Skoči na vsebino

Honda CRF 250L


um2077

Priporočene objave

pred 25 minutami, skalar36 pravi:

Kaj recimo predlagaš v rangu 250-350 ccm pa da je 4T, z lučmi-možnostjo registriranja?

Fajn bi blo, da je KTM-pravi kolega , da v roku 3. dni dobi skoraj katerikoli rezervni del za KTM. Za ostale znamke pa ne..

nevem, sam bi vzel kako dobro yamaho WR 250 f, ali pa exc ktm-a 300 ali 350. 

yamahe so vzdržljive, edino verigico odmične je porebno dokaj pogosto menjati, pa vodilo verige na nihajki je fajn podložit z tanko inox pločevino. 

ktm je tudi vzdržljiv, njegova slabost je še vedno zadnje pesto, ki ob neredni menjavi kolesnih ležajev (precej pogosto je treba to) rado poči. za beto ne vem.

sem pa probal skoraj novega ktma in grbine in luknje požira fantastično.

za beto ne vem kako j z njo. fantje pravijo da ni problema.  

v glavnem na teh motorjih je potrebna redna menjava olja, na ca 10 ur, pa kaka vilica rada spušča. za ostalo v glavnem ni panike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

Kwa pa vem. Men pa kolega, ki jih šranfa prav da nej vzamem 450 exc-ja. Tud en fant k tekmuje v Slo, mi vedno predlaga tega. 2T odpade takoj kot "knof od gat". Jaz sem mišlenja: sej mi ni treba odpirat gasa do konca, če pa hočem več pa odprem. Bratranec ima Huso TE 310, pa se mi zdi da je na dovgih ravniah mal prešvog. Za po "gmajni" je pa še 125 preveč... pol pa vedi kaj...

Sam se nagibam k 450 predvsem zato, ker mi pravijo, da je "neproblematičen" glede vzdrževanja

Neproblematičen za vzdrževanje je lih 2T. Menjuješ olje v menjalniku... pa je. 4T so glede vzdrževanja mala znanost, olje, ventili, več premikajočih se delov, več možnosti za okvaro. Periferija je pri vseh tam-tam. Ležaji, vzmetenje... se razume samo po sebi.

Jaz sem po parih urah na 200 EXC čisto zadovoljen. Je ene sorte dvoživka. Lahko ga držiš v nizkih obratih malo na sklopki in spodobno pleza. Lahko ga pa naviješ in pol pošteno skoči. Prst na sklopki pa en velik nasmeh na frisu skoz :D Aja, je homologiran iz štacune in tudi registriran. Vsi EXC-ji imajo homologacijo.

Če 4T 250, pol EXC 250-F, letnik 2014+. Tile imajo lepo spedenan motor z dovolj navora, pa spodobno moči. Starejšim fali navora spodaj. Je lažji za pelat kot 2T. Sam ni 2T nor... EXC 350-F je precej močen, nič kaj ne zaostaja za 450. 300 2T pa je za navadne smrtnike še malo manj primeren kot 450. Z vsemi se da peljati, samo na enih nimaš občutka kot da te hočjo za vsako ceno ubit.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, jskrablin pravi:

Neproblematičen za vzdrževanje je lih 2T. Menjuješ olje v menjalniku... pa je. 4T so glede vzdrževanja mala znanost, olje, ventili, več premikajočih se delov, več možnosti za okvaro. Periferija je pri vseh tam-tam. Ležaji, vzmetenje... se razume samo po sebi.

Jaz sem po parih urah na 200 EXC čisto zadovoljen. Je ene sorte dvoživka. Lahko ga držiš v nizkih obratih malo na sklopki in spodobno pleza. Lahko ga pa naviješ in pol pošteno skoči. Prst na sklopki pa en velik nasmeh na frisu skoz :D Aja, je homologiran iz štacune in tudi registriran. Vsi EXC-ji imajo homologacijo.

Če 4T 250, pol EXC 250-F, letnik 2014+. Tile imajo lepo spedenan motor z dovolj navora, pa spodobno moči. Starejšim fali navora spodaj. Je lažji za pelat kot 2T. Sam ni 2T nor... EXC 350-F je precej močen, nič kaj ne zaostaja za 450. 300 2T pa je za navadne smrtnike še malo manj primeren kot 450. Z vsemi se da peljati, samo na enih nimaš občutka kot da te hočjo za vsako ceno ubit.

Se kar strinjam s tabo. Lastil sem si Crf250L, o kateri tece tema, imam exc250f, letnika 2008 in sedaj novo Beto300rr. 

Honda je res svoh. Dual sport, ki se odlicno znajde na cesti in makadamu. In nic vec kot to. Poceni za vzdrzevanje in dokaj tezak. Z menjavo sekundarnega prenosa se da naredit motor terensko bolj uporaben, a v osnovi ni namenjen temu, torej je bolje kupiti drug motor.

Ktm je odlicna vstopnica v svet hard enduro strojev. Nikoli te ne bo stresel na hrbet. Ceprav berem, da ima (pre)malo navora v nizkih obratih, se s tem ne strinjam povsem. Sam sem na svojem imel celo ekstremno dolgo razmerje veriznikov (14:50), da je zmogel potovalno hitrost z lahkoto 100km/h, sem prilezel prakticno v vsah hrib. Z menjavo sprednjega veriznika na 13 zob, pa motor postane ze zelo lep plezalec, ob tudi se spodobni koncni hitrosti. 

Beta 300rr, 2T: spet berem, kako so ti motorji divji, kako mecejo neizkusenega vboznika, itd. Sam se imam za povprecnega uporabnika enduro strojev, pa moram reci, da ne vidim nobenega problema. Na klasicnih enduro poteh, po gozdu, makadamih, ..... z motorjem res uzivam. Ne utruja nic bolj, kot 4T manjsih prostornin. Uzivam v pospeskih in lahkotnosti upravljanja. Edina zamera je nemirno delovanje ob konstantnem gasu. Motor "grgra" in hoce, da ga ozemas. Moram preveriti, ali je to pac lastnost 2t agregata, ali je potrebna fina nastavitev uplinjaca. Na kros progi, pa je motor seveda premocan. in tam zna, priznam utrujati.  Ampak tam se 250 4t masine ne izkoristis do konca, ce nisi resen motokrosist. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem bil tudi skeptičen kaj naj vzamem za drugi moped. In sem izbral staro dobro Hondo xr 400r. Lahka, okretna, vzdržljiva in z acerbisovim rezervoarjem 22l tapravi extrem adventure bike :). Menjava olja na 3000 km, suha teža 116.6 kg in z remusom+kolektor nekje 37 ks. Amortizacija dobra, polno nastavljiva in sedež dovolj fajn za klatit do Bosne, po Tuniziji, Maroku.... Nima akumulatorja in e-štarta, samo kurbel :). Sicer pa vžge v prvo mrzla ali topla. Edino moram še preštudirat kako naj filam GPS. Skratka za moje potrebe fitnesa in (tudi večdnevnega) klatenja po vukojebinah idealen bajk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ma ni nek hud podvig... Amortizer vzameš z motorja in zamenjaš vzmet... Edino orodje si je treba naredit za vzmet stisnit, ker na drug način ne moreš razdret zadeve...

20160515_114147.jpg

20160515_133849.jpg

20160515_135721.jpg

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobr si to zrihtu. 

btw Eno bedasto vprašanje... za koliko km je rezervoar. Čez en mesec se zna zgodit, da jo bom rentu in je tole poleg KLX najbolj mojemu znanju/neznanju primerno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nažalost so slike orodja "v akciji" izgubljene, in sem si za primer, kako orodje zgleda na koncu, sposodil na advrider od uporabnika Flagger

crf250l shock tool.jpg

crf250l shock tool1.jpg

crf250l shock tool2.jpg

pred 15 minutami, ciciban pravi:

Dobr si to zrihtu. 

btw Eno bedasto vprašanje... za koliko km je rezervoar. Čez en mesec se zna zgodit, da jo bom rentu in je tole poleg KLX najbolj mojemu znanju/neznanju primerno.

Joj a veš, da ti ne znam povedat... Moj ima namreč skrajšan končni prenos, rezervar pa ima kapaciteto 7 litrov. Ponavadi tankam pri približno 150 km, da je še kaj rezerve, upoštevati pa je potrebno, da uporabljam kros gume z velikim kotalnim uporom... Original zna doseči preko 200 km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40 minutes ago, ciciban said:

Dobr si to zrihtu. 

btw Eno bedasto vprašanje... za koliko km je rezervoar. Čez en mesec se zna zgodit, da jo bom rentu in je tole poleg KLX najbolj mojemu znanju/neznanju primerno.

Poraba je med 2,8 in 3,6l. Večinoma se lahko voziš z 3l/100km.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, SF pravi:

Kje si ga boš sposodil? Na dopustu?

Familjarni dopust na Kreti. Sem bil baje priden in lahko rentam za kakšen dan nekaj. Otok je motoristom zelo prijazen. Ceste so zelo raznolike... za vsak okus nekaj. Pa če sem že ravno dol, bi naredu en krog.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Podarim cestne gume za CRF 250L Conti Go. Več kot 2.800km ne morejo imeti, ker sem ga s takimi dobil in dal gor originalne štoflce. Motorja več ni, gume samo stojijo v garaži...

 

contigo-allround-product-picture-data.pn

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Tale tamala CRF me je prijetno presenetla. Glede na to, da praktično nimam izkušenj z terensko vožnjo mi je bilo konjev povsem dovolj. V tranzitu sem čisto lepo i dokaj udobno sledil prometu. Motor kot celota ni čisto nič posebnega, ampak ko zaviješ iz glavne ceste na lokalne in potem še na slabši makadam ter na koncu še v večje mesto, pogruntaš, da je motorja v vseh pogledih ravno dovolj, da se imaš fajn. Za ta denar mala Hondica ponuja veliko zabave.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Takole mimogrede sem se spomnil, da je na strani Honda Avstralija na voljo service manual za CRF250L. Če ga kdo rabi - http://www.hondampe.com.au/docs/owning_a_honda/owners_manuals/motorcycles/62KZZ00_CRF250L13_OM.pdf 

Koristen pdf za DIY mehanike s klikabilnim kazalom. Pa magari rabiš "samo" navore kakih vijakov preveriti... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!