)  gorivo

2)  hrana

3)  prenočišča

4)  & preseravanje (To je v glavnem vse) in natančen izračun!

-----------------------------------------------------

Za druge kontinente:

-  Letalski ali ladijski prevozi

-  vize

-  fond za "podmazovanje"

oljni & zračni filtri, zavorne ploščice itd. so na doooolgi poti dobrodošla roba...

-  (za "uporabni" enduro motocikel,) kvalitetna zadnja guma (z racionalnim zapestjem) mora zdržati 15.000 km - (pa ne mi rečt' da ne!)

 

To je v glavnem vse... (čeprav ni res!)

Če želiš kaj več, bi raje na PM.

 

In srečne sanje!!! :010

Dobiš ZS v kratkem, sem ravno zadnjič čekiral tvoj blog in bral zgodbe..

 

Če je vse to tvoja odločitev potem le sledi svojim željam in načrtom...ter čim manj posnemaj druge.

Jaz ti ne morem svetovati, ker sam bi izbral drugačen motor...ampak jaz sem jaz, ti si pa ti.

Jaz tudi ne bi pred odpravo javno spraševal za nasvete, ker bi me le zbegali...hočem povedati, da kdor je trden v svojih namenih, se ne bo oziral na druge. Nekateri so potem tako občutljivi, da vzkipijo nad vsako omembo, ki jim ni po volji, ter s tem kažejo svojo ranljivost. Pri taki odločitvi moraš biti pripravljen na vse...ampak res na vse, zato je dobro, če znaš tudi moliti, ker zna priti marsikdaj prav.

Kot drugo bi bilo dobro vedeti, kaj je pri taki odločitvi glavno...je to vožnja z motorjem ali odkrivanje in spoznavanje različnosti življenja po svetu ter čim pristenjši stik z vso raznolikostjo na poti. Če prevladuje druga opcija je potem idealnejša rešitev kolo kot prevozno sredstvo saj se stroški skoraj prepolovijo...na rabutanje sadja in zastonj hrane jaz ne bi preveč računal, ker to se lahko zgodi le očasno, kjer sploh obstaja taka možnost, povečini boš moral hrano kupiti.

 

...če si dovolj trden v sebi, te vsi taki ali drugačni nasveti ne bodo vznemirjali, zato...srečno!

Forum je zame valilnica idej in nasvetov. Ker se zavedam, da o nekaterih stvareh nimam zadost znanja se obračam na starejšo generacijo, ki je dala te stvari že skozi. Kot zgoraj napisano, meni je vožnja sicer v užitek, ampak predvsem zaradi okolice in ne toliko zaradi vožnje kot vožnje.

 

Lani poleti sem spoznal enega belgijca, ki je potoval po celem svetu, do Kitajske z biciklom, sicer hvalevredno, ampak to ni ravno zame. Motor je le motor in za kako bolj ekstremno vožnjo je kolo povsem neprimerno. Je pa fajn za po Evropi recimo, kjer so razdalje 'manjše'.

 

Da se iti tudi s kolesom. Je poceni in obenem zelo zdravo, ker vsak dan redno rekreiraš.

Na kolesarskih forumih se najde kar nekaj informacij. S kolesom tudi vidiš mnogo več, kot z motorjem.

Še ena prednost je. Kot kolesarja te vsi smatrajo za reveža in lažje dobiš za jesti in prenočišče.

Po mojih izkušnjah so te v državah tretjega sveta veseli, ker jim prinašaš novice iz 'zahoda', ker jim lahko daš vpogled v tvoje življenje tisoče kilometrov stran. Revež gor ali dol, tega še opazijo ne. Edini plus, ki ga trenutno vidim za takšno potovanje s kolesom je, da je šraufanje par desetkrat lažje kot pri motorju, ko ima sto enih stvari, ki se lahko pokvarijo.

 

To je čisto res! Pa še fajn je, če si malo strgan in umazan, samo, da ne smrdiš...  Da si nabaviš (če že hočeš biti motorist) kakšno manjšo kubaturo (400-500 kubov čist' zadost) po možnosti opraskano in zarjavelo, samo da je "drobovje" v redu! To je razloga, da se v dno srca ljudem zasmiliš! Samo izkoriščati jih ne!! To pa ni lepo. :nono:

To ni zajebancija! To je resnica, izkušena na lastni koži. :yes:

V trenutni fazi razmišljanja o tem projektu sem zmeden pri izbiri motorja. Ko gledam po avtonetu je izbire malo morje; od GSov, do Yamah Tenere, pa MZjev.. Ker sem čisti laik glede motorjev nimam pojma kateri bi bil najboljša izbira. Pomembno mi je samo, da ima solidne offroad lastnosti, da ga lahko goniš tam do nekje 120kmh na AC in pa da ima do 35 kW moči. Nasvet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Tukaj je ta britanec, ki okoli hodi s c90 motorjem: http://www.youtube.com/channel/UCVqpNG1R72i21jh-nAxEk4A

 

P.S.

 

A taka zadeva je za kej? MZ ETZ 250 kubičen, enovaljni: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8207288

Edited by bregar07

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Prej mogoče kakšna XT600, seveda primerno pripravljena za takšen izziv. (Od Dunaja do Magadana) sem prilepil, da vidiš, da je mogoče tudi zmotorjem, ki ima že krepko čez 100kkm na števcu. Seveda pa je v 21 dneh takšna pot stres tudi za tehniko. Meni je na Kavkazu postalo jasno, da z motorjem od 240kg suhe teže po zakšnih poteh, še posebej če si sam (jaz nisem bil) nimaš kaj iskat. Za tvoj podvig bo vsekakor najbolj primerna lahka endura do 650ccm, Dvotaktnega stroja bi se na daleč izognil, čeprav so v osnovi precej enostavni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Prej mogoče kakšna XT600, seveda primerno pripravljena za takšen izziv. (Od Dunaja do Magadana) sem prilepil, da vidiš, da je mogoče tudi zmotorjem, ki ima že krepko čez 100kkm na števcu. Seveda pa je v 21 dneh takšna pot stres tudi za tehniko. Meni je na Kavkazu postalo jasno, da z motorjem od 240kg suhe teže po zakšnih poteh, še posebej če si sam (jaz nisem bil) nimaš kaj iskat. Za tvoj podvig bo vsekakor najbolj primerna lahka endura do 650ccm, Dvotaktnega stroja bi se na daleč izognil, čeprav so v osnovi precej enostavni.

Ne poznam Xdream-a, poznam pa Luisa, ki je motor pripeljal "nazaj" . Motor tam nikoli ni bil v prvem planu Xdream ga je po prvotnem planu hotel enostavno pustiti v Magadanu (potem pa se je preko "prijatelja od prijatelja" spoznal z Luisom) . To ni bila mišljena kot nizko proračunska avantura, ampak če motor zdrži zdrži, drugače pa motor "v graben" pa na vlak. Tudi to je en od možnih načinov ampak na daljši čas ne verjamem da funkcionira. Kilometri naredijo svoje in če ti izdahne nekje v "vukojebini" je hudičevo drago da ga popraviš.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

bregar07!

Mz = zwei takt. A veš, kaj to pomeni??

To je motor, ki je bil "fajn" v socializmu! Ampak samo zato, ker drugega ni bilo. Zato ta motocikel črtaj s seznama nakupa!! Zaforgeti to in raje poslušaj in upoštevaj nasvete motoristov, ki so imel vse sorte motorjev, ne le enega in drugih ne poznajo.

Jaz osebno sem zaprisežen hondaš. Ampak samo zaradi dobrih izkušenj. Pa da ne boš mislil, da so drugi motorji zanič?! Še zdaleč ne!

Danes so že vsi motocikli v dobri, a je še vedno velika razlika med njimi (isto kot avtomobili,) verjemi! Vse življenje sem delal na programu, ki diši po bencinu in... Izkušnje štejejo in nič drugega, če se želiš brzhibno voziti.

A veš kateri motor je dober??

Tisti, ki brezhibno deluje!!! Pa čeprav ima par konjev manj, to je vseeno! Ni pa vseeno, če te pusti tam nekje bogu za hrbtom!!  :hmm:  :O  Če se boš kdaj vozil daleč od doma (in v to sploh ne dvomim!) boš na lastni koži pogruntal, da je imel mr prav!!

...in sanjaj naprej!!!! :worship:

P.S.

Težje motorje vozim več kot 40 let in veš kaj sem pogruntal...? :hmm::?

Če bi kupoval motcikel za "All Around" bi vzel nekaj do, maximum 900 ccm;  max 90 - 95 KM in teža max 200,02 kg!!! In to se dobro zavedam - zakaj!!

Časa za razmislek imaš še dovolj. In ne pusti se zmesti!!! :nono:

Edited by moto rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Moj okviren izračun pred potjo na vzhod in nazaj.

Cca. 200km/dan-povprečje.

Poraba goriva 10L/100km.

Kilometrina 16.000-18.000

Čas 75-90 dni

Stroški goriva, prehrane, tu in tam kakšno plačljivo nočevanje...ostalo šotor in gostovanje pri domačinih in kakšen manjši "luxus"...jaz imam pripravljenih 2.000 USD/mesec...če bo manj (kar verjetno bo) bo super, če bo več bomo sukali telefon.

Sem niso vštete vize, motor in oprema!

Odhajam v začetku maja in se vračam v juliju (proti koncu)...takrat ti bom lahko podal natančne podatke.

Edited by BIF

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

P.S.

 

A taka zadeva je za kej? MZ ETZ 250 kubičen, enovaljni: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8207288

...definitivno NE.

 

Mogoče en motor na katerega bi malokdo pomislil ampak ima svoje prednosti:

http://www.honda-as.com/honda/motocikli/enduro/crf250l-novo-2013

...malo predelave za nosilce torb in kant za bencin...majhna poraba, lahek, vzdržljiv, dolgi servisni intervali, dostopnost in cena rezervnih delov...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Na motorju sva vedno dva. Stroški po EU so v povprečju pri naju cca 75 orlov na dan. Balkan je seveda cenejši. Pa vikend izleti s šotorom so tudi cenejši. Realnost je pač takšna, da šotora ne moreš postavit čist vsepovsod. Ponavadi nič ne planirava. Una varianta kamor pade, pade... ob šestih zvečer sploh še ne vem kje bom spal. 50 posto verjetnost je da bova v kampu. Tudi kuhava si vsak drugi dan. Ostalo greva jest ven. Preverjen recept je, da najdeš gostilno pred katero je polno kombijev od obrtnikov ali pa večje število tovornjakov. Glede motorja je pa tak, da je na koncu čist vseen kaj je. Važno da dela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

Večkrat preveril... 80 do 100 € na dan, če greš na "jug"... 100 do 120 € na dan, če greš po EU... cena pnevmatik upoštevana in bencin pri cca 400 km na dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

jez sm mal pohabljen s porabo mojih motorjev, ki so vsi po vrsti pili okrog >8l/100km, in izracuna s 400€/ mesec sploh ne grem delat, ker ta dnar vrzem u luft ze taprvi teden... Kar se motorja tice, je Ciciban odlicno povzel. bit mora izpraven. znamke so nepomembne. prejsn teden sem na avto netu opazil lepega kle500 s kufri, za dobrega jurja. ce to ni odlicn lowbudget potovalnik, pa ne vem kaj je.

Drugace pa ja, kupi karkoli in pojdi!

BTW, mal pobrskaj po forumu, ena bejba pravi, da ma urejena sponzorstva za nove bmwje in isce sopotnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Ker sem ravno omenil kolo, naj dodam še druge prednosti. Lahko ga daš na vlak, tovornjak, letalo. Za potovanja jemljejo železna kolesa, lahko ga razžagaš, daš v kovček in na letalo in potem ti ga vsak lokalni mojster spet zašvasa. Več tehnike, opreme in krame prinese tudi več težav in stroškov. S kolesom po Aziji bi me bolj zanimalo kot z motorjem. Po Ameriki in Evropi pa bi bil seveda motor prva izbira.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Za potovanje s kolesom. Je kdo "vzel meter" ?

Azija ne da je velika ampak je ogromna, ni da se ne da samo malo traja.

Za moj okus pride kolo v poštev samo v kombinaciji s kakšnim vlakom, ker da bi gonil par sto kilometrov "pustinje" je za mene preveč duhamorno (že na motorju ni ravno užitek).

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi61

To je čisto res! Pa še fajn je, če si malo strgan in umazan, samo, da ne smrdiš...  Da si nabaviš (če že hočeš biti motorist) kakšno manjšo kubaturo (400-500 kubov čist' zadost) po možnosti opraskano in zarjavelo, samo da je "drobovje" v redu! To je razloga, da se v dno srca ljudem zasmiliš! Samo izkoriščati jih ne!! To pa ni lepo. :nono:

To ni zajebancija! To je resnica, izkušena na lastni koži. :yes:

Zdaj če prav razumem ste vsi motoristi dejansko v reveže zakamuflirani miljonarji?? :grim  :grim  :kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Zdaj če prav razumem ste vsi motoristi dejansko v reveže zakamuflirani miljonarji?? :grim  :grim  :kva2:

 

 

pr nas je precej več u miljonarja zakamufliranih (cerebralnih) revežev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

motor ? čimbolj enostaven pomoje...  in čimlažji ..nekje do 150 ali max175 kg suhe teže..zakaj? zato - ko ti pade po tleh na mestu polno naložen je 175kg + bencin 15kg ( to je nekih 18-20l se mi zdi) + orodje 7kg + šotor/spalka / patike/majice/gate in ostala obleka ter nekaj za osebno higieno 8kg + dodatna moto oprema ( dežjak + dežni škornji in rokavice + toplo moto perilo pa še kakšna malenkost) 5kg , rezervni bencin 3kg , olje 1kg , rezervni deli ( regler ,oljna črpalka ,  kit za obnovo pipice za rezervoar in kit za popravilo vplinjača /rezervni injektor, gumica za sesalno grlo , , tesnila za motorne pokrove , ene par rez.svečk , vžigalna tuljava, set za krpanje gume , tlačilka za zrak ali bombice , rezervna zračnica , rezervna guma ali obe- ducktape, locktite ,diht masa ,  kakšna rezervna matica,vijak , podložka ,razcepka,ketna , sprej za ketno , prva pomoč ) 12kg pa še kaj skupaj znese : 226kg ... nekaj hrane in vode = 230kg.. ostalo kar sem pozabil si prišteješ sam (teža kovčkov , nosilcev za kovčke itd)

 

tukaj ni upoštevano nič dodatnih zaščitnih cevi in elektronskih dodatkov na motorju ki tudi nanesejo par kg , ki jih je treba dvigovati zraven ....

 

no in tako naložen moped potem pri temperaturi 30stC  peš porivaš 100m po travniku , položiš počasi s frendom na neko ravno travico in ga v polni moto opremi dvigneš sam.. to ponoviš 5x zapored in se vprašaš po počutju - glede na odgovor boš takoj vedel ali je to primerna teža motorja za tako dolgo potovanje ali ne...

 

aja motor- definitivno 4 takt - zračno hlajen - najbolj enostaven .. z merilnikom temperature olja namesto čepa za olje ..

zračno oljno hlajen - če se poškoduje oljni hladilnik je še zmeraj opcija čepe (z odgovarjajočim navojem in tesnilom seveda) priviti in se z malo pameti peljati kar daleč ...  pri obeh je zelo pomembna izbira olja za motor glede na temperature okolja v katerem se voziš.. za res vroče kraje je verjetno kot dodatna opcija montaža ventilatorja na oljni hladilnik - s stikalom

vodno hlajen - super če imaš res največjo možno zaščito za vodni hladilnik - če se poškoduje zna biti zoprno .. tukaj sledi zraven še rezervna vodna črpalka..

zmogljivosti - po AC in ravnih cestah z lepim asfaltom se boš vozil max 100 - zaradi porabe bencina , obrabe gum in gledajaj okoli sebe ..

načeloma sama moč motorja ni važna ...najbolj važno je razmerje moč / težo polno obteženega motocikla ...

več konj več kg - ko se ti zakoplje zaradi prevelike moči in teže ti ne pomaga 100+ konjev nič kvečjemu je v minus... 

 

motoroznanstvo - ja šraufat moraš znat ...

gumo zamenjat na roke ni mačji kašelj sploh ne v kakšnem blatu , dežju ali pesku ( zelo je treba paziti , da ti ne pride pesek med zračnico in gumo če iimaš zračnico) ...

pa vse ostale kose moraš tudi znati zamenjati... pa še kaj ...

 

srečno potovanje !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jetam

Za potovanje s kolesom. Je kdo "vzel meter" ?

Azija ne da je velika ampak je ogromna, ni da se ne da samo malo traja.

Za moj okus pride kolo v poštev samo v kombinaciji s kakšnim vlakom, ker da bi gonil par sto kilometrov "pustinje" je za mene preveč duhamorno (že na motorju ni ravno užitek).

lp

Vprašaj tega tipa. Ga tud osebno poznam, ker sva bila sošolca v osnovni šoli.

 

http://www.elle.si/lifestyle/mismas/22-tisoc-cudovitih-kilometrov/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Mozno tud to.....
    • Thundercat
      Jaz jih gledam sedaj, ta tvoja je boljša, ker ima višino normalno. Drugače jih je čuda po amazonu in ebayu. Sam višine so povsod za midgete. Če maš kako sliko tvoje se priporočam. Za tak denar se mi zdi čist ok. kako si pa dno naredil? Kako je s kondenzom? Kolk zdrži snega to, pri nekaterih piše 90kg/m2, ne vem pa kolk je to v praksi, pri nas v Postojni mora burjo in sneg preživet. Berem tudi, da so vrata bolj zanič, si jih kaj ojačal? hvala
    • Fadil
    • Thundercat
    • smasher
      @Thundercat, jaz sem si podobno sestavil (http://www.ilambienti.com/vrtna-hisica-10x10) samo da moja je brez + torej zunanje dimenzije strehe 3x3m in notri uporabnega cca 280cm. Je bila najcenejša s širino vrat 120. Torej, izpolnjuje funkcijo tudi "dovolj" placa okoli motorja imam za šraufat, ampak nizka cena privede tudi nekih poceni rešitev vsi vijaki so kniping in pločevina ima zatočkane luknje ki jih potem ciljaš. Navodila so uporabna samo da veš kir kos gre kam predlagani postopek pa katastrofa. Če misliš sam sestavljat se pripravi na preklinjanje. (in upaj na dan brez vetra, ne resno, dokler zadeva ni vsaj v U povezana jo rahel vetrič položi meni je ene parkrat steno dol vrglo, vogalni bedni vijakec 1, spoji obe steni in še strešno podkonstrukcijo, torej so si bedaki zamislili da postaviš vse stene, daš strešno podkonstrukcijo in šele potem vijak, vmes pa upaš da ne zapiha.)  Ne bom rekelda svetujem tako lopo pa tudi slaba ni, ampak dejstvo je da za ta denar deluje, preživela burjo, jugo in marsikatero neurje ko sem že mislil da bo drugo jutro samo podrtija, obvezno "sidranje", ker je za površino tako lahka da tudi ko je sestavljena jo pri nas na obali jugo vozi okoli.  Se opravičujem za tako dolg post, ampak sem imel obilo izbruhov čustev med sestavljanjem. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!