Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mik

Suzuki GSXR 750

Recommended Posts

builder

PozdravljenI!

Zanimam se za nakup gixxerja 750 pa sem tale oglas zasledil na avtonetu, mogoče kdo pozna lastnika ali motor pa mi zna kaj več povedat...

pa še kolko se splača kupit takle motor z toliko km..

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9643504&show=1

ja res je, sumljivo malo km ima :grim in to je najbolj pomembna zadeva na motorju, vse ostalo je zanemarljivo :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
NX650

ja res je, sumljivo malo km ima :grim in to je najbolj pomembna zadeva na motorju, vse ostalo je zanemarljivo :smoke:

Saj se da vedno za pametno ceno dogovorit koliko km si želiš imet na števcu :kva1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jl79

Ali kdo vse za kakšnega GSX-R 750 K8/K9, ki se prodaja, če je možno v modri/beli barvi. Nujno:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
TTeeddd

Zdravo.

mene zanima če mogoče kdo ve kje so 750cc SRAD 97' iz nemčije meli blokado tudi v prometni kaže 74Kw ?

Zdaj na Grobniku sem imel najvišjo končno 209km/h ... še z 600cc (tudi SRAD) sem prišel barem na 221km/h

in pa na dirki sem opazil da sem iz ovinka ven istočasno pospeševal kot drugi ampak se nisem mogel zraven držat.

tak da če ima kdo kaki inf. bi bil zelo , zelo hvaležen :)

 

Lp. Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
jl79

Zanima me, ali je kateri od aftermarket izpuhov tišji kot stock na gsxr 750 k7, saj me glasnost kar moti (tudi v primeru uporabe ušesnih čepkov)? Predvsem gledam mivv storm ali arrow tunder, ki sta daljša oz se zaključita bolj na zadku kot original.

Share this post


Link to post
Share on other sites
norc 16

Vozil sem 600ko z dolgim akrapotom in kratkim. In je primerjava med njima skoraj takšna kot orginal in športni. Seveda je dolgi glasnejši od orginala ampak prijetno glasen. Vozil sem brez db- killer-ja in če bi ga vstavil bi še bil tišji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
slacker

Je morda kdo že odstranil/menjal plastičen pokrov tanka na K8? Nekako mi ga ne uspe odmontirati: tank sem dvignil, s spodnje strani odstranil 3 črne vijake, vendar pokrov kar noče dol?:O Kakšna ideja mogoče?

Tnx.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jl79
6 hours ago, slacker said:

Je morda kdo že odstranil/menjal plastičen pokrov tanka na K8? Nekako mi ga ne uspe odmontirati: tank sem dvignil, s spodnje strani odstranil 3 črne vijake, vendar pokrov kar noče dol?:O Kakšna ideja mogoče?

Tnx.

Probaj po tem it:)

http://www.gixxer.com/forums/80-06-07-gsx-r600-750/286532-d-i-y-fuel-pump-replacement-upgrade.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gasperr

Mene pa zanima, kako priljubljen je kaj tale motor v Sloveniji, ker glede na tole temo, kjer se zadnjih nekaj strani govori le o tem, kje se ga da dobit in glede na zelo skromno ponudbo na avtonetu, ne vem niti kakšno izbiro lahko pričakujem sedaj, na pomlad? Govorim o K7+ modelu.

Sam sem šele dober mesec nazaj začel spremljat oglase...kako je kaj s ponudbo, če kdo že dlje časa spremlja...sta dva, mogoče trije oglasi na avtonetu že veliko? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
togo

eno vprašanje...
gsxr750 l.98, v mašini se sliši neko klikanje.. zdi se mi da se sliši ketna.. ta moto nima avtomatskega šponarja ketne an ? jo je treba ročno nastavit oz zamenjat ? motor ima 43000km...
če sem falil temo bi prosil da jo prestavite, hvala za odgovore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gasperr

Zdravo

Prejšnji teden po vožnji, ko sem ponovno prižgal motor, je začel utripati FI signal s prižgano rdečo lučjo. Po vzpostavitvi "dealer načina" se je pojavila napaka C46. Po tujih forumih sem bral, da gre za exhaust valve (SET) napako, ki se jo da odpraviti tako, da se odstrani ta ventil in pa iz ECU odstrani kabel št. 30. 

Odstranil sem sedež in želel to storiti in videl, da ni niti ventila več niti tega kabla (verjetno prejšnji lastnik odstranil, ko je menjal izpuh). Ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bil razlog za to napako, če tega ventila tako ali tako ni več not (niti kabla)? 

Hvala.

 

//EDIT: še raziskujem po internetu in opažam, da mogoče ni odstranjen pravi pin. 30ke vem, da ni notri..ampak mogoče za K9 ni to pin 30. ..

Edited by Gasperr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gasperr

Ja no, očitno je res to, kar sem sumil. Pri 2009 je pin 5 tisti, ki mora biti izklopljen. Tako, da zaključujem ta monolog - FI se ne prikazuje več & C46 je odstranjena. :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gasperr

Zdravo

nadaljujem monolog, a z drugo težavo :)

V soboto greva s punco na vožnjo v Bohinj, malo pred Bohinjem pa se mi prižge rdeča opozorilna lučka in pa izmenično prikazovanje Sd. Pot sem nadaljeval, ker sem vedel, da bom kmalu v Bohinju..tam pa ga ugasnem, in pričakovano ne vžge nazaj. Vžgal je "na poriv" in peljala sva se par kilometrov, nakar začne trokirati, še po nekaj kilometrih pa popolnoma ugasne (malo pred tem je nehal delati tudi števec za obrate - na tej točki se Sd ni več izmenično kazala ampak je bil kar konstantno napisan). 

Motor spravim na prikolici domov..ga razdrem, gledam kaj bi lahko bilo - če je kaj z napeljavo, vmes dam pa polnit akumulator. Po brskanju po spletu sumim na alternator. Očetova logika je, da če motor vžge s polnim akumulatorjem, medtem ko je prižgan pa odstranim akumulator, mora motor v primeru da je alternator OK delati še naprej. Če crkne, je 100% alternatov zanič. Je to res? Ker motor je po odstranitvni akumulatorja ugasnil. Torej alternator?

Če ja, kako naprej? Po tujih forumih omenjajo "rectifier" in "stator", kako preveriti, kaj od tega je zanič? Je imel že kdo tak problem in lahko pomaga?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grut
Ob 30. 7. 2017 ob 21:11, Gasperr pravi:

Zdravo

nadaljujem monolog, a z drugo težavo :)

V soboto greva s punco na vožnjo v Bohinj, malo pred Bohinjem pa se mi prižge rdeča opozorilna lučka in pa izmenično prikazovanje Sd. Pot sem nadaljeval, ker sem vedel, da bom kmalu v Bohinju..tam pa ga ugasnem, in pričakovano ne vžge nazaj. Vžgal je "na poriv" in peljala sva se par kilometrov, nakar začne trokirati, še po nekaj kilometrih pa popolnoma ugasne (malo pred tem je nehal delati tudi števec za obrate - na tej točki se Sd ni več izmenično kazala ampak je bil kar konstantno napisan). 

Motor spravim na prikolici domov..ga razdrem, gledam kaj bi lahko bilo - če je kaj z napeljavo, vmes dam pa polnit akumulator. Po brskanju po spletu sumim na alternator. Očetova logika je, da če motor vžge s polnim akumulatorjem, medtem ko je prižgan pa odstranim akumulator, mora motor v primeru da je alternator OK delati še naprej. Če crkne, je 100% alternatov zanič. Je to res? Ker motor je po odstranitvni akumulatorja ugasnil. Torej alternator?

Če ja, kako naprej? Po tujih forumih omenjajo "rectifier" in "stator", kako preveriti, kaj od tega je zanič? Je imel že kdo tak problem in lahko pomaga?

...živjo,točno to se je meni zgodilo lansko leto....samo,da je meni takoj crknil....in to pred Gamsom...poklicu vleko in v Eliso..šou mi je navitje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kult

pozdravljeni vsi skupaj.

imam en problem pri suzuki 750  in sicer da ne dobim iskre na svečke pa sem ze zamenjal cinspule in senzor vziga. torej lahko ostane samo se CDI skatlica? hvala za vaš odgovor. Lp

Edited by kult

Share this post


Link to post
Share on other sites
NKoca

Pozdravljeni. 

Odlocam se za nakup suzuki gsxr 750 letnik 2006 in ker nisem bil se na motorju me zanima ce bi bil primeren za mene, ker sem visok 189cm in imam 86kg. 

 

 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misko88

Zdravo.

Imam težavo z svojo suziko. Med mestno vožnjo naokoli mi pri 4000 obratih na trenutke odvzame gas in me zabije naprej. Bral sem po tujih forumih, da bi lahko bil problem v stranski taci, pa ni. Se je komu to pojavlalo in kako rešiti težavo?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 38 minutami, Misko88 pravi:

Zdravo.

Imam težavo z svojo suziko. Med mestno vožnjo naokoli mi pri 4000 obratih na trenutke odvzame gas in me zabije naprej. Bral sem po tujih forumih, da bi lahko bil problem v stranski taci, pa ni. Se je komu to pojavlalo in kako rešiti težavo?

Hvala

a ni bolje kar v pravi temi vprašat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Na k3 sem imel isto finto...na koncu ne vem a blo krivo uno na tacki.(ne priznam)..in sicer...

Po spominu....

Ko das gas al bremzas se tacka premakne in vzame elektriko...mislim,da sem pol dal le bolj mocno fedro na tacko in blo ok...

Aja da se prepricas...z necim zategnes tacko v zaprt polozaj...vem,da sem jz tud pametoval,da ni tacka kriva....

Men frend v dokaz z srebrnim salotejp zalepil un delcek,ki gre not ko zapres tacko...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Za preverit je tudi tps senzor in ostalih milijon stvari ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien

teh motorjev novih v evropi na žalost ni več mogoče kupiti ker suzuki ni izdelal/predelal mašine da bi ustrezala euro4 standardom tako da bo nažalost vedno redkejši (sploh glede na to da že zdaj skoraj ni rabljenih v prodaji. novejših od 2013 je bilo v nemčiji nazadnje ko sem preverjal cca 6 v slo pa 0 ). enako velja za gsxr 600.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!