Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


mik

Priporočene objave

Ko boš razstavljal zadevo še dobro očisti prehode med batkom in rezervoarjem (dve luknjici). Tesnila batka pa namaži z ATE mastjo-modra tuba (lahko tud kaj podobnega).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistega batka pa nisem namazal. Bom poizkusil še s tem, pol pa res nimam več idej.

Potem zrak ni notri očitno. Sam sem mislil, da se zrak razširi ko se segreje in porine batke ven do diska. No očitno sem si napačno razlagal.

Hvala za nasvet

Ne se pa to zgodi če je v sistemu voda. Ta se namreč pri cca 100°C, začne uparjat in s tem poveča svoj volumen, tako lahko tlak naraste in zavora začne zavirat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

živjo mene pa zanima kje se da kupiti kakšnega rabljenega gsxra 750 od 09 letnika naprej? V Sloveniji kot že neki cajta spremljam na avto.netu so več al mn do letnika 07. kje se bolj splača uvozit Italija al Nemčija? Kakšni so kaj postopki z uvozom?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam za prodati lovinche SBK izpuh za K4 in K5 model, če pa paše še na starejšega ali novejšega nevem, imam pa zraven vse potrebne papirje za homologacijo, ter dušilec (db killer) če je kdo zainteresiran, ali če kdo za koga ve, kar pogumno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam za prodati lovinche SBK izpuh za K4 in K5 model, če pa paše še na starejšega ali novejšega nevem, imam pa zraven vse potrebne papirje za homologacijo, ter dušilec (db killer) če je kdo zainteresiran, ali če kdo za koga ve, kar pogumno!

Komplet izpuh (krivine, lonec) ali samo lonec?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se pa to zgodi če je v sistemu voda. Ta se namreč pri cca 100°C, začne uparjat in s tem poveča svoj volumen, tako lahko tlak naraste in zavora začne zavirat...

pri vrenju nastane para, katero se da stiskat, zato ročka postane mehka ko se z vodo napojeno olje pregreje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri vrenju nastane para, katero se da stiskat, zato ročka postane mehka ko se z vodo napojeno olje pregreje

Verjetno res da ročka postane nekoliko mehkejša in dobi dalši hod... A para se tudi stusne zgolj do volumna ki ga je predtem imela voda, iz katere je nastala ta para... Pri sami vožnji in gretju ter povečanju volumna vode zaradi prehoda v paro pa tudi lahko pride to tega, vendar dvomim da bi lahko to ''samodejno'' zaviranje bilo bol moteče (ali sploh opazno) kot pa čuden občutek na zavorni ročici...

To so že bol spadav temo vse o fizki kot sem :D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo, jst imam pa za prodat oba karbonska deklca, za 06/07 letnik + karbonsko zadnjo strehico. Če koga zanima PM za slike in ceno! Aja nič pa ni popraskano ali poškodovano....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo.

Če koga zanima imam za prodati, novi karbonski nosilec za izpuh, ki se ga pritrdi na mesto kjer ima drugače sovoznik tačko za nogo. Če koga zanima na ZS ali kreksimon9@gmail.com in pošljem slike

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Prosim za nasteve, moja tema je s strani moderatorjev zaklenjena, ker sem pri odpiranju teme preveč hitel in nisem iskal.

 

No v glavnem, pozimi sem kupil suzo 750, K4 in med poskusno vožnjo ter sedaj, ko sem motor začel malo raziskovati sem opazil, da je težko prestaviti v neutralno prestavo (LER). Sklopko sem malo naštelal, zadeva ni bila boljša, zato sem sklopko nastavil na tistem vijaku, ki potisne kovinski batek, sedaj pa se mi pojavlja, da mi motor leze naprej. Sumim da je sklopka proti kraju, motor ima prevoženih 40000, če je bila sklopka menjana ne vem. Ali sem mogoče kaj za j... pri štelanju. Hvala za odgovore.

 

Sem pa danes, kot je priporočil tudi trojan69 šel v ponovno štelanje sklopke ter sem zadevo uredil tako, da sedaj motor sicer ne leze naprej, drugače je pretikanje med vožnjo normalno, tudi normalno gre v LER. Malo težje se mi zdi gre v LER ko motor čist ustavim in imam stisnjeno sklopko. Lamel sicer nisem gledal, še nisem menjal olja. Opazil pa sem, da se je malo olja pocedilo iz semeringa motorja okrog potisnega bateka.

 

Vsaka vaša izkušnja predlog ali mnenjen dobordošla.  
 

Popravljeno . Popravil Tomiz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mnenj ali izkušenj na to temo?

 

Mogoče ve kdo za "domačega" serviserja Suze v Prekmurju ali tja do MB, ki bio zadevo znal sanirat ali pogledat ter podat mnenje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mnenj ali izkušenj na to temo?

 

Mogoče ve kdo za "domačega" serviserja Suze v Prekmurju ali tja do MB, ki bio zadevo znal sanirat ali pogledat ter podat mnenje?

V primeru, da ti med tem ko držiš sklopko v predstavi, uspe motor še normalno potisnit nazaj. Se nesekiraj, v nasprotnem primeru pa le pelji pogledat kakšnem mojstru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primeru, da ti med tem ko držiš sklopko v predstavi, uspe motor še normalno potisnit nazaj. Se nesekiraj, v nasprotnem primeru pa le pelji pogledat kakšnem mojstru.

Gre potisnit nazaja ja, samo vseeno malo naprej leze. Ga bom dal pregledati pa da vidimo kako in kaj, očitno še nihče od forumašev ni imel teh težav ali pa se zanje ne zmeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat: sklopka ti ne odvaja dovolj. Si nastavil tako, da ima ročka cca. 2mm prostega hoda?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj sem nastavljal vendar sem nastavil tako da je motor še boj lezel, zatem pa spet tako, da sploh ni šel z mesta. Na koncu sem uredil tako, da je bilo isto kot prej, imam pa občutek da je sklopka na ročki preveč trda in sumim potisni ležaj ali rise na končni plošči sklopke. Bom še to razkopal pa da vidimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj sem nastavljal vendar sem nastavil tako da je motor še boj lezel, zatem pa spet tako, da sploh ni šel z mesta. Na koncu sem uredil tako, da je bilo isto kot prej, imam pa občutek da je sklopka na ročki preveč trda in sumim potisni ležaj ali rise na končni plošči sklopke. Bom še to razkopal pa da vidimo.

Pa še to ja, tudi prosti hod sem naredil!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potisni ležaj bi slišal. Če boš pa že razdiral pa preglej tudi vzvod, ki pritiska na potisno ploščo. Prečekiraj še stene košare, če ni vdrtinic od lamel ter če niso lamele oz kovinski obroči slučajno zviti.

 

Ampak pomoje moraš stvar samo dobro nastavit. Mal težje se verjetno šalta tudi če se ni olje dovolj segrelo-glede na to, da so temperature še vedno kar nizke. Hladno je gostejše ter ustvarja majčkeno ˝upora˝ med lamelami tudi ko je sklopka stisnjena. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zadevo uredil. Krivec so bile obrabljene lamele in risi na košu. Kovinske ploščice so bile OK, sem zamenjal lamelice, pri prijatelju s primernim orodjem zbrusil vdrtinice (minimalne) in sestavil. Menjal še olje in filter, sklopko nastavil in zadeva deluje. Strošek z oljem vred okrog 150 €, delo pozabil. :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni, mene pa zanima če ima gdo kako podobno izkušnjo, meni se je namreč začela usake tolkrat prižigat rdeča kontrolna lučka, negdo mi je sicer rekel da je to zaradi lopute od avspuha ampak nisem čisto prepričan. Pa me zanima če je že gdo imel kakšno podobno težavo al pa če ve kje je kak dober in ugoden servis za suzukije??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, mene pa zanima če ima gdo kako podobno izkušnjo, meni se je namreč začela usake tolkrat prižigat rdeča kontrolna lučka, negdo mi je sicer rekel da je to zaradi lopute od avspuha ampak nisem čisto prepričan. Pa me zanima če je že gdo imel kakšno podobno težavo al pa če ve kje je kak dober in ugoden servis za suzukije??

Po sliki sklepam da gre za 2006 model, ane? No kakorkoli že, pod sedežem imaš tak bel konektor kjer moraš dva kabla povezat da prideš v dealer mode, kjer ti izpiše kodo napake. Potem vzameš manual v roke in vidiš kaj je točno problem.

Je pa tako če je res loputa za auspuh jo treba nastavit ali pa celoten modul ven potegneš in je stvar rešena.

Dober servis pa ne poznam, vem za Panigaz, sam kolega je imel z njimi slabo izkušnjo (prodaja) tako, da jaz reskiral raje ne bi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!