Jump to content

Suzuki GSXR 750


mik

Recommended Posts

Hola borollety_4!

prepusti 300V uporabnikom piste in pogostim menjavam, verjemi da boš s 5100 max+ zadovoljen... pa še za kako kepco sladoleda bo ostalo v žepu :)

Aha, torej če tud se motor vrti kar precej časa v obratih, mi priporočaš Motula 5100?A ti tud voziš Suzukia a ne?Kaj uporabljaš Motula 5100?

Še neki: katerga mi priporočaš 10w40 al 15w50?

LP

Edited by borollety_4
Link to comment
Share on other sites

Imam gsx-r 750 l. 98 in sem pri čiščenju opazil, da mi je na disku odletela vzmet katera se nahaja na označenem delu na sliki. Sicer ta okrogli del je še zmeri na disku, vendar pa vzmeti oziroma sponke pa ni.

Zdaj me pa zanima sledeče:

1- Ali se da to stvar zamenat, ne da bi rabu kupit novega diska?

2- Ali je lahko kaj narobe, če ta zadeva manjka?

3-Ali je imel kdo podobno okvaro in kako jo je rešu?

Za odgovore se vam že v naprej zahvaljujem.

LP Speed

post-410-1176989162.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aha, torej če tud se motor vrti kar precej časa v obratih, mi priporočaš Motula 5100?A ti tud voziš Suzukia a ne?Kaj uporabljaš Motula 5100?

Še neki: katerga mi priporočaš 10w40 al 15w50?

LP

Hola!

ja, tud jst uporabljam 5100, verjemi da bo čist kul, 10W40 je OK, 15W50 ima samo širši temperaturni obseg delovanja - dej mal pobrskaj po Motulovi strani, majo vse napisano, razloženo, slikce... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Imam gsx-r 750 l. 98 in sem pri čiščenju opazil, da mi je na disku odletela vzmet katera se nahaja na označenem delu na sliki. Sicer ta okrogli del je še zmeri na disku, vendar pa vzmeti oziroma sponke pa ni.

Zdaj me pa zanima sledeče:

1- Ali se da to stvar zamenat, ne da bi rabu kupit novega diska?

2- Ali je lahko kaj narobe, če ta zadeva manjka?

3-Ali je imel kdo podobno okvaro in kako jo je rešu?

Za odgovore se vam že v naprej zahvaljujem.

LP Speed

Če je to una "vzmet" oz obroček, ki drži net od diska, zna bit problem. :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Jaz na 600ki tudi laufam polsintetiko, pa ni nekih problemov. Čeprav se mi zdi da je Motul prehitro zgubil "oljnost", zdaj imam pa Silkolene, bom poročal ko bo treba menjat :D

Link to comment
Share on other sites

Opredeli parameter ''oljnost'' in nato še na podlagi kakšnih dognanj si to ugotovil???

Link to comment
Share on other sites

Olje je bolj oljnasto kot voda :D

Ugotovila smo skupaj s serviserjem ko mi je sklopko menjal. Me je opomnil da bo treba olje menjat, ker je črno in malo slabo...(zravn sem bil ko je menjaval) in sem potipal in je blo bolj voda kot olje. Pa takrat je imelo 3000km, voženo pa do 10000rpm ker je blokada na 25KW v motorju.

Link to comment
Share on other sites

A je kej po bencinu smrdel?

Ne, ni, olje se je pač "zrabilo"

Link to comment
Share on other sites

zanima me kako je to z modeli suzuki K1,2,3,POMENI TO NAPRIMER če je k5 da je letnik 2005 k4 pa da je 2004, ne glede na kubikazo,ker danes mi je namrec reku nekdo npr.model K5 je samo 1000ccm in da je to letnik 2006,isti letnik sepravi 06 600 in 750 pa da sta K4.PA SEM MU TRDIL DA TO NI TAKO KOT SI ON RAZLAGA :? :?

Link to comment
Share on other sites

hmm a nimajo 98 letniki 750ke fergazarje ?

IPB Slika

tole je 98 letnik gixxer (pise tko....) pa tut u programu pise da je za letnik 98-99

ze najdu...

Link to comment
Share on other sites

NEvem točno kaj misliš s tem postom, ampak načeloma imajo že el. vbrizg. Torej 600 SRAD ima še fergazerje, K# imajo pa vbrizg.

SRAD 750 pa že ima vbrizg

Link to comment
Share on other sites

ja sj sm se pol spomnu da si mi ze napisu thx. jest sm ziveu u upanju da majo ajnspric 99 naprej :>

Link to comment
Share on other sites

Suzuki je zakon! :OK: (K. ni vec k ucas, H. je pa ze standart)

750 je zlo ok in ful mocn (in sploh ni za prvi motor), 600ka pa se tud zlo lepo pelje, in je zlo ok...;)

Link to comment
Share on other sites

Suzuki je zakon! :OK: (K. ni vec k ucas, H. je pa ze standart)

750 je zlo ok in ful mocn (in sploh ni za prvi motor), 600ka pa se tud zlo lepo pelje, in je zlo ok...;)

Kaaaaj?

Mitofreak, zakaj se bojiš fergazerjev? Vsaj pokvart se ne morjo

Link to comment
Share on other sites

sej se jih ne....sam je sm bolj compjutor freek....pa power commander pa to :>

eboy vzeto na znanje :>

Link to comment
Share on other sites

A mogoče kdo ve na koliko KM se štela ventile pri GSX-R 750 L.2000? Trenutno ima 41400km.

Link to comment
Share on other sites

A mogoče kdo ve na koliko KM se štela ventile pri GSX-R 750 L.2000? Trenutno ima 41400km.

Če ti dela normalno mislim da ni potrebno... Najbolje da pelješ do kakega serviserja pa vprašaš če je potrebno.

Vem da je Kađiva prodajal svojo CBR 900RR pa pri 71k km ni blo treba štelat... :OK:

Link to comment
Share on other sites

A mogoče kdo ve na koliko KM se štela ventile pri GSX-R 750 L.2000? Trenutno ima 41400km.

Odvisno, kolk je motor "trpel" v teh kilometrih...

Link to comment
Share on other sites

Hmm ne vem koliko je kaj trpel v teh km, saj si ga lastim komaj dobrih 3500km se mi pa zdi, da se jih sliši ko je motor mrzel (rahlo klenkanje), ampak ko se segreje pa skoraj neha.

Pač raje vprašam preden kaj po nepotrebnem uničim.

Link to comment
Share on other sites

Če hočeš bit ziher, pejt do enga dobrga serviserja, pa ga prosi, če ti lahko naredi vsaj površno inšpekcijo.

Link to comment
Share on other sites

Oki-doki :) raje peljem pa imam mirno vest, saj mi je na ta račun že enkrat ribnil motor (KTM LC2) zaradi napačno nastavljene oljne pumpe in sem zmetal dobrih 200K po nepotrebnem stran, tako da sem sedaj previden kar se mopeda tiče bolje preventiva kot kurativa :D

Vprašanje samo kam peljati vem da je tule v Šiški že dolgo Suzuki servis verjetno se bom kar tam oglasil.

Link to comment
Share on other sites

Oki-doki :) raje peljem pa imam mirno vest, saj mi je na ta račun že enkrat ribnil motor (KTM LC2) zaradi napačno nastavljene oljne pumpe in sem zmetal dobrih 200K po nepotrebnem stran, tako da sem sedaj previden kar se mopeda tiče bolje preventiva kot kurativa :D

Vprašanje samo kam peljati vem da je tule v Šiški že dolgo Suzuki servis verjetno se bom kar tam oglasil.

Če misliš uradnega serviserja Suzuki Odar, ti želo odsvetujem.

Pojdi raje na Vič, na Yamaha servis... Tip je car :OK:

Link to comment
Share on other sites

Ja onega na viču poznam Uroš, če se ne motim on mi avto servisira ;)

Pol bom pa zgleda tja peljal, ker sem že nekaj kritik slišal o onemu iz Šiške :blink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!