Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


mik

Priporočene objave

še slike tačk

Koliko pa stanejo in kje si jih kupil? Sam tudi razmišlam da bi originale zamenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav spet

Katero olje imate v k4. Nevem ali naj dam motul 7100 ali motul 300V.

V K5 uporabljam Hein Gericke 10W-50... :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav spet

Katero olje imate v k4. Nevem ali naj dam motul 7100 ali motul 300V.

Hola,

Motul 5100 je čist OK, ga uporabljam že nekaj let, ne rabiš 7100, sploh pa ne dirkalni 300V

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Da najprej tuki ponudim sledečo zadevo-preden gra na e-bay.

Skratka odveč imam crashpade na spodnji sliki. So rezkani iz aluminija v obliki bobnčka revolverja v njih pa so vprešani original winchester tulci nabojev (seveda prazni ). Stvar je unikat in ni predmet serijske proizvodnje. Zaradi vprešanih tulcev se ob padcu zgornji del zmečka ter adsorbira udarec, spodnji, pa je še vedno dovolj močan da prenese sile drsenja. Skratka lepota z funkcionalnostjo bi rekli.

pašejo pa na gsxr 750 2000-2003 in gsxr 600 2001-2003 brez modifikacij oklepa. 10mm vijaki priloženi.

post-20343-0-08883600-1334878297_thumb.jpg

Vem da tole izpade kot oglaševanje, ampak bi rad da zadeva ostane v naših logih :) ponudbe na ZS nekje do srede naslednjega tedna...

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

http://www.avt0_net/...d=5998386&obv=1

ve kdo mogoč kaj o tem?

Če je tale izpuh Jureš (JJS), kar sodeč po dizajnu objemke in zadnjega pokrova je, je velika šansa da je to bivši Suzuki od bikerja77. On je imel 750 letnik 2007 katerega je prodal nekam na goriško (območje 05 kakor v oglasu).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avt0_net/...d=5998386&obv=1

ve kdo mogoč kaj o tem?

bivši moj ja..falit nimaš kej..je pa dobr poliestre pobarval..

vidim da je še zmer odlomlena ročka za sklopko..tazga sm že jest kupu..pa originali so tut mal popeskani..ampak minimalno..

Jureš izpuh pa seka noro..res odličen..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej je bil paden na levo stran?to me ne moti tolko, dokler ni bil nekaj hudo razbit...kupo bi sicer brez izpuha(ker mi ne odgovarja zaradi zadnih tačk) in brez poliestrov (ker jih zaenkrat tudi ne ravim)...drugače me pa zanima glede km in ostalega stanja motorja, če mi lahko kdo kaj več pove

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej je bil paden na levo stran?to me ne moti tolko, dokler ni bil nekaj hudo razbit...kupo bi sicer brez izpuha(ker mi ne odgovarja zaradi zadnih tačk) in brez poliestrov (ker jih zaenkrat tudi ne ravim)...drugače me pa zanima glede km in ostalega stanja motorja, če mi lahko kdo kaj več pove

ni bil razbit, samo položen..se vidi na plastikah da ni nič drajsal..tudi deklc je samo napikan bil. jest sm dal pač ves karbon gor. in tut vso original opremo zraven, od izpuha do vsega. kilometri znajo bit kar okej..jest sm ga prodal z se mi zdi malo več kot 6.000 km..preveri da vse deluje in to je to..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej je bil paden na levo stran?to me ne moti tolko, dokler ni bil nekaj hudo razbit...kupo bi sicer brez izpuha(ker mi ne odgovarja zaradi zadnih tačk) in brez poliestrov (ker jih zaenkrat tudi ne ravim)...drugače me pa zanima glede km in ostalega stanja motorja, če mi lahko kdo kaj več pove

drgač pa, če ni nujno da je k6-k7, če je lahko k4-k5 bi ti enga druzga priporočal..sploh ker je za vožnjo po cesti, še sploh v dvoje starejši dost bl fajn..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mel sem že dve 600ki, prvi 2007, drugi 2006 in mi je za vozit odličen, samo je želja po več konjih, tako da če bom kaj kupo je 750 al pa nek 1000

tako da je bolj želja po k6/k7, lahko pa mi na privatno vseeno pošlješ kerga maš v mislih

mi lahko še poveš za kakšno ceno si ga ti prodal?(lahko tudi na privatno)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo, pozna mogoče kdo tale motor? Malo mi je čudno ker ni slikane leve strani motorja, ima pa vpisanega akrapota in servisno knjižico, kar je že plus. http://www.avt0.net/....asp?ID=6101949

Vse odgovore boš dobil če boš poklical na njegovo številko. Je pa bil po vsej verjetnosti prekucnjen na levo stran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vse lepo in prav, če bi se tip oglasu a ne ... Drgač sm pa mislu, če mogoče kak motosvetovec lastnik. Nekak bolj vrjamem tem, če bi bil da bi mi povedal po resnici kako pa kaj je z motorjem, sicer je pa vse odvisn od človeka.

Dost off ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Najdu enga Suzukia 750 letnik 2001 v Italiji. Imel bi ga za Grobnik in podobno pa me zanima, če je motocikel ok, na kaj bi moral bit pozoren pri nakupu? In kakšna je realna vrednost? Možakar je prvi lastnik in baje ima motocikel 7500 prevoženih km prodaja za 1500eu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp

Za k4 potrebujem prednji blatnik, desni prednji smernik, ročko za brezmo in pa če kdo ima prvo feltno.

Cifra 051330862

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Imam težavo z bremzami

Ko se nekaj časa vozim(20 kilometrov) mi ročka za bremzo postane čisto trda, do te mere da prednje kolo čisto zablokira. Potem zgoraj čez vijak za zračenje spustim ven nekaj olja in potem je ročka spet normalna. Isto se potem zgodi ko se spet nekaj časa vozim.

Vsi batki so bili spucani in zrihtani, tako da lepo tečejo. Dal sem tudi nove ploščice. Možno da je morda notri v sistemu zrak? Vendar je bilo vse preliftano in tudi novo olje. Nevem če ima to kaj veze, dogajati se je začelo po padcu na ridah. Vendar so se mi polomile samo plastike.

Še kakšne ideje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo z bremzami

Ko se nekaj časa vozim(20 kilometrov) mi ročka za bremzo postane čisto trda, do te mere da prednje kolo čisto zablokira. Potem zgoraj čez vijak za zračenje spustim ven nekaj olja in potem je ročka spet normalna. Isto se potem zgodi ko se spet nekaj časa vozim.

Vsi batki so bili spucani in zrihtani, tako da lepo tečejo. Dal sem tudi nove ploščice. Možno da je morda notri v sistemu zrak? Vendar je bilo vse preliftano in tudi novo olje. Nevem če ima to kaj veze, dogajati se je začelo po padcu na ridah. Vendar so se mi polomile samo plastike.

Še kakšne ideje?

Si spucal in izdatno namazal tudi batek? (master cylinder) na ročki? Ta zna tkole "otrdet ročko" , pa pol kar naenkrat spustit nazaj na normalo pa spet, ko se "zatakne". Če bi bil v sistemu zrak, bi bil efekt kontra, mehka ročka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si spucal in izdatno namazal tudi batek? (master cylinder) na ročki? Ta zna tkole "otrdet ročko" , pa pol kar naenkrat spustit nazaj na normalo pa spet, ko se "zatakne". Če bi bil v sistemu zrak, bi bil efekt kontra, mehka ročka.

Se strinjam z Ines. Do takih simptomov pride zaradi stalnega pritiska na master cylinder.. Lahko se batek zatika, posledično fajn segreje olje in zavore in zadeva zablokira. Do podobnih posledic je večkrat prišlo tudi, ko je folk kupil razne kitajske ponaredke ročk, ki so zaradi slabih toleranc stalno malce pritiskale na batek, tako malo, da sprva sploh nisi čutil, potem pa so se z vožnjo zavore počasi segrevale in čez xx km je zadeva zablokirala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistega batka pa nisem namazal. Bom poizkusil še s tem, pol pa res nimam več idej.

Potem zrak ni notri očitno. Sam sem mislil, da se zrak razširi ko se segreje in porine batke ven do diska. No očitno sem si napačno razlagal.

Hvala za nasvet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!