Jump to content

Suzuki GSXR 750


mik

Recommended Posts

ker ima 750ka ram-air razvija masina cca. 156 KM na cesti pri hitrostih nad dobrim in slabim (vir: der reitwagen).

Ta motor mora pa bit adijo..udpilen...kaaaajjjj...156 konjev....na 750 kubikih..pa če gor vržeš še enga krapča.....?....sej se morš dvignt v luft s takšnim raketoplanom...pa baje se vrti do kok?..17..jurjev obratov...no comment.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

Na vseh internetnih straneh navajajo samo dimenzije gum in sicer :

Hajabusa in GSX 1000 ... 190/50-17 ... :hmm: ... 6,0

GSX 600 in 750 ... 180/55-17 ... :hmm: ... 5,5

... moje predvidevanje ... obroč 6,0 je za gumo 180/55-17 le malo preveč

Link to comment
Share on other sites

Na vseh internetnih straneh navajajo samo dimenzije gum in sicer :

Hajabusa in GSX 1000 ... 190/50-17 ... :hmm: ... 6,0

GSX 600 in 750 ... 180/55-17 ... :hmm: ... 5,5

... moje predvidevanje ... obroč 6,0 je za gumo 180/55-17 le malo preveč

ne bo držal. Jz sm meu na falcotu 6col feltno pa 180 gumo. Seveda je blo to original.

Link to comment
Share on other sites

Se povsem strinjam z metalbikom. Moja RSV Mille je lih tko mela 6.0 feltno in original prvo gumo 180.

Glede gsxr 750 me zanima ta zadeva, ker se mi zdi da sm nekje vidu na tanovem zadnjo gumo 190.

Link to comment
Share on other sites

ne bo držal. Jz sm meu na falcotu 6col feltno pa 180 gumo. Seveda je blo to original.

Nisem bil nikoli prav pozoren na širino obročev pri Falcotu in RSV Mille.

Link to comment
Share on other sites

A morda kdo ve, koliko približno stanejo vilice, prednja maska, luč, hladilnik in ostalo, kar je prednjega konca, za gsxr 750 l.2001 in kje bi se vse to dalo dobit? Kolk te zadeve stanejo nove, kolk pa rabljene? Je mel že kdo izkušnje s popravilom tako karamboliranega motorja, kakšni so na koncu stroški popravila?

Ravnanje vilic po čelnem trku najbrž ne pride v poštev ali pač?

recimo da je poškodba nekaj takega (v priponki).

Grem najbrž danes do kolega, da vidim to zadevo v živo...

hvala za podatke :notworthy:

Edited by Aleron
Link to comment
Share on other sites

A morda kdo ve, koliko približno stanejo vilice, prednja maska, luč, hladilnik in ostalo, kar je prednjega konca, za gsxr 750 l.2001 in kje bi se vse to dalo dobit? Kolk te zadeve stanejo nove, kolk pa rabljene? Je mel že kdo izkušnje s popravilom tako karamboliranega motorja, kakšni so na koncu stroški popravila?

Ravnanje vilic po čelnem trku najbrž ne pride v poštev ali pač ?

Grem najbrž danes do kolega, da vidim to zadevo v živo...

Sodeč po sliki je motor dokaj močno poškodovan. Mislim da pri tako močno zamaknjenem kolesu nazaj je lahko delno poškodovana tudi glava okvirja, kar narekuje nepravilno ali zamaknjeno medosno razdaljo. To pa lahko preveriš takrat, ko si že menjal prednje vilice in vsekakor tudi most z ležaji.

Rabljenih in celih delov mislim da ne boš dobil, pa tudi kar se ravnanja tiče je marsikaj možno ... :hmm: ... kako je pa z trdoto - žilavostjo materialov po ravnanju pa lahko samo ugibamo.

Omenjen motorček ni ravno " nedolžen moped " in vsako površno popravilo lahko pelje v nove nevšečnosti. Če hočeš narediti stvar tip - top je končna razlika zelo mala.

Za cene delov pa se kr na kak pooblaščen servis ali trgovino obrni ... pošlji fax z vsemi podatki ... pokliči če so stvar dobili, jim daj kakšen dan časa pa bo.

Link to comment
Share on other sites

IKE, hvala za konkreten odgovor!

Včeraj sem bil pri kolegu (motor je uvozil mimogrede - ne kupuje motorja drugače-, ker je bila cena zelo ugodna v primerjavi z nekaterimi drugimi razbitimi - okoli 2.000€).

To, kar je na sliki, ni točno ta motor, njegove slike žal nimam, je pa zelo podobno zaleten (le balanca je v drugo smer) :) Na pogled je tole:

nova prednja maska,

nova ogledala,

nova luč,

novi stranski plastiki,

nov kiler,

nova feltna z diski.

vilice ravnanje (če je možno),

okvir ravnanje (če je možno),

tank popravilo.

Seveda paše zraven potem barvanje popravljenih oz. rabljenih delov.

Ostalo (zadnji konec) je tako rekoč nedotaknjeno.

Motor je letnik 2001, 1 leto in pol je stal na zavarovalnici, motor naj bi bil zaleten tako rekoč nov, kilometrov okoli 500, čeprav to že skoraj ne verjamem :)

Če bi se dalo ugodno spravit stvar v tiptop stanje - porihtan okvir (kosi iz Nemčije bi prišli nekje 2500€ max, kolikor sem računal), bi se kar splačal ves trud - mel bi na koncu za dober milijon super stvar.

A sem se kje zakalkuliral al pa kaj važnega pozabil?

Link to comment
Share on other sites

še eno vprašanje za vse: mi lahko kdo na P.M. pošlje številko od tistega, ki v Lj. ravna okvirje in vilice, da se pozanimam še pri njem, kako in kaj.

Našel sem že neko gsm cifro na forumu, ampak ni dosegljiva, tko da očitno je tisto že star podatek.

Link to comment
Share on other sites

Telefonska-041/680-585

01/7227868

Če se boš loto popravilo sam,ti želim dosti sreče pri iskanjo delov in vseh drugih prčkarij,ki sodijo zraven.Sam sem imel iste pomisleke glede delov kot imaš sedaj ti,vendar sedaj po dobrem mescu je motor gotov. :P

Link to comment
Share on other sites

točno to sem klical (gsm).

Petra, kateri motor si pa popravljal, pa kolk je bil razbit. A mi lahko na P.M. kaj več napišeš - kje si našel dele , kolk si dal za njih itd...?

hvala!

Link to comment
Share on other sites

Telefonska-041/680-585

01/7227868

obe številki sem klical - ena ni dosegljiva, na drugi se noben ne javi, očitno je majster na dopustu. A morda kdo ve, kolk je lahko poškodovan okvir, da se ga poravna, in kolk so lahko vilice? A vilice tud on ravna al kdo drug? In pa še, kolk € pride tak poseg?

Link to comment
Share on other sites

Mojemu znancu je lepo poravnal okvir morotja na Yamahi. Je bil zelo poškodovan (na prednjem delu je okvir kar odprlo). Cene se ne spomnim. Se pa mi ni zdelo drago.

Ravna tudi križe in vilice. Za ravnanje križa je računal neko sitnico (beri 2 - 3.000 SIT).

Edited by Gallus
Link to comment
Share on other sites

Mojemu znancu je lepo poravnal okvir morotja na Yamahi. Je bil zelo poškodovan (na prednjem delu je okvir kar odprlo). Cene se ne spomnim. Se pa mi ni zdelo drago.

Ravna tudi križe in vilice. Za ravnanje križa je računal neko sitnico (beri 2 - 3.000 SIT).

Pri ravnanju tako vitalnih in pomembnih delov se mi vedno poraja vprašanje, koliko tako " utrujen " material potem sploh še prenese.

Link to comment
Share on other sites

koliko tako " utrujen " material potem sploh še prenese.

Kolikor smo mi v šoli to preizkušali ce "J" raztegneš v "I" in potem spet v "J" več v "I" ne gre ker se zlomi.

Seveda je bilo v I hladno, nazaj v "J" pa toplotno podkrepljeno...

Po moje še samo prodat, če keri nasede, jaz se z tem nebi upal 150 pelat...

Link to comment
Share on other sites

Po moje še samo prodat, če keri nasede, jaz se z tem nebi upal 150 pelat...

naj vas pomirim, verjetno se v ta projekt ne bom spustil. Da bi bilo narejeno tip top - novi deli - pride s 25% rabatom nekje 1.250.000 sit. Če k temu prištejem še nakupno ceno razbitine, nanese toliko, kolikor stane nepoškodovan motor v DE.

Glede delov na ebay.de, je pa bolj revščina. Očitno je teh suzukijev tud v Nemčiji tko malo kot v Slo. Da bi nabral skupaj vse kar bi rabil, bi trajalo ravno do naslednjega poletja :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jaz bi kupil tudi rabljene plastike, sam če bi se jih dalo dobit v dobrem stanju. Kaj kdo ve za kakšen link na internetu, kjer bi se dalo dobit slike od Suze l.1997 - sam sem probal, pa so samo rumeni ali pa rdeči, belo-modrih SRADov pa ni.

Link to comment
Share on other sites

Če pa ima slučajno kdo Suzukija 750 l.97 belo-modre barve, bi ga vljudno na kolenih prosil, če mi lahko po mailu pošlje slike: slikan od spredaj, z obeh bokov, zadaj, s poudarkom na plastikah.

Aja, mail: juraya600@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!