Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mik

Suzuki GSXR 750

Recommended Posts

Ice

ker ima 750ka ram-air razvija masina cca. 156 KM na cesti pri hitrostih nad dobrim in slabim (vir: der reitwagen).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gianni
ker ima 750ka ram-air razvija masina cca. 156 KM na cesti pri hitrostih nad dobrim in slabim (vir: der reitwagen).

Ta motor mora pa bit adijo..udpilen...kaaaajjjj...156 konjev....na 750 kubikih..pa če gor vržeš še enga krapča.....?....sej se morš dvignt v luft s takšnim raketoplanom...pa baje se vrti do kok?..17..jurjev obratov...no comment.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

Na vseh internetnih straneh navajajo samo dimenzije gum in sicer :

Hajabusa in GSX 1000 ... 190/50-17 ... :hmm: ... 6,0

GSX 600 in 750 ... 180/55-17 ... :hmm: ... 5,5

... moje predvidevanje ... obroč 6,0 je za gumo 180/55-17 le malo preveč

Share this post


Link to post
Share on other sites
metalbike
Na vseh internetnih straneh navajajo samo dimenzije gum in sicer :

Hajabusa in GSX 1000 ... 190/50-17 ... :hmm: ... 6,0

GSX 600 in 750 ... 180/55-17 ... :hmm: ... 5,5

... moje predvidevanje ... obroč 6,0 je za gumo 180/55-17 le malo preveč

ne bo držal. Jz sm meu na falcotu 6col feltno pa 180 gumo. Seveda je blo to original.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSV Mille

Se povsem strinjam z metalbikom. Moja RSV Mille je lih tko mela 6.0 feltno in original prvo gumo 180.

Glede gsxr 750 me zanima ta zadeva, ker se mi zdi da sm nekje vidu na tanovem zadnjo gumo 190.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
ne bo držal. Jz sm meu na falcotu 6col feltno pa 180 gumo. Seveda je blo to original.

Nisem bil nikoli prav pozoren na širino obročev pri Falcotu in RSV Mille.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aleron

A morda kdo ve, koliko približno stanejo vilice, prednja maska, luč, hladilnik in ostalo, kar je prednjega konca, za gsxr 750 l.2001 in kje bi se vse to dalo dobit? Kolk te zadeve stanejo nove, kolk pa rabljene? Je mel že kdo izkušnje s popravilom tako karamboliranega motorja, kakšni so na koncu stroški popravila?

Ravnanje vilic po čelnem trku najbrž ne pride v poštev ali pač?

recimo da je poškodba nekaj takega (v priponki).

Grem najbrž danes do kolega, da vidim to zadevo v živo...

hvala za podatke :notworthy:

Edited by Aleron

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
A morda kdo ve, koliko približno stanejo vilice, prednja maska, luč, hladilnik in ostalo, kar je prednjega konca, za gsxr 750 l.2001 in kje bi se vse to dalo dobit? Kolk te zadeve stanejo nove, kolk pa rabljene? Je mel že kdo izkušnje s popravilom tako karamboliranega motorja, kakšni so na koncu stroški popravila?

Ravnanje vilic po čelnem trku najbrž ne pride v poštev ali pač ?

Grem najbrž danes do kolega, da vidim to zadevo v živo...

Sodeč po sliki je motor dokaj močno poškodovan. Mislim da pri tako močno zamaknjenem kolesu nazaj je lahko delno poškodovana tudi glava okvirja, kar narekuje nepravilno ali zamaknjeno medosno razdaljo. To pa lahko preveriš takrat, ko si že menjal prednje vilice in vsekakor tudi most z ležaji.

Rabljenih in celih delov mislim da ne boš dobil, pa tudi kar se ravnanja tiče je marsikaj možno ... :hmm: ... kako je pa z trdoto - žilavostjo materialov po ravnanju pa lahko samo ugibamo.

Omenjen motorček ni ravno " nedolžen moped " in vsako površno popravilo lahko pelje v nove nevšečnosti. Če hočeš narediti stvar tip - top je končna razlika zelo mala.

Za cene delov pa se kr na kak pooblaščen servis ali trgovino obrni ... pošlji fax z vsemi podatki ... pokliči če so stvar dobili, jim daj kakšen dan časa pa bo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aleron

IKE, hvala za konkreten odgovor!

Včeraj sem bil pri kolegu (motor je uvozil mimogrede - ne kupuje motorja drugače-, ker je bila cena zelo ugodna v primerjavi z nekaterimi drugimi razbitimi - okoli 2.000€).

To, kar je na sliki, ni točno ta motor, njegove slike žal nimam, je pa zelo podobno zaleten (le balanca je v drugo smer) :) Na pogled je tole:

nova prednja maska,

nova ogledala,

nova luč,

novi stranski plastiki,

nov kiler,

nova feltna z diski.

vilice ravnanje (če je možno),

okvir ravnanje (če je možno),

tank popravilo.

Seveda paše zraven potem barvanje popravljenih oz. rabljenih delov.

Ostalo (zadnji konec) je tako rekoč nedotaknjeno.

Motor je letnik 2001, 1 leto in pol je stal na zavarovalnici, motor naj bi bil zaleten tako rekoč nov, kilometrov okoli 500, čeprav to že skoraj ne verjamem :)

Če bi se dalo ugodno spravit stvar v tiptop stanje - porihtan okvir (kosi iz Nemčije bi prišli nekje 2500€ max, kolikor sem računal), bi se kar splačal ves trud - mel bi na koncu za dober milijon super stvar.

A sem se kje zakalkuliral al pa kaj važnega pozabil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc

To boš verjetno vedel šele pri 150km/h, ko boš videl, ali ti motor nese vstran ali drži smer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aleron

še eno vprašanje za vse: mi lahko kdo na P.M. pošlje številko od tistega, ki v Lj. ravna okvirje in vilice, da se pozanimam še pri njem, kako in kaj.

Našel sem že neko gsm cifro na forumu, ampak ni dosegljiva, tko da očitno je tisto že star podatek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr.SPEED

Telefonska-041/680-585

01/7227868

Če se boš loto popravilo sam,ti želim dosti sreče pri iskanjo delov in vseh drugih prčkarij,ki sodijo zraven.Sam sem imel iste pomisleke glede delov kot imaš sedaj ti,vendar sedaj po dobrem mescu je motor gotov. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aleron

točno to sem klical (gsm).

Petra, kateri motor si pa popravljal, pa kolk je bil razbit. A mi lahko na P.M. kaj več napišeš - kje si našel dele , kolk si dal za njih itd...?

hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aleron
Telefonska-041/680-585

01/7227868

obe številki sem klical - ena ni dosegljiva, na drugi se noben ne javi, očitno je majster na dopustu. A morda kdo ve, kolk je lahko poškodovan okvir, da se ga poravna, in kolk so lahko vilice? A vilice tud on ravna al kdo drug? In pa še, kolk € pride tak poseg?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallus

Mojemu znancu je lepo poravnal okvir morotja na Yamahi. Je bil zelo poškodovan (na prednjem delu je okvir kar odprlo). Cene se ne spomnim. Se pa mi ni zdelo drago.

Ravna tudi križe in vilice. Za ravnanje križa je računal neko sitnico (beri 2 - 3.000 SIT).

Edited by Gallus

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
Mojemu znancu je lepo poravnal okvir morotja na Yamahi. Je bil zelo poškodovan (na prednjem delu je okvir kar odprlo). Cene se ne spomnim. Se pa mi ni zdelo drago.

Ravna tudi križe in vilice. Za ravnanje križa je računal neko sitnico (beri 2 - 3.000 SIT).

Pri ravnanju tako vitalnih in pomembnih delov se mi vedno poraja vprašanje, koliko tako " utrujen " material potem sploh še prenese.

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto
koliko tako " utrujen " material potem sploh še prenese.

Kolikor smo mi v šoli to preizkušali ce "J" raztegneš v "I" in potem spet v "J" več v "I" ne gre ker se zlomi.

Seveda je bilo v I hladno, nazaj v "J" pa toplotno podkrepljeno...

Po moje še samo prodat, če keri nasede, jaz se z tem nebi upal 150 pelat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aleron
Po moje še samo prodat, če keri nasede, jaz se z tem nebi upal 150 pelat...

naj vas pomirim, verjetno se v ta projekt ne bom spustil. Da bi bilo narejeno tip top - novi deli - pride s 25% rabatom nekje 1.250.000 sit. Če k temu prištejem še nakupno ceno razbitine, nanese toliko, kolikor stane nepoškodovan motor v DE.

Glede delov na ebay.de, je pa bolj revščina. Očitno je teh suzukijev tud v Nemčiji tko malo kot v Slo. Da bi nabral skupaj vse kar bi rabil, bi trajalo ravno do naslednjega poletja :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hammer

Zdravo. Kaj kdo ve, če kdo ali kje bi lahko kupil belo-modre plastike in hladilnik za Suzuki GSX-R 750, letnik 1997 SRAD?

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aleron

poskusi srečo na ebay.de. Pred časom sem se zanimal za cene originalov pri nas: stranski plastiki 155.000,00sit x 2 :wacko: :kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hammer

Jaz bi kupil tudi rabljene plastike, sam če bi se jih dalo dobit v dobrem stanju. Kaj kdo ve za kakšen link na internetu, kjer bi se dalo dobit slike od Suze l.1997 - sam sem probal, pa so samo rumeni ali pa rdeči, belo-modrih SRADov pa ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hammer

Če pa ima slučajno kdo Suzukija 750 l.97 belo-modre barve, bi ga vljudno na kolenih prosil, če mi lahko po mailu pošlje slike: slikan od spredaj, z obeh bokov, zadaj, s poudarkom na plastikah.

Aja, mail: juraya600@yahoo.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
snakeyes

155.000,00 SIT za vse plastike?????? :blink: :blink: kaj si mislis s tem x2? se prav vsa plastika z nalepkami vred stane cez cca 300 .000 ? :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
    • maus
      RUkn še pir namest mene .. grem srat pa scat pa spAT
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!