Skoči na vsebino

KTM EXC 300 in 450


madbiker
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Ocena/test motocikla:

KTM EXC-F 450 (2008)

Priporočene objave

Tako jaz polnim litijeve akumulatorje, konkretno Lipo, odkar pa sem osmodil pisalno mizo ( pa še ni prav gorel ) pa jih polnim zunaj in aku v kovinski škatli. Bodi previden z tem.

IMG_1177.JPG

IMG_1179.JPG

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kriminal je, da te motorji ne vzigajo na starter. Vsaj vcasih so bili Ktmi hudo zanic, kar se tega tice. Upam, da so koncno to hibo modpravili. :twak:

Meni Beta vedno vzge na gumb, nima veze, koliko casa stoji v garazi, kako mraz ali toplo je. Tudi to je bil eden od razlogov, da lani nisem kupil novega Ktm-a. Videl primerek s 3 urami, ki ze ni delal :O Kurbla pa nima. Nasploh se mi zdi kamena doba, da mora motor met kurbl in da trepetas, ali bo starter delal. Recimo, a je kdo pomislil, da bi svoj cestni motor vzigal drugace kot na knof? 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa niso tega na modelih od 2015 naprej porihtali? Prej so res imeli slabe zaganjače. Večina jih je odstranila in namestila pokrov od modela SX, kurbl pa je na teh modelih bil serijsko. Sicer, kot sem že omenil, če bi bila možnost bi jaz vzel raje brez E štarta in samo kurbl. Lažji, cenejši, enostavnejši ... Če motor slabo vžiga ti ta mali akumulator ne koristi veliko.

Ampak tudi oni morajo služit, zato rešijo problem slabih zaganjačev na domiseln način in ti vzamejo z mopeda delujoč kurbl, pustijo slab zagonski sistem, za zanesljiv zagon pa moraš na novejših modelih kurbl dokupit :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18/10/2017 ob 10:44, compaq pravi:

Kriminal je, da te motorji ne vzigajo na starter. Vsaj vcasih so bili Ktmi hudo zanic, kar se tega tice. Upam, da so koncno to hibo modpravili. :twak:

200 EXC 2016, nikol problema s štarterjem. Edino zadnjič sem malo 'zverglal' aku, ker sem ga na kurblu zgleda zalil... pol pa je rabil malo prepričevanja, da je štartal. Je pa res da hladnega ponavadi na kurbl vžem, pol pa na gumb.

 

Ob 18/10/2017 ob 10:44, compaq pravi:

Recimo, a je kdo pomislil, da bi svoj cestni motor vzigal drugace kot na knof? 

Če ti zadeva umre na cesti (in akuji umirajo, brez skrbi) ni problem nekoga ustavit/klicat asistenco. Nobena asistenca pa ne bo prišla tebe pa motorja iskat v neko jebeno grapo bogu iza nogu. Plus, tole so v osnovi dirkalni stroji, kjer se zelo gleda na skupno težo sistema. In en tak minimalen aku bo presenel manj kot 3x večja baterija na 250 kil težki kravi. KTM je sicer znan po slabih štarterjih ne tako dolgo nazaj, sploh na 2T modelih, kjer so bili zgolj dodatek, ne pa integrirani v motor. Beta je okoli tega boljša. Sam pa vem da tud če bom nabavil super duper TPI, bo mel kurbl. Jebiga, ziher je ziher.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, motolover pravi:

TPI imajo kurbel serijsko.

Jap, maš prav. F modeli (4T) jih nimajo več serijsko. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda je 2T mišljen bolj za tekmovalce in zato ima kurbel že zraven, ker na kaki hudi progi spraznijo akumulator s stalnim vžiganjem.

BTW, greš jutri do Buzeta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, motolover pravi:

Menda je 2T mišljen bolj za tekmovalce in zato ima kurbel že zraven, ker na kaki hudi progi spraznijo akumulator s stalnim vžiganjem.

BTW, greš jutri do Buzeta?

Zna biti da je kaj takega posredi. 2T stroji so v uporabi na ekstremnih dirkah, tam pa je pol svašta.

Je bil namen it odpelat hard enduro dirko v Buzetu, pa so družinske obveznosti prevladale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

34 minutes ago, jskrablin said:

Zna biti da je kaj takega posredi. 2T stroji so v uporabi na ekstremnih dirkah, tam pa je pol svašta.

Je bil namen it odpelat hard enduro dirko v Buzetu, pa so družinske obveznosti prevladale.

Bo še dovolj dirk. :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Kupil tole beštijo ( 2013 kTM 350f ) včeraj:20181124_115648.thumb.jpg.91b85d0ef6f248a6e3623d4da4bededc.jpg

Potrebno bo par stvari zrihtat, ki jih pri nakupu nisem opazil in jih je prodajalec "pozabil" omenit.

1. Ko je motor hladen in dam iz ulera v prvo crkne, če ne dam prej malo gasa. To sem pri nakupu opazil ampak mi je rekel da je to normalno. Ka pa jest vem meni to ni normalno. Je to sklopka, da ne popusti zadosti ko je olje hladno? 

2. Prednja feltna je zvita. To sem opazil šele pri večji hitrosti potem ko sem šel se doma peljat, tam tega nisem opazil. Poznate koga ki to rihta. Probal sem zategnit šipke samo ne pomaga.

3. Zadnja luč ne dela. Kje se priklopi? Pod zicem sem videl, da je izklopljena. Veliko stvari tam visi spodaj in je izklopljenih. Cela solata. rad bi to uredil. Mi zna kdo pomagat ali pa poslat sliko kako to zgleda pošlihtano.

4. Smerokazi. Ima ta model sploh smerokaze. Kje je stikalo za vklop? Tudi v OEM katalogu ni tega stikala. Se lahko vozim brez smerokazov. Motor sem zavaroval in imam prometno (tablico) zdaj pa kako je s temi zadevami? 

5. Hladilna tekočina spredaj malo teče tam kje se cevi stikajo. To ni velik problem. Sem malo zategnil tiste sponke. Upam, da bo boljše.

6. Katero hladilno tekočino lahko upaorabljam. Katerokoli?

7.. Motor je glasen. Omg. To kar poka orng ko daš gas. A ima morda dušilec odstranjen? Nočem, da me je slišat na 10 Km.

8. V tanku je opazit malo smeti. Ima pumpa za gorivo prej filter ane? Ne bo pozavgal to v vbrizg.

9. Ko motor prižgem se na sprednjem koncu tam kjer gre avspuh iz cilindra kadi belo. Je to kakšna tekočina ki izhlapeva, ker je bla polita po avspuhu. Naprimer hladilna ali kaj drugega?

10. Katero olje priporočate.

11. Kje se kupuje dele. Filtri itd.

LP

 

 

 

Popravljeno . Popravil Janezs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ad1: jaz bi pustil tako. Vsi bolj našpičeni motorji imajo več ali manj te probleme ki niso problemi. Mogoče pomaga olje shell advance.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Kar normalno za te motorje. "sticky" efekt sklopke ko je masina mrzla. Ce te zelo moti lahko naredis trik. Pred zagonom daj v prestavo,stisni sklopko in porini motor naprej nazaj da se sklopka "odlima".

2. Ce je obroc zvit se z spicami nebo dalo scentrirat. Bol pomembno je da so spice enakomerno napete.

6. Vsako hladilno tekocino ki ni korozivna na aluminij. Endurasi prisegajo na waterless Evans

7.posli sliko izpuha

8. Pred pumpo je screen, za pumpo je filter,v injektorju je mali screen

 

 

Popravljeno . Popravil marincspeedshop
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Ko je motor hladen in dam iz ulera v prvo crkne, če ne dam prej malo gasa. To sem pri nakupu opazil ampak mi je rekel da je to normalno. Ka pa jest vem meni to ni normalno. Je to sklopka, da ne popusti zadosti ko je olje hladno? Jaz počakam da se motor oz. olje malo ogreje, potem pa ene 10x napumpam sklopko nahitr do konca in nazaj. Ko dam v prestavo opazno manj useka v menjalniku in tudi crkne ne2. Prednja feltna je zvita. To sem opazil šele pri večji hitrosti potem ko sem šel se doma peljat, tam tega nisem opazil. Poznate koga ki to rihta. Probal sem zategnit šipke samo ne pomaga.

Hja, če ti ne trese pusti pri miru. 

3. Zadnja luč ne dela. Kje se priklopi? Pod zicem sem videl, da je izklopljena. Veliko stvari tam visi spodaj in je izklopljenih. Cela solata. rad bi to uredil. Mi zna kdo pomagat ali pa poslat sliko kako to zgleda pošlihtano.

Žal ne morem pomagat.

4. Smerokazi. Ima ta model sploh smerokaze. Kje je stikalo za vklop? Tudi v OEM katalogu ni tega stikala. Se lahko vozim brez smerokazov. Motor sem zavaroval in imam prometno (tablico) zdaj pa kako je s temi zadevami? 

Ni smerokazov, namesto njih uporabljaš roke :D  

5. Hladilna tekočina spredaj malo teče tam kje se cevi stikajo. To ni velik problem. Sem malo zategnil tiste sponke. Upam, da bo boljše.

Opazuj nivo hladilne tekočine, meni KTM zakuha na vsem lepem

6. Katero hladilno tekočino lahko upaorabljam. Katerokoli?

Je že marinc napisal.

7.. Motor je glasen. Omg. To kar poka orng ko daš gas. A ima morda dušilec odstranjen? Nočem, da me je slišat na 10 Km.

Možno da je odstranjen ja, sicer pa tisti letniki ktmi so »pokal k svina«

8. V tanku je opazit malo smeti. Ima pumpa za gorivo prej filter ane? Ne bo pozavgal to v vbrizg.

Screen type filtrčki so v ceveh.

9. Ko motor prižgem se na sprednjem koncu tam kjer gre avspuh iz cilindra kadi belo. Je to kakšna tekočina ki izhlapeva, ker je bla polita po avspuhu. Naprimer hladilna ali kaj drugega?

Možno?

10. Katero olje priporočate.

Motorex, pobrskaj na KTM strani za manuale, notri piše ker tip olja.

11. Kje se kupuje dele. Filtri itd.

Seleš moto Grosuplje recimo. Jaz nabavljam sicer vse pri Kermavnarju v LJ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovore.

lp

pred 16 urami, marincspeedshop pravi:

1. Kar normalno za te motorje. "sticky" efekt sklopke ko je masina mrzla. Ce te zelo moti lahko naredis trik. Pred zagonom daj v prestavo,stisni sklopko in porini motor naprej nazaj da se sklopka "odlima".

2. Ce je obroc zvit se z spicami nebo dalo scentrirat. Bol pomembno je da so spice enakomerno napete.

6. Vsako hladilno tekocino ki ni korozivna na aluminij. Endurasi prisegajo na waterless Evans

7.posli sliko izpuha

8. Pred pumpo je screen, za pumpo je filter,v injektorju je mali screen

 

 

 

pred 14 urami, BRANE pravi:

Ad4: če ima homologacijo, ima smerokaze, špegle, luči...

 

pred 2 urami, bzk pravi:

1. Ko je motor hladen in dam iz ulera v prvo crkne, če ne dam prej malo gasa. To sem pri nakupu opazil ampak mi je rekel da je to normalno. Ka pa jest vem meni to ni normalno. Je to sklopka, da ne popusti zadosti ko je olje hladno? Jaz počakam da se motor oz. olje malo ogreje, potem pa ene 10x napumpam sklopko nahitr do konca in nazaj. Ko dam v prestavo opazno manj useka v menjalniku in tudi crkne ne2. Prednja feltna je zvita. To sem opazil šele pri večji hitrosti potem ko sem šel se doma peljat, tam tega nisem opazil. Poznate koga ki to rihta. Probal sem zategnit šipke samo ne pomaga.

Hja, če ti ne trese pusti pri miru. 

3. Zadnja luč ne dela. Kje se priklopi? Pod zicem sem videl, da je izklopljena. Veliko stvari tam visi spodaj in je izklopljenih. Cela solata. rad bi to uredil. Mi zna kdo pomagat ali pa poslat sliko kako to zgleda pošlihtano.

Žal ne morem pomagat.

4. Smerokazi. Ima ta model sploh smerokaze. Kje je stikalo za vklop? Tudi v OEM katalogu ni tega stikala. Se lahko vozim brez smerokazov. Motor sem zavaroval in imam prometno (tablico) zdaj pa kako je s temi zadevami? 

Ni smerokazov, namesto njih uporabljaš roke :D  

5. Hladilna tekočina spredaj malo teče tam kje se cevi stikajo. To ni velik problem. Sem malo zategnil tiste sponke. Upam, da bo boljše.

Opazuj nivo hladilne tekočine, meni KTM zakuha na vsem lepem

6. Katero hladilno tekočino lahko upaorabljam. Katerokoli?

Je že marinc napisal.

7.. Motor je glasen. Omg. To kar poka orng ko daš gas. A ima morda dušilec odstranjen? Nočem, da me je slišat na 10 Km.

Možno da je odstranjen ja, sicer pa tisti letniki ktmi so »pokal k svina«

8. V tanku je opazit malo smeti. Ima pumpa za gorivo prej filter ane? Ne bo pozavgal to v vbrizg.

Screen type filtrčki so v ceveh.

9. Ko motor prižgem se na sprednjem koncu tam kjer gre avspuh iz cilindra kadi belo. Je to kakšna tekočina ki izhlapeva, ker je bla polita po avspuhu. Naprimer hladilna ali kaj drugega?

Možno?

10. Katero olje priporočate.

Motorex, pobrskaj na KTM strani za manuale, notri piše ker tip olja.

11. Kje se kupuje dele. Filtri itd.

Seleš moto Grosuplje recimo. Jaz nabavljam sicer vse pri Kermavnarju v LJ.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 11. 2018 ob 14:03, Janezs pravi:

Kupil tole beštijo ( 2013 kTM 350f ) včeraj:20181124_115648.thumb.jpg.91b85d0ef6f248a6e3623d4da4bededc.jpg

Potrebno bo par stvari zrihtat, ki jih pri nakupu nisem opazil in jih je prodajalec "pozabil" omenit.

1. Ko je motor hladen in dam iz ulera v prvo crkne, če ne dam prej malo gasa. To sem pri nakupu opazil ampak mi je rekel da je to normalno. Ka pa jest vem meni to ni normalno. Je to sklopka, da ne popusti zadosti ko je olje hladno? 

Mrzlo olje povzroca vec trenja na sklopki. Te motorje se vedno dobro segreje pred voznjo. Segret se mora tudi olje, sele potem gasa.

2. Prednja feltna je zvita. To sem opazil šele pri večji hitrosti potem ko sem šel se doma peljat, tam tega nisem opazil. Poznate koga ki to rihta. Probal sem zategnit šipke samo ne pomaga.

Ce samo vobla se centrira z spicami. Ce pa je rob zvit od udarca pa pusti. Ce bos ravnal zna material pociti. Prej kot slej bos tudi novi zvil.

3. Zadnja luč ne dela. Kje se priklopi? Pod zicem sem videl, da je izklopljena. Veliko stvari tam visi spodaj in je izklopljenih. Cela solata. rad bi to uredil. Mi zna kdo pomagat ali pa poslat sliko kako to zgleda pošlihtano.

Zadnja luc je na podaljsku blatnika. Na tvojem he trenutno samo stop luc. Ce ne deluje preveri priklop oz konektor. Lahko pa da so stikala zanic.

4. Smerokazi. Ima ta model sploh smerokaze. Kje je stikalo za vklop? Tudi v OEM katalogu ni tega stikala. Se lahko vozim brez smerokazov. Motor sem zavaroval in imam prometno (tablico) zdaj pa kako je s temi zadevami? 

Vse pride zraven novega motorja. Vprasaj prodajalca kje ima. Za teren se to sname ker sicer vse polomis.

5. Hladilna tekočina spredaj malo teče tam kje se cevi stikajo. To ni velik problem. Sem malo zategnil tiste sponke. Upam, da bo boljše.

6. Katero hladilno tekočino lahko upaorabljam. Katerokoli?

Samo primerno za alu zlitine. Npr Motul motoexpert

7.. Motor je glasen. Omg. To kar poka orng ko daš gas. A ima morda dušilec odstranjen? Nočem, da me je slišat na 10 Km.

To je tekmovalni motor. Mater si cuden.

8. V tanku je opazit malo smeti. Ima pumpa za gorivo prej filter ane? Ne bo pozavgal to v vbrizg.

V spojki na dovodu goriva.

9. Ko motor prižgem se na sprednjem koncu tam kjer gre avspuh iz cilindra kadi belo. Je to kakšna tekočina ki izhlapeva, ker je bla polita po avspuhu. Naprimer hladilna ali kaj drugega?

Belo ni dobro, ce pride iz avspuha je to hladilna tekocina.

10. Katero olje priporočate.

10W50 sintetiko, kvalitetni proizvajalec kot Motul, Motorex, Bellray.

11. Kje se kupuje dele. Filtri itd.

Mogoce KTM trgovci? Na keslu ti pise, lahko pa probas z kitajskimi deli :D

LP

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 11. 2018 ob 14:03, Janezs pravi:

1. Ko je motor hladen in dam iz ulera v prvo crkne, če ne dam prej malo gasa. To sem pri nakupu opazil ampak mi je rekel da je to normalno. Ka pa jest vem meni to ni normalno. Je to sklopka, da ne popusti zadosti ko je olje hladno? 

2. Prednja feltna je zvita. To sem opazil šele pri večji hitrosti potem ko sem šel se doma peljat, tam tega nisem opazil. Poznate koga ki to rihta. Probal sem zategnit šipke samo ne pomaga.

3. Zadnja luč ne dela. Kje se priklopi? Pod zicem sem videl, da je izklopljena. Veliko stvari tam visi spodaj in je izklopljenih. Cela solata. rad bi to uredil. Mi zna kdo pomagat ali pa poslat sliko kako to zgleda pošlihtano.

4. Smerokazi. Ima ta model sploh smerokaze. Kje je stikalo za vklop? Tudi v OEM katalogu ni tega stikala. Se lahko vozim brez smerokazov. Motor sem zavaroval in imam prometno (tablico) zdaj pa kako je s temi zadevami? 

5. Hladilna tekočina spredaj malo teče tam kje se cevi stikajo. To ni velik problem. Sem malo zategnil tiste sponke. Upam, da bo boljše.

6. Katero hladilno tekočino lahko upaorabljam. Katerokoli?

7.. Motor je glasen. Omg. To kar poka orng ko daš gas. A ima morda dušilec odstranjen? Nočem, da me je slišat na 10 Km.

8. V tanku je opazit malo smeti. Ima pumpa za gorivo prej filter ane? Ne bo pozavgal to v vbrizg.

9. Ko motor prižgem se na sprednjem koncu tam kjer gre avspuh iz cilindra kadi belo. Je to kakšna tekočina ki izhlapeva, ker je bla polita po avspuhu. Naprimer hladilna ali kaj drugega?

10. Katero olje priporočate.

11. Kje se kupuje dele. Filtri itd.

1) Verjetno sklopka malo 'lepi'. Če misliš da je to slabo... ti dam svojega triala za probat. Rabi par krogov po dvorišču da sklopka spusti če stoji nekaj časa :D

2) Nekdo ti more to zravnati. Špice pa redno kontrolirat da so zategnjene.

3) Vzemi dol zic in poišči primeren štekar. Gre samo v tistega.

4) Poleg teh motorjev pride t.i. homologacijski komplet. Kjer so poleg žmigavci, hupa, ogledala. Ta resni lastniki to shranimo in ob prodaji damo poleg motorja. Ta neresni pa ne...

5) Malo poglej cevi da ni kaka poškodovana.

6) Nekaj primernega za te mopede. Motorex če nisi ziher, tud kak Bel Rey je ok. More pa biti primerna, kot so drugi napisali.

7) Jap, kr glasni so :D

8) Tank dol (sedež dol, 1 šravf in hiter disconnect pa mogoče je treba še plastike s hladilnika spodaj pošravfat) in zlij svinjarijo ven.

9) Če kaj kaplja iz hladilne sistema po avspuhu bo to to. Sam poglej da je res to.

10 ) Bel Rey Thumper Racing primerne specifikacije. Filtre HiFlo, pogledaš na spletni strani kateri so kompatibilni. Kje nabavlati... odvisno od kje si.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti svetujem se eno stvar, ce nisi vesc mehanik ga pelji k kaksnemu ekspertu na pregled. Ti motorji zahtevajo veliko vzdrzevanja. Mnogo lastnikov si preobuje prevelike cevlje z nakupom. Sami ne znajo, za mehanika so pa preskrtavi. Posledicno lahko kupis tako razvalino kot odlicen motor. Preden ga bos naslednjo sezono potreboval ti ga naj nekdo pregleda. Ker preventiva stane veliko manj kot popravila polomljenega agregata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri menjavi olja sem šokiran. Ne mi rečt, da je kar vidite spodaj pri KTM normalno. Po VIN številki je motor 2012 letnik. Zakaj potem ne paše filter, ki sem ga kupil za 2012 letnik. Tega ki sem ga kupil ima večji premer in je krajši. Koda dela je 77038005044.

Filter:

20181129_162240.thumb.jpg.ca79a756cafaea1d64fd5c9c0ec31d0d.jpg

Bleščice v olju:

20181129_162203.thumb.jpg.0b23b92c4076be23d622fb6445087113.jpg

20181129_165251.thumb.jpg.2ac5ee435565b32abf1b4e047656d4c5.jpg

20181129_162213.thumb.jpg.b058973f5c67222cbb71bdec93bddd42.jpg

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Janezs pravi:

Pri menjavi olja sem šokiran. Ne mi rečt, da je kar vidite spodaj pri KTM normalno. Po VIN številki je motor 2012 letnik. Zakaj potem ne paše filter, ki sem ga kupil za 2012 letnik. Tega ki sem ga kupil ima večji premer in je krajši. Koda dela je 77038005044.

Filter:

20181129_162240.thumb.jpg.ca79a756cafaea1d64fd5c9c0ec31d0d.jpg

Bleščice v olju:

20181129_162203.thumb.jpg.0b23b92c4076be23d622fb6445087113.jpg

20181129_165251.thumb.jpg.2ac5ee435565b32abf1b4e047656d4c5.jpg

20181129_162213.thumb.jpg.b058973f5c67222cbb71bdec93bddd42.jpg

 

LP

Po drugih forumih pravjo da je to normalno. Sploh če je bilo pred kratkim kaj menjano. Glede filtra pa pozabite v štacuni so mi dali napačne filtre. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj naj bi bilo menjano v motorju, da so tile opilki nekaj normalnega? Tole je vsekakor preveč nasvinjano ali pa so olje samo dolivali in nikoli menjali, da bi se tole lahko nabralo v agregatu v času enega servisnega intervala.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, Nightmare pravi:

In kaj naj bi bilo menjano v motorju, da so tile opilki nekaj normalnega? Tole je vsekakor preveč nasvinjano ali pa so olje samo dolivali in nikoli menjali, da bi se tole lahko nabralo v agregatu v času enega servisnega intervala.

 

 

Lp, Samo

Naj bi bil menjan bat. S kje pa so ti opilki. Iz sklopke morda? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi bilo tole od utekavanja bata je malo huda. Od sklopke je samo olje črno tudi ne bi smelo biti opilkov. 

Ne bom pameten ampak sam nisem še nikoli izlil iz agregata takega olja. SKoraj bi stavil, da nekaj riba v motorju.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, Janezs pravi:

Naj bi bil menjan bat. S kje pa so ti opilki. Iz sklopke morda? 

Tile opilki ziher niso iz sklopke. Iz sklopke je pri rednih servisih videt samo fin nemagneten črn fini prah. To kar imaš ti v olju je nekaj drugega, kaj, težko rečem na pamet (lahko kaj v menjaliku, lahko da so bat narobe not dali, imajo batni obročki premalo zračnost, uničen cilinder,... itd itd) kaj je boš ugotovil samo z odprtjem motorja ali pa z vožnjo dokler do konca ne ureže. Je pa teh "bleščic" veliko preveč negelde na starost motorja. 

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bliza se verjetno žur po imenu generalka. Ce bi ugibal bi rekel da je big end crank bearing proti koncu. Najbol obremenjen del na motorju. Ampak itak vsi samo bate menjajo ker samo to poznajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!