Jump to content

Recommended Posts

Zivjo, imam skuter aprilia leonardo 300. prosil bi koga ki se malo bolj spozna če mi odgovori.

Če nalijem v ekspanzijsko posodo za vodo do max potem mi po vožnji crže ven pol litra vode in ko se naprej vozim se mi zdi normalno pač kazalec temperature je nekje na 70% števca pri približno 75% se pa prižge ventilator. Je to normalno? Zakaj vrže ven toliko vode če ma pa oznako do kam je max in pol litra je kar veliko vode. je kaj narobe če ne nalivam več ko enkrat vrže ven.

 

Zanima me še kaj narediti če se sprazni akumulator ali crkne štarter in kako motor prižgati ker ima samo rožni vžig na štarter nožnega pa ne?

Za odgovor se vam zahvaljujem v naprej

Link to post
Share on other sites

Zivjo, imam skuter aprilia leonardo 300. prosil bi koga ki se malo bolj spozna če mi odgovori.

Če nalijem v ekspanzijsko posodo za vodo do max potem mi po vožnji crže ven pol litra vode in ko se naprej vozim se mi zdi normalno pač kazalec temperature je nekje na 70% števca pri približno 75% se pa prižge ventilator. Je to normalno? Zakaj vrže ven toliko vode če ma pa oznako do kam je max in pol litra je kar veliko vode. je kaj narobe če ne nalivam več ko enkrat vrže ven.

 

Zanima me še kaj narediti če se sprazni akumulator ali crkne štarter in kako motor prižgati ker ima samo rožni vžig na štarter nožnega pa ne?

Za odgovor se vam zahvaljujem v naprej

V expanzijski posodi naj nebi bilo več vode kot nekje v sredini med max. in min. Ko je mašina hladna je lahko tudi na Min. in ni potrebe po dolivanju,ko je mašina vroča pa naj bi bil nivo še vedno malo pod max. Če že dolivaš hladilno tekočino naj bo mašina hladna in nalij samo malo čez min.,če pa nalivaš pri vroči mašini pa samo do sredine med min. in max.

Kar se tiče zaganjanja,če te je strah, da enkrat neboš mogel vžgati si nabavi SUH rezervni akumulator in ko bo akumulator zatajil, naliješ akumulit v nov akumulator in rezervni akumulator je tako pripravljen za montažo ! Na kurbel bi moral pomislit, ko si motor kupoval in si kupit takega da ga ima ! !

Edited by Bremzer
Link to post
Share on other sites

Hvala za odgovor, potem tudi če bom preveč nalil in bo vodo samo vn vrglo potem ni potrebe več po nalivanju saj je odvečno voda pač šla ven.

Saj ni problem dokler je akumulator in štarter dober vendar je neumno da skuterje sploh delajo brez nožnega zaganjača, ker ga ne moreš prižgati kot motorje na prestave. Če kaj zataji.

Link to post
Share on other sites

No sej tako pac je sam zna bit zoprno ce si kje dalec od doma ali v drugi drzavi in odpove akumulator ali štarter.

Danes sem potem vodo dolil na normalen nivo in je ni vrglo ven zaenkrat, vrze jo ven samo ko je motor zelo topel in ga ugasnem.

Predno vodo vrže ven je kazalec temperature med vožnnjo pod polovico in pride do polovice razen v kaksne dolge klance, ko pa enkrat motor ugasnem in vodo vrže ven potem pa je kazalec vedno nad polovico med vožnjo oziroma na okoli 70-75% se drži ravno pred mejo ko se vklopi ventilator.

Se vam zdi to normalno ali nekaj ni vredu, ker tako vrže vodo vn in potem deluje na višji temperaturi.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!