Skoči na vsebino

motom

Priporočene objave

Točn to učijo, motom: serpentine s konstantnim gasom, brzino pa prilagajaš z zadnjo bremzo.. u iber smooooooth zvoziš.

No ja... ampak... če se dobro spomneš je bil plin skoraj na nuli. ubistvu toliko, da je veriga napeta. Tiščat gas in lovit brzino z zadnjo zavoro je pa enmal mim.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

serpentine?

 

Pa na razpolago imam samo prvo in drugo prestavo?

 

1. Jah če mam dobr dan, grem mal hitrej, prva mal iz pod blokade, dinamično skozi ovinke

2. Če ni tak dobr dan, pa se mi preveč ne pelje, konstantno kruzanje z drugo brzino brez dotika ročke ali tačke za bremzo...z izjemo, če ni kakšne babice, ali ata na moji strani.

 

drgač pa ovinek spelješ tako, da ene par metrov pred ovinkom dvigneš obrate do rdečega polja, kar pomeni cirka 100km/h, spustiš ročko za gas se prepustiš v objem ovinka in ni vrag, da na izhodu iz ovinka nimaš na števcu še ene 6krpm, kar pa mislim, da je čisto dovolj za navor ki ga potrebuješ...zanimivo, pa sploh ne rabiš bremze ane?

 

Mi napamet ne pride, da bi držal gas pa stiskal bremzo, razen ko grem mimo klopc na ridah, takrat ga mam res međugasa, to sam zarad tega, da ene parkrat vseka iz izpuha.

 

Če nisi Rossi, Markez ali pa občinski dirkač, mislim, da  bremza v ovinku nima kaj početi...seveda so izjeme, ko te kaj preseneti, pa moraš zaradi tega stisnit bremzo...

 

Malo heca malo zares...čeprav sem še premlad da bi bil resen...ostali se pa mal zamislite :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja... ampak... če se dobro spomneš je bil plin skoraj na nuli. ubistvu toliko, da je veriga napeta. Tiščat gas in lovit brzino z zadnjo zavoro je pa enmal mim.

Dobr se spomnm, da sm na ta način vozila dinamično vožnjo po poligonu v tretji in nardila 3x touchdown s tačko, pa sm čista začetnica.

Serpentine se itak vozi počasi in zadnja bremza ob ENAKOMERNEM gasu stabilizira motor, da ne prihaja do cukanja. Ne verjamem, da je imel motom v mislih, da bi tiščal plin cel čas ali celo dodajal medtem ko bi bremzal na zadnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dns sm pa tut jest eno novo tehniko izzumil:

pred serpentino zabiješ v prvo al drugo, nabiješ gas do konca, hkrati ali tik pred tem stisneš prvo zavoro, da začne moped slajdat in zadnjo gumo obračat v prazno in v speedwej stilu zvoziš ovinek. Prvih par poskusov, sem bil malce neroden, sedaj pa mi naključni gledalci že ploskajo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, Dami, to me boš pa ti nauču :P

še mau potreniram, pol pa kr šolo pametnega zaviranja odprem :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobr se spomnm, da sm na ta način vozila dinamično vožnjo po poligonu v tretji in nardila 3x touchdown s tačko, pa sm čista začetnica.

Serpentine se itak vozi počasi in zadnja bremza ob ENAKOMERNEM gasu stabilizira motor, da ne prihaja do cukanja. Ne verjamem, da je imel motom v mislih, da bi tiščal plin cel čas ali celo dodajal medtem ko bi bremzal na zadnjo.

Vsaj 2 sva tule gor, k veva kako to gre.

Drugi pa kritizirajte, ampak ko boste probal se vam bo pa smejal.

 

In ja, gre za umirjeno vožnjo, ko ne želiš šaltat v nižjo pa bi po vseh pravilih moral.

Popravljeno . Popravil motom
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, mi pa naumo probal, ker smo butli in ne rabmo zadnje zavore, ker prva dela samo 90%. Zato zadno samo občasno stisnemo skoz zaprte ovinke, da pomaga lepše odpeljati, oziroma da ni treba v prvo nabijat, pa da disk spuca, da nam ne rjavi.

 

Je pa res, da včasih pri malce športni vožnji dotaknem zadnjo pred ovinkom, da se mi potem z uporabo prve,ne dvigne takoj zadek, ampak to je zlo poredko, ker ponavadi mopeda ne tišim v prvi brzini100+. Bom pa z veseljem se kaj nouga naučil, ker tle na forumu smo itak sami butli in smo čakal nekoga, da nas mau poduči :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, mi pa naumo probal, ker smo butli in ne rabmo zadnje zavore, ker prva dela samo 90%. Zato zadno samo občasno stisnemo skoz zaprte ovinke, da pomaga lepše odpeljati, oziroma da ni treba v prvo nabijat, pa da disk spuca, da nam ne rjavi.

 

Je pa res, da včasih pri malce športni vožnji dotaknem zadnjo pred ovinkom, da se mi potem z uporabo prve,ne dvigne takoj zadek, ampak to je zlo poredko, ker ponavadi mopeda ne tišim v prvi brzini100+. Bom pa z veseljem se kaj nouga naučil, ker tle na forumu smo itak sami butli in smo čakal nekoga, da nas mau poduči :P

Sj menda nism jst komu kej čez čast rekla? ;-)

Dokler smo med živimi, že nekaj prav delamo, pa čeprav vsak mal drugač. Jst sam razlagam, kaj so nam na tečaju pokazali in učili :-)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sj menda nism jst komu kej čez čast rekla? ;-)

Dokler smo med živimi, že nekaj prav delamo, pa čeprav vsak mal drugač. Jst sam razlagam, kaj so nam na tečaju pokazali in učili :-)

nič ni nate letelo :D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povem še kdaj sem izumil to tehniko...

Svoje cajte sem imel skuter NRG50 za na šiht. Pa sem ga navil z Malosi kitom in je letel 120 po števcu, kuril pa 5l.

Tej mašinci nisi smel spustit gasa pred ovinkom (al pa si zamočil) ampak skoz tiščat gas do konca. Tako sem pred ovinkom le zbremzal, gas pa do fula in je potem takoj zvlekel, ker je imel skoz polno moč in navor.

O tej tehniki pa je v bistvu govorila tudi Scarlett. Saj se na stroju tud obnese ampak je škoda bremz in bencina. Je pa dobr probat za hec, ker je veliko bolj enostavno zvozit ovinek.

Pri vožnji skozi serpentine maš pa res le malo gasa in ne delaš take škode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo še ena tehnika zaviranja, ki jo nihče ni omenil, ampak verjamem, da ni samo moj izum: ZAVIRANJE IN GAS OBENEM!

Zadeva je uporabna v več primerih, opisal bom pa le meni najbolj smiselnega.

 

Vozimo po zavitih serpentinah in stalno šaltamo 1,2,1,2,1.... in se trudimo ne cukat pa še kaj...

Saj, če vozim sam in sem pri volji ga itak držim v obratih, s prvo, tud 100+.

 

Da nadaljujem... vozimo skoz z drugo in z gasom, pred ovinkom in v ovinku pa z zadnjo bremzo manjšamo in vzdržujemo hitrost in tako držimo mašino v navoru. Ko na 2/3 spustimo bremzo, motor lepo pospeši, zavoj pa je bil izpeljan brezhibno.

 

To je res. Skozi zavite ovinke si lahko pomagamo z zadnjo zavoro in obenem držimo plin. S tem preprečujemo neprijetno in nezaželeno cukanje ter imamo bolj stabilen motor. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, mi pa naumo probal, ker smo butli in ne rabmo zadnje zavore, ker prva dela samo 90%. Zato zadno samo občasno stisnemo skoz zaprte ovinke, da pomaga lepše odpeljati, oziroma da ni treba v prvo nabijat, pa da disk spuca, da nam ne rjavi.

 

Je pa res, da včasih pri malce športni vožnji dotaknem zadnjo pred ovinkom, da se mi potem z uporabo prve,ne dvigne takoj zadek, ampak to je zlo poredko, ker ponavadi mopeda ne tišim v prvi brzini100+. Bom pa z veseljem se kaj nouga naučil, ker tle na forumu smo itak sami butli in smo čakal nekoga, da nas mau poduči :P

men se tudi dvigne... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res. Skozi zavite ovinke si lahko pomagamo z zadnjo zavoro in obenem držimo plin. S tem preprečujemo neprijetno in nezaželeno cukanje ter imamo bolj stabilen motor.

Naj mi prosim nekdo razlozi kako pocasi moras it da ti cuka v prvi prestavi. To men se na Tuonotu ne kaj sele drugje. Ce pa je ze tok pocas se pa stisne sklopko. Naslednjic se bom na semafor pripeljal pa tiscal bremzo in gas..da bom ja pol bl lepo speljal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta tehnika vožnje pride v poštev pomoje samo na serpentinah in to, ko je za prvo prestavo preveč obratov za drugo prestavo pa malo premalo.

Torej voziš v drugi in si pomagaš z zadnjo zavoro, z gasom pa malenkost držiš motor da vleče. Gre za blago zaviranje in blago dodajanje gasa. 

V teh pogojih sem jaz preizkusil in res deluje zelo kultivirano. Enak postopek je za vzpon in spust.

 

Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole berem mi je vse bolj jasno, da mora imeti (uporaben) "motor" 1000 ccm+, 100Ps+  in navor  100Nm + ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole berem mi je vse bolj jasno, da mora imeti (uporaben) "motor" 1000 ccm+, 100Ps+  in navor  100Nm + ! !

točn tko... to vsak let vidmo na motosvetovi zabavi k nimamo kam parkirat k so same težke krave tam ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole berem mi je vse bolj jasno, da mora imeti (uporaben) "motor" 1000 ccm+, 100Ps+  in navor  100Nm + ! !

in zadno bremzo :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole berem mi je vse bolj jasno, da mora imeti (uporaben) "motor" 1000 ccm+, 100Ps+  in navor  100Nm + ! !

Pozabil si napisat 10.000rpm+ :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa še kovčke polne cestnih stožcev da ko postane dolgčas si postaviš sam poligon. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!