Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
tunned

Pokanje iz avspuha

Recommended Posts

tunned

Pozdravljeni,

 

Iz auspuha mi poka ko spustim gas iz visokih vrtljajev. Nekje sem prebral da se to zgodi če gre preveč zraka skoz fergi in da naj bi se mešanco zrak/bencin nastavilo z nekim vijakom na fergazerju. Lahko kdo pove kje je ta vijak na Mikuni Ucal 5NH cplinjaču? Ali če se da kaj drugega narediti da nebo toliko pokalo, ker je res nadležno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Pozdravljeni,

 

Iz auspuha mi poka ko spustim gas iz visokih vrtljajev. Nekje sem prebral da se to zgodi če gre preveč zraka skoz fergi in da naj bi se mešanco zrak/bencin nastavilo z nekim vijakom na fergazerju. Lahko kdo pove kje je ta vijak na Mikuni Ucal 5NH cplinjaču? Ali če se da kaj drugega narediti da nebo toliko pokalo, ker je res nadležno.

Vsak vplinjač ima ta vijak,da mešanico goriva-zraka obogatiš ali zmanjšaš.Poka ti zato ker je mešanica preslaba se pravi premalo benzina zato moraš najti ta vijak in ga odpreti vsaj za 1/2 obrata in probat,če še poka ga še malo odpreš ! Sicer pa ta nastavitev nevpliva ravno na porabo goriva saj je to mešanica samo za prosti tek in ko z mašino zaviraš malo bolj maže mašino, če je nstavljeno natančno mašina lepše pospeši.Več ti nemorem pomagat ker ta mopi nepoznam,lahko bi malo poslikal uplinjač in bi ti lahko natančneje odgovoril !

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Poka zato ker dobi premalo bencina. Jst sm po nasvetu izkusenejsih prestavil iglo za eno zarezo navzgor in je nehal. Ce to ne pomaga zamenjas glavno dizo za vecjo. Testiras, ocenis situacijo, po potrebi nastavis in morda zamenjas se kej.

Tole je vredno branja, sicer za dellorto ferge, ampak princip je enak. http://www.ducatimeccanica.com/dellorto_guide/dellorto.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal

Pozdravljeni,

 

Iz auspuha mi poka ko spustim gas iz visokih vrtljajev. Nekje sem prebral da se to zgodi če gre preveč zraka skoz fergi in da naj bi se mešanco zrak/bencin nastavilo z nekim vijakom na fergazerju. Lahko kdo pove kje je ta vijak na Mikuni Ucal 5NH cplinjaču? Ali če se da kaj drugega narediti da nebo toliko pokalo, ker je res nadležno.

 

Ti izpušni sistem dobro tesni...tudi to je lahko vzrok!

Share this post


Link to post
Share on other sites
nxyz

Za pravilno nastavitev  ;)

 

post-21512-0-27851100-1397714230.jpg

 

No ja, lažje in cenejše se je iti na hokus pokus in nastavljati na občutek, so pa tudi posledice napačne nastavitve na dolgi rok precej dražje. :sleep2:

Edited by nxyz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L

Meni tudi poka v izpuhu, pri prestavljanju navzdol brez dodajanja plina. Serviser je rekal da je vse ok, je pa res da imam elektronski vbrizg goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Za pravilno nastavitev  ;)

 

attachicon.gifdiz.jpg

 

No ja, lažje in cenejše se je iti na hokus pokus in nastavljati na občutek, so pa tudi posledice napačne nastavitve na dolgi rok precej dražje. :sleep2:

Kaj pa je tale zadeva? Kej za izpuste mert oz kaj podobenga?

 

Daj malo bolj strokovno povej zakaj ventilom ni všeč, ker me zanima..

Zato ker je pokanje iz izpuhov lahko simptom prerevne mešanice zraka/goriva, kar je pa neugodno sploh za izpušne ventile-jih lahko skuri.

 

Drugač je pa mal pokanja če zapreš gas sploh po klancu navzdol pomoje čist normalno. Pri fergih so predpisane serijske nastavitve vijakov, oz pustiš motor nekaj časa lavfat na mestu pa pogledaš svečko (bela-preveč bencina, črna premalo, kavno rjava-ravno prav). Če je preveč bencina ni panike bol problem je če ga je premalo-bela svečka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

-Kar je razložil Bremzer velja ampak le za prosti tek in malo povišane obrate.Mešanico obogatiš z odvitjem vijaka.Če je enoastaven enojni karburator je verjatno samo en vijak ošiljen na koncu z vzmetjo. 

-Tebi poka pri visokih obratih,tukaj mešanico obogatiš tako da spustiš iglo pod menbrano kot ti je bilo svetovano.Če pa je šlo za kake modifikacije in ti to ne pomaga ostane le še večji špruc kot je bilo tudi omenjeno.

-Nisem strokovnjak,ampak strokovna literatura omenja kot možen vzrok poškodbe ventilov presiromašno mešanico.Indikator tega je pokanje iz avspuha pri odvzemu plina na višjih obratih.

Prerevna mešanica ima za posledico večjo termično obremenitev delov (ventilov..).Če pri tem vztrajamo in ostanemo pri ventilih sledi prežganje roba ventilov oz sedeža ventilov.Običajno se kremirajo izpušni ventili,lahko pa tudi vsisni.Takrat pokanje popolnoma preneha...

 

 "Running a dry fuel  resulting in inadequate lubrication of the valve seat, causing the valve seat to fail and consequently, the valves..."

 

Kot nestrokovnjak predvidevam da bencin tudi podmazuje in (ironično) hladi.

Star latinski pregovor pravi:Ko si v dilemi,poglej barvo svečke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xcode

Ja men tud poka, pa elektronski vbrizg mam, če prav vem je to ker bencin ne izgori v agregatu, tko suvajo tudi moto gp motorji, formule in ostali dirkalniki, tam se ponavadi še ogenj vidi, pa se to ne dogaja najverjetneje ker bi bili slabo nastavljeni kajne? Kopica inžinirjev pa ja zna nastavit vbrizg. Še vedno pa ne trdim, da je to dobro za motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

 

-Tebi poka pri visokih obratih,tukaj mešanico obogatiš tako da spustiš iglo pod menbrano kot ti je bilo svetovano.Če pa je šlo za kake modifikacije in ti to ne pomaga ostane le še večji špruc kot je bilo tudi omenjeno.

 

Sam igal je itak zaprta, ko je gas spuščen, tko da nastavljanje pomoje nebi smelo met vpliva al se motim?

 

 Kopica inžinirjev pa ja zna nastavit vbrizg. Še vedno pa ne trdim, da je to dobro za motor.

Al pa tud ne...emisije, emisije :) Zato so pri nekaterih motorjih iz uvoza vijaki za nastavitev mešanice na fergih pod alu kapicami, ki jih morš prej zvrtat vn, preden jih lahko nastaviš - serijsko so zaradi emisij nastavljeni (pre)revno.

Drugač pa ni panike če mal poka, ko spuščaš obrate, greš po klancu dol. če pa to dela na štandgasu verjetno vleče fouš zrak, če pa skozi vse obrate zna bit pa vžig.

Edited by trojan69

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

Ja men tud poka, pa elektronski vbrizg mam, če prav vem je to ker bencin ne izgori v agregatu, tko suvajo tudi moto gp motorji, formule in ostali dirkalniki, tam se ponavadi še ogenj vidi, pa se to ne dogaja najverjetneje ker bi bili slabo nastavljeni kajne? Kopica inžinirjev pa ja zna nastavit vbrizg. Še vedno pa ne trdim, da je to dobro za motor.

Kdo misliš da nastavlja vbrizg vsem  motorjem ki pridejo v trgovino?Pa nič ne suvajo in spuščajo ogenj.

Jaz ne bi mešal moto gp,formule in dirkalnikov z našimi motorini.Oni imajo druge prioritete in se verjetno ne sekirajo preveč za porabo,obrabo,decibele..

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

Sam igal je itak zaprta, ko je gas spuščen, tko da nastavljanje pomoje nebi smelo met vpliva al se motim?

 

 

V praksi že samo ena zareza na igli lahko pomeni razliko med neprestanim pokanjem in pa popolno odsotnostjo le tega.Preverjeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
aselak

Za pokanje je skoraj sigurno kriva mesanica. Sam sem imel pri svojem ktm odvit vijak za 2,5 obrata. In ker sem menjal glavne dize in dize za prosti tek sem ga odvil le na 1.75 obrate. Sedaj mi poka iz izpuhov, prej tega motor ni počel kar pomeni da je mešanica prerevna. Sedaj ga bom odvil na 2 obr, probal, 2,25 probal itd... Zal je pri mojem ktm tako da moras motor cel podret da prides od vijakov... Se pravi 2h v eno smer in nazaj... Prvo se poigraj z vijakom za mesanico ter poglej da ti motor kje ne vlece zraka

Share this post


Link to post
Share on other sites
tunned

Hvala za odgovore. Kokr jst vidm sta samo dva vijaka na vplinjaču. eden je za štant gas, drugi pa nevem za kaj je, je pa spodaj. Za ta vijak sem mislil da nastavi mešanico in sem ga odvil v obratni smeri za 1.5 obrata, efekta ni bilo nobenega.

 

http://shrani.si/f/1c/lF/4SzVgrvX/imag0462.jpg

http://shrani.si/f/0/zI/1rBIKniN/imag0461.jpg

http://shrani.si/f/3U/oH/3zdm17on/imag0466.jpg spodnji vijak

 

sem imel pa prej dellorto, pa sem imel ene težave in so mi dal nazaj tega oriiginal. zgleda niso kej prov nastavl al kaj. Sem pa čisti laik kar se tiče mehanike.

Edited by tunned

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xcode

ti ga moraš v smeri urinega kazalca zavit, tako odpre večji dotok, navadno ni treba prav veliko vrtet da opaziš razliko

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

Hvala za odgovore. Kokr jst vidm sta samo dva vijaka na vplinjaču. eden je za štant gas, drugi pa nevem za kaj je, je pa spodaj. Za ta vijak sem mislil da nastavi mešanico in sem ga odvil v obratni smeri za 1.5 obrata, efekta ni bilo nobenega.

 

http://shrani.si/f/1c/lF/4SzVgrvX/imag0462.jpg

http://shrani.si/f/0/zI/1rBIKniN/imag0461.jpg

http://shrani.si/f/3U/oH/3zdm17on/imag0466.jpg spodnji vijak

 

sem imel pa prej dellorto, pa sem imel ene težave in so mi dal nazaj tega oriiginal. zgleda niso kej prov nastavl al kaj. Sem pa čisti laik kar se tiče mehanike.

-Če je tisti vijak spodaj navaden je samo za izpust bencina.Zatisni ga do konca le toliko da ti ne teče ven gorivo.

-drugi vijak ob strani ima verjetno vzmet in je znotraj konusni.Popolnoma privit vijak se običajno odvije kaka 2.5 obrata.Toplo mašino pač nastaviš na primeren prosti tek.

-pokanje boš najverjetneje odpravil,če snameš pokrov kjer vstopa zajla gasa in pogledaš če se da iglo spustit (za eno zarezo ?).Če si popoln laik naj ti šraufa kdo z malo občutka, oziroma se pozanimaj kaj so ti do sedaj čarali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Tud men. Ventilom pa ni.

Katerim ventilom ? mogoče tistim dvema  na platiščih ! !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Hvala za odgovore. Kokr jst vidm sta samo dva vijaka na vplinjaču. eden je za štant gas, drugi pa nevem za kaj je, je pa spodaj. Za ta vijak sem mislil da nastavi mešanico in sem ga odvil v obratni smeri za 1.5 obrata, efekta ni bilo nobenega.

 

http://shrani.si/f/1c/lF/4SzVgrvX/imag0462.jpg

http://shrani.si/f/0/zI/1rBIKniN/imag0461.jpg

http://shrani.si/f/3U/oH/3zdm17on/imag0466.jpg spodnji vijak

 

sem imel pa prej dellorto, pa sem imel ene težave in so mi dal nazaj tega oriiginal. zgleda niso kej prov nastavl al kaj. Sem pa čisti laik kar se tiče mehanike.

Glej zgornjo sliko ! !

Mesingasti vijak = DIZA za prosti tek

Za nastavitev mešanice v prostem teku je vijak v luknjici desno malo višje od mesingaste dize za prosti tek,tega v luknjici odvij za ca 1/2 obrata in probaj vse ostalo so BUČE in poste sploh neberi !

Če nebo spremembe potem je že nekdo enkrat ta vijak z iglico nakoncu preveč privil iglica se nakoncu ODTRGA in tak fergazer nebo nikoli več nihče nastavil ! !

Edited by Bremzer

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Katerim ventilom ? mogoče tistim dvema  na platiščih ! !

Ce tega ne ves, si me pa RES razocaral ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobiboss

Hvala za odgovore. Kokr jst vidm sta samo dva vijaka na vplinjaču. eden je za štant gas, drugi pa nevem za kaj je, je pa spodaj. Za ta vijak sem mislil da nastavi mešanico in sem ga odvil v obratni smeri za 1.5 obrata, efekta ni bilo nobenega.

 

http://shrani.si/f/1c/lF/4SzVgrvX/imag0462.jpg

http://shrani.si/f/0/zI/1rBIKniN/imag0461.jpg

http://shrani.si/f/3U/oH/3zdm17on/imag0466.jpg spodnji vijak

 

sem imel pa prej dellorto, pa sem imel ene težave in so mi dal nazaj tega oriiginal. zgleda niso kej prov nastavl al kaj. Sem pa čisti laik kar se tiče mehanike.

očitno ti je Dellorto zalival mašino zato ni zadeva delovala in so vrnili original.če daš vplinjač ki je namenjen za močnejše agregate na manjšega se to rado dogaja.ča pa je ta vplinjač namenjen tem agregatom pa je nastavitev bila napačna.malo igračkanja in bo šlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Glej zgornjo sliko ! !

Mesingasti vijak = DIZA za prosti tek

Za nastavitev mešanice v prostem teku je vijak v luknjici desno malo višje od mesingaste dize za prosti tek,tega v luknjici odvij za ca 1/2 obrata in probaj vse ostalo so BUČE in poste sploh neberi !

Če nebo spremembe potem je že nekdo enkrat ta vijak z iglico nakoncu preveč privil iglica se nakoncu ODTRGA in tak fergazer nebo nikoli več nihče nastavil ! !

Tist vijak ni nobena diza...ampak vijak, ki dvigne ´slajder´. Če zadeva sploh ma ločeno dizo za prosti tek (kar mal dvomim) je tam kjer so ostale dize-nad plovčkom. Drugač pa tista luknjica res zgleda kot mesto za ta vijak - sploh glede vlit prehod. Ampak vseeno zna bit slepa. Tko da če ni druzga vijaka, je verjetn tisti pri šalčki (na dnu ferga)..kar je sicer mal čudno mesto za to ampak zna bit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • damjandugi
      Prva slika 👌👌 Druga slika 👇👇
    • Zivnorc
      .... tisto bio olje za mazanje verige motorne žage je bolj sluzasto...in na to sluz se lepi prah s ceste, ki je črn...in v kombinaciji s to sluzjo vse to skup izgleda kot saje. ...tudi, če jo mažeš s Hidraol..ali Scottoil, bo veriga malo črna od finega prahu..... ...ne bo pa na verigi finega peska...in debelejšega prahu, ki ga lepijo nase razni spreji ala Motul ...dry lube...itd..... ki so mnogo gostejši od olja in limajo nase ves ta abrazivni material. ... če mažeš z oljem, se to ne dogaja, ker je olje redko in ti skupaj s tem prahom leti dol z verige....
    • Scarabeo 500
      Mažem nekje na vsakem postanku , na okoli 200 - 400 kilometrov. Ročno, s plastično flaško 1 dcl kapnem, nekje od 5 - 8 kapljic na verigo na zadnjem zobniku.   
    • Zivnorc
      WD-40 uporabljam za "suho" čiščenje verige pred pranjem motorja.... ravno tako za čiščenje platišča.... in pa za zaščito verige po pranju motorja. Odkar uporabljam olje za mazanje verige.... uporabljam samo olje...                    Torej: Že nekaj let uporabljam samo olje za mazanje verige. ... do predkratkim Scottoil rdeči... zdej, ko mi ga je pa zmanjkalo, pa  mineralno hidravlično olje HIDRAOL 46... .... recimo tole:   https://agromehanika.si/e-trgovina/izdelek/olje-ina-hidraol-hd-46-4l imaš za 100 let.   V glavnem, ko se spravim čistiti motor, ga dam na stojala, motor užgem.... dam v neko prestavo, da se kolo vrti.... z WD-40 našpricam verigo.... motor ugasnem... s suho cunjo v manj kot minuti obrišem verigo do visokega sijaja... ravno tako pošpricam in obrišem platišče.... .... nato spet zakurblam motor dam v "brzino", spet pošpricam z WD-40 z vseh strani (par sekund) .... nato pa samo z oljno kapalko nakapljam s kakimi 10-20 kapljicami po verigi, da se namaže - razmaže... pustim, da laufa kako minuto......in to je to. Veriga  kot fabriško nova. ...aja... pa uporabljam oiler ... na enemu Scottoiler... na drugemu pa hoummejd oiler...   obadva delata brezhibno. ...aja... na tistemu za na pisto pa samo vsake toliko cajta malo pokapljam olja po verigi.... (recimo vsaki drugi izhod...)
    • Zok
      Tudi ribolov je lahko prekleto drag hobi - odvisno kako se ga lotis. Znanec je sel za en mesec lovit v USA - jaz bistva v njegovem pocetju ne vidim, kot verjetno on ne vidi bistva v mojih hobijih... Ce na hitro primerjam stroske mopedov in avta - motorja v povprecju pijeta 8 litrov (en 6, drugi 10), avto 10-11. Registracija enega mopeda je 100 eur, drugega slabih 200, registracija avta 800, bog ne daj, da si izmisljujem se kak AO+, parking, sajbe, nedaj boze kasko. Gume na mopedih menjujem 2x pogosteje, a so pol cenejse. Nadgradnje motorjev so bistveno cenejse in jih je bistveno manj kot pri avtu. Letos sem naredil na avtu en mali in en veliki servis, menjal akumulator (95 Ah), marca naslednje leto planiram servis avtomatskega menjalnika in transfer boxa (liter olja je 50 eur, ekvivalenta ni) - nic od tega ni poceni spas. Aja, pa enemu mopedu sem privoscil litij akku - ajde, 120 eur. All in all - oba motorja skupaj me staneta bistveno manj kot avto. Imata pa se eno veliko prednost - ce stojita in se ne ukvarjam z njima, ne trosita skoraj nic, medtem ko je avto nujno zlo, ki je v pogonu vsak dan, in mora biti ves cas 100% izpraven.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!