Skoči na vsebino

Honda SH300


78dusko

Priporočene objave

Pozdravljeni, 

 

Zanima me, kako se sh300 pelje po AC in sicer pri 130km/h? Je to potovalna hitrost ali je že precej na limitu? 

PS. Ve mogoče kdo za kakšno rabljeno? V Sloveniji se praktično ne prodajajo.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 6. 2018 ob 0:20, Langus pravi:

Pozdravljeni, 

 

Zanima me, kako se sh300 pelje po AC in sicer pri 130km/h? Je to potovalna hitrost ali je že precej na limitu? 

PS. Ve mogoče kdo za kakšno rabljeno? V Sloveniji se praktično ne prodajajo.. 

Gre tja do 150 po števcu, 130 je že kar velik za potovalno brzino, da pa se. Pa men se je zdel, da je pri tej brzini nekoliko nestabilen, verjetno na račun kratke medosne razdalje in pa lahke teže. Drugače pa super skuterček, takoj bi ga še enkrat imel. Z motorjem se takrat sploh nisem nič vozil, ker sem vse opravke in še malo naokoli naredil z njim.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Včeraj sem kupil SH 300i, letnik 2015.

Do sedaj sem pri ostalih motorjih čez zimo vedno vzel akumulator ven in ga pustil priklopljenega na polnilec. Kakšna je vaša praksa na skuterju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se boš saj malo vozil ne kompliciraj in pusti aku  noter.

Jaz se vozim celoleto ampak aku občasno priklopim na polnilec, sem si napeljal  dodatni žici do klem akumulatorja za ta namen, pa tud aku je skrit v skuterju:slap:  da ga komaj najdeš:P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

imam mogoče malo čudno vprašanje, pa vendar. Po servisnih navodilih naj bi bilo potrebno na 18.000km menjati jermen ter zavorno tekočino. Gledam Youtube in berem po netu. Italijani menjajo jermene po 30.000km, pa še takrat so jermeni kot novi. Enako se mi zdi menjava zavorne tekočine pri 18.000km precej kmalu. Saj ta skuter ni dirkalnik... Imam občutek, da podjetja precej pretiravajo z določenimi servisnimi intervali. Ne rečem za olje in filtre. Ostalo pa se mi zdi da bolj po potrebi. Ne vem, mogoče se motim, zato me zanima kako servisirate vi? Servise bom verjetno v prihodnje delal kar sam, saj ni tako zahtevno, pa tudi , ne želim, da mi na servisih računajo stvari, ki jih ne zamenjajo.

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na stanje jermena po moje vpliva tudi stil vožnje ... "sunkovito" pospeševanje in dodajanje plina. Po moje se pri tej kilometrini jermen pregleda. Če ni na meji obrabljenosti in ni razpokan potem bi ga jaz osebno še pustil nekaj km ....
zavorno olje je predvideno za menjavo ker nase veže vlago in ob močnem zaviranju lahko pride do tega da ni polnega zavornega učinka. Zato je predvidena menjava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorodniki v Italiji in znanci...

Jermene pregledujejo....tud ce ga jim utrga je pac malo vec dela z menjavo pol...Redno menjujejo svecko,filtre,olje..valjcke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem da je največja obraba jermena in valjčkov pri naglem speljevanju in zaviranju, gas - bremza. V Italiji se pač vozijo po mestih, praktično 12 mesecev/leto. Z mojo turistično vožnjo mislim da ne bi smelo biti problema. Bi se pa vseeno rad držal nekih navodil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja...men poznani decki si kupijo nov skuter...vozijo in servisirajo sami do cca 100.000km in pol prodajo...in kupijo spet novga...vozijo pa se dobesedno 365dni...tudi v sluzbo...k morju pa tak logicno saj ni potrebno iskati in placati parking...

Konkretno....lani sorodnik Tmax l.99 prodal z 120.000+ km in kupo leto starga odlicnega...za naslednjih XX let...

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, jaz menjam kot piše v navodilih za vzdrževanje (sicer mam 2010 Yamo X-max 250, ampak skuter je skuter).

Letos sem na začetku sezone (pri 20000 km na števcu) menjal vse (jermen, zavorno olje spredaj in zadaj, oba zračna filtra, svečko, olje in oljni filter motorja, olje v diff-u, valjčke, (pollinijev variator je not) pa spucal vse odduške, nalepil novo toplotno zaščito rezervarja ker je stara zlezla dol in ni več držala, pa še kaj k se zdele ne spomnim), pa je blo vse skup z delom mehanika 250€, tko da ne vidim poante šparat, sploh če misliš moped še imet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, farang pravi:

Ne vem, jaz menjam kot piše v navodilih za vzdrževanje (sicer mam 2010 Yamo X-max 250, ampak skuter je skuter).

Letos sem na začetku sezone (pri 20000 km na števcu) menjal vse (jermen, zavorno olje spredaj in zadaj, oba zračna filtra, svečko, olje in oljni filter motorja, olje v diff-u, valjčke, (pollinijev variator je not) pa spucal vse odduške, nalepil novo toplotno zaščito rezervarja ker je stara zlezla dol in ni več držala, pa še kaj k se zdele ne spomnim), pa je blo vse skup z delom mehanika 250€, tko da ne vidim poante šparat, sploh če misliš moped še imet.

A si bil zraven, ko je mehanik servisiral?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delno, ker sem določene zadeve delal sam, nisem pa imel časa viset tam 2 dni, ker je podrl cel moped da je lahko vse navedeno (in še nekaj dodatnih zadev ki sem jih želel) naredil. In ker sem siten in me moti vsak drek je bil spisek del precej dolg zato tudi 2 dni dela.

Škatla izgrajenih delov je bila seveda predložena - kot dogovorjeno pred oddajo mopija.

P.S.: sesalček se prodaja, ker sem kupil ta mal sintisajzer ;)

Popravljeno . Popravil farang
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Si nisem mislil, da si bom kdaj kupi skuter, ampak kaj češ staramo se... Letos se je Triumphu pridružila prva gen. SH300A letnik 2007. Priznam, da sem pozitivno presenečen nad vsestransko uporabnostjo in kvaliteto izdelave. Kljub letom in km se zadevica zelo solidno pelje.

Ker se z njim dostikrat peljem po AC v službo bi rad dvignil končno hitrost. Sedaj gre z original variomatom do blokade slabih 150km/h.

Rad bi dosegel, da se lahko normalno peljem cca 130 - 140, ne pa da sem tu že praktično na limitu.

Zraven motorja sem dobil variomat Malossi multivar 2000, katerega je predhodni lastnik odstranil po nekaj mesecih uporabe, ker mu ni odgovarjal (večja poraba, previsoki obrati, nižja hitrost,). Ima kdo izkušnje oz. nasvet kakšno gramaturo valjčkov vgraditi, da dosežem nek optimum. Končno hitrost  bi rad imel cca 160 km. Pospeški mi niso prioriteta, rad pa bi, da se lahko mašina zavrti do blokade...

IMG_4021.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ziv!! :D

Naj ti sluzi! :yea2:

Preveri ali se da dobiti aftermarket sekundarni prenos - zobniski par na izhodnem reduktorju z drugacnim (daljsim) prestavnim razmerjem. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thx Zok. Bom pripeljal pokazat ob priliki :)

Zaenkrat bom probal optimitirat s tem kar imam na voljo, se pravi  z Malossi variomatom in neko optimalno gramaturo valjčkov.

A obstaja kje kaka tabela okoli teh gramatur valčkov,  končne hitrosti in pospeška?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, SiM said:

Thx Zok. Bom pripeljal pokazat ob priliki :)

Zaenkrat bom probal optimitirat s tem kar imam na voljo, se pravi  z Malossi variomatom in neko optimalno gramaturo valjčkov.

A obstaja kje kaka tabela okoli teh gramatur valčkov,  končne hitrosti in pospeška?

Le pridi! :yea2:

Se mi zdi, da nista ravno v (direktnem) sorodu, pa vendarle: sodelavcu sem spomladi "pripravil" Hondo NSS250X Forza (predhodnica Forze 300, ki ima motor evolucijo motorja NSS250X - lahko, da je le ta v sorodu s SH300?), med drugim sem mu menjal tudi variomat, povratno vzmet in sklopko (vse od Malossija). Variomat v kombinaciji z mocnejso povratno vzmetjo deluje odlicno - motor pri pospesevanju drzi slabega tisocaka visje, in performanse so (v kombinaciji z Leo Vince izpuhom in Zokovich krivino) po lastnikovih besedah za dve stopnicki boljse kot prej. Valjcki so not tisti, ki so bili v kompletu z variomatom - niso enakih dimenzij kot originalni, zato tovrstno kombiniranje odpade. Original obstaja v samo eni gramaturi, medtem ko jih ima Malossi na voljo celo paleto - zal po precej zasoljeni ceni - ce prav pomnim je komplet 18 eur? Vsekakor prevec, da bi kupil 8 razlicnih setov za probo, pa potem ugotavljal kako in kaj...

S predelavo (brez menjave sekundarnega prenosa) se mu je koncna hitrost znizala iz cca 125 na 115-120 km/h, vendar pa do tja pride dosti hitreje.

Glede tabele dvomim, da obstaja kaj zanesljivega, morda bi pomagala kaka izkusnja uporabnikov...

Gledam in vizuelno primerjam NSS300 in SH300, pa mi motorja delujeta na videz zelo podobna... ...NSS ima 13" zadnje kolo, SH pa 16"... ...pa ti potrebujes daljsi prenos... ...hm? :P Septembra se lahko glede kompatibilnosti pozanimam pri pooblascencu. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SH300 ima na 279.1cc povrtan 249cc agregat od kroske CRF250R.

Bom najbrž probal dat gor malossi 18g valčke pa da vidmo kaj bo dala od sebe :)

Original tovarniško so 19g, poleg malossija pa bi naj v kompletu prišli 14g...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

A je tukaj gor na tej temi še kdo miga? Postala lastnica Honde SH 300. Iz 650 presedlala na 300...pesmica res. Se moram pa nekako navaditi na drug tip motorčka. Malo me še vžig matra, keyless me še malo zafrkava, moram se navadit na redosled, pa knjižico z navodili moram malo prečitat. Pa za na štender postavit sem malo prešvoh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Oj!

Sem navdušen lastnik SH 300 i že 32000 km. Ta skuter je zelo uporaben izdelek na dveh kolesih. Prej bo (če že) šla tavelka honda od hiše, kot pa tale mlinček.

Ker se z skuterjem večkrat peljem po AC (cca 20 km v eno stran) v Ljubljano, imam na skuterju homologiran LeoVince, K&N zračni filter ter J. Costa variomat.

Imam vprašanje za poznavalce: Zanima me, ali bi bilo morda potrebno remapirati motorno elektroniko zaradi bolj odprtega izpuha in bolj pretočnega zračnega filtra?

Morda bi pridobil še kaj moči z ustrezno nastavitvijo, ker je v originalu skuter malce preslaboten za aktivnejšo vožnjo po AC. Takole na oko mu manjka kake 5 konjev.

...ali pa bo potreben nakup novega modela 350...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ali se splača kupit ta skuter s 40 000 km prevoženih? Sam bi delal 1000-2000 letno po okolici Pule.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!