Skoči na vsebino

Pokanje iz avspuha


tunned

Priporočene objave

Pozdravljeni,

 

Iz auspuha mi poka ko spustim gas iz visokih vrtljajev. Nekje sem prebral da se to zgodi če gre preveč zraka skoz fergi in da naj bi se mešanco zrak/bencin nastavilo z nekim vijakom na fergazerju. Lahko kdo pove kje je ta vijak na Mikuni Ucal 5NH cplinjaču? Ali če se da kaj drugega narediti da nebo toliko pokalo, ker je res nadležno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Iz auspuha mi poka ko spustim gas iz visokih vrtljajev. Nekje sem prebral da se to zgodi če gre preveč zraka skoz fergi in da naj bi se mešanco zrak/bencin nastavilo z nekim vijakom na fergazerju. Lahko kdo pove kje je ta vijak na Mikuni Ucal 5NH cplinjaču? Ali če se da kaj drugega narediti da nebo toliko pokalo, ker je res nadležno.

Vsak vplinjač ima ta vijak,da mešanico goriva-zraka obogatiš ali zmanjšaš.Poka ti zato ker je mešanica preslaba se pravi premalo benzina zato moraš najti ta vijak in ga odpreti vsaj za 1/2 obrata in probat,če še poka ga še malo odpreš ! Sicer pa ta nastavitev nevpliva ravno na porabo goriva saj je to mešanica samo za prosti tek in ko z mašino zaviraš malo bolj maže mašino, če je nstavljeno natančno mašina lepše pospeši.Več ti nemorem pomagat ker ta mopi nepoznam,lahko bi malo poslikal uplinjač in bi ti lahko natančneje odgovoril !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poka zato ker dobi premalo bencina. Jst sm po nasvetu izkusenejsih prestavil iglo za eno zarezo navzgor in je nehal. Ce to ne pomaga zamenjas glavno dizo za vecjo. Testiras, ocenis situacijo, po potrebi nastavis in morda zamenjas se kej.

Tole je vredno branja, sicer za dellorto ferge, ampak princip je enak. http://www.ducatimeccanica.com/dellorto_guide/dellorto.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Iz auspuha mi poka ko spustim gas iz visokih vrtljajev. Nekje sem prebral da se to zgodi če gre preveč zraka skoz fergi in da naj bi se mešanco zrak/bencin nastavilo z nekim vijakom na fergazerju. Lahko kdo pove kje je ta vijak na Mikuni Ucal 5NH cplinjaču? Ali če se da kaj drugega narediti da nebo toliko pokalo, ker je res nadležno.

 

Ti izpušni sistem dobro tesni...tudi to je lahko vzrok!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pravilno nastavitev  ;)

 

post-21512-0-27851100-1397714230.jpg

 

No ja, lažje in cenejše se je iti na hokus pokus in nastavljati na občutek, so pa tudi posledice napačne nastavitve na dolgi rok precej dražje. :sleep2:

Popravljeno . Popravil nxyz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tudi poka v izpuhu, pri prestavljanju navzdol brez dodajanja plina. Serviser je rekal da je vse ok, je pa res da imam elektronski vbrizg goriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pravilno nastavitev  ;)

 

attachicon.gifdiz.jpg

 

No ja, lažje in cenejše se je iti na hokus pokus in nastavljati na občutek, so pa tudi posledice napačne nastavitve na dolgi rok precej dražje. :sleep2:

Kaj pa je tale zadeva? Kej za izpuste mert oz kaj podobenga?

 

Daj malo bolj strokovno povej zakaj ventilom ni všeč, ker me zanima..

Zato ker je pokanje iz izpuhov lahko simptom prerevne mešanice zraka/goriva, kar je pa neugodno sploh za izpušne ventile-jih lahko skuri.

 

Drugač je pa mal pokanja če zapreš gas sploh po klancu navzdol pomoje čist normalno. Pri fergih so predpisane serijske nastavitve vijakov, oz pustiš motor nekaj časa lavfat na mestu pa pogledaš svečko (bela-preveč bencina, črna premalo, kavno rjava-ravno prav). Če je preveč bencina ni panike bol problem je če ga je premalo-bela svečka.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-Kar je razložil Bremzer velja ampak le za prosti tek in malo povišane obrate.Mešanico obogatiš z odvitjem vijaka.Če je enoastaven enojni karburator je verjatno samo en vijak ošiljen na koncu z vzmetjo. 

-Tebi poka pri visokih obratih,tukaj mešanico obogatiš tako da spustiš iglo pod menbrano kot ti je bilo svetovano.Če pa je šlo za kake modifikacije in ti to ne pomaga ostane le še večji špruc kot je bilo tudi omenjeno.

-Nisem strokovnjak,ampak strokovna literatura omenja kot možen vzrok poškodbe ventilov presiromašno mešanico.Indikator tega je pokanje iz avspuha pri odvzemu plina na višjih obratih.

Prerevna mešanica ima za posledico večjo termično obremenitev delov (ventilov..).Če pri tem vztrajamo in ostanemo pri ventilih sledi prežganje roba ventilov oz sedeža ventilov.Običajno se kremirajo izpušni ventili,lahko pa tudi vsisni.Takrat pokanje popolnoma preneha...

 

 "Running a dry fuel  resulting in inadequate lubrication of the valve seat, causing the valve seat to fail and consequently, the valves..."

 

Kot nestrokovnjak predvidevam da bencin tudi podmazuje in (ironično) hladi.

Star latinski pregovor pravi:Ko si v dilemi,poglej barvo svečke.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja men tud poka, pa elektronski vbrizg mam, če prav vem je to ker bencin ne izgori v agregatu, tko suvajo tudi moto gp motorji, formule in ostali dirkalniki, tam se ponavadi še ogenj vidi, pa se to ne dogaja najverjetneje ker bi bili slabo nastavljeni kajne? Kopica inžinirjev pa ja zna nastavit vbrizg. Še vedno pa ne trdim, da je to dobro za motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

-Tebi poka pri visokih obratih,tukaj mešanico obogatiš tako da spustiš iglo pod menbrano kot ti je bilo svetovano.Če pa je šlo za kake modifikacije in ti to ne pomaga ostane le še večji špruc kot je bilo tudi omenjeno.

 

Sam igal je itak zaprta, ko je gas spuščen, tko da nastavljanje pomoje nebi smelo met vpliva al se motim?

 

 Kopica inžinirjev pa ja zna nastavit vbrizg. Še vedno pa ne trdim, da je to dobro za motor.

Al pa tud ne...emisije, emisije :) Zato so pri nekaterih motorjih iz uvoza vijaki za nastavitev mešanice na fergih pod alu kapicami, ki jih morš prej zvrtat vn, preden jih lahko nastaviš - serijsko so zaradi emisij nastavljeni (pre)revno.

Drugač pa ni panike če mal poka, ko spuščaš obrate, greš po klancu dol. če pa to dela na štandgasu verjetno vleče fouš zrak, če pa skozi vse obrate zna bit pa vžig.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja men tud poka, pa elektronski vbrizg mam, če prav vem je to ker bencin ne izgori v agregatu, tko suvajo tudi moto gp motorji, formule in ostali dirkalniki, tam se ponavadi še ogenj vidi, pa se to ne dogaja najverjetneje ker bi bili slabo nastavljeni kajne? Kopica inžinirjev pa ja zna nastavit vbrizg. Še vedno pa ne trdim, da je to dobro za motor.

Kdo misliš da nastavlja vbrizg vsem  motorjem ki pridejo v trgovino?Pa nič ne suvajo in spuščajo ogenj.

Jaz ne bi mešal moto gp,formule in dirkalnikov z našimi motorini.Oni imajo druge prioritete in se verjetno ne sekirajo preveč za porabo,obrabo,decibele..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam igal je itak zaprta, ko je gas spuščen, tko da nastavljanje pomoje nebi smelo met vpliva al se motim?

 

 

V praksi že samo ena zareza na igli lahko pomeni razliko med neprestanim pokanjem in pa popolno odsotnostjo le tega.Preverjeno

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pokanje je skoraj sigurno kriva mesanica. Sam sem imel pri svojem ktm odvit vijak za 2,5 obrata. In ker sem menjal glavne dize in dize za prosti tek sem ga odvil le na 1.75 obrate. Sedaj mi poka iz izpuhov, prej tega motor ni počel kar pomeni da je mešanica prerevna. Sedaj ga bom odvil na 2 obr, probal, 2,25 probal itd... Zal je pri mojem ktm tako da moras motor cel podret da prides od vijakov... Se pravi 2h v eno smer in nazaj... Prvo se poigraj z vijakom za mesanico ter poglej da ti motor kje ne vlece zraka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Kokr jst vidm sta samo dva vijaka na vplinjaču. eden je za štant gas, drugi pa nevem za kaj je, je pa spodaj. Za ta vijak sem mislil da nastavi mešanico in sem ga odvil v obratni smeri za 1.5 obrata, efekta ni bilo nobenega.

 

http://shrani.si/f/1c/lF/4SzVgrvX/imag0462.jpg

http://shrani.si/f/0/zI/1rBIKniN/imag0461.jpg

http://shrani.si/f/3U/oH/3zdm17on/imag0466.jpg spodnji vijak

 

sem imel pa prej dellorto, pa sem imel ene težave in so mi dal nazaj tega oriiginal. zgleda niso kej prov nastavl al kaj. Sem pa čisti laik kar se tiče mehanike.

Popravljeno . Popravil tunned
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti ga moraš v smeri urinega kazalca zavit, tako odpre večji dotok, navadno ni treba prav veliko vrtet da opaziš razliko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Kokr jst vidm sta samo dva vijaka na vplinjaču. eden je za štant gas, drugi pa nevem za kaj je, je pa spodaj. Za ta vijak sem mislil da nastavi mešanico in sem ga odvil v obratni smeri za 1.5 obrata, efekta ni bilo nobenega.

 

http://shrani.si/f/1c/lF/4SzVgrvX/imag0462.jpg

http://shrani.si/f/0/zI/1rBIKniN/imag0461.jpg

http://shrani.si/f/3U/oH/3zdm17on/imag0466.jpg spodnji vijak

 

sem imel pa prej dellorto, pa sem imel ene težave in so mi dal nazaj tega oriiginal. zgleda niso kej prov nastavl al kaj. Sem pa čisti laik kar se tiče mehanike.

-Če je tisti vijak spodaj navaden je samo za izpust bencina.Zatisni ga do konca le toliko da ti ne teče ven gorivo.

-drugi vijak ob strani ima verjetno vzmet in je znotraj konusni.Popolnoma privit vijak se običajno odvije kaka 2.5 obrata.Toplo mašino pač nastaviš na primeren prosti tek.

-pokanje boš najverjetneje odpravil,če snameš pokrov kjer vstopa zajla gasa in pogledaš če se da iglo spustit (za eno zarezo ?).Če si popoln laik naj ti šraufa kdo z malo občutka, oziroma se pozanimaj kaj so ti do sedaj čarali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud men. Ventilom pa ni.

Katerim ventilom ? mogoče tistim dvema  na platiščih ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Kokr jst vidm sta samo dva vijaka na vplinjaču. eden je za štant gas, drugi pa nevem za kaj je, je pa spodaj. Za ta vijak sem mislil da nastavi mešanico in sem ga odvil v obratni smeri za 1.5 obrata, efekta ni bilo nobenega.

 

http://shrani.si/f/1c/lF/4SzVgrvX/imag0462.jpg

http://shrani.si/f/0/zI/1rBIKniN/imag0461.jpg

http://shrani.si/f/3U/oH/3zdm17on/imag0466.jpg spodnji vijak

 

sem imel pa prej dellorto, pa sem imel ene težave in so mi dal nazaj tega oriiginal. zgleda niso kej prov nastavl al kaj. Sem pa čisti laik kar se tiče mehanike.

Glej zgornjo sliko ! !

Mesingasti vijak = DIZA za prosti tek

Za nastavitev mešanice v prostem teku je vijak v luknjici desno malo višje od mesingaste dize za prosti tek,tega v luknjici odvij za ca 1/2 obrata in probaj vse ostalo so BUČE in poste sploh neberi !

Če nebo spremembe potem je že nekdo enkrat ta vijak z iglico nakoncu preveč privil iglica se nakoncu ODTRGA in tak fergazer nebo nikoli več nihče nastavil ! !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katerim ventilom ? mogoče tistim dvema  na platiščih ! !

Ce tega ne ves, si me pa RES razocaral ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Kokr jst vidm sta samo dva vijaka na vplinjaču. eden je za štant gas, drugi pa nevem za kaj je, je pa spodaj. Za ta vijak sem mislil da nastavi mešanico in sem ga odvil v obratni smeri za 1.5 obrata, efekta ni bilo nobenega.

 

http://shrani.si/f/1c/lF/4SzVgrvX/imag0462.jpg

http://shrani.si/f/0/zI/1rBIKniN/imag0461.jpg

http://shrani.si/f/3U/oH/3zdm17on/imag0466.jpg spodnji vijak

 

sem imel pa prej dellorto, pa sem imel ene težave in so mi dal nazaj tega oriiginal. zgleda niso kej prov nastavl al kaj. Sem pa čisti laik kar se tiče mehanike.

očitno ti je Dellorto zalival mašino zato ni zadeva delovala in so vrnili original.če daš vplinjač ki je namenjen za močnejše agregate na manjšega se to rado dogaja.ča pa je ta vplinjač namenjen tem agregatom pa je nastavitev bila napačna.malo igračkanja in bo šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej zgornjo sliko ! !

Mesingasti vijak = DIZA za prosti tek

Za nastavitev mešanice v prostem teku je vijak v luknjici desno malo višje od mesingaste dize za prosti tek,tega v luknjici odvij za ca 1/2 obrata in probaj vse ostalo so BUČE in poste sploh neberi !

Če nebo spremembe potem je že nekdo enkrat ta vijak z iglico nakoncu preveč privil iglica se nakoncu ODTRGA in tak fergazer nebo nikoli več nihče nastavil ! !

Tist vijak ni nobena diza...ampak vijak, ki dvigne ´slajder´. Če zadeva sploh ma ločeno dizo za prosti tek (kar mal dvomim) je tam kjer so ostale dize-nad plovčkom. Drugač pa tista luknjica res zgleda kot mesto za ta vijak - sploh glede vlit prehod. Ampak vseeno zna bit slepa. Tko da če ni druzga vijaka, je verjetn tisti pri šalčki (na dnu ferga)..kar je sicer mal čudno mesto za to ampak zna bit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!