Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


mik

Priporočene objave

Najverjetneje napenjalec verige v masini. Isto je meni delalo na K4, sicer na 600. Za napenjalec in tesnilo sem dal malo manj kot 100€.

Lp, S.

Evo,zrihtano,samo šponar ketne je bil :worship:

Zrihtal tudi vse ostale "pikice",tko da petarda suje k norc :worship::eek:

Zakon je 750tka :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest VisualID

Zakon je 750tka :yea2:

To se pa definitivno strinjam, Senna, boljši motor težko najdeš. Sem letos razmišljal, da bi jo prodal, pa si kaj druga kupil, pa si nič ne more niti približno primerjat in sem se odločil, da jo bom imel dokler bo delala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še tu vprašam če se je kdo polotil otrdit original stabilizator pri teh motorjih? Sem ziher da imajo od 2001 750 katerega imam jas pa do 2006 sicer 600 ki ga ima kolega iste original stabilizatorje.

Težava je v tem da na teh naših "vrhunsko" zrihtanih cestah pri bolj grobi vožnji balanco včasih tako zmeče da samo bog pomagaj. Pa v kratkem imam še namen na grobnik skočit.

org--stabilizator-krmila-suzuki-oz--yamaha------_4b7517e87a072.jpg

Popravljeno . Popravil Cross125
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

You will have to find a container (I used a two liter soda bottle) and cut the top portion off of it to allow the damper to be placed into it. It needs to be big enough to allow you to completely go through the full stroke of the damper.

Fill the container with 20w fork oil and completely submerge the damper in the oil. Work the damper through its full stroke slowly several times until all the air is out it. Once you think it is completely free of air reinstall the screw to contain the fluid inside the damper.

Clean the damper and reinstall it onto the bike. Make sure to torque the mounting bolts to the specified torque for your bike.

Once you are done with the mod you (if you have used a soda bottle) you can tilt the bottle and remove the soda cap and pore the fork oil back into the original container to be used for other things if you so please.

Torej rešitev je, da kupiš 20W zavorno olje (original pri tem stabilizatorju je mnogo mehkejše), odviješ vijak, nato stabilizator potopiš v to olje (primerna posoda), potem ga razteguješ, da se napolni z oljem in gre zrak ven, nato spet priviješ vijake z tapravim momentom in ga namestiš nazaj.

Zelo enostaven poseg, na forumu pravijo, da se lastnosti kar popravijo. Za kaj več bo pa treba seči globje v denarnico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Odločil sem se da bom servis na mojmu koničku naredu kar sam, ker ne mislm dat 100€ enmu za pou ure dela :rolleyes: Mam Gsx-r 750 letnik 2000 (novejši model) 50.000km. Za menjavo olja in olnega filtra ni problem. Zanima me kdaj menjat zračni filter in svečke(so bile lani menjane). Pa kako je z ventili, če se da kej na učk vidt če jih je treba kej poštimat.

Hvala in LP! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Odločil sem se da bom servis na mojmu koničku naredu kar sam, ker ne mislm dat 100€ enmu za pou ure dela :rolleyes: Mam Gsx-r 750 letnik 2000 (novejši model) 50.000km. Za menjavo olja in olnega filtra ni problem. Zanima me kdaj menjat zračni filter in svečke(so bile lani menjane). Pa kako je z ventili, če se da kej na učk vidt če jih je treba kej poštimat.

Hvala in LP! :OK:

Zračni filter dobro spihaj, še bolje pa če ga zamenjaš za K&N, kateri ne rabi menjavanja.

Svečk ne rabiš menjat. Ventili se ponavadi še ne štelajo pri takih kilometrih, pomoje je bolje preveriti verigo

odmičnih če je vse v redu (napetost- pa še to ponavadi dober mehanik zasliši če je kaj narobe, ko motor teče).

Razen če je dovolj denarja lahko daš ventile kontrolirat ampak mislim da res ni potrebe.

Ti napenjalci so bili bolj problem starejših letnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Odločil sem se da bom servis na mojmu koničku naredu kar sam, ker ne mislm dat 100€ enmu za pou ure dela :rolleyes: Mam Gsx-r 750 letnik 2000 (novejši model) 50.000km. Za menjavo olja in olnega filtra ni problem. Zanima me kdaj menjat zračni filter in svečke(so bile lani menjane). Pa kako je z ventili, če se da kej na učk vidt če jih je treba kej poštimat.

Hvala in LP! :OK:

Zračn filter pogledaš,odvisn kje se voziš,če si dost "terenski" z cestakom,bo prej zapacan :)

Ventili bi ropotali,na uč nimaš kej videt :whistle:

Svečke pa tut kr neki zdržijo,odvisn ktere imaš.Jest sem jih na 20 000 zamenjal,na K4(za druge ne vem) pa menda originalne zdržijo 60 000,vendar bi jih jest vseeno menjal :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po makadamu se ne vozm velik razn od doma do ceste mam cirka 200m makadama. Svečke mi je lani zamenjau moto-mario in so od Densota. Tk da bom pol to še pustu not letos, razn če ne bo zračn filter preveč zapacan. Kje pa je ta napenjalc? :unsure: . Za olje sem se odloču Motula 10w-40 (mislm da bo uredu), Zadnjo gumo bom dau pa verjetn QII al pa sportsmart (nism glih smrtni dirkač, vozm se tko normalno cestno). Če ma pa kdo keko bolšo idejo pa kr vn z njo .)

Hvala!!! :trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Odločil sem se da bom servis na mojmu koničku naredu kar sam, ker ne mislm dat 100€ enmu za pou ure dela :rolleyes: Mam Gsx-r 750 letnik 2000 (novejši model) 50.000km. Za menjavo olja in olnega filtra ni problem. Zanima me kdaj menjat zračni filter in svečke(so bile lani menjane). Pa kako je z ventili, če se da kej na učk vidt če jih je treba kej poštimat.

Hvala in LP! :OK:

Glede svečk je odvisno kakšne si dal noter. Tovarniško predviden interval za menjavo svečk je 12000km, vendar jih jaz menjam na 18.000 pa ni bilo nikoli nobenih težav. Poleg tega sem prepričan, da bi zlahka naredile še več km, ampak ziher je ziher, da te ne začne kje kaj zajebavat, ker ni tako simpl menjat na terenu. Če si dal noter pa Iridum, pa itak zdržijo več.

Filter če je še v dobrem stanju samo spihaj.

Pri ventilih bi jaz pri teh km vseeno preveril zračnost, je pa velika verjetnost, da je še vse bp. Z nekaj volje in service manualom zračnost brez težav preveriš sam. Tudi nastavljanje potem, ko imaš že enkrat pokrov glave dol ni neki težavno, vendar če bo potrebno, še vedno lahko nekam pelješ zrihtat. Preverit je pa fajn, da veš pri čem si. Ko boš to delal lahko preveriš zraven tudi stanje šponarja.

LP, J

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej sm mal čekiru glede olja. Pa sm ful u dilem kazga naj zdej kupm za GSX-R. Tud nek HG olje sem dost zasledi sam ne vem če se ga u sloveniji sploh dobi, Motul naj bi bil dost drag,.... Mi je dau pa Mario lani not neko olje IPON 10W-40 (nekje 30€ po računu sodeč).

P.S.: Kje je ta napenjalc??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Castrol olje pravijo da ni nič slabše, je pa malo cenejše od motul.

Motul je res drag, raznih 'ponaredkov' HG in podobno pa ne poznam oz. nisem nikoli dajal noter.

Niti jih nebi, ker če imajo isto sestavo, zakaj bi motul to prodajal in delal sam sebi konkurenco?

Tud coca-cola ni povsod enaka, tako si jest to predstavljam.

Pomojem je motul najcenejši na servisu, kjer ti ga pretoči iz soda.

Z napenjalcem je pa tako, da moraš mašino precej razkopat, kar ni zastonj (delo, druga tesnila itd..) pa noben mehanik

ne dela tega ravno poceni. Sam šponar deluje kot vzmet, ki pritiska plastičen del ob verigo, da je ta ves čas pravilno napeta.

tensioner.jpg

Ta stvar se kar tako ne uniči, je pa res, da pri stalni vožnji v visokih obratih vzmet najbolj trpi in se lahko

počasi 'ukloni' do mere, ko ni veriga več dovolj napeta in rožlja. Tako si to jaz predstavljam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

You will have to find a container (I used a two liter soda bottle) and cut the top portion off of it to allow the damper to be placed into it. It needs to be big enough to allow you to completely go through the full stroke of the damper.

Fill the container with 20w fork oil and completely submerge the damper in the oil. Work the damper through its full stroke slowly several times until all the air is out it. Once you think it is completely free of air reinstall the screw to contain the fluid inside the damper.

Clean the damper and reinstall it onto the bike. Make sure to torque the mounting bolts to the specified torque for your bike.

Once you are done with the mod you (if you have used a soda bottle) you can tilt the bottle and remove the soda cap and pore the fork oil back into the original container to be used for other things if you so please.

Torej rešitev je, da kupiš 20W zavorno olje (original pri tem stabilizatorju je mnogo mehkejše), odviješ vijak, nato stabilizator potopiš v to olje (primerna posoda), potem ga razteguješ, da se napolni z oljem in gre zrak ven, nato spet priviješ vijake z tapravim momentom in ga namestiš nazaj.

Zelo enostaven poseg, na forumu pravijo, da se lastnosti kar popravijo. Za kaj več bo pa treba seči globje v denarnico.

kai če bi dal še gostejše olje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20w so fantje tam sprobali, baje da se vredu obnese.

Ker drugače je ponavadi 5-10w, odvisno pa kako je stabilizator sestavljen (pretok olja).

20w je že kar velika gostota, zelo dvomim da ima recimo Ohlins toliko :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20w so fantje tam sprobali, baje da se vredu obnese.

Ker drugače je ponavadi 5-10w, odvisno pa kako je stabilizator sestavljen (pretok olja).

20w je že kar velika gostota, zelo dvomim da ima recimo Ohlins toliko :hmm:

kašn olje pa je to hidravlično?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z napenjalcem je pa tako, da moraš mašino precej razkopat, kar ni zastonj (delo, druga tesnila itd..) pa noben mehanik

ne dela tega ravno poceni. Sam šponar deluje kot vzmet, ki pritiska plastičen del ob verigo, da je ta ves čas pravilno napeta.

tensioner.jpg

Ta stvar se kar tako ne uniči, je pa res, da pri stalni vožnji v visokih obratih vzmet najbolj trpi in se lahko

počasi 'ukloni' do mere, ko ni veriga več dovolj napeta in rožlja. Tako si to jaz predstavljam.

Sem menjal stvarco na CBR-i...mašine ni blo treba čisto nič razkopat, dvigneš tank pa je. Res pa pomaga, če imaš drobne ročice, da stlačiš prste tja k šponarju.

Glede rožljanja...rožljala naj bi "os" napenjalca in ne ketna za odmične gredi (spet govorim za CBR-o, ampak moped je moped).

Pa še to, na sliki, ki si jo pripel je "manual" šponar, ki nima nobene vzmeti ampak je samo "navojna" palica, ki jo zateguješ/odteguješ, da nastaviš pravilno napetost verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem menjal stvarco na CBR-i...mašine ni blo treba čisto nič razkopat, dvigneš tank pa je. Res pa pomaga, če imaš drobne ročice, da stlačiš prste tja k šponarju.

Glede rožljanja...rožljala naj bi "os" napenjalca in ne ketna za odmične gredi (spet govorim za CBR-o, ampak moped je moped).

Pa še to, na sliki, ki si jo pripel je "manual" šponar, ki nima nobene vzmeti ampak je samo "navojna" palica, ki jo zateguješ/odteguješ, da nastaviš pravilno napetost verige.

Ja gsx-r ni cbr. Te še nisem mel.

Sem mel pa 3 kawlne, tam je treba za menjavo šponarja razkopat mašino (če se prav spomnim v elisi 100eur za delo).

Ta šponar ko je na sliki je pa za gsx-r 600/750, povsod vn vrže to sliko ko vtipkaš ''cam chain tensioner'' .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto na sliki ni šponar od Gixxerja, vsaj ne od kakšnega novejšega. Kot je rekel gebre, tisti šponar nima vzmeti, ampak je manual.

post-1190-127506401412_thumb.jpg

Tole je šponar od K4. Za menjavo pa ni treba razkopavat mašine. Se ga da iz zunanje strani zamenjat, oziroma pri večini motorjev je tako. Je pa možno da je treba podret airbox in ostalo šaro tam gor, da blizu prideš, se ne spomnim čist točno, je že nek časa, odkar sem zadnjič pri Suzukijo mašino snemal :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, malo smo zabredli.

Dejansko se dobi tudi za novejše gsx-r-je ''manual'' šponarje, katerim se ročno nastavlja napetost.

To da prideš tako enostavno do šponarja pa nisem vedel. Pri kawasakijih (starejši 6,7) sigurno ne,

pri suzukijih SRAD 96-99 je treba odpirat mašino to vem, za '04 pa res nebi vedel, to ma pa najbrž Jure prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

''manual'' šponar GSXR 750 2004-2007

If you are building a GSXR race motor, this is a key piece of insurance you cannot be without!

(se vidi, da si delajo mal reklame).

Dejansko o teh šponarjih nisem vedel veliko, se pa spomnim svoje ''kalvarije'' z zxr750 ko naj bi bil za rožljanje v mašini kriv šponar (v resnici pa so šli ležaji) ampak je dejansko bil predračun za menjavo okrog 100eur.

Nisem pa imel še novejšega motorja od '98 tko da če so naredli mašine na ta način, da se lažje zamenja je to en

velik +.

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejansko o teh šponarjih nisem vedel veliko, se pa spomnim svoje ''kalvarije'' z zxr750 ko naj bi bil za rožljanje v mašini kriv šponar (v resnici pa so šli ležaji) ampak je dejansko bil predračun za menjavo okrog 100eur.

Nisem pa imel še novejšega motorja od '98 tko da če so naredli mašine na ta način, da se lažje zamenja je to en

velik +.

No, pri meni je obratno, sploh ne vem če sem šraufal kaj stareješega od 00 :)

Šponar je ponavadi pritrjen na glavo motorja in ga komot odstraniš. Če je problem, je problem v tem, da ni placa za zraven s kluči prit in je treba odstranit tank, airbox, itd..

GSXR K4, K5

post-1190-127511898274_thumb.jpg

GSXR K1-K3

post-1190-127511902345_thumb.jpg

CBR 600RR 2003

post-1190-127511903257_thumb.jpg

Kawasaki ER5

post-1190-12751190522_thumb.jpg

Skratka to je standardno mesto in način pritrditve šponarja.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

loh je pa tut na levi strani motorja, starejši motorji ga imajo pa na sredi mašine in takrat je pa bolj težko zraven pridet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ena home made predelava izpuha za suzukija 750. Škoda ker je tole uporabno idino za na stezo, ker zvok je tak da bi vrjetno postal gluh po dalši vožnji in še policaji bi me ves čas jagali.

moje.jpg

Izpuh je bil uničen in sem moral potem dati zavariti nekaj če luknjo.

p1020830.jpg

Konus sem pa dal noter ker baje pravijo, če je izpuh čisto odprt izgubi moč predvsem v nižjih in srednjih obratih bomo videli če to dejansko en tak šalabajzar kakor sem jas lahko zazna.

Popravljeno . Popravil Cross125
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

loh je pa tut na levi strani motorja, starejši motorji ga imajo pa na sredi mašine in takrat je pa bolj težko zraven pridet.

ja jst ga mam pri 96 1100 na sredi mašine z sprednje strani, pri starejših 750 je isto.

Kar se tiče manualnih šponarjev jih je potrebno večkrat nastavlat, medtem ko so avtomatski tako rekoč samonastavljivi. Kolker sem gledal veliko ljudi sploh pri dirkalnih predelavah menjua avtomatske šponarje za manualne. Zakaj točno ne vem..morda se bojijo odpovedi šponarja po visk+okimi obremenitvami ter posledićno uničene glave motorja???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!