Skoči na vsebino

Honda CRF 250L


um2077

Priporočene objave

pred 2 urami, jskrablin pravi:

S tako ceno, jih ne bojo prodali veliko... 

Zakaj pa ne ?

Meni se zelo dopade. Tole je za raziskovat slovenijo idealka. Meni se zdi cena glede na ponujeno čist solidna - verjetno še en neuničljiv mlinček iz Honde...

SLIKE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, Kawl said:

Zakaj pa ne ?

Meni se zelo dopade. Tole je za raziskovat slovenijo idealka. Meni se zdi cena glede na ponujeno čist solidna - verjetno še en neuničljiv mlinček iz Honde...

SLIKE

Ceno primerjamo glede na model, ki je že par let v prodaji za 2k manj. Samo malo spremenjena plastika ni vredna te razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, transalpbled said:

Tudi model L ima novo ceno,5300, tako,da ni take razlike v ceni.

4.790. Pa še to so v dveh letih napihnili s 3.900, zato, ker morajo vsakemu dati popust. Nove so predlani pozimi dajali po 3.600.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Kawl pravi:

Zakaj pa ne ?

Meni se zelo dopade. Tole je za raziskovat slovenijo idealka. Meni se zdi cena glede na ponujeno čist solidna - verjetno še en neuničljiv mlinček iz Honde...

SLIKE

Švoh mašino ji komot odpustim, ker ima lih prav konjev za normalno dual sport rabo. Daleč od kake agresivnosti, drži pa tempo z normalnim prometom po standard cestah. Švoh vzmetenja pa ne, vsaj zame ni primerno. In tale na fotkah zgleda kot zgolj preoblečena standard 250L, z dodanim ABS. Če te zanima, mi pa ena (standard 250L) nabira prah v garaži. Za razliko v ceni pa prevoziš celo Slovenijo, Balkan, pa še kaj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravzaprav vzmetenje sploh ni tako slabo... Ima sicer malce kratke hode, ampak to je dual sport, ne pa hard enduro... Treba je upoštevat, da se zadeva mora brez čigumi efekta peljat tudi po asvaltu in požirat kamenje in luknje na makadamu. Sam sem zamenjal vzmeti, pa lahko rečem, da so za uporabnika z neko normalno težo do 80 kil pretrde. Sam imam več kot 100 kil, pa se mi zdi s Hyperpro vzmetmi včasih premalo udoben za dolge vožnje. Čisto spodobno in hitro se da peljat na standardnih, CRF250L pa že v osnovi ni narejen za kakšne dolge skoke na MX progi. Upoštevat je potrebno, da mora vzmetenje požirat tudi manjše neravnine. S trdimi vzmetmi pri lahkem človeku dobiš vsak udarec nazaj. Drugače bi bilo. če bi bili hodi 5 cm daljši... Moje mnenje je, da je originalno vzmetenje več kot dovolj dobro za kar je motor namenjen... In pelje se dobro. Je pa možno, da ste se tisti, ki z vzmetenjem niste bili zadovoljni, v resnici vozili prepočasi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, SF said:

Je pa možno, da ste se tisti, ki z vzmetenjem niste bili zadovoljni, v resnici vozili prepočasi...

Kja pa jaz vem. Triala sem vedno vozil počasi in je pobiral luknje, skale, hlode,.. Po moje ni stvar v hitrosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne rečem, da ne gre sam za take vratolomne hitrosti pri tistih sedemdesetih kilah res ni važno, kako deluje vzmetenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6,5k€? Prevec se mi zdi. Enako, kot je 5300€ prevec za navadno Crf. Da ima Abs, je danes itak logicno in to ne upravici visje cene. Da ima Rally boljse vzmetenje od navadne Crf? Ok, mogoce, ma se vedno verjetno ni neka vesoljska tehnika. In tudi vzmetenje na navadni Crf je, motorju povsem primerno. Ko govorimo o ceni okoli 4k€, kolikor je kostala pred dvemi, morda sedaj ze tremi leti, ko sem jo kupil novo. Treba je vedet, da gre za nizkocenovni izdelek, ki pa se vedno nosi ime Honda in sicer ne bo kar razpadel.

Mene je najbolj motil presibak agregat. Resnicno sem bil preprican, da ga bo kmalu nasledil kaksen 300cc z recimo 31km. To bi bilo ze spodobno. Pa zavore so tudi zelo low cost. To dvoje je najvecji problem tega motorje. Vzmetenje, ki ga nekateri omenjate je cisto kul. No, sedaj ima se tretji problem - ceno. Boste pa lastniki lahko rabljene navadne Crf prodali za ceno takrat nove. Kar za vas ne more bit slabo. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem švoh agregat 'reševal' s spremembo končnega prenosa. Da od sebe malo več, ker je to v osnovi še vedno agregat od cestnega motorja, z nespremenjenimi prestavnimi razmerji. Po tem rata moped čisto spodobno vozen za nek ne preveč nor enduro teren. Pospeškov lih ne premore, to je res. Crkne (stalla) pa tudi nikakor ne. Meni osebno se lih nezahteven (za vozit in vzdrževat) agregat zdi konkreten plus pri tem motorju. Vse ostalo je (po mojem mnenju) bolj švoh.

Vzmetenje me je (vsaj sprednje) spravilo na tla več kot enkrat. Preveč rado izgubi resen stik s podlago, če ni lih lep makedam. Al pa se nabije do konca, za posledico pa imaš rodeo. Moje pravilo za vožnjo 250L po terenu - vseskozi paziti na primerno obremenitev sprednjega konca. Pol je šlo. Je pa pri premehkem zadnjem vzmetenju motor rad širil linije skozi ovinke al pa pri pospeševanju (sploh v klanec) spredaj ratoval lahek. Je pa tudi res, da so to bili moji offroad začetki. Mogoče se pa enkrat (če se prej ne proda) spravim na kak znan teren, pa na novo ocenim vse skupaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 hours ago, SF said:

Sej ne rečem, da ne gre sam za take vratolomne hitrosti pri tistih sedemdesetih kilah res ni važno, kako deluje vzmetenje...

Potem bi mountain bikerji vozili kolesa brez vzmetenja, ker kolo tehta le 15kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No dejstvo je da je drag, ker je takorekoč replica dakar-a. Meni je sicer všeč,... ampak v tem primeru bi jaz raje kupil rabljeno crf450 pa plastike gor pa bi mel specialko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Kawl pravi:

No dejstvo je da je drag, ker je takorekoč replica dakar-a. Meni je sicer všeč,... ampak v tem primeru bi jaz raje kupil rabljeno crf450 pa plastike gor pa bi mel specialko...

Drži.

Pa servis na 20 ur (jaz v 20 urah ne pridem prav daleč) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, franc said:

Drži.

Pa servis na 20 ur (jaz v 20 urah ne pridem prav daleč) .

lp

 A to resno? A nima navadna servise na nekih 12.000km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, motolover pravi:
pred 1 minuto, sebar pravi:

 A to resno? A nima navadna servise na nekih 12.000km?

Ne. Na 6000 oziroma pri terenski uporabi pogosteje...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, motolover pravi:

Potem bi mountain bikerji vozili kolesa brez vzmetenja, ker kolo tehta le 15kg.

Glej vzmetenje na trialu je namenjeno drugacnem nacinu voznje zato to ni primerljivo, je pa zaradi manjših hitrosti in manjše teže to manj opazno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!