Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


mik

Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...

Ceno ima 4500e, spustil ne bi nič, morda nekaj malega

O hudiča.....:surrender:

Kot bi rekel moj sodelavec: ka bougi je v njen ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

nazadnje da se jaz spomnim je bla cena 5800 + dogovor

po novem

http://www.avt0.net/....asp?ID=4558971

je pa cena kar 7200...v tem primeru je bolše dat 2k zravn pa maš novega

Sicer je cena novega kr prekleto narasla SUZUKI GSX-R 750 L01 :evilgrin::surrender:

Sam so pa res optimisti nekateri :notworthy:

Mogoče ma pa karbonke felne :whistle:

Očitno je gledal kako cene rastejo...,nenormalno drag je postal :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer je cena novega kr prekleto narasla SUZUKI GSX-R 750 L01 :evilgrin::surrender:

Očitno je gledal kako cene rastejo...,nenormalno drag je postal :?

Jaz sem leta 2008 dal za 8 mesecev staro 600ko 7k. Zdaj pa se še kar prodajajo 5.5-6k+. Novim je cena ful zrastla posledično so tudi rabljeni več vredni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

večinoma se 2006 letniki prodajajo za okoli 6k...2007 letnikov je nasploh malo na netu

jaz sem lani prodal 600ko za 6300, pa bi jo letos lahko za isti dnar prodal, pa čeprav bi mela letos 25k km lani pa je mela 18

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Ve kdo za kakšne diske za K4,K5 600/750, oziroma K3,K4 1000?? Kupim..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam vprašanje:

Kolega že kar vzorno nervirajo bremze na K4, ročka ob ostri uporabi gre do do konca, se spet ohladi al kaj... in po manjših obremenitvah spet prime, kot mora,na začetku hoda.....

Leitunge-cevi so pletene, zavorna tekočina je Lucasova (Grand prix), menjana letno, probali smo z novo pumpo iz Elise.

Zavorne batke smo očistili pred 2 leti (cca. 10.000 km ceste je mel za sabo), tak da umazanija, ki se pri teh bremzah rada nabere in strdi v kamen, če je v uporabi expres čistilo v spreyu, ne more biti vzrok.... ploščice so SRQ.

Sumim na dihtunge-gumijasta tesnila v zavornih čeljustih, ali je možno še kaj drugega :surrender: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam vprašanje:

Kolega že kar vzorno nervirajo bremze na K4, ročka ob ostri uporabi gre do do konca, se spet ohladi al kaj... in po manjših obremenitvah spet prime, kot mora,na začetku hoda.....

Leitunge-cevi so pletene, zavorna tekočina je Lucasova (Grand prix), menjana letno, probali smo z novo pumpo iz Elise.

Zavorne batke smo očistili pred 2 leti (cca. 10.000 km ceste je mel za sabo), tak da umazanija, ki se pri teh bremzah rada nabere in strdi v kamen, če je v uporabi expres čistilo v spreyu, ne more biti vzrok.... ploščice so SRQ.

Sumim na dihtunge-gumijasta tesnila v zavornih čeljustih, ali je možno še kaj drugega :surrender: ?

Glede na starost (6+ let) bi se ta tesnila že spodobilo zamenjati...

Preverite še, da se disk na tistih 'netih', ki držijo disk na nosilec ('floaters'), da kaj premikat... Če je kateri od teh 'zapikan', je možno, da disk ne teče popolnoma ravno in zato razmakne zavorne batke, kar pa poveča hod ročice. Možno je tudi, da kateri 'zapika' šele, ko je vse skupaj dodobro pregreto (na pisti).

Jaz bi poskusil še z drugimi ploščicami - nekatere se bojda pri večjih obremenitvah (in posledično temperaturi) nekoliko 'zvijejo', kar spet poveča hod zavorne ročice. Jaz imam dobre izkušnje z EBC HH, Carbon Lorraine SBK5 in AP Racing (žal se točne oznake ne spomnim).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut originalne Nissin so odlične, enkrat sem se pogovarjal z nekom fejst hitrim na Grobniku in je rekel, da so so mu najboljše ravno te. Sam mal dražje so od EBCja, ApRacinga, itd..

Drugače pa se podpišem pod Dancija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala mojstri za ažuren odgovor!

Kaj naredit, če je zapikan, samo razmigat, očistit, ali bo potrebno kaj več (malce me mika ta zverina brez zavor)?

Drgač so TOKICO čeljusti gor, NISSIN so bile vgrajene pri starejših letnikih? Po Slovaški so diski sumljive barve, tak da se zagotovo pregrevajo....

Bomo probali še z karbonskimi (CRQ so doma), če bi bile tele res zvite, pa poročam - ali tudi "proizvajajo" visoke temperature?

Zagret jih ne bo problem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalne čeljusti so Tokico, original ploščice pa Nissin kolikor jaz vem, tako kot tudi npr radialna pumpa gor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala mojstri za ažuren odgovor!

Kaj naredit, če je zapikan, samo razmigat, očistit, ali bo potrebno kaj več (malce me mika ta zverina brez zavor)?

Ne vem, če se dajo ti neti zamenjat...

Jaz sem jih razmigal tako, da sem skozi dal en vijak, na obe strani podložko ter z matico na drugi strani zategnil do te mere, da se je 'net' začel vrtet z vijakom. Nato sem ga malce obračal, ob tem pa še malo z brake cleanerjem šprical.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.Sem popolnoma nov na forumu,zato se že naprej opravičujem za kakšno napako.Imam zežavo z Suzuki GSX-R 750 K8.Gor sem dal Akrapoviča in odstranil katalizator.Sedaj mi pa ob konstantni vožnji čez naselje kar izgubi moč,u bistvu ga kar zmanjka kot bi mu zmanjkalo bencina.Če spustim plin,pa ga dodam pa normalno potegne.Če ga pa ob trokiranju nič ne popuščam ali dodajam plin,se pa kar sam prebudi.Hvala za nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

no pa se je zacel moj suzuki mal upirat in sicer je takole

v rezervar sem nalil neko mesanico bencina in nafte, vse kullll mal je kadil a slo je ok .

nakar pospesujem do 5. prestave dam v 6 . in motor izgubi moc do nekje 70%. ustavim in motor ugasne. ga probam zalavfat in zalavfa samo na stangasu sam noce lavfat, mu morem drzat gas. ok zgleda je zabilo svecke zaradi mesance, grem natocit nov bencin a nic bolje.

dones pogledam svecke in je ena mal bl črna oz rjava, nc kritičnega, v air boxu pa presenecenje---------- cca 1 dl olja, ki je prislo notr skozi neko cevko oz oddusek na menjalniku. ce ta oddtusek odklopim iz air boxa motor lavfa na stangasu, le za odtenek mal bol cuden zamolkev zvok ima. iz odduska pa se kadi oljna para.

ima kdo kako idejo kaj bi lahko bilo, motor je letnik 2006 z 12k km. med prestavljanjem je motor pokadil sivkasto.

je mogoce prepihalo kaki bat ali ventil, je ze kdo imel podobno tezavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se ti je kej preveč grel ko je kadil in še laufal? da ga nisi pregrel? če se ti kadi vodna para ti je šla dihtnga na glavi al pa glava počla; od česa neb vedu, ampak taki so ponavad simptomi; sliši se pa da je neki fajn narobe. al ti je pa kšno cev od sistema odvoda hlapov zabil? ne vem, ugibam, v vsakem primeru rabš enga specijalca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali kdo ve mogoče če so bati pri letniku 2004/05 enaki kot pri letniku 2006/07

Niso.

K4/K5 ima vrtino 72mm in hod 46mm.

K6/K7 ima vrtino 70mm in hod 48,7mm.

D:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!