Jump to content

KTM EXC 300 in 450


madbiker
DAMI34
Message added by DAMI34,

Ocena/test motocikla:

KTM EXC-F 450 (2008)

Recommended Posts

Zanima me kateri model se bolj splača kupit, en je 2 drugi 4 takten. Kateri se manj kvari in potrebuje manj vzdrževanja, kot je recimo menjava batov.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Ob ‎29‎.‎4‎.‎2014‎ ‎8‎:‎32‎:‎55, madbiker pravi:

Zanima me kateri model se bolj splača kupit, en je 2 drugi 4 takten. Kateri se manj kvari in potrebuje manj vzdrževanja, kot je recimo menjava batov.....

- če si popoln začetnik v vožnji in šraufariji ni nobeden primeren zate, premočno.

- če maš malo pojma o vožnji, še vedno premočno, oboje

-če se še učiš šraufarije, si kup 2T, ampak je premočan

-če si stručko za mehaniko, je vseeno kaj kupiš 2T ali 4T

-če si stručko v mehaniki in vožnji pa itak veš kaj kupiti.

in končno, nobenega se ne splača kupiti, z vsemi bodo stroški...

Jaz bi vzel exc 250 2T

Link to comment
Share on other sites

na splošno, 2T je bistveno lažji, 300tke ravno teral in vrtel v višave ne boš, zato za "klasično" enduro vožnjo tudi ne potrebuješ menjavat batov ko gate. Pri teranih 250tkah se jih menjava na cca 40 ur, kar pa je tudi že skoraj interval menjave na (tudi terani) 4 taktni 250tki. Če se voziš "normalno", je na 300tki bat pri 80 urah še vedno dober, kar je interval menjave za exc300. 

No, je že res, da je 300 2t zelo močan, ampak....moj sosed si ga je kupil kot PRVI motor. Naštelala sva ventil v izpuhu in je motor dejansko zelo enakomerno vlekel in bil ZELO obvladljiv. Skratka, za moje pojme, je 300 sigurno boljši nakup.

Edited by Ferrarist
popravek ur
Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, RSa pravi:

- če si popoln začetnik v vožnji in šraufariji ni nobeden primeren zate, premočno.

- če maš malo pojma o vožnji, še vedno premočno, oboje

-če se še učiš šraufarije, si kup 2T, ampak je premočan

-če si stručko za mehaniko, je vseeno kaj kupiš 2T ali 4T

-če si stručko v mehaniki in vožnji pa itak veš kaj kupiti.

in končno, nobenega se ne splača kupiti, z vsemi bodo stroški...

Jaz bi vzel exc 250 2T

yamaho kupi. sicer je to res vse premočno.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 months later...

Naj se malo pohvalim...ker sem že glih ponosni ata...

Sicer ni motocikel vendar je bil uporabljen za osnovo KTM-ov 450ccm agregat.

Gre za formulo študent, kjer ekipe bodočih inžinerjev iz celega sveta sestavijo celoten dirkalnik znotraj omejitev, ki so zastavljene. Ekipa Fakultete za strojništvo iz Maribora je letos v Silverstonu dobila prestižno nagrado med 86 ekipami iz celega sveta, za najboljši motorni sklop, ki jo podeljuje Mercedes AMG High performance Powertains.

Da ne gre za "igrače" samo podatek, da te formule pospešujejo z 2,5sek do 100km/h..

Ta tekmovanja, pa so seveda namenjena predvsem proizvajalcem, ki tukaj črpajo ideje za prave formule 1in celotno avtomobilsko industrijo.

Kakorkoli...v ekipi sodeluje tudi moj sin, ki je bil zadolžen za celoten izpuh pogonskega agregata...kaj izpuh za agregat pomeni, pa v glavnem veste. Torej kot vodja izpušnega sistema je sam projektiral in dizajniral celoten izpušni sistem, ki so ga po njegovih načrtih izdelali v Akrapoviču.

https://www.facebook.com/gpe.uni.mb/?hc_ref=ARR0MWd-k0gpIxDlFN-cuYeVtLVxvBsw-PAdcDACCZTXbZo4YvqM7B7c-5oDMeuxHOE&fref=nf

Dirkalnik morajo študentje v celoti sami razviti, dizajnirati in izdelati. Uporabiti smejo le nek serijski agregat...čeprav od tega originalnega agregata na koncu ne ostane prav veliko....

Edited by BIF
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ta tema je malo zamrla. Mene pa zanima konkretno za SXF450 letnik 2014 kaj lahko pričakujem od vzdrževalnih posegov na motorju, ki ima 180 delovnih ur, bat in krmilna veriga pa sta bili menjani pri 110 urah. Kako je z spodnjim ojničnim ležajem in sedeži ventilov, koliko vam je tole vzdržalo na teh motorjih. So še kakšne druge cake? Črpalka, sklopka ?

Edited by IZTOK
Link to comment
Share on other sites

Če je bil pravilno vzdrževan je 180 ok,drugače pa to ni malo.Preveri še če je bil vožen na dirkan............

Link to comment
Share on other sites

Na progi vožen amatersko, ni profi voznik. Večje posege je opravljal Seles. Mene konkretno zanima koliko vzdrži glava in motorna gred, ker če bo to kmalu na vrsti sem pušnil. Potem raje kupim kaj z manj urami.

Link to comment
Share on other sites

Če bi dobil dvotaktnega z vbrizgom starega 3 - 4 leta takoj, ampak so na voljo samo 2017, ker jih prej ni bilo. Pri dvotaktnem na fergazer pa je kar precej pasti za uporabo, ki jo imam jaz v mislih. Prvič precej več pijejo in avtonomija je mala. Ko greš tankat moraš s seboj imeti olje, da napraviš mešanico. Zelo so občutljivi na pravilno zmes gorivo/zrak, če teče na prerevni zmesi ti gre bat. Ker je moj teren ca 800 do 1000 m višje od doma je skoraj nemogoče imeti nastavljeno tako, da boš na obeh višinah imel pravilno zmes. To so tekmovalni motorji in praviloma je potrebno šobe menjavat, če se bistveno spremeni višina. Tudi pri vožnji navzdol je jeba, ne smeš zavirati z motorjem, ker ti zariba. Sicer je tudi samo zaviranje z motorjem pri vožnji skozi ostre zavoje skoraj neopazno, ga ni. Glede karakteristik motorja so boljši za tehnično zelo zahteven teren, za plezanje po skalah itd. Takih tehnik jaz ne obvladam. Za odprt teren pri višjih hitrostih in po zavojih pa je 4T boljši. So pa 2T malenkost lažji, pa cenejši za vzdrževanje. Pa če gre kaj narobe je praviloma manjša škoda.

Ne govorim na pamet. Sem imel par 2T motokros motorjev in eno Husqvarno WR360. Ti lahko povem kako zgleda 2T motor, ko ti zagrabi bat pri polnem plinu - žalostno. Ko sem prešel na Husqvarno 4T so vse težave splahnele. Za moj namen uporabe je 4T boljša izbira in če redno vzdržuješ dela dolgo.

Prvo sem se oziral za novim a me moti, da ti da KTM 3 mesece garancije, Yamaha pa en mesec. WTF? Rabljenega pa dobiš za 3500 - 4000 EUR. Pa če grem v obnovo ( nov bat, krmilna veriga, ventili, spodnji ojnični ležaj, ojnica, ležaji motorne gredi, tesnila  ) me material ne pride več kot 1500 EUR. Za delo pa še ne vem, ampak če bi dobil tovarniški servisni priročnik znam to sam naredit. Le par posebnih orodij je potrebno kupit. Maš tudi firme, kamor pošlješ motorno gred in ti menjajo ojnico. Pa pošlješ cilinder in ti obnovijo nicasil. Projekt za čez zimo :D Če pa zagrabi, pa je itak odpis, ker ti gre še motorna gred, cilinder, glava in najverjetneje blok.

Link to comment
Share on other sites

180ur je lahko veliko, ali pa ne. Najprej, ali so res realne? KAko je bil motor vozen. Ga je vozil, nekdo, tudi s posluhom za tehniko, ali je bil mesar? Se je redno menjavalo olje in filter, je bil redno ciscen zracni filter. Kaksen teren je motor videl?  Mivka in droben prah hitro unicita motor, ..... 

MOj ex Ktm 250f je pri 285 urah dozivel prvo menjavo bata in ojnice, kolega pa ima na Hondi Crf 450 pri 140 urah ze tretje brusenje. 

Zaradi takih in drugacnih vprasanj sem kupil naslednji motor nov in to zweitakt. Motor mi je mehanik nastavil v 10 min in dela odlicno v vseh pogojih. Strah pred nadmorsko visino mi je tuj. Tudi potrebe po vbrizgu nimam. Tank zdrzi skoraj 4 ure enduro voznje, kar je dovolj. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nov je super ampak ne prebavim tri mesecno garancijo. Sem torej z novim z manjsim rizikom a ravno tako placam vse havarije sam, tudi ce servis dela pooblascen serviser po tovarniskih intervalih. Bom pripopal link ko se vrnem domov- v Nemciji so firme kamor posljes agregat in ti za 1500 eur obnovijo glavo, cilinder in motorno gred. Tako obnovljen rabljen motor pride z nakupom vred se vedno kot pol novega.

Link to comment
Share on other sites

Ce kupis zmatran motor in ga obnavljas, nikoli ne bos na stanju novega. Ni samo masina, je se menjalnik, starter, vzmetenje, kolesa in lezaji, izpuh, hladilniki, krmilo, ..... vse to je lahko povito, poskodovano ali kakorkoli drugace obrabljeno. Lahko da imas veselje sravfat. Hoces sam narest stvari.Tudi taki so. Jest recim nimam. Se pa rad vozim. 

Sploh ne pravim, da moras kupit nov motor. Lahko seveda kupis odlicen rabljen motor in tako privarcujes veliko denarja. Ampak, pojem odlicen, se od cloveka do cloveka zelo razlikuje. Sploh, ko je nekdo v vlogi prodajalca. 

Link to comment
Share on other sites

Garancije tekmovalni stroji nimajo, kar je meni popolnoma logično. Tekmovalec bi ga gonil na dirki, potem pa peljal na generalno pod garancijo. Proizvajalci niso neumni. 

Link to comment
Share on other sites

pred 19 minutami, motolover pravi:

Garancije tekmovalni stroji nimajo, kar je meni popolnoma logično. Tekmovalec bi ga gonil na dirki, potem pa peljal na generalno pod garancijo. Proizvajalci niso neumni. 

Lahko pa kupis R1, ali BMW s100RR in ga goniš po pisti pa ima dvoletno ali troletno garancijo v primeru Yamahe. Sicer je verjetno klavzula, da v primeru tekmovalne uporabe ne velja ampak kako pa bodo ugotovili? A je potem to logično?

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, compaq pravi:

Ce kupis zmatran motor in ga obnavljas, nikoli ne bos na stanju novega. Ni samo masina, je se menjalnik, starter, vzmetenje, kolesa in lezaji, izpuh, hladilniki, krmilo, ..... vse to je lahko povito, poskodovano ali kakorkoli drugace obrabljeno. Lahko da imas veselje sravfat. Hoces sam narest stvari.Tudi taki so. Jest recim nimam. Se pa rad vozim. 

Sploh ne pravim, da moras kupit nov motor. Lahko seveda kupis odlicen rabljen motor in tako privarcujes veliko denarja. Ampak, pojem odlicen, se od cloveka do cloveka zelo razlikuje. Sploh, ko je nekdo v vlogi prodajalca. 

Se strinjam, ne bo kot nov, bo pa dovolj zanesljiv za to, kar imam jaz v mislih. To bo moj drug motor za rekreacijo, ne mislim začet z tekmovalno kariero. Občasna uporaba. Vse od periferije kar si naštel zrihtam sam, meni je to v veselje. Pa še nekaj, sicer moje osebno mnenje, če sam ne šravfaš potem tak motor ni primeren, ker tudi nov zahteva konstantno vzdrževanje.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, IZTOK said:

Lahko pa kupis R1, ali BMW s100RR in ga goniš po pisti pa ima dvoletno ali troletno garancijo v primeru Yamahe. Sicer je verjetno klavzula, da v primeru tekmovalne uporabe ne velja ampak kako pa bodo ugotovili? A je potem to logično?

Dobro se ve, kdo kupi motor za dirkaško rabo. Vsi dirkači imajo imena in priimke :)

Link to comment
Share on other sites

pred 53 minutami, motolover pravi:

Dobro se ve, kdo kupi motor za dirkaško rabo. Vsi dirkači imajo imena in priimke :)

Kar je zelo sporno v pravnem pomenu, če bi dobavitelj na ta način zavrnil garancijsko popravilo. Pa ni nujno, da si dirkač, lahko voziš po pisti za hoby :) ali pa če si čisto nor po cesti na 12000 vrtljajih in kuriš gume. Pa da ne bo pomote, ko sem omenil eno mesečno garancijo, to velja za model Yamaha WR 450 F, ki je cestno legalen z homologaciijo! Oz KTM EXC 450 F z tremi meseci. Za motocros specialke se mi ne zdi sporno. Mene osebno to moti, morda sem čuden :?

Link to comment
Share on other sites

Ne bom se spuščal v teoretiziranje v smislu, kaj če...

Kolikor mi je znano, so KTMi vsi zablokirani, ko ga odblokiraš garancija propade. Kako je z drugimi modeli hard enduro bo povedal kdo drug. Še Monteso trial sem moral odblokirati, da je sploh lahko dihala in je bilo glede garancije isto, pa je Montesa v lasti Honde. 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, motolover pravi:

Ne bom se spuščal v teoretiziranje v smislu, kaj če...

Kolikor mi je znano, so KTMi vsi zablokirani, ko ga odblokiraš garancija propade. Kako je z drugimi modeli hard enduro bo povedal kdo drug. Še Monteso trial sem moral odblokirati, da je sploh lahko dihala in je bilo glede garancije isto, pa je Montesa v lasti Honde. 

Zaradi euro norm so blokirani, drugače ne bi bilo homologacije. KTM EXC 450 F lahko voziš z A2. Potem pa odstraniš nekaj odvečnih kosov in je zverina z 58 KM ( omejevalec pretoka v zračnem filtru, pa še neke malenkosti ). Mapa ostane enaka. Res sva malo zabluzila, je pač kot je... Ko boom nabavil bom itak kaj napisal. Motor gre sigurno v razstavljanje in potem šele lahko ocenim, kaj bo potrebno menjat. Kar vse povprek menjavat nima smisla. Je pa tako, da so proizvajalci šli na menjaj namesto popravljaj in če vse menjaš se ne splača, bolje novega. Tule pa mojstri še znajo popravljat, od cilindrov, do glav in motornih gredi http://www.weber-metallmanufaktur.net/de/motorinstandsetzung-125ccm/4-takt/hubraum-410ccm

Link to comment
Share on other sites

Leta 2001, ko sem kupil prvega triala je bil blokiran. Nisem prepričan, da zaradi evro norm. Naslednje sem vzel dirkalno verzijo, ker se mi ni dalo jemati ven. Potreben je bil kar konkreten poseg in žaganje vložka iz izpuha in podobne neumnosti. Vse zato, da se ga naj bi dalo registrirati. 

KTM je dobro zrihtal, da se da njihove motorje registrirati. Veliko kupcev je pridobil zaradi tega.

Link to comment
Share on other sites

EXC 450 F, ki je na zalogi, je homologiran in blokiran. Ce se da sploh narocit odblokiranega ze tovarnisko pa ne vem. Je pa enostavno, kat vlozek enostavno ven vzames med kolektorjem in dusilcem, pod zracnim filtrom pa odstranis omejevalec pretoka. Tako, da mislim, da to nic ne vpliva na trajanje garancije, je prevec simpl, brez nekih predelav in po potrebi mas v par minurah vse nazaj.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!