Skoči na vsebino

težave z gilero runner sp 50


donvito666

Priporočene objave

Pozdravljeni,

Imam namreč sledeče težave z GILERO RUNNER SP 50 2008 letnik, 4600km.

-težave imam s števcem, kaže mi nerealne številke in kar naprej skačejo številko (iz 20kmh na 50kmh potem spet kar na 20kmh itd.) med vožnjo se mi tudi večkrat resetira. Kakšen krat mi med vožnjo kar zablokira. Danes so se mi tudi resetirali kilometri. Imel sem 4600km sedaj jih imam samo 3.

-spelje mi komaj pri 9k obratov. Max. hitrost je 80kmh z navigacijo ampak jedva. Mislim da je sel jermen, saj tudi med voznjo, če ne gre pod 3k obratov sploh noče speljat.

-nekje mi pušča olje in nevem kje.

Sem iz ajdovščine in bi potreboval nekoga (v bližini) da mi to pogleda in popravi. (samo ne motomehanika hervatin v NG, ker so PREdragi.)

 

Za vse odgovore sem hvaležen.
Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nevem kakšno vezo bi lahko imel jermen s števcem? Preglej elektriko ter cdi enoto.

Imaš to runnerco, ki dela še na old fashion fergazr al ajšpric(vem, da aprilije ta letnik so ga že imele)?

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerazumeš me, speljevanje pri 9k obratov je problem, kje maš ti logiko da je jermen povezan s števcem? :D , to sta 2 različna problema.

Ker sploh nevem kaj si v drugi povedi povedal lahko samo povem to, da ima navaden fergazer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Imam namreč sledeče težave z GILERO RUNNER SP 50 2008 letnik, 4600km.

-težave imam s števcem, kaže mi nerealne številke in kar naprej skačejo številko (iz 20kmh na 50kmh potem spet kar na 20kmh itd.) med vožnjo se mi tudi večkrat resetira. Kakšen krat mi med vožnjo kar zablokira. Danes so se mi tudi resetirali kilometri. Imel sem 4600km sedaj jih imam samo 3.

-spelje mi komaj pri 9k obratov. Max. hitrost je 80kmh z navigacijo ampak jedva. Mislim da je sel jermen, saj tudi med voznjo, če ne gre pod 3k obratov sploh noče speljat.

-nekje mi pušča olje in nevem kje.

Sem iz ajdovščine in bi potreboval nekoga (v bližini) da mi to pogleda in popravi. (samo ne motomehanika hervatin v NG, ker so PREdragi.)

 

Za vse odgovore sem hvaležen.

Lp

 

Nismo tako bogati, da bi poceni kupovali. Marčelo je strokovnjak in nima zastonj takšne cene. Pelji k kakšnemu domačemu mojstru, da boš na koncu vse skupaj lahko peljal k Marčelu in dvakratno ali pa trikratno plačal. Tvoja pamet, tvoj skuter in tvoj denar. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerazumeš me, speljevanje pri 9k obratov je problem, kje maš ti logiko da je jermen povezan s števcem? :D , to sta 2 različna problema.

Ker sploh nevem kaj si v drugi povedi povedal lahko samo povem to, da ima navaden fergazer.

 

Imaš fergi in neznaš to zrihtat? Prodej vse skupi pa kup čiaota :)

Ne resno, odpri motor in ti bo zgodba takoj jasna..pri takih simptomih je lahko 1001 zadeva.. Zajebat nimaš velik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep Pozdrav

 

Situacija je sledeča...

 

Imam Gilero Runner letnik 09 prevoženih 9.000 kilometrov. Redno servisiran, lansko leto menjana jermena. Valjčki so pa še original prva vgradnja. Tisti prstan sem odstranil že prvo leto. Pred enim tednom, pa sem dal popravit izpuh in sicer smo odrezali slepo črevo, POVARILI LUKNJE, in našvasali slepo črevo nazaj.

Ko sem skuter prvič peljal, se je poznalo tako na pospeških, kot nakončni in tako je tudi sedaj.

Ko pa prevozim recimo kakih 10km pa se pojavi, da skuter ne vleče več. vrti se okoli 5k obratov in počasi dobiva na hitrosti in se sploh ne zvrti preko 6k obratov (normalno se vtri okoli 7k obratov) Ko splejem z mesta, se zavrti na 7k obratov, potem pa takoj pade na 5k obratov in zelo počasi dobiva na hitrosti. So šli rakom žvižgat valjčki? So pa že "tanovejši ta veliki" valjčki.

 

 

Za odgovore se zahvaljujem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni skuteristi,

Da ne odpiram nove teme bom kar tu povprašal: prijateljica ima skuter [GILERA] Runner 50 SP 2002 že kar nekaj časa, zadnje tri leta pa skuter večinoma stoji v garaži.
Letos pa, ko je spet prišel čas za tehnični pregled smerokazi ne utripajo vendar samo gorijo.
Je to mogoče kakšen očiten problem, ki ga ima veliko runnerjov?
Mogoče slaba masa/ozemljitev? Kakšne fuč varovalke skrite pod plastikami?
Rele za prekinitev toka? Če mogoče kdo ve kje se nahaja?

Vnaprej se zahvaljujem za vse odgovore in morebitne rešitve ki me rešijo pred raziskovanjem in razdiranjem.

Še ena slika za predstavo, ki pa ni od dejanskega skuterja vendar je pa točno takšen.
gilera-runner-50-sp-slika-14085828.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Našel tale 8pin je delal probleme,...
wp20140703002.jpg

rastavil sem pa tud cel skuter da sem raziskal in ugotovil. (sem pa vsaj vse mase zrihtal :) )

wp20140703003.jpg

wp20140703005.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!