Skoči na vsebino

>190 (motor za tiste nad 190 cm)


mato295

Priporočene objave

evo par dni nazaj sem bil na Varaderu in mi je enostavno ODLIČEN. :D bil bi ga zelo vesel za Božička, je pa nesramno drag :S  Fazerca in ER-6 sta šli v pozabo, čeprav pravijo da prvega ne pozabiš nikoli ;) Zdaj trdi en kolega da je Vstrom enako velik in okoli 30 kil lažji ter zato bolje vodljiv... Ker me močno gloda črv dvoma, je mogoče tukaj kdo ki je vozil oba motorja in bi delil svojo izkušnjo? prosim res ne bi rad za prvi motor kupil nekaj kar bom obžaloval... hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil oba. Če bi lahko izbiral, bi pri podobni ceni/letniku/opremi raje vzel Varaderco, ker je boljši motor. Je pa res, da je nisem dolgo vozil, stroma pa skoraj devet let. In pri mojih 193cm je bilo treba tudi V-stroma prilagajati. Edini motor do sedaj, ki mi ustreza tak kot je, je R1200GSA. Morda bi bil ok tudi kak Triumph EX ali KTM vendar ju še nisem preizkusil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta vikend vozil V-stroma in z mojimi 170 cm sem s celimi stopali dosegel do tal in bil presenečen nad majhnostjo motorja ker navzven res zgleda ogromen motor. Si ne predstavljam kako bi se vozil z njim če bi imel 190+ (pa še bremze so katastrofa od katastrofe)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo par dni nazaj sem bil na Varaderu in mi je enostavno ODLIČEN. :D bil bi ga zelo vesel za Božička, je pa nesramno drag :S  Fazerca in ER-6 sta šli v pozabo, čeprav pravijo da prvega ne pozabiš nikoli ;) Zdaj trdi en kolega da je Vstrom enako velik in okoli 30 kil lažji ter zato bolje vodljiv... Ker me močno gloda črv dvoma, je mogoče tukaj kdo ki je vozil oba motorja in bi delil svojo izkušnjo? prosim res ne bi rad za prvi motor kupil nekaj kar bom obžaloval... hvala!

Pa da še jaz pridodam.

Vozil oba in se odločil za Varadera. Vstrom 650 mi je bil premajhen, pa sem začel pogledovat za velikim Vstromom. Vožnja je bolj športna in tudi mašinca je bolj "živčna". Baje je zadeva precej zanesljiva, razen košare sklopke. Sam sem izkusil kako tale košara trese in bi se dalo navadit tudi na tresljaje...ni neke panike. Lep stroj, vredu drža, lepo pade v ovinkih skratka lepa vožnja. Pa me je Varadeo vseeno bolj prepričal. Bolj udoben pa umirjen se mi je zdel in za mojo hrbtenico zato primernejši. Težka sta pa itak oba preveč(par kil gor al dol) :grim. Nimam glih 190cm ampak zelo malo manjka :)  .

Skratka zelo sta mi ustrezala oba motorja tako v vožnji kot drža. Moraš pa sam probat enega in drugega, pa da vidiš kateri ti bolj ustreza.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da še jaz pridodam.

Vozil oba in se odločil za Varadera. Vstrom 650 mi je bil premajhen, pa sem začel pogledovat za velikim Vstromom. Vožnja je bolj športna in tudi mašinca je bolj "živčna". Baje je zadeva precej zanesljiva, razen košare sklopke. Sam sem izkusil kako tale košara trese in bi se dalo navadit tudi na tresljaje...ni neke panike. Lep stroj, vredu drža, lepo pade v ovinkih skratka lepa vožnja. Pa me je Varadeo vseeno bolj prepričal. Bolj udoben pa umirjen se mi je zdel in za mojo hrbtenico zato primernejši. Težka sta pa itak oba preveč(par kil gor al dol) :grim. Nimam glih 190cm ampak zelo malo manjka :)  .

Skratka zelo sta mi ustrezala oba motorja tako v vožnji kot drža. Moraš pa sam probat enega in drugega, pa da vidiš kateri ti bolj ustreza.

LP

 

hvala za komentar ;) se pravi da mi preostane še obilica teženja kolegu za en krog z Vstromom :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za komentar ;) se pravi da mi preostane še obilica teženja kolegu za en krog z Vstromom :D

Ha! Če ga boš prej pohvalu kako je super, duper... bo ziher dal za probat. :grim

Lp in srečno z izbiro :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud vozil oba ampak samo par 10km vsakega tako da moje mnenje ni ravno pravo a vseno mi je bila Vara bolj všeč tako vizuelno kot pobnašanje agregata!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak motor, če je le možno, je treba pred nakupom preizkusiti. To vedno pišemo kot najboljši nasvet, še posebej za ljudi izven običajnih mer. Ko enkrat kupiš motor in te po 200 kilometrih vse boli, je žal prepozno. No, razen če voziš plastičarja in si mal mazohista  :whistle:

 

P.S.

Zgoraj je bilo malce nerazumljivo napisano. Mali strom nima nobenih posebnih težav, košara sklopke je problem samo in izključno velikega stroma. In sčasoma postane tak problem, da se je ne da prenašati. Da se pa zamenjati ali modificirati, kar pa odnese enih 300 €urosongov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pomembno je tudi kako si grajen. Jaz imam še kar pokrčene noge pa me to niti najmanj ne moti. Nekdo bi stokal takoj oz. po 50km.. Tank zdrži nekje 230km in takrat grem na kafe ipd. (nehal kaditi). Žena se bolj pritožuje (ker ni vajena) kljub veliko udobnejšem položaju. (Pa še naslon ima.) :D

Poskusil sem nekaj večjih stvari in mi ne odgovarajo. Udobje je sicer boljše a za namembnost ki jo imam 90% šiht in krajše relacije ter 10% daljše vožnje (200km+) je odločitev enostavno v prid mali žverci.

Če bi še enkrat kupoval v bi ponovno posegel po isti (razen če nebi dobil eno spodobno neprecenjeno 900-ko kje). Z750 mi je manj udoben, SV650 nisem probal ko sem imel priliko (no saj mam še)... Nebi se branil niti stare CBR 600F in VFR-ke (katere nisem vozil a približno vem kaj pričakovati)... čeprav so mi nakedi ljubši (še posebej z okroglo lučjo).

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pomembno je tudi kako si grajen. Jaz imam še kar pokrčene noge pa me to niti najmanj ne moti. Nekdo bi stokal takoj oz. po 50km.. Tank zdrži nekje 230km in takrat grem na kafe ipd. (nehal kaditi). Žena se bolj pritožuje (ker ni vajena) kljub veliko udobnejšem položaju. (Pa še naslon ima.) :D

Poskusil sem nekaj večjih stvari in mi ne odgovarajo. Udobje je sicer boljše a za namembnost ki jo imam 90% šiht in krajše relacije ter 10% daljše vožnje (200km+) je odločitev enostavno v prid mali žverci.

Če bi še enkrat kupoval v bi ponovno posegel po isti (razen če nebi dobil eno spodobno neprecenjeno 900-ko kje). Z750 mi je manj udoben, SV650 nisem probal ko sem imel priliko (no saj mam še)... Nebi se branil niti stare CBR 600F in VFR-ke (katere nisem vozil a približno vem kaj pričakovati)... čeprav so mi nakedi ljubši (še posebej z okroglo lučjo).

glede na izbor priljubljenih bi res rekel "stara feltna"...:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"glede na izbor priljubljenih bi res rekel "stara feltna"...:-)"

 

Hja, to pa zato ker razen VFR (tudi 10 let stare so mi izven dosega) je vse to v budgetu ki mi že tako ne dovoljuje motociklizma dostopno in s konkretnimi žrtvovanji in presliševanju godrnjanja žene. Če bi imel dovoj dinarčkov bi šel po glanc novo cb1300 ipd. (in nabavil kako nereg. SS zverco za nažigat po pisti, prikolico in kako krosko za na lokalni Tinjan) tako pa... se pač zadovoljim tudi z nekaj kar bi za marsikoga bilo kup železja (in sem kar zadovoljen). :)

Roko na srce bi znal uživat tudi z veteransko cbr 600f letnik 93+ (seveda tehnično brezhibno) ki z malo sreče dobiš že za pod 1000€ (sicer vprašljivo). Na koncu pa mi je tudi žal 13let stare hornete za jo drajsat vsak dan po vsakem vremenu po Trstu kjer ti občasno kak skuterist svojo resnično kanto nasloni na tvoj motor ker ni bilo prostora za ga dvignit na centralno stojalo (zgodilo prejšnji petek, zahvalil sem se mu tako, da sem jo naslonil na nič potem ko sem odpeljal.. .). Za v Trst bi bil idealen mali oklepnik z mitraljezom... :/

Kakorkoli sem zadovoljen da sem le nazaj po 19 letih brez in ostanem dokler bo šlo. :) Za na šiht bi bil idealen kak klump od skuterja ampak jih ne maram. Užitek na pravem jeklenem konjičku je nenadomestljiv...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštujem ljudi, ki so po srcu predani motorjem in dokazujejo, da se tudi brez velikega finančnega vložka da uživati v raznih hobijih (pa čeprav na zelo omejenem nivoju) in mogoče celo bolj uživajo v tem kot nekateri, ki si lahko privoščijo praktično vse. Zato naj vsak vozi tisto kar mu je finančno dostopno pa naj ne pozabi v tem uživat na polno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisal bom svoje izkušnje (ne mnenja) v upanju, da bo komu v pomoč.

 

Imam 2m + nekaj cm in sem star 47 let. Grajen sem proporcionalno, kar pomeni, da nimam izrazito dolgih ali kratkih nog.

Imam težave s koleni (nekaj tudi s hrbtenico) in mi je položaj na motorju zelo pomemben.

 

V življenju sem preizkusil že marsikaj in prišel do marsikaterega zanimivega zaključka.

Veliko lažje se npr. zložim in peljem z večino superšportnimi motorji kot z večino GT motorji. Razlog je preprost. Razen, da so kolena bolj pokrčena, se mi vsaj nikamor ne zatikajo. Pri GT motorjih pa se, ali dobesedno zagozdim s koleni za oklep (kar je nevarno, ko jih je treba na hitro razpakirati) ali pa mi ne gredo v, za kolena namenjeno vboklino, in imam noge narazen kot žabec. Poleg tega imam kolena, zaradi naprej pomaknjenih stopalk, višje od zadnjice, kar postane neudobno (vsaj zame). Na SS motorjih se, kljub temu da izgledam kot krpan na kobilici, počutim domače in je vse nekako na mestu. Še največji problem je velikost stopala (49) pa se rado zgodi, da se peta kam zatika. Ampak to se dogaja tudi na večjih motorjih.

 

Problem se pojavi pri tistih ljudeh moje velikosti, ki se z motorjem ne vozijo samo od bifeja do bifeja in na enodnevne izlete tja do 300 ali 400km ampak se radi podajajo na daljša potovanja, kjer iz dneva v dan na motorju presedijo tudi po 8 ur in več, zadaj pa prevažajo še sopotnico. In med te sodim tudi sam. Tu pa stopi v ospredje razdalja med sedežem in stopalkami. Marsikateri motor mi odlično sede od sedeža navgor, tudi mali V-Strom moje drage, ampak sedenje na pručki za dolge razdalje pač ni.

 

Po preizkušanju in izbiranju ter marsikaterem razočaranju se je izkazalo, da je edini motor, ki mi je prav, BMW 1200 GSA. Žal. Tudi tu sem doživel kar nekaj razočaranj, ampak to sodi v kakšno drugo temo. Je pa dejstvo, da mi ta motor nudi daleč največ prostora in udobja in da veterna zaščita, tudi pri moji višini, zelo dobro opravlja svojo nalogo, brez neželenih turbolenc, solo ali v dvoje. In zato sem si ga, čeprav težko, tudi kupil. Na njem dejansko nisem utrujen, nimam bolečin v hrbtu, kolena me ne bolijo (razen pri pretiravanjih) in pelje se res dobro, na vseh podlagah. To je zame še posebej pomembno, ker zelo rad zavijem na makadam.

 

Ne bom kritiziral motorjev kar počez, niti ne bom posebej razlagal, kaj me pri konkretnem moti. Niti ne želim, da tole izpade reklama za GSA (imam tudi precej argumentov da ga odsvetujem, ampak ne v povezavi z ergonomijo).

Po mojih izkušnjah so za dolgine najbolj prijazni veliki (potovalni) enduro motorji (kljub temu, da nekateri menite drugače). Kateri komu je odvisno od proporcev.

Svetovati pa želim predvsem to: ko kupujete motor, še posebej če niste standardnih mer, si vzemite čas, preizkusite več motorjev, tiste iz ožjega izbora tudi bolj temeljito. Četudi boste morda morali za daljši preizkus kaj plačati, bo to še vedno ceneje, kot pa če boste motor kupili in že prvi vikend ugotovili, da se vam je motor všeč samo, ko ga gledate, medtem ko sedite v udobnem naslonjaču bližnjega lokala. To še posebej velja za tiste, ki v življenju (še) niste imeli priložnosti voziti večjega števila motorjev.

Če se imate namen voziti na kratke razdalje, si motor lahko kupite predvsem z očmi in srcem, če pa se boste vozili veliko, boste našli lepoto tudi v, na oko, manj lepih motorjih...

 

Pa veliko srečnih in udobnih kilometrov vsem!

Popravljeno . Popravil Joker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

končno objava, ki je v vseh pogledih zgledna (ne glede na to ali se strinjaš z vsebino ali ne), kapo dol...

aja, pol pa povej še kontre za gsa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stara feltna, tut js spoštujem tvoj pogled na stvar in razmišljanje. tut meni so všeč motorji z okroglo lučjo (men so praktično vsi motorji, še maksiskuterji in čoperji če kaka dva tedna nobenga motorja ne vidim :-) moj ožji izbor ob predpostavki dovolj cvenka bi sicer bil velik dvovaljni naked za po cesti,ss  plastičar za občasne obiske piste, pa hard enduro za fizičarit v gmajno....drži se...

kr dve normalni objavi v enem dnevu in v isti temi sem prebral, bomba....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oj če je tema še živa, kateri motor si naj pa potem jaz izberem? visok sem 195 cm in sem ravnokar zbezljal iz avtošole...

 

hvala za komentar ;) se pravi da mi preostane še obilica teženja kolegu za en krog z Vstromom :D

 

Ejga podobne težave sem imel jaz. Imam 187 cm, dolge noge in velike dlani. Vsak motorček, ki sem ga probal, je bil kot bi na otroškem BMXu sedel.

Dodatno oviro sem si postavil sam, ker večjega in težjega motorja od 650 kubikov nisem maral za začetek. Bi bil premočan in predrag da ga usuješ na prvih kilometrih. Ko sem jih kar nekaj pregledal, mi je V-Strom 650 še najbolje sedel na rit.

Sekundarna izbira je bila Varadero, ampak takrat nisem našel ustrezne.

Torej še en glas ta Vstrom 650.

 

Mimogrede, na začetku sem gledal najprej čoperje, pa mi ni potegnilo. Endura je bila bolj prava izbira.

 

Iz mojih izkušenj lahko povem še to, da ni dovolj, da z nogami dosežeš na tla, ampak moraš imeti en malo pokrčene noge, da lahko še malo peš manevriraš, sploh v rikverc po kakem pesku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ejga podobne težave sem imel jaz. Imam 187 cm, dolge noge in velike dlani. Vsak motorček, ki sem ga probal, je bil kot bi na otroškem BMXu sedel.

Dodatno oviro sem si postavil sam, ker večjega in težjega motorja od 650 kubikov nisem maral za začetek. Bi bil premočan in predrag da ga usuješ na prvih kilometrih. Ko sem jih kar nekaj pregledal, mi je V-Strom 650 še najbolje sedel na rit.

Sekundarna izbira je bila Varadero, ampak takrat nisem našel ustrezne.

Torej še en glas ta Vstrom 650.

 

Mimogrede, na začetku sem gledal najprej čoperje, pa mi ni potegnilo. Endura je bila bolj prava izbira.

 

Iz mojih izkušenj lahko povem še to, da ni dovolj, da z nogami dosežeš na tla, ampak moraš imeti en malo pokrčene noge, da lahko še malo peš manevriraš, sploh v rikverc po kakem pesku.

:grim Ampak tudi če konkretno dosežeš tla in dokaj lahkim motorjem, je na neravnem terenu posutim s peskom včasih težko pokonci ostat :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joker

 

Te popolnioma razumem čeprav sem malček proti tebi (s 190 ne spadam v to temo ker je le 189,9). Tudi meni so vedno športaki super komot sedli in nobeden mi ni verjel. :)

Glede številke čevljev pa ojoj! Mojih običajnih 45 že zgleda nekaj 49 mora pa bit nekaj posebnega. Če rabiš kdaj alarm za motor le čevlje pusti poleg. :D Se bo vsak zamislil...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj,

jaz sem tudi malo visji (in tezji) od "normalnih" ljudi... 196 cm, pa 100+ kil zive vage (s kostmi :)

Sem kar nekaj let vozil TDM, bila mi je vsec, ampak me je stalno nekaj motilo... seveda, bila mi je premajhna (butec&butec varianta, ha, ha). Potem sem presedlal na Varo, jo vozim tudi ze kar nekaj let in sem neizmerno zadovoljen.

Skrbi me, ko bo treba menjati motor in mi je prav zanimivo in pohvalno, da si odprl to temo. Precej tezav in omejitev nam povzroca nadpovprecna visina.

Meni SS ne sede v nobenem pogledu, tako niti ne razmisljam o njem. Alternativa bi mi bila GS. Ali pa morda kaksen velik potovalnik, npr BMW RT (vendar ga se nisem nikoli sprobal). Nekaj casa sem se poigraval z idejo HD (ja vem, cisto druge vode), pa me je kolega, star HDjevec vprasal, ce imam kaksen tatu (po njegovem ne mores imeti HD, ce nimas tatuja - kaj hocem, tatuji mi ne sedejo :)

Menim, da si dobil kar precej koristnih nasvetov, zdaj pa je na tebi, da sprobas in se odlocis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj casa sem se poigraval z idejo HD (ja vem, cisto druge vode), pa me je kolega, star HDjevec vprasal, ce imam kaksen tatu (po njegovem ne mores imeti HD, ce nimas tatuja - kaj hocem, tatuji mi ne sedejo :)

Menim, da si dobil kar precej koristnih nasvetov, zdaj pa je na tebi, da sprobas in se odlocis.

 

Ha...  za velikega Vulcana pa ne rabiš tatoojev... jaz jih nimam... Motorja v  tem stilu ti pa ne priporočam... Jaz se na njem pri 177 cm odlično počutim... Ti boš imel pa noge višje od kestlna... Se mi pa tako po občutku sedenja na kruzerjih zdi za VELIKE LJUDI še najbolj delan Victory Vision, HDji Vulcani in Star serija pa nikakor ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj,

jaz sem tudi malo visji (in tezji) od "normalnih" ljudi... 196 cm, pa 100+ kil zive vage (s kostmi :)

Sem kar nekaj let vozil TDM, bila mi je vsec, ampak me je stalno nekaj motilo... seveda, bila mi je premajhna (butec&butec varianta, ha, ha). Potem sem presedlal na Varo, jo vozim tudi ze kar nekaj let in sem neizmerno zadovoljen.

Skrbi me, ko bo treba menjati motor in mi je prav zanimivo in pohvalno, da si odprl to temo. Precej tezav in omejitev nam povzroca nadpovprecna visina.

Meni SS ne sede v nobenem pogledu, tako niti ne razmisljam o njem. Alternativa bi mi bila GS. Ali pa morda kaksen velik potovalnik, npr BMW RT (vendar ga se nisem nikoli sprobal). Nekaj casa sem se poigraval z idejo HD (ja vem, cisto druge vode), pa me je kolega, star HDjevec vprasal, ce imam kaksen tatu (po njegovem ne mores imeti HD, ce nimas tatuja - kaj hocem, tatuji mi ne sedejo :)

Menim, da si dobil kar precej koristnih nasvetov, zdaj pa je na tebi, da sprobas in se odlocis.

Vsak dan vidm ene par HD-jev naokoli in jih majo večinoma drobižki po višini in ne po širini. Pomojem bi zgledal na povprečnem HD-ju kot normalna oseba ~180cm na otroškem ATV. :D

Poznam pa enega suhcenega dolgina ki še nekako zgleda na ducati diavelu. Glede na gumo od zadaj nebi smel zgledati prevelik za motor a noge bi utegnile bit problem (če že). Diavel v živo že zgleda nekaj konkretnega in morda je ena redkih izbir za konkretne dece. Meni je lep, nebi pa ga imel oz. mi je mnogo drugih reči bolj všeč.

http://www.diavel-forum.com/index.php?/topic/432-how-tall-are-you/

Tukaj ni ravno obetajoče kar sem prebral...

Evo... tu je nekajdolginov ki je modificiralo sedež pa ogledala pa so menda happy... 6,5 po njihovo je cca 195cm po naše.

http://www.diavel-forum.com/index.php?/topic/6139-any-tall-diavel-riders-and-if-so-any-adjustments-to-the-bike/

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 6. 3. 2014 ob 8:28, ferek pravi:

Če si nad 190, verjemi, z nobenim sportakom, nakedom ali čoperjem se ne boš na daljšo turo fajn peljal... sorry Demon... ker se pač NE DA... Za to višino so edino in res EDINO namenjene endure... Za od gostilne do gostilne in kak skok do morja in nazaj pa NI PROBLEMA, S ČEMERKOLI.

Se motiš pri mojih 197 se prou fajn peljem na gsxr1000 do dubrovnika al pa še dlje...sm ne počas...(mislim počasno kruzanje z hitrostmi pod omejitvami). :grim  :grim  :grim :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim  :grim ...

 

Sem vozu cbr600F l.95 (ker za kaj več ni blo dnara) pa sem bil glavni na vasi, CBR900rr mi je bla tolk po meri da sm mel dva modela (super motor za potovat), pa VTR1000F, in omenjeno gsxr1000...Sem pa vozil tut supertenere 1200 pa me je tolk okužu da smo za začetek nabavil že drugo tdm-ko kasneje pa endurco....moje mnenje je da kupi in vozi to kar želiš pri tem pa upoštevaj omejitve velikosti motorista.

Jaz sem s sportakom da se znorim in potovalko da potujem prou zadovoln...

Je pa drgač prou hecno ko presedlaš s sportaka na allrounderco in obratno...ha..ha...ha...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam 194 cm tam dobrih 93kg ter noge dolge kot pondelk pa se veselo vozim okoli z Triumph tigrom 955i (probal tudi 1050 in isto ustreza) in moram reči, da se peljem zelo udobno. (sem dal kolegu od slabih 180cm za peljat tigra, pa je gor zgledal k en paglavc :grim).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusil včeraj CBR XX 1100 in ne razumem kaj je honda hotela s tem motorjem. Položaj je bil krneki. Poskusil sem ga le ker mi je en manjši on meme rekel, da je krneki in da je verjetno ok za bolj velike. Pa ni... 

CBR900RR mi je "touring grade" udoben, še bolj kot horneta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!