Jump to content

Aprilia servis


bass

Recommended Posts

Hvala.

 

Resn ne vem...vse sem že pregledal...dvakarta. fergazer sem spucal in vse luknjice so prehodne..napeljva za gorivo v odličnem stanju. nova svečka, novo olje novi filtri. Iskra na svečki je dovolj velika. Cindšpula je bila menjana pred dvema letoma, nebi še smela crknit.

a je kakšna možnost da iz fergazerja ne porine goriva v motor da bi nastala eksplozija...namreč preveril sem kompresijo motorja in je vredu, tako da bi moglo potegnit bencin..

a je možno da bi kakšna ta cdi enota šla..ali kaj podobnega?

to ni popolnoma nikakršen podatek. če nimaš sreče, lahko cindšpule menjaš vsak mesec.

Link to comment
Share on other sites

to ni popolnoma nikakršen podatek. če nimaš sreče, lahko cindšpule menjaš vsak mesec.

Vem ampak svečka da vseeno iskro.. a ni tako da če je cindšpula hi ni iskre ???

Link to comment
Share on other sites

Vem ampak svečka da vseeno iskro.. a ni tako da če je cindšpula hi ni iskre ???

Ne, ni tako. Samo popolnoma uničen bobin ne da iskre. Slab bobin da slabo iskro, ali pa jo ne da vsakič. Recimo, da jo da vsake drugič...

Link to comment
Share on other sites

Ne, ni tako. Samo popolnoma uničen bobin ne da iskre. Slab bobin da slabo iskro, ali pa jo ne da vsakič. Recimo, da jo da vsake drugič...

iskro da vsakič ko se zavrti..ko zaverglaš motor... vendar ni lepe modre barve ampak je bolj rdečkasta skoraj vijolične barve....

Kaj naj to pomeni? Nekje sem zasledil da bi lahko bil problem kondenzatorji...ampak kako naj njih preverim...ima dva črna kondenzatorčka takoj od te cindšpule stran in še enega malega belega na strani kjer je akomulator..za več pa ne vem...

Link to comment
Share on other sites

Kondenzatorji so pri vžigu na platine. Pri novejšem elektronskem vžigu jih ni več.

Preveri membrano uplinjača, da nima kake luknjice. Pa kot je rekel že Jakob, premeri cinšpulo oz. bobino. Možno da prebija tudi kabel oz. kapa svečke. Sploh če motor deluje OK ko je hladen, ko se segreje pa cuka itd. je skoraj zagotovo cinšpula. Lahko pa je tudi pickup-ponavadi na desni strani mašine pod sprednjim deklcom-pokrovom.

Link to comment
Share on other sites

Zdravo ! 
Mam vprašanje, tehnične narave in sicer, če kdo ve, kje bi se dalo dobiti akrapoviče za pegasico strado?  A bi pasali lonci od xtx yamahce 660 na ta motor?  glede agregata sicer ne bi smelo biti problema ker sta ista.  Če kdo zna kej učinkovito svetovat, dam za rundo al pa dve :D 
Drgač pa mam jst tut rosico u števcu, sam to radii :D  sam motor laufa k singelica, sm naredu 9000 km od lani pa ni blo problema. rabu pa bi enga serviserja (okoli ljubljane) da mi ga priklopi na računalnik ker bi moral narediti servis, vendar sem ga zrihtal sam (olje pa oljni filter). Zdej mam 16000 km. 
Hvala za odgovor, če pa bi kdo kaj mene vprašal, pa naj samo ustreli. Ker motor dokaj dobro poznam ker sedim vsak dan gor :D 

Link to comment
Share on other sites

Primož,

 

za akrapota poglej malo na hrvaških straneh, se dosti več prodajajo...

 

ti bi ga rad priklopil na računalnik, da bi zresetiral števec za servis? to lahko narediš sam, koda za service pa je 25973

Link to comment
Share on other sites

 ja točno to bi ja :D ares? se morm priklopit s kompom(če ja, bi lahko povedu kako?) ali pač to lahko naredim brez le tega ?  
hvala za nasvet

Link to comment
Share on other sites

saj imaš na motorju računalnik  :D predvidevam iz opisa, da imaš Strado letnik 2006+

 

greš v meni (znaš?) in pod Diagnosis. Tam te vpraša za kodo ("vtipkaš" 25973). Odpre se ti nov meni in izbereš SERVICE RESET. To je to

Edited by mladench
Link to comment
Share on other sites

Zopet jaz :)

Zanima me če ima kdo še kakšno idejo zakaj ne potegne bencina v prostor kjer pride do vžiga. Vsi nasveti ki ste jih navedli zgoraj so bili preverjeni in zamenjani z novim delom pa motor še vedno ne užge. Svečka pa ni niti po 5 minutnem kurblanju malo mokra. Sem prečistil prepihal celotni fergazer večkrat pa je stanje še vedno enako. Namontiral nove cevke za bencin in tudi ni spremembe. Naredil sem še to da sem z inekcijo špricnil malo goriva v fergazer in takrat je prišlo do glasnega poka pa se pokadilo ven, ker smatram da se je mešanica zraka in goriva užgala ampak to je blo tud vse. Tako da če kdo ve kaj bi moral še pogledat na fergazerju prosim naj javi.
Gre pa za aprilio pegaso 650 letnik 1999.
HVala

Link to comment
Share on other sites

mladench ! HVALA za info, sem resitiral :D za ostalo(akrapote,serviser) se borim naprej :D 

Link to comment
Share on other sites

mladench ! HVALA za info, sem resitiral :D za ostalo(akrapote,serviser) se borim naprej :D

Zivjo, akrapoviča bos zelo tesko dobil za ta model, sploh s homologacijo in pa po neki pametni ceni... jas sem za svojo prejšni teden dobil od mivv-a (370€ s poštnino in homologacijo) in moram rečt da so čist uredu :grim

 

http://www.ebay.de/itm/AUSPUFF-MIVV-APRILIA-PEGASO-STRADA-650-OVALE-2011-11-2012-12-/181102561116?pt=DE_Motorradteile&hash=item2a2a8dc75c

Link to comment
Share on other sites

cino, a daš loh dušilce dol ? najlepš bi blo, če bi kak posnetek slišu kako to poka :D  Res ste legende tuki, gor :D 

Link to comment
Share on other sites

Primož, dušilci se dajo ven vzet vendar je tako močan zvok da se neboš mogu vozit, če pa že te bojo pa ta plavi pof***** :grim , si po posnetkih sploh nemors predstavlat kuk to ropota , pa se to od yamahe bi mogoče samo lonci pasal , ti pa rabiš še krivine ki pa niso iste .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mojstri, še nekaj me zanima... a se dajo dušilci iz originalov vzeti ven ? Ker razmišljam še v nabavi izpuha :D pa bi se rad pozanimal, o zvoku original izpuhov brez dušilcov :D 
 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdravljeni še enkrat :) sm se odloču za miv, ker je cenovno najbolj ugoden pa glas je zelo podoben akrapotu :) povejte mi samo, če dobim tut cevi zraven, ki jih lahko iz denfrja priklopim na original cev ? 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdravljeni, sem še eden od voznikov Pegaso 650 ie. Vozim ga od maja letos. Na netu sem iskal navodila v slovenščini pa jih ne najdem. Ima mogoče le-te kdo in mi jih pošlje na mail Jkrasevec14@gmail.com. Kakšno malenkost bi si lahko sam uredil, pa tega ne morem ker sem preslab v angleščini. Če mi kdo pošlje slovenska navodila se že v naprej zahvaljujem.

Link to comment
Share on other sites

Slovenskih navodil ne boš našel nikjer. Samo angleška al pa italjanska. Je pa res, da so slike ponavadi dost.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hojla, pa se spet malo oglašam. Vsem v 2015 veliko dobrih voženj želim. Imam pa še eno vprašanje. Mi lahko kdo pove kako je z obnavljanjem zadnjega amortizerja, ali se to dobro obnese, saj novi je precej drag.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Pozdravljeni,

prvič pišem ker sem že res obupal nad svojim Pegasotom 650 :(

Zjutraj je motor normalno vžgal prevozil sem nekje 50 km in potem doma postavil motor v garažo. Zvečer torej po 5 urah sem hotel motor ponovno vžgat in motor je vžgal ampak je imel čuden zvok. Ko sem se peljal ni imel prave moči in kar naprej je cukal( gas do pol pa je pospešil in ustavil pa spet pospešil in ustavil, še vedno s tem čudnim zvokom).

Nakar ga parkiram in nasledniji dan se lotim servisa. Poizkusim prižgati motor, ampak motor samo "kurbla" suče in suče ampak ne vžge.

Kupim novo svečko, menjam oljne filtre, olje, zračni filter, očistim vse te cevke.... a motor še vedno noče in noče vžgat.

Ima mogoče kdo kakšno idejo kaj naj še poskusim ????

Lep pozdrav.

Imam skoraj identičen problem, če mi lahko kdo pomaga.

Motor sem končno usposobil da užge. Ko ga prižgem mi motor normalno laufa, ga pustim da se zagreje in mi pritisnem na plin. Ko doseže cca 4000 obratov mu zmajnka moči in ugasne ( pri teh obratih je motor ful glasem ). Probal sem se peljat ampak noče cuka in ful je glasen kot da je nekaj hin...

A so to cinšpule hin ali je kaj druga?

Hvala za pomoč! 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Pozdravljeni,

V kratkem bom dal re-flashati original ECU enoto od moje RSV4 tako, da bo bila enaka race ECU enoti, ki je nujno potrebna, če menjaš originalni izpuh.

Ob ponovnem priklopu ECU enote, je potrebno inicializirati ECU enoto in na novo kalibrirati ročico plina, za kar je potrebna Aprilina diagnostična oprema Navigator.

Ima kdo v Ljubljani diagnostično opremo Navigator?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!