Skoči na vsebino

Desmodromika


david125

Priporočene objave

Živjo motoristi. Imam eno vprašanje, ki je tako bolj teoretično in bi se mogoče dalo tut kje poiskat (če je na tem forumu, potem naj to temo moderatorji kar zbrišejo). Zanima pa me Ducatijevo krmiljenje ventilov oz. neki desmo... Kaj je to, njegove prednosti in slabosti,...? Skratka čim več mnenj. :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta tema je bila opisana v prejšnji ali predprejšni številki motorista med oldtimerji. zanimivo pa tudi z skicami. je pa stvar dokaj komplicirana in obsežna, jaz poznam sam princip "prisiljenega krmiljenja ventilov" (strojniki ne me napast če sem narobe napisal :wink: ), opisati pa ti nebi mogel ker je preobsežno, zato lepo revijo v roke pa boš vse zvedel. 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja v motoristu je bilo res lepo opisano pa kaj to še celo slikce so ble zravn!! :D :wink: No zdej mi je pa vse jasn!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je bilo res lepo opisano v Motoristu, zato je najbolje, da si priskrbiš tisti izvod in prebereš. Pa tudi na zgoraj omenjene spletne strani poglej.

Ampak tako, zelo na kratko:

pri ostalih sistemih krmiljenja ventilov je tako, da odmična gred ali odmični vzvod s pritiskom na steblo ventila potisne ventil v valj in s tem odpre sesalno ali pa izpušno odprtino. Ko odmična naprava sprosti ventil, ga v zaprti položaj prisili vzmet.

Pri desmotu pa je ventil "togo" vpet v odmični sklop, ki s svojim gibanjem sili ventil tako v odrti, kot v zaprti položaj.

Za vzmeti vemo, da imajo svoje zakonitosti in da imajo, v odvisnosti od svoje materialne sestave in oblike, nekje mejo, ko še dovolj hitro in dobro zapirajo. Če to njihovo frekvenco nihanja, izraženo z obrati motorne gredi prekoračimo, vzmeti ne zmorejo več pravočasno zapirati ventilov. Pri desmotu se to ne more zgoditi, ker ventil togo sledi vodilu.

Je pa očitno desmo dražji za izdelavo, zato so vzmeti bolj razširjene.

Pa niso vedno in povsod uporabljali samo takih ventilov, kot smo jih sedaj najpogosteje navajeni. V zgodovini so imeli tudi drsnike, ploščice, ki so z drsenjem preko izpušne ali sesalne odprtine drsele sem in tja in tako odpirale in zapirale odprtino. Njihova prednost je bila v izjemni tihosti motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, to ti je ena od najenostavnejsih izvedb prisiljenega krmiljenja ventilov:

r-desmo.jpg

Nikjer vzmeti , ventil pa odpira in zapira odmicna gred. Sicer pa tudi jaz priporocam: preberi si motorista.

lp DTW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi izpostavil še dejstvo, da je ena bistvenih prednosti takšnega uravnavanja ventilov prav ZAPIRANJE. Sesalni ali izpušni ventil je lahko do konca odprt istveno dlje kot pri vzmetnih sistemih, saj ni nevarnosti, da bi prišlo do uničevalnega srečanja z batom.

Posledično iz tega seveda sledi, da je pretok zraka večji, iz tega sledi večja moč in bolj nadzorovano delovanje motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi izpostavil še dejstvo, da je ena bistvenih prednosti takšnega uravnavanja ventilov prav ZAPIRANJE. Sesalni ali izpušni ventil je lahko do konca odprt istveno dlje kot pri vzmetnih sistemih, saj ni nevarnosti, da bi prišlo do uničevalnega srečanja z batom.

Posledično iz tega seveda sledi, da je pretok zraka večji, iz tega sledi večja moč in bolj nadzorovano delovanje motorja.

Zakaj pa nima potem tega sistema večina proizvajalcev motorjev???A je izdelava toliko dražja?? :lol: :?

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi izpostavil še dejstvo, da je ena bistvenih prednosti takšnega uravnavanja ventilov prav ZAPIRANJE. Sesalni ali izpušni ventil je lahko do konca odprt istveno dlje kot pri vzmetnih sistemih, saj ni nevarnosti, da bi prišlo do uničevalnega srečanja z batom.

Posledično iz tega seveda sledi, da je pretok zraka večji, iz tega sledi večja moč in bolj nadzorovano delovanje motorja.

Zakaj pa nima potem tega sistema večina proizvajalcev motorjev???A je izdelava toliko dražja?? :lol: :?

Ciao,by Pero

predvsem nastavljanje takšnega sistema je dražje, saj je pri enakem številu ventilov 2x več dela ... če se ne motim ima ducati svoj sistem patentiran in ga zato ostali ne morejo uporabljati ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tile italijani niso tako neumni kot naši Elanovci,ki niso znali izdelka zaščitit.

To sem pa mal mim kresnla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi izpostavil še dejstvo, da je ena bistvenih prednosti takšnega uravnavanja ventilov prav ZAPIRANJE. Sesalni ali izpušni ventil je lahko do konca odprt istveno dlje kot pri vzmetnih sistemih, saj ni nevarnosti, da bi prišlo do uničevalnega srečanja z batom.

Posledično iz tega seveda sledi, da je pretok zraka večji, iz tega sledi večja moč in bolj nadzorovano delovanje motorja.

Zakaj pa nima potem tega sistema večina proizvajalcev motorjev???A je izdelava toliko dražja?? :lol: :?

Ciao,by Pero

predvsem nastavljanje takšnega sistema je dražje, saj je pri enakem številu ventilov 2x več dela ... če se ne motim ima ducati svoj sistem patentiran in ga zato ostali ne morejo uporabljati ...

Pa sej kot v 'Motolistu' piše Ducatijeva zadeva še zdaleč ni edina!!! :idea:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Moje mneje.

Ma jest mislim da un inžinir od ducatija ni mogu dobro spat in je mal prevec razmislaj in risal pol je pa naredu DESMO pa DESMO QUTRO sisteme, ki niso toliko boljsi - kolikor vec vzdrzevanja rabijo (zajebanjcije :arrow: delovnih ur serviserja :arrow: račun) oz. koliko vec crjujejo (od klasicnih "federckov").

po domace tip je malo prevec zakompliciral oziroma "odkril toplo vodo"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Čisto tako iz radovednosti, bi rad poznavalce Ducatijev vprašal, kako v bistvu deluje desmodromično krmiljenje ventilov. Vem kako zgleda ne vem pa kako deluje, ker še nikjer nisem zasledil nobenega opisa te tehnološke poslastice. V čem je sploh fora in kakšne so prednosti tega krmiljenja.

Hvala!

Popravljeno . Popravil KAWAMAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prisiljeno odpiranje in zapiranje ventila.zato zelo natancno vodenje odpiralnih casov z malo vecjo obrabo kot pri fedrih.

simpl k´pasulj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto tako iz radovednosti, bi rad poznavalce Ducatijev vprašal, kako v bistvu deluje desmodromično krmiljenje ventilov. Vem kako zgleda ne vem pa kako deluje, ker še nikjer nisem zasledil nobenega opisa te tehnološke poslastice. V čem je sploh fora in kakšne so prednosti tega krmiljenja.

Hvala!

Če te zanimajo podrobnosti lahko malce pobrskaš po naslednji net strani: Ducatisuite

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!