Jump to content

Pokanje iz avspuha


tunned

Recommended Posts

Ce tega ne ves, si me pa RES razocaral ...

Daj ne ga srat zaradi pokanja iz izpuha ni še NOBENMU ventil crknu kvečjem auspuh raztrga !

Ps; govora je SAMO o mešanici goriva in zraka v prostem teku in ko odvzameš gas pri vplinjačih  ! ! ne pa o mešanici goriva in zraka s katero naj bi delovala mašina, ki je pri vseh motorjih fabriško nastavljena na 1l goriva 9-11 kubikov zraka odvisno od EU normen in kompresijskega razmerja ! in nepozabi vsak navaden vplinjač ima 3 sisteme;

1.) sistem za prosti tek,ki je nastavljiv z vijakom za prosti tek dodaš ali  in odvzemeš obogateno mešanico goriva+zraka

2.) glavni sistem,ki se naj NEBI nastavljal (fabriška nastavitev )višina goriva v vplinjaču,veličina glavne dize in višina igle

3.) in pospeševalni sistem

Sem ti na voljo za nadaljno obrazložitev,da neboš nad menoj razočaran !

Edited by Bremzer
Link to post
Share on other sites
  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bremzer

    5

  • hajoktejn

    4

  • dlicen

    4

  • FLY

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

-Kar je razložil Bremzer velja ampak le za prosti tek in malo povišane obrate.Mešanico obogatiš z odvitjem vijaka.Če je enoastaven enojni karburator je verjatno samo en vijak ošiljen na koncu z vzmetj

Men je pa pokanje iz izpuha vsec;)

Kaj pa je tale zadeva? Kej za izpuste mert oz kaj podobenga?   Zato ker je pokanje iz izpuhov lahko simptom prerevne mešanice zraka/goriva, kar je pa neugodno sploh za izpušne ventile-jih lahko sku

Posted Images

Daj ne ga srat zaradi pokanja iz izpuha ni še NOBENMU ventil crknu kvečjem auspuh raztrga !

2.) glavni sistem,ki se naj NEBI nastavljal (fabriška nastavitev )višina goriva v vplinjaču,veličina glavne dize in višina igle

Sem ti na voljo za nadaljno obrazložitev,da neboš nad menoj razočaran !

Ce mal poklja, nc hudga, ce pa fejst poka al pa seka, si pa lahko na netu preberemo nemalo problemov uporabnikov z ventili.

No vids, napisal si "Naj se nebi" razstavljal ... Jst sm sam to pocel, pa sm laik. Predvsem zato, ker v servisnih navodilih pise da je potrebno preverit in nastavit visino plovca. Prestavil sem tud iglo na originalno pozicijo in je zacel sekat cez auspuh ko sem spustil gas pri visokih obratih. Iglo sem dvignil za eno zarezo un stvar je zginla.

Lepo od tebe da si pripravljen razlozit nevednemu narodu.

Link to post
Share on other sites

Ce mal poklja, nc hudga, ce pa fejst poka al pa seka, si pa lahko na netu preberemo nemalo problemov uporabnikov z ventili.

No vids, napisal si "Naj se nebi" razstavljal ... Jst sm sam to pocel, pa sm laik. Predvsem zato, ker v servisnih navodilih pise da je potrebno preverit in nastavit visino plovca. Prestavil sem tud iglo na originalno pozicijo in je zacel sekat cez auspuh ko sem spustil gas pri visokih obratih. Iglo sem dvignil za eno zarezo un stvar je zginla.

Lepo od tebe da si pripravljen razlozit nevednemu narodu.

Pokati je nehalo ampak,če iglo dvigneš se poveča poraba goriva ! Pravo nastavitev narediš lahko samo z aparatom tako,da v predpisanem prostem teku o/min  z aparatom nsataviš CO na 3-3,5

Edited by Bremzer
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Evo, jest mam tudi takšne simptome, ko mi pri polnem odvzemu plina na višjih obratih poči iz izpuha. Poči pa takrat, ko hočem ponovno razhlo dodati plin.

Mi je kr malo moteče, saj v kakšnem ovinku pride do situacije, ko ostane ročica za plin za trenutek neodzivna, ko pa poči, pa motor lepo potegne naprej (če sem nepreviden celo malo cukne).

Mehanik mi je dejal, da bi znalo biti zaradi Leovince izpuha....kaj pa vem...

Kaj pa vi menite, kdo imel podobne težave?

hvala

Link to post
Share on other sites

Ja dušilc imam noter...problem je, kot sem rekel najbolj očiten, ko pri polnem plinu nahitro odvzamem plin. Takrat motor zavira, ko ga pa hočem nazaj zbudit, pa kar pogosto vseka :quad:

Link to post
Share on other sites

To, da poka, je normalno (seveda v določenih mejah). Saj nekoliko poka tudi z originalom, a je to učinkovito zadušeno. To, da cukne pa je najbrž tudi potencirano z auspuhom in ravno tako cuka z originalom. To je tisti hec z dvovaljniki. :)

Če pa ti ne ustreza, pa še vedno daš lahko nazaj original.

Link to post
Share on other sites

Evo, jest mam tudi takšne simptome, ko mi pri polnem odvzemu plina na višjih obratih poči iz izpuha. Poči pa takrat, ko hočem ponovno razhlo dodati plin.

Mi je kr malo moteče, saj v kakšnem ovinku pride do situacije, ko ostane ročica za plin za trenutek neodzivna, ko pa poči, pa motor lepo potegne naprej (če sem nepreviden celo malo cukne).

Mehanik mi je dejal, da bi znalo biti zaradi Leovince izpuha....kaj pa vem...

Kaj pa vi menite, kdo imel podobne težave?

hvala

 

Mojmu Versysu tudi vsake toliko poči iz izpuha...v db-killerjem manj kot brez...se mi zdi pa da poka še premalo :P...izpuh storm

Link to post
Share on other sites

Tud men pri Vari včasih useka iz rorov, da vse okna zapirajo, ker mislijo, da se je začel WW3. Imam Leo Vince in brez dušilcev poka in laufa veliko bolj nemirno, kot z njimi. To je pač davek za dober zvok. Vara je pa z e-vbrizgom.

Link to post
Share on other sites

Razlog za pokanje je lahko tudi netesnost izpušnega sistema...

 

Se pravi če odtegnem vijak na objemki bo še bolj pokalo...to je to! :D

Link to post
Share on other sites

To, da poka, je normalno (seveda v določenih mejah). Saj nekoliko poka tudi z originalom, a je to učinkovito zadušeno. To, da cukne pa je najbrž tudi potencirano z auspuhom in ravno tako cuka z originalom. To je tisti hec z dvovaljniki. :)

Če pa ti ne ustreza, pa še vedno daš lahko nazaj original.

a tebi tigrček poka? ker jst mojga nism še slišala, da bi to naredu :?

drgač pr nas kwaki z vinčetom je kdaj pa kdaj kej poču, zdej k so pa same evropske karjole pr hiši katere imata obe zamenjani mapi, pa nobedn ne poka (akrapoti vedno z db killerjem). ma pa taljanček najbolj fajn rešeno. dve mapi naloženi pa se samo preklopi med eno in drugo, če se da aftermarket auspuh.

je pa res enkrat pršu en na ride s fazerico jurja z leovince gp style k mu je non stop samo pokalo iz auspuha. sploh ni laufala mašina normalno :eek: ne vem kako se mu je sploh dalo to nonstop poslušat.

Link to post
Share on other sites

Tigerčku je treba samo pravilno možgane sprogramirat, pa mu da rit mir. :D

 

Jaz sem gledal mape za svojega in so na voljo glede na auspuh: serijski, TOR in športni (različni proizvajalci), potem pa so še variacije glede na to če imaš katalizator, SAI ventil in še za Brazilijo so neke druge mape, verjetno zaradi slabe kakovosti bencina. 

 

Za mojega Tigra čakam bencin pumpo, da lahko vsaj zalaufam hudiča, imam TOR izpuh, de-cat in de-SAI sem pred kratkim naredil, kabel je pripravljen za flashanje ... Da mi ne stoji brezveze v garaži, je treba še kej drugega pošraufat.  :)

 

Bom poročal če mi bo kaj vato metalo čez izpuh.  :ninja:

Link to post
Share on other sites

Evo, jest mam tudi takšne simptome, ko mi pri polnem odvzemu plina na višjih obratih poči iz izpuha. Poči pa takrat, ko hočem ponovno razhlo dodati plin.

Mi je kr malo moteče, saj v kakšnem ovinku pride do situacije, ko ostane ročica za plin za trenutek neodzivna, ko pa poči, pa motor lepo potegne naprej (če sem nepreviden celo malo cukne).

Mehanik mi je dejal, da bi znalo biti zaradi Leovince izpuha....kaj pa vem...

Kaj pa vi menite, kdo imel podobne težave?

hvala

 

Na er-6 je to povsem normalno ob odvzemu plina, sploh pri kakšnih spustih, malo popoka iz izpuha.

Pri versysu z enakim motorjem, no malo predelanim, poka precej manj.

 

V izpuhu se naberejo plini in potem jih od ponovnem dodajanju malo pokuri.

 

To je tipično dirkaško pokanje.

 

pri drugi minuti lepo popoka itd. al pa 2:40

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!