Skoči na vsebino

Honda CRF 250L


um2077

Priporočene objave

pred 2 urami, jskrablin pravi:

Jaz sem švoh agregat 'reševal' s spremembo končnega prenosa. Da od sebe malo več, ker je to v osnovi še vedno agregat od cestnega motorja, z nespremenjenimi prestavnimi razmerji. Po tem rata moped čisto spodobno vozen za nek ne preveč nor enduro teren. Pospeškov lih ne premore, to je res. Crkne (stalla) pa tudi nikakor ne. Meni osebno se lih nezahteven (za vozit in vzdrževat) agregat zdi konkreten plus pri tem motorju. Vse ostalo je (po mojem mnenju) bolj švoh.

Vzmetenje me je (vsaj sprednje) spravilo na tla več kot enkrat. Preveč rado izgubi resen stik s podlago, če ni lih lep makedam. Al pa se nabije do konca, za posledico pa imaš rodeo. Moje pravilo za vožnjo 250L po terenu - vseskozi paziti na primerno obremenitev sprednjega konca. Pol je šlo. Je pa pri premehkem zadnjem vzmetenju motor rad širil linije skozi ovinke al pa pri pospeševanju (sploh v klanec) spredaj ratoval lahek. Je pa tudi res, da so to bili moji offroad začetki. Mogoče se pa enkrat (če se prej ne proda) spravim na kak znan teren, pa na novo ocenim vse skupaj.

Mislim, da bi se ti danes s tem mopedom čisto drugače peljal, kot si se takrat...

Nekaj mi povej... Ko si bil na tleh zaradi prvega konca, si na motorju sedel ali stal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis na Crf250L je na 12kkm. 

Btw.: se se komu luci na rally-ju zdijo, kot bi imel prevelika plavalna ocala. Od spredaj se nekak izgleda, od strani pa, kot da je za potapljat narejen :? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo šlo... Servis je na 6000. Stankaj si angleški user in service manual... Sicer pa ti že količina olja pove, da se to ne menja na 12000, ampak precej, precej prej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, SF pravi:

Mislim, da bi se ti danes s tem mopedom čisto drugače peljal, kot si se takrat...

Nekaj mi povej... Ko si bil na tleh zaradi prvega konca, si na motorju sedel ali stal?

Stal, če se pravilno spomnim. Verjetno bi se pa zdaj res malo drugače peljal.

 

Glede CRF 450 R... tisto je cross motor. Nekaj čisto drugega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, SF pravi:

Ne bo šlo... Servis je na 6000. Stankaj si angleški user in service manual... Sicer pa ti že količina olja pove, da se to ne menja na 12000, ampak precej, precej prej...

Jaz berem servis se vedno na 1kkm vsak naslednji pa na 12kkm. Verjetno si gledal milje. Ja, tam so cifre manjse. A ko jih pretvoris v kilometre, je zgodba ista ;)

crf.JPG

crf2.JPG

Popravljeno . Popravil compaq
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo vrečo peska sm si na glavo stresel namesto pepela... Imaš prav! Res se dela na 12000. verjetno sem pomešal s hornetom in CBF, ali pa sem res bral napačno kolono? Kdo bi vedel, človek na stara leta hitro kaj pomeša... hehehe Je pa tako. 12000 je mišljeno v primeru lepe, večinoma asvaltne vožnje. Spodaj imate opombe *2,*3 in *4, katere je potrebno obvezno upoštevati! Sam delam servis na od 2 do max 4000 km. Naprimer vilice so v dveh letih že dvakrat dobile novo olje ( od tega enkrat upravičeno) in vage svežo mast... Si pa ne predstavljam mazanja verige na 1000 km in vožnje po blatu, vodi in prahu...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Danes je nosil božiček s kitajske... Pred časom sem naročil ročici sklopke in prednje zavore, me je pa po hajoktainovem padcu zaradi zlomljenih raiserjev skoraj minilo montirat kitajski aluminij. No zadeva zgleda solidno in bo šla vsaj v rezervo, če se slučajno kje na poti zgodi kaj nepredvidenega...

cena: 22,60 USD

 

IMG_20170109_184810.jpg

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz pravkar izvede menjave z identičnimi ročkami na enakem motorju (CRF250L), ti lahko povem, da je ročica za plin ok. Menjava v 1 minuti...štima v nulo.

No z sklopko pa bo več težav. V sedišču je ročica predebela in jo je treba pobrusit...in ko boš to naredil boš ugotovil, da je v krivini prekratka in naseda na odebeljeni rob ročke krmila. Sem pa ročke krmila pravkar menjal za ogrevane in dopuščam možnost, da je pri teh ročkah notranji zaključni rob debelejši kot pri kakšnih drugih. No dopuščam možnost, da pri tebi ne bo tega "problema"...jaz sem zato pač pustil ročico sklopke original....sicer pa je bila nepoškodovana, medtem ko je bila ročica zavore "prikrajšana"...morda zaradi loma, morda namenoma...no vsekakor pa se splača menjati jo z temi kitajskimi, ki so presenetljivo dobre izdelave in finalizacije...pa tudi občutek pod prsti je glede ergonomije odličen.

Malce kompleksnejše (foldable) ročke sem nabavil tudi za Tenerejko. Te pašejo v nulo...le sklopko je bilo treba malce nastavit (free-play). Drugače pa se ročice v primeru padca poklopijo...lahko se po želji raztegnejo (nekomu odgovarjajo kratke ročke nekomu daljše), odmik ročice od plina je nastavljiv enostavno....finalizacija in material delujeta odlično. Za ta denar vsekakor vredno nakupa.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem montiral že 4 komplet kitajskih ročic za 30€. Do sedaj se še niso zlomile (tudi lani ob karambolu ne) Po mojem je bojazen za zlom odveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje za poznavalce... Pred časom sva z našim cenjenim forumskim kolegom Dr_Jakobom  razmišljala, da bi na svoje motorje nataknila tačke z večjo površino. Jaz vozim CRF 250L, on Aprilio Pegaso 650. Pri tačkah na katerih se stoji, se res ne gre igrat s kakimi no name kitajskimi proizvajalci, ker zlom le teh lahko privede do težkega padca. Vse tačke na dual sport, enduro in kros motorjih so narejene tako, da se zapirajo navzgor in nazaj, kar pomeni, da je vpetje narejeno pod kotom. Vprašanje je sledeče: Ali proizvajalci motornih koles uporabljajo podobne kote  in širine na vpetju tačk? Je kdo poizkusil menjat tačke med različnimi hondinimi kros in enduro modeli?

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da iščeš nekaj takšnega?

http://www.ebay.com/itm/DRC-Wide-Foot-Pegs-D48-02-532-/152336534531?fits=Model%3ACRF250L&hash=item2377f70c03:g:AfcAAOSwB09YPSLq&vxp=mtr

Na moji CRF so že široki foot-peg-i...ali original ali aftermarket ne vem, ker sem kupil rabljenega. So pa po dimenzijah enaki (cca. 50mmx 80-90mm), kot sem jih kupil od SW-Motech-a za Yamaho.

Kar pa lahko povem, da je enormna razlika med stock foot-peg-i in recimo enduro ali adventure (odvisno od proizvajalca kako jih imenuje). Na stock foot-peg-ih sem imel stalno občutek, da mi bo noga padla iz stopalke...preden vstaneš na motorju iščeš položaj....z razširjenemi foot-peg-i pa je to milina. Noga počiva in tudi občutek, da imaš motor bolj pod kontrolo (mogoče subjektivno) je veliko boljši.

Kar pa se tiče vpetja in kotov...mislim, da različni proizvajalci uporabljajo svoje mere....je pa res, da velikokrat pašejo povprek.

Edino ka je...nisem poznavalec...upam pa, da je odgovor vsaj približek temu kar te bi zanimalo...;)

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 25. 4. 2015 ob 22:08, SF pravi:

Takole pa je videti danes dokončana zaščita motorja domače izdelave...

post-209-0-71988000-1429992499_thumb.jpg

živjo

 

rabil  bi to  zascito   ce  mi   še  das  nasvet   kdo  vari  ali  si  to  ti  in  seveda  sablone  da  ne  diplomiram  po  nepotrebnem 

pa  za  koliko  me  oberes  in  sva  zmenjena

pa se  vprasanje  pri  padcu  se  poskodujejo plastike  na  tanku  ali    ne  so  potrebni  Cresk bari.

hvala  za  morebiten odgovor

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šablone niso problem, in jih lahko dobiš. Kupiš aluminij, daš nekomu zakrivit na željene kote in odneseš zavarit nekam, kjer varijo aliminij...

Chrash bari so pomoje brezveze. Šus plata je itak narejena tako, da zaščiti vodno črpalko, za plastike pa se na takem motorju pričakuje, da imajo kak ris... Če hočeš, lahko narediš ali kupiš še aluminijasto zaščito hladilnika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok  hvala      sej  se  mi je  zdelo  da   ne   rabim   barov    praske  niso problem   edino   ce  počjo  pa  ocitno   ze  ves.

ja    hladilnik  je  nujen

mogoce  ves  kje   dobim   zadnji prtljažnik  tudi  ob  straneh   za  prtjago?

pa  v  Ameriki  je   camel    tank  sranski  na  drugi strani  kot  avspuh   6 litrov   apak  v  europi  ne  najdem   imas  ideje?

za  vse  take  stvari

 

lp

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam. Ravno se pripravljam, da si sam naredim nosilce stranskih torb po svojih potrebah.na levi notranji strani bom naredil prostor za pritrditev natanko takšne kantice za gorivo:

https://www.louis.de/artikel/fuelfriend-big-kanister-max-2-0-liter/10002942?li
st=205579474&filter_article_number=10002942
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 5 tedne pozneje...

Če kdo rabi idejo za nosilce stranskih torb... Dolgo sem razmišljal, kako jih pritrditi čim manj moteče, pa je nastal ta prototip. Torbe so snemljive le s pomočjo orodja, saj cev pride nataknjena skozi žep na hrbtni strani torbe...

 

IMG_20170418_220428.jpg

IMG_20170418_222846.jpg

IMG_20170418_222900.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Če ima kdo željo po "močnejšem zvoku" njegove CRF250L,  prodam izpuh FMF Q4,  kolektor Dominator in EJK Electronic Fuel Control Module. Posnetek je narejen s telefonom, DB killer je vstavljen... Več na ZS...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!