Skoči na vsebino

Honda CRF 250L


um2077

Priporočene objave

Po po tleh metanju na Rabu sem zgrutal, da zna biti "zložljiva" ročka menjalnika dobra naložba. Firma je Twenty, ni na voljo specifično za CRF 250L, paše pa od CRF 150R. Verige ne gledat, sem jo danes zglacal do visokega sijaja :D V soboto pa če bo vreme, nekam v hosto.

cr256-2015-12-22.png

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni so očitno tole resno vzeli:

 

 

Tale reč ima po besedah lastnika Hyperpro vzmetenje (progresivne vzmeti spredaj in zadaj če sem prav razumel), EJK EFI kontroler, aftermarket izpuh, predelan airbox/filter in 13/42 zobnike. Ostalo je bolj ali manj stock... pa se zgleda precej dobro pelje za menda podhranjeno motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Končno sem dobil priložnost spoznavati CRF-ko na malo bolj resnih terenih in v "kontroliranih" okoliščinah - peljal sem jo na Rab. Modifikacije za na pot - spredaj zobnik s 13 zobi, zložljiva ročka menjalnika, pred časom nabavljen FMF Q4 lonec, pa dol pobrani cestni dodatki (žmigavci, ogledala, nosilec za tablico) in odstranjena stranska škatla za orodje. Gume gor so ene Mitas MX, verjetno za na cesto precej nelegalne... Takole obrana zgleda skor ko resen enduro motor:

 

lp829-2016-02-03.png

 

q42mn-2016-02-03.png

 

Pelje se čisto dobro, vsaj za moje, offroad začetniške pojme.  Menjava zobnika spredaj precej pomaga, na drugi progi je en precej strm vzpon iz ovinka, ki bi ga z original prenosom težje/težko zvozil v drugi. Ker so prestavna razmerja hudo dolga, se s tem ne zgubi ničesar kar se hitrosti tiče, postaneta pa druga in tretja prestava po terenu precej bolj uporabni. Moči je zame zaenkrat dovolj, seveda pa ni pa primerljiva s kakih namenskim enduro motorjem. Vzmetenje je očitna šibka točka, dosti premehko, tu ni kaj dodati. Motor preko lukenj kr grdo premetava, na skokih je pa treba paziti, da ga ne zabije do konca. Zaradi svoje teže (~90kg) si bom omislil progresivne Hyperpro vzmeti spredaj in zadaj. Sprednji konec je težko obtežiti in v kolikor ne paziš, rad krene po svoje. To je bilo na osmicah in "bandah" precej očitno. Nekaj je verjetno kriv premehek zadnji konec, še več pa sedež. Tako kot je oblikovan pač ne omogoča sedenja "na keslu" kot namenski enduro/MX stroj. Na bolj tehničnih vajah se pozna teža, ki je okoli 140kg. Takole obrana ima verjetno kako kilo manj, je pa to še vedno precej. 

Za primerjavo sem odvijugal par vaj s Husqvarno TE 310 in itak da bolj leti, lepše zavija... in je za moje trenutno znanje in samozavest (decembra sem kr lepo poletel s Freerida v maline) premočna. Ko si enkrat utrujen, pa grejo stvari hitro po svoje (in hitro zelo narobe). Plus tale ropotulja je komplet cestno legalna in idealna za potepe po raznih makedamih v okolici. Sam žmigavce pa tablico morem spravit nazaj gor :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jskrablin midva bi se lahko pa kdaj skupi peljala, zanima me namreč kako glasen je tvoj FMF in ali se ga da prenašat dlje časa. Samo še pocajtat se je treba... Katere dimenzije gum imaš montirane?

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, SF pravi:

Jskrablin midva bi se lahko pa kdaj skupi peljala, zanima me namreč kako glasen je tvoj FMF in ali se ga da prenašat dlje časa. Samo še pocajtat se je treba... Katere dimenzije gum imaš montirane?

Javi se, ko boš imel čas pa ko bo malo bolj toplo, pa grema na kako vožnjo. FMF se da prenašati dlje časa, mi je pa za civilno rabo vseeno malo preglasen. Ob priliki si bom omislil FMF db killer, ki ga spravi v bolj legalne okvirje, do takrat pa bo za steze in bolj namenske enduro terene. Premontaža lonca je vsega skup par minut dela.

Gume sem pogledal in so takele - sprednja Mitas C-21 dimenzije 90/90-21, zadnja Mitas C-10 dimenzije 120/90-18. Tam na prvi strani sem videl, da si si naredil zaščito motorja - a bi bil pripravjen narediti še kako? Če ne, bom pa nekje na ebayu kaj zbrskal... spodnji del okvirja je res izpostavljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mene pa hrup moti tudi na enduro terenih. Fino je bit malo tišji, da imaš mir pred civili...  Trenutno imam montirano 100/100-18, ki je po obsegu še najbolj podobna originalu, imam pa za daljše vožnje manen nabavit kakšno bolj civilno, a še vedno legalno gumo. Original dimenzija je 120/80-18. Ta dimenzija ni predvidena za krampast program, ampak bolj civilno rabo, to kar iščem, pa dobim v dimenzijah 110/80-18 in 120/90-18. Moped ne poka od moči in ne bi rad izničil dobrih lastnosti skrajšanega razmerja zobniškega prenosa. Zaščite motorja ti ne bi šel delat, lahko pa ti posodim šablone za izrez. Moja je iz 4 mm aluminija, predlagam 5 mm. Če boš kupoval, išči tako, ki pokriva vodno črpalko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolker sem uspel malo pobrskati na youtube, je z dbkillerjem FMF malenkost glasnejši od stock izpuha. S tem, da je še vedno pol lažji, pa boljše "diha". Sam to dobiti v EU, je pa druga zgodba.

Šablone bi si posodil ob priliki, bom pa verjetno delal zaščito iz plastike. Lažje, tišje pa tisto bom lahko sam zvaril/popravil. Gume pa sem dobil poleg motorja, dokler so dobre za vozit jih bom pač vozil. Za naprej pa si bom verjetno omislil nekaj bolj civilnega za redno rabo, pa ene podobne kramparce za namenski offroad.

Dva dni nazaj sem zmontiral zadnji zobnik z 42 zobi, zdaj pa čakam priložnost da stestiram, kako se obnese 13/42 kombinacija. Takoj po montaži sem samo malo po dvorišču probal in takole preko palca je zdaj 2. prestava taka, kot hočem. Kratek report sledi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja... Med 120/90-18 in 100/100-18 je kar konkretna razlika v obsegu. Meni se zdi 13/42 odličen za brezpotja, se pa drastično zmanjša doseg in potovalna hitrost. Na vožnjah kjer je dolg transfer je smiselno na pot oditi s 14/42, zobnik 13 pa potem zmontirati na licu mesta. Imel sem tudi željo po večjem tanku, pa sem se na koncu odločil za dodatno 2l kantico, ki je namesto 260 eur stala v louisu natanko 6 eur. Šusplato (zaščito motorja) iz plastičnih materialov vseeno odsvetujem. Vzameš aluminij, ga odrežeš, neseš zakrivit, doma z macolo še malce popraviš in neseš zavarit nekam kjer varijo aluminij. Bo hitreje in trdno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehehe Slabo sem napisal... 260 eur bi me stal 11+ litrski rezervar znamke Accerbis. Ti povem, da za 6 eur rajši kantico s seboj vozim, kadar je potreba...

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem poiskal in našel posnetek zvoka izpuha. Ni ravno kaj, za slišati pa je.

 

 

 

Še dve sliki s težami.

na prvi originalen izpuh:

a>a>IMG_3390_zps0m8fwsmj.jpg

na drugi FMF z dušilcem:

IMG_3985_zpsrnbev1cz.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Še dogodovščina z menjavo zadnjega zobnika. Sicer nič kaj posebno opravilo, ki ga pa na CRF-ki zakomplicirajo original vijaki, ki so prezategnjeni do amena, vsaj na strani imbus glave pa še mehki. Kar naredi odstranjevanje original zobnika kar izziv, ker se imbus luknja brez problema uniči, potem pa so potrebni bolj drastični ukrepi...

Najprej sem moral najti ustrezen zobnik. Ker lahko JT zobnike naročam v Sloveniji, je bil po posvetu s stricem Googlom kot ustrezen določen JTR 301. Problem je v tem, da variante z 42 zobmi ni več na voljo. Po še malo iskanja in primerjavi skic z merami iz JT kataloga se izkaže, da je JTR 210 praktično identični zobnik, z 2mm manjšimi luknjami za šravfe. To ni problem, se popravi z 10mm svedrom in iz JTR 210 nastane JTR 301 z 42 zobmi :D Takole zgleda sveže odpakiran JTR 210:

IMG_20160202_151056.jpg

Edini problem je bil odstranitev original zobnika. Po sf*ukani imbus luknji na dveh vijakih sem "razvil" tole "pripravo":

IMG_20160202_181858.jpg

Od vilice gor - na vilico naslonjen ustrezen imbus, na drugi strani pa na matici obročni ključ 17-13 U oblike s podaljškom - sedežna opora z enega bicikla. Najprej sem imbus "zategnil", da se je prislonil na vilico, nato pa sem ga z eno roko držal, z drugo pa "cuknil" podaljšek ključa. Na tak način so štirje vijaki takoj spustili, dva pa sem že prej zaj... na imbus strani. Tisto sem pol rešil z nekaj vrtanja in ostrim nastavkom, zabitim v luknjo:

IMG_20160202_195826.jpg

Vse original vijake sem zamenjal z novimi, precej bolj kvalitetnimi M10x40. Lahko bi bili M10x30... ob priliki jih bom porezal. Ali pa tudi ne. Testna namestitev novega zobnika - paše kot original :OK:

IMG_20160202_193053.jpg

Originalna veriga še prenese trenutno 13 - 42 kombinacijo, za kaj bolj ekstremnega pa bi bila potrebna dajša veriga. Kar se vožnje tiče pa je vsaj za offroad ta končni prenos zelo dober, prestave se zamaknejo za eno gor, prva je zdaj res samo še za počasno plezanje v konkretno strmino in speljevanje, po zavitih makedamih pa se vozi tretja, četrta. V drugi se spelje skoraj normalno, pa dokler ni res strmo/malo oprijema (tam gre pol v prvo in se "kopanje" zadnjega kolesa kontrolira s sklopko), kr gre in gre. Po navadni cesti je šesta prestava zdaj normalno uporabna, se pa pri ~ 90 km/h vrti že kar precej visoko. Končna hitrost (teoretična) pri 8500 RPM je sedaj glede na http://www.gearingcommander.com/ pri 119 km/h, pri original prenosu pa znaša 134 km/h. Daljši transferji me ne skrbijo preveč, za tiste bo šal motor na prikolico. Kako bo z dosegom po terenu, pa bo treba še videti...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nasvet: pod matice je dobro dat loctite 243, da se ne odvijejo. pa po ene 100 kilometrih obvezno še enkrat zategni te vijake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, BRANE pravi:

nasvet: pod matice je dobro dat loctite 243, da se ne odvijejo. pa po ene 100 kilometrih obvezno še enkrat zategni te vijake.

Hvala, bom nabavil. Preverjati vijake pa imam namen redno, da ne bom kdaj zobnika po hosti iskal :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Aaa tvoja je... res jo poceni prodajaš, glede na to koliko so bile prejšne, ki so se prodajale... če se nebi jaz zagrel za EXC 450... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, ideja je prodati... ne pa zaslužiti. Pride jutri še CB-jka iz zimskega spanja in pomojem bom mel te, pa EXC-ja prek glave zadosti.

 

Še tole ker ne vem, koliko imaš izkušenj z offroadom. Če si začetnik, ti EXC 450 zelo odsvetujem. Je čisto prenor stroj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh je že kar precej let, ko sem vozil, in imel cr250. Ma se bom v štartu bol po babje vozil- lažje se pelješ z močnim motorjem počasi, kot pa s šibkim hitro... kupim enkrat za zmeraj...

Sicer sem pa tak bolj "hovdre" bom že preživu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi jaz zdaj kupoval hardenduro, bi vzel 200 ,max 250 2t ali tam do 350 4t. kar je več, je sama muka. in s močnejšim motorjem se pelješ težje: hitro ali počasi. kili motorja pa so tamtam.

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kwa pa vem. Men pa kolega, ki jih šranfa prav da nej vzamem 450 exc-ja. Tud en fant k tekmuje v Slo, mi vedno predlaga tega. 2T odpade takoj kot "knof od gat". Jaz sem mišlenja: sej mi ni treba odpirat gasa do konca, če pa hočem več pa odprem. Bratranec ima Huso TE 310, pa se mi zdi da je na dovgih ravniah mal prešvog. Za po "gmajni" je pa še 125 preveč... pol pa vedi kaj...

Sam se nagibam k 450 predvsem zato, ker mi pravijo, da je "neproblematičen" glede vzdrževanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti si že prepričan v 450. tudi ta bo dober.

samo velika večina iz našega kluba je začetne 450 pa 530-tke menjala za manjše kubature. sem eden redkih, ki furam še vedno 450. vsaj na našem koncu. no pa moj bratranc vozi 500. samo on je vanzemaljac.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, mal gledam na YT tele 450. Pa vidm, da bo res mal prehud za moje znanje "enduriranja" 

Kaj recimo predlagaš v rangu 250-350 ccm pa da je 4T, z lučmi-možnostjo registriranja?

Fajn bi blo, da je KTM-pravi kolega , da v roku 3. dni dobi skoraj katerikoli rezervni del za KTM. Za ostale znamke pa ne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, skalar36 pravi:

Hm, mal gledam na YT tele 450. Pa vidm, da bo res mal prehud za moje znanje "enduriranja" 

Kaj recimo predlagaš v rangu 250-350 ccm pa da je 4T, z lučmi-možnostjo registriranja?

Fajn bi blo, da je KTM-pravi kolega , da v roku 3. dni dobi skoraj katerikoli rezervni del za KTM. Za ostale znamke pa ne..

Imam Ktm exc250f@2008, punca pa Huso TE310@2011. Eden bo verjetno sel od hise, ker jima je druzbo zacela delati se Beta 300rr. Ce te zanima, poslji ps. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!