Skoči na vsebino

Desmodromika


david125

Priporočene objave

Še študirata literaturo, ali sta šla pa stroje odpirati, da bosta lahko kaj več napisala. :D

:lol1: heheh sva dva ki sva pomisnla čisto na isto stvar :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: heheh sva dva ki sva pomisnla čisto na isto stvar :P

no no fantje ... saj ni tako hudo ... B)

kar se pa sistema Desmodromic tiče, v strnjeni obliki napisal ICE, več prebereš na objavljenih linkih, pa tudi na tem forumu smo že imeli podobno temo ...

iskalnik -> "desm" ... išči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Jo!

Mene pa zanima kolk vas pride kaj štelanje tega čuda tehnike?

Pa koliko časa vzame, na koliko kilometrov, kje (pri komu) :naughty:, pa zobat jermen na koliko ga menjate, pa koliko stane?

Jap, cena me v glavnem zanima, predvsem pri M900.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mneje.

Ma jest mislim da un inžinir od ducatija ni mogu dobro spat in je mal prevec razmislaj in risal pol je pa naredu DESMO pa DESMO QUTRO sisteme, ki niso toliko boljsi - kolikor vec vzdrzevanja rabijo (zajebanjcije :arrow: delovnih ur serviserja :arrow: račun) oz. koliko vec crjujejo (od klasicnih "federckov").

po domace tip je malo prevec zakompliciral oziroma "odkril toplo vodo"

Desmo sistema niso razvili pri Ducatiju... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednost desmodromike je v tem, da omogoča natančno krmiljenje ventilov tudi pri zelo visokih vrtljajih (ko federčki več ne dohajajo).

Zakaj z njo komplicirajo pri zračno hlajenih Ducatijih, ki pri 8000/min še komaj dihajo, mi ni jasno :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa Breitling v svoje ure vgrajuje tako kompleksne mehanizme, ko bi pa lahko navadno quarz elektroniko not vrgli in 100 tolk zaslužl in ure bi glih tako točno tekle?

Evo odgovor na tovje vprašanje je novo vprašanje, ki vsaj malo razloži zakaj! Kaj pa Desmo dela v GP se pa tko vidi, saj so najhitrejši motorji ravno Ducatiji (žal še ne po času, vsakakor pa po končni hitrosti na ravninah).

Popravljeno . Popravil kristian
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, cena me v glavnem zanima, predvsem pri M900.

V Trstu v Ducati store pride cca 38 eurov en jermen. V Lj pri novem zastopniku pa 12kSIT :angry:

Sorry, sem novopečeni član foruma, zato lep pozdrav vsem! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jo!

Mene pa zanima kolk vas pride kaj štelanje tega čuda tehnike?

Pa koliko časa vzame, na koliko kilometrov, kje (pri komu) :naughty:, pa zobat jermen na koliko ga menjate, pa koliko stane?

Jap, cena me v glavnem zanima, predvsem pri M900.

LP

Menjava jermena in nastavljanje ventilov je vsakih 20k km ... tukajle pa imaš moje dosedanje servise ... da boš imel občutek koliko stane redno vzdrževanje M750 ... za M900 je zelo podobno.

servis 50.000 - v teku (Simon Dacar)

servis 40.000km - junij 2003 (Simon Dacar)

ventili - samo kontrola

svecke 2.500 sit

jermeni 11.000 sit

oljni filter 2.000 sit

ciscenje KN zracnega filtra 1.000 sit

filter goriva 1.000 sit

Oring tesnilo skopke 1.000 sit

hidravlicne tekocine 1.000sit

veriga in verižniki - 40.000

delo 18.000sit (5 ur)

servis 30.000km - Julij 2002 (Simon Dacar)

Oring tesnilo skopke - 1000

svecke - 2500

ciscenje KN zracnega filtra - 1000

oljni filter - 2000

filter goriva - 1000

delo - 11000

servis 20.000km - april 2002 (Simon Dacar)

delo - 35000 (ventili + servis) - 10 ur

Oring tesnilo skopke - 1000

olje za hidravliko - 800

svecke - 2500

jermeni - 10000

ciscenje KN zracnega filtra - 1000

oljni filter - 2000

filter goriva - 1000

veriga - 20000

servis 10.000 km - September 2000 (zornik bled)

olje, filter, delo - 16.516 sit

servis 1.000 km - Avgust 1999 (megaavto)

olje, filter, delo - 18.683 sit

na 40k km nastavljanje ventilov ni bilo potrebno (so bile vse tolerance še točno tam kot pri 20k) zato je bil 40k servis bistveno cenejši od 20k. Treba pa je povedat, da je pri VSAKEM servisu v delu vštet tudi celoten in splošni pregled motorja ter nastavitev in poporavilo manjših pomanlkjivosti, ki jih niti nisem zapisoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš veselje sam kaj pošraufat, si malo preberi tukaj

Hvala, sem to stran že podrobno pregledal :naughty: , in je zelo zanimiva, čeprav ima tam tolerance zapisane v inčah, kar mi ne leži najbolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

delo - 35000 (ventili + servis) - 10 ur

No saj ta strošek glede ventilov se pa da prebavit.

THX Hotschko, take specifične, pregledne, zanimive, podrobne in on topic podatke se rabi :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!