Skoči na vsebino

Honda CRF 250L


um2077

Priporočene objave

14 minutes ago, SF said:

Če ima kdo željo po "močnejšem zvoku" njegove CRF250L,  prodam izpuh FMF Q4,  kolektor Dominator in EJK Electronic Fuel Control Module. Posnetek je narejen s telefonom, DB killer je vstavljen... Več na ZS...

 

Je to "moj" ispuh? Si se tudi ti naveličal hrupa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je "tvoj" lonec s končno pravim kolektorjem + EJK programmer. Ko vse združiš in odpreš še zrak je razlika občutna... Nismo sicer merili na dinamometru, original naj bi imel 17 konjev na kolesu, dirt bike magazine pa pravi za ta kit, da da ven 24 konjev, kar se vsaj meni zdi ogromno zvišanje...

https://dirtbikemagazine.com/dual-sport-report-honda-crf250l-hot-rod-mods/

Ja, zgleda da sem star ratal. Ugotavljam, da bi težko tole prenašal cel vikend kje po bosenskih hribih...

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Dve vprašanji glede rezervnih delov za CRF250L, če je že kdo našel, da se ne bom preveč ubijal z iskanjem (nekaj sem se že).

1) Se da dobiti verižni set (dva zobnika + veriga), kjer ima sprednji zobnik 13 zobcev, ne 14 kot orignialno? Skratka, cel set, ne posebej, in če se da, prosim za link/naslov. Če je mogoče Slovenija ali EU, ker iz ZDA nima smisla zaradi carine.

2) Podobno vprašanje glede štirih dolgih vijakov na zadnjem delu CRFjke (vijaki kamor se lahko pritrdi nosilec za kovček). Enega sem izgubil, iščem nadomestnega, če naročim pri serviserju je cena kar visoka za tak del. Aliexpress in Ebay nisem nič našel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Avatar pravi:

Dve vprašanji glede rezervnih delov za CRF250L, če je že kdo našel, da se ne bom preveč ubijal z iskanjem (nekaj sem se že).

1) Se da dobiti verižni set (dva zobnika + veriga), kjer ima sprednji zobnik 13 zobcev, ne 14 kot orignialno? Skratka, cel set, ne posebej, in če se da, prosim za link/naslov. Če je mogoče Slovenija ali EU, ker iz ZDA nima smisla zaradi carine.

2) Podobno vprašanje glede štirih dolgih vijakov na zadnjem delu CRFjke (vijaki kamor se lahko pritrdi nosilec za kovček). Enega sem izgubil, iščem nadomestnega, če naročim pri serviserju je cena kar visoka za tak del. Aliexpress in Ebay nisem nič našel.

Verižnega seta z zobniki po želji pomojem ne boš dobil. Jaz sem iz tega skor diplomiral in najcenejša aftermarket varianta so JT zobniki. Celoten zapisnik zadev ki pašejo je tule - https://gist.github.com/jozko/206f2515173d7812731d055e8e545fdc če je angleščina problem lahko prevedem. Edino pazi na to da sem jaz zadaj vozil 42 zobov, kar je +2 več od originala če se prav spomnim. 13/42 je max za original ketno.

Sprednji linkan JT zobnik paše bp, edino gumic za "tišanje" ketne nima. Zadnjemu je treba luknje za vijake zvrtat iz 8.5 na 10mm in paše ko original. Ketna je 520 s 106 členi. Pa ko boš menjeval zadnji zobnik nabavi prej rezervne vijake z maticami in plačaj mašo - originalne je jeba dobit dol. Moja prigoda s tem je opisana na forumu

 

Vijak za nosilec pa hja. Vzemi enega ven in do štacun s to robo iskat primerno zamenjavo. Hondin "original" bo imel zlatarsko ceno, če dobiš kakega "navadnega" bo verjetno manj kot €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, jskrablin pravi:

Verižnega seta z zobniki po želji pomojem ne boš dobil.

Boš. Sem objavil link...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Avatar pravi:

Dve vprašanji glede rezervnih delov za CRF250L, če je že kdo našel, da se ne bom preveč ubijal z iskanjem (nekaj sem se že).

1) Se da dobiti verižni set (dva zobnika + veriga), kjer ima sprednji zobnik 13 zobcev, ne 14 kot orignialno? Skratka, cel set, ne posebej, in če se da, prosim za link/naslov. Če je mogoče Slovenija ali EU, ker iz ZDA nima smisla zaradi carine.

2) Podobno vprašanje glede štirih dolgih vijakov na zadnjem delu CRFjke (vijaki kamor se lahko pritrdi nosilec za kovček). Enega sem izgubil, iščem nadomestnega, če naročim pri serviserju je cena kar visoka za tak del. Aliexpress in Ebay nisem nič našel.

kettenmax.de .....dobiš karkoli si zaželiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jskrablin: hvala za linke in info, menjati želim samo sprednega (13t namesto 14t kot original), zadaj ostane kot je, za mojo vožnjo optimalno razmerje. Glede hoje po trgovinah s tistim vijakom ... mogoče, nisem navdušen, ker vem kako slaba zaloga je.

@joker: našel sem 13t/40t za CRF 250R. Ne vem, če je isti set za L.

@xtzs: kettenmax.de, izgleda da pošljejo custom set: 12-14 sprednji, 39-48 zadnji :)

Še dve vprašanji: Je kakšna razlika (po vaših izkušnjah), če je set "original" ali če je sestavljen "po svoje" (drugačna velikost zobnikov kot original) glede vzdržljivosti. Se mi zdi, da je veriga (od kar imam 13t sprednji zobnik) kar hitro preveč raztegnjena, komaj 15k km in že na koncu, čeprav redno mažem. Res je en celinder, pa vseeno, le 23 konjev. In drugo vprašanje, je kdo preizkusil Scotoiler oz. podobne mazalne sisteme na enduri? Se obnese ali je več pacanja in manj mazanja kot bi človek želel?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Avatar pravi:

Še dve vprašanji: Je kakšna razlika (po vaših izkušnjah), če je set "original" ali če je sestavljen "po svoje" (drugačna velikost zobnikov kot original) glede vzdržljivosti. Se mi zdi, da je veriga (od kar imam 13t sprednji zobnik) kar hitro preveč raztegnjena, komaj 15k km in že na koncu, čeprav redno mažem.

Pri manjšem sprednjem zobniku je treba paziti kaj se dogaja z drsnikom verige na nihajki. Se lahko zgodi da ga veriga preriba (drsnik) in poškoduje nihajko. Večji (prevelik) zadnji zobnik lahko povzroči preveliko oz hitrejšo obrabo vodila za verigo... kaj drugega pa ne bi smelo biti narobe. Da bi veriga zaradi tega hitreje crknila... ne bi rekel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 11. 2018 ob 16:19, jskrablin pravi:

Pri manjšem sprednjem zobniku je treba paziti kaj se dogaja z drsnikom verige na nihajki. Se lahko zgodi da ga veriga preriba (drsnik) in poškoduje nihajko. Večji (prevelik) zadnji zobnik lahko povzroči preveliko oz hitrejšo obrabo vodila za verigo... kaj drugega pa ne bi smelo biti narobe. Da bi veriga zaradi tega hitreje crknila... ne bi rekel.

Nič se ne bo dogajalo... 

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Hej.

Poleti sem se vrnil iz leto dni dolgega potovanja po Aziji, nekje na polovici sem obupal nad ruzakom, in se naokoli fjakal z lokalnimi motorji. RE Himalayan, semi-automatik 150ccm Honde, 150ccm Honda XR (šibkejši brat CRF 250L), in se zaljubil v manjše, lažje in preproste motorje.

Sedaj je vizija da bom naslednja potovanja opravil z lahkim enduro motorjem, bolj kot sem se spustil v detajle, sezname, forume in videe, bolj sem pogruntal da je EU ponudba takšnih motorjev prekleto ranjena iz strani okoljskih pravil (Hvala Greta), in da nimamo raznih KLRjev, DRZjev, XRk.

Nekako prosim za vaše mnenje, kateri lažji motor bi izbrali za prečkanje Afrike in podobne avanture, mantra bi bila nekako: Lažje, 50/50, prepost za vzdrževanje, čim manj elektronike.

Sam sem nekako prišel do: Honda CRF 250L ker sem jih veliko srečal v Centralni Aziji, in veliko jih je šlo že okoli sveta, RE Himalayan ker je pač zabaven motor, Kawasaki Versys 300, in potem je nekako mojega seznama konec...

Če je imel kdo CRF 250L, kakšnih predelav bi se lotili če bi šli na daljše potovanje, nadgradnja amortizerjev, izpuha....?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 12. 2019 ob 22:45, Oventrop pravi:

Če je imel kdo CRF 250L, kakšnih predelav bi se lotili če bi šli na daljše potovanje, nadgradnja amortizerjev, izpuha....?

Jaz sem mel to srednjo žalost od mopeda. Nadgradnje so odvisne od želj posameznika... moje so opisane v tej temi. Kaj naj rečem. Pomoje se ne splača veliko vlagati v nadgradnje, ker karkoli narediš je osnova kaka pač je. Moped se sicer pelje ok, tam do ene 100 km/h se kr zmiga, vzmetenje je resno podhranjeno. Za nekoga s kakih 85+ kil in prtljago bi bilo verjetno smiselno not zmetat progresivne Hyperpro fedre... jaz sem jih sicer nabavil sam sem pol motor prodal in jih nisem nikoli vgradil tako da ne vem kako se obnesejo.

Ob 27. 12. 2019 ob 22:45, Oventrop pravi:

Sedaj je vizija da bom naslednja potovanja opravil z lahkim enduro motorjem, bolj kot sem se spustil v detajle, sezname, forume in videe, bolj sem pogruntal da je EU ponudba takšnih motorjev prekleto ranjena iz strani okoljskih pravil (Hvala Greta), in da nimamo raznih KLRjev, DRZjev, XRk.

Vse to se da nabavit in povsem legalno vozit v EU. DRZ - glej ITA trg. KLR takisto. XR takisto. Kaka Yama TTR... se najdejo zelo lepo ohranjene. Sam imam za daljše vožnje zdaj 640 Adventure. Sam s temi motorji bo nekaj dela, extra stroškov in priprave. Hondo greš iskat v štacuno, opraviš prvi servis in veselo na pot. Odvisno kaj hočeš... in koliko se hočeš z mopedom ukvarjati.

Btw, Himalayan je okoli 180 kil suhe teže. In konjev tolk kot CRF 250L. Pozabi. Pol je boljš nabavit T700, skor ista teža, vse ostalo svetlobna leta boljš.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čim se začne primerjat motorje je kriza, menda se gre le za, kaj je bolje kor peš in neproblematično? Če bi nekdanji Tomos imel servisno mrežo po svetu, kot jo imajo Japonci, bi rekel APN6S, ker pa to ni primerljivo, potem nekaj lažjega japonskega. Tudi Tenere v primerjavah ne zmaga in, če jo imaš nekaj časa postane premalo...po moje CRF250L, zakaj pa ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha WR 250R. To je v rangu 250 ccm motorjev najboljša izbira, če gledamo, da je servisni interval na 10k km. Težko se jo dobi v SLO. Tujina jih nekaj ima. Motor je zelo lahek in okreten. Sploh pa zeloo močan za 250 ccm. Vzmetenje je zelo dobro. Pri tem motorju ne rabiš upgrejdat nič. Ker jo imam večkrat priliko vozit me je zelo navdušila. Tudi na primerjalnih testih poseka H. CRF 250L.

Meni jo noče prodat, ker ve, da je dolgo ne bom imel...lahko ti pa dam cifro @Oventrop, pa poskusi srečo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore.

Zavedam se da ima vsak motor omejitve.

Strinjam se glede Yamahe WR250, ta motor bi bil odgovor na vse, lahek motor ki ima vseeno dobre komponente.

Za Hondo CRF250L se zanimam predvsem ker živim sredi gozda, in bi pasalo imeti motor z katerim se lahko zabavam po makadamu in gozdnih potem. Obenem so mi všeč servisni intervali, in to da je motor že testiran po celemu svetu, svetu kjer se ne boš vozil preko 80kmh. Zavedam pa se da bi ščasoma moral živeti s pomankljivostmi moči tega motorja, kolikor sanjam po raznih enduro potovanjih, mi ideja da bi bil obsojen le na  lokalne ceste ne diši preveč. Obenem tehtam 90kg, in če na motor obesim še prtljago, pomeni da bom moral investirati v vzmetenje, izpuh, kontrolerje, kar pomeni da bo motor iz 5000 poskočil na 7000, in to je veliko denarja za tak motor.

Nekako sem jezen ker Honda ni vtaknila CB300 motorja v CRF glede na to da so vtaknili 250 verzijo notri...Le kaj bi lahko bilo...

Gledam novega KTM 390 adventura, sicer mi ni všeč da ima lita platišča, in da bodo špice stale več denarja in morala biti dokupljena ločeno...Baje bo KTM naslednje leto dal ven tudi 490 modele, tako da bom malo počakal kako se bo prihodnost odvila. Mogoče pade pa kakšna 660 Tenere...

Dejstvo je da sem pred nakupom prvega motorja dobil prvo lekcijo: Motorja za vse ni :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Oventrop pravi:

Dejstvo je da sem pred nakupom prvega motorja dobil prvo lekcijo: Motorja za vse ni :D.

Če je to prvi motor, pol za kako sezono drajsat naokoli in učit kako pa kaj po lokalnih cestah tud CRF 250L ni čisto zgrešen nakup. Najdeš nekje rabljeno, voziš eno sezono in prodaš naprej. Do takrat ti bo že precej bolj jasno kaj pričakuješ od mopeda. Lih dolgoročna naložba pomoje to ni... no vsaj zame ni bila. Sam mene je hitro (oziroma takoj) odneslo v hard enduro. Vsekakor pa če ti je to prvi moped ali prvi moped te sorte, ne kupovat novega. Prvo pogruntaj kaj ti sploh ustreza, pomoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi dodal še svoj "piskerček", ker vidim, da se spogleduješ z podobno kategorijo motorjev, kot sem jo imel sam. 
Na začetku svoje moto "kariere" sem kupil dva motorja Yamaha xt660z in Hondo crf250l (hondo sem kupil od @jskrablin....zelo korekten mož). Yamaho sem namenil sebi, hondo pa sinu...oba začetnika. Ker se sin nekako ni ogrel za motor sem imel tako na razpolago dva motorja. Z Yamaho sem tako v dveh in pol letih prepotoval 39000km. po širšem območju Balkana....preko Grčije in Črnega morja vse do Ukrajine....več krat gor in dol ter levo in desno. Hondo sem uporabljal večinoma med tem za spoznavanje (ne)spretnosti na makadamih in gozdnih cestah bližnjega Pohorja. Kot rečeno se sin ni ogrel za motorizem zato sem hondo čez kakšno leto prodal (napaka velika). 
Iz osebnih razlogov sem pred kratkim prodal še Yamaho (meni top motor) in zdaj sem brez. Zdaj bi imel hondo, ker sem iz vseh izkušenj potegnil spoznanje, da je to ZA MENE in MOJE potrebe to idealen motor. Star sem 53 let in nisem bil in ne bom nikoli motorist. Sem popotnik in na poti me zanima vse drugo kot pa cesta in sama vožnja. Motor mi je bil vedno samo sredstvo za premikanje. Pri mojih letih in kljub nezavidljivi teži 100kg. sem prepričan, da je honda 250 zame idealen motor. Lahek, dolgi, poceni in enostavni režim vzdrževanja, krasno vodljiv motor, ki brez težav pokrije vse moje potovalne zahteve (tudi hitrost). Res pa je tudi, da je meni avtocesta kar je Drakuli česen....po drugi strani pa s tem motorjem prilezem do krajev o katerih mnogi bolj sufisticirani "advenčerji" samo sanjajo.

Edina "zamera" Hondi je relativno majhen rezervoar (kar se da uredit) in pa pri moji višini (190cm) malce preveč pokrčen položaj nog, kar ni ravno udobno na daljših poteh (se tudi da urediti). Vendar pa izhajajoč iz mojega načina potovanja in potovalne filozofije to ne predstavlja težave, ki bi me od tega motorja odvrnila.

Moj nasvet je, da si v glavi razčistiš, kaj boš z motorjem pravzaprav počel večino časa oz.kaj je glavno motiv za nakup....polaganje ovinkov, razkazovanje, potovanja (daljša ali krajša) itd. Ne oziraj se na druge, ker boš končal na motorju, ki odgovarja drugim in ne tebi.

Kot pa si sam ugotovil....popolnega motorja pač NI....če pa uspeš najti vsaj približek po tvojih normativih pa si zmagal.

Jaz sem trenutno brez motorja in ne razmišljam o povratku v te vode. Če pa se glede tega slučajno zgodi v glavi preobrat pa bo naloga lahka. Honda crf250l bo v garaži.

In če postavil lestvico vozils katerimi sem v vožnji najbolj užival bi bila takšna:

1.) Honda crf250L

2.) Električno gorsko kolo

3.) Yamaha xt660z Tenere

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi imate prav.

 

Kupil bom rabljeno CRFko (tujina), kupil torbe, Acerbis tank, bolj udoben ziv, jo zaščitil, si kupil zaščitno opremo in raziskoval naokoli.

 

Po enemu letu bom točno vedel kaj hočem, ali vložim v nadgradnjo motorja ali zamenjam motor.

 

Nekako vem da bova klapala z motorjem, v Vietnamu sem bil en mesec na XR 150 ki je šibkejši brat, in vse kar mi je manjkalo je malo več moči, vse ostalo je bilo sanjsko.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si ob podobnem razmišljanju omislil Rally izvedbo CRF 250L. 

Rally ima 2 litra večji tank, led luči, malo boljše zavore in daljši hod vzmetenja, rabljena pa ni bila bistveno dražja od navadne.

Zamenjal sem samo sedež (Seat concepts), sicer mi zelo dobro služi za potepanja po lokalnih cestah in kolovozih (npr. TET).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

@Oventrop, vidim, da si spraševal pred pol leta, verjetno si do zdaj že nabavil moped. Če si, je vseeno, če nisi, še mojih 5 centov. Morda pride prav še komu.

CRF250L imam že 3 leta in sem z njo prevozil 20.000 km po cesti in terenu.

Trije scenariji:

1) Hard enduro: to se je verjetno šel @jskrablin in za ta namen CRF250L ni primeren. Glavna ovira je prevelika teža (144 kg suha teža), povprečno vzmetenje in premalo moči. Če te zanima to, potem imaš druge variante, npr. CRF250X.

2) Vsakodnevna raba (služba, trgovina, sprostitev po ovinkih in na terenu, kratka potovanja): izvrsten motor za ta namen, seveda le, če voziš solo. Brez težav 110 km/h potovalna hitrost (max od 120-130, ampak je mučenje motorja), gre povsod (odvisno od gum in tvojega poguma), poceni za vzdrževanje, zelo ugodna poraba goriva (3 do 3.5L na 100 km), tako da z normalno vožnjo tankam na 200 km (rezervoar 7,5 L). Če imaš gor bolj cestne gumbe, gre zelo dobro skozi ovinke. Kamot do tačk. Za vsakdanjo rabo je vzmetenje več kot dovolj dobro tudi za nekoga, ki tehta med 80-100 kg. Prehitevanje do 80 km/h ni tak problem, med 80-100 zahteva že premislek. Med vsemi motorji, ki sem jih imel (DT125, ER5, XJ600), mi je za vsakdanjo rabo in moje potrebe CRF250L najustreznejši. Solo vožnje seveda.

3) Če želiš potovati: Če s sopotnico in s prtljago, pozabi. Potem glej 500 ali 600 cc +. Če solo, da, vendar je, kot je omenil @GregorM, CRF 250 Rally veliko boljša izbira. Ima velik rezervoar in vetrno zaščito. Edini minus je cena, ker je pač čuka dražji. Drugače pa glavne ovire so ozek sedež (po 2+ urah vožnje postane neprijetno) in majhen rezervoar za gorivo (domet 200 km max). Če si žilav in rad trpiš, potem vzameš motor kot je. Ljudje so s 50cc mopedi šli okoli sveta. Če bi rad zadevo malo nadgradil, najprej (tudi za vsakdanjo vožnjo) priporočam dvoje: 13T sprednji zobnik in prtljažnik zadaj. 13T zobnik je v vseh pogledih velika pridobitev, končna hitrost bo v praksi enaka (ker ga z original 14T zobnikom itak ne boš spravil do teoretičnega maksimuma), bodo pa boljši pospeški in več navora. Seveda ne pričakuj čudežev. Druga nadgradnja je prtljažnik. Kupi prek aliexpressa, cca 35-45 eur, isti šmorn kot ebay, kjer se prodajajo za 80 eur+. Tja gor lahko potem navesiš svojo kramo. To je osnova. Potem lahko kupiš večji rezervoar od Acerbisa in udobnejši sedež od Seat Concepts ali Corbina. Ampak to stane:) Za potovalne namene jaz osebno ne bi kupoval drugih izpušnih sistemov (ker potem moraš kupiti še power commander, k&n zračni filter, morda celo modificirati airbox), tudi če dobiš konja ali dva to preveč stane. Tudi vzmetenja ne bi nadgrajeval, ker za normalno vožnjo (recimo voznik 100 kg in prtljaga 20 kg) bo original čisto ok.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Vedno bolj me matra CRF250 Rally izvedenka kot drugi motor. Za dva pač ni, tako da bi V-Strom ostal pri bajti.
Ampak, ko se sam peljem, mi je V-Strom ena težka krava in bi imel za take zadeve tole stvarco. Pa počasi bo tudi že tamali dorasel do nje. Sem sedel na njej in je noro, točno to kar bi rabil. Se mi še vedno kolca po WR-125X :(.
Je možno to zadevo kje najeti ali pa preizkusiti vsaj za uro ali dve? Ni problem s plačilom za testno vožnjo, ampak rabljenih praktično ni in mi ni ravno za vreči 6 jurjev v nekaj, kar mi potem ne bo risalo nasmeha na obrazu.
Testnih prodajalci kot vidim sploh nimajo registriranih, prodajajo se pa tudi ne ravno. V Nemčiji je namreč kar nekaj 2018 letnik z 0km.

Če pa kdo slučajno prodaja rabljeno, se pa tudi priporočam za info :).

PS: Se zavedam, da ima le 24KM, ampak je to najmanjši problem. Na WR-125 sem jih imel 15KM, pa nisem pogrešal nobenega konja :). Ta pa mora itak it le še bolje.

Popravljeno . Popravil Mtl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
Ob 26. 6. 2020 ob 20:08, Mtl pravi:

Vedno bolj me matra CRF250 Rally izvedenka kot drugi motor. Za dva pač ni, tako da bi V-Strom ostal pri bajti.
Ampak, ko se sam peljem, mi je V-Strom ena težka krava in bi imel za take zadeve tole stvarco. Pa počasi bo tudi že tamali dorasel do nje. Sem sedel na njej in je noro, točno to kar bi rabil. Se mi še vedno kolca po WR-125X :(.
Je možno to zadevo kje najeti ali pa preizkusiti vsaj za uro ali dve? Ni problem s plačilom za testno vožnjo, ampak rabljenih praktično ni in mi ni ravno za vreči 6 jurjev v nekaj, kar mi potem ne bo risalo nasmeha na obrazu.
Testnih prodajalci kot vidim sploh nimajo registriranih, prodajajo se pa tudi ne ravno. V Nemčiji je namreč kar nekaj 2018 letnik z 0km.

Če pa kdo slučajno prodaja rabljeno, se pa tudi priporočam za info :).

PS: Se zavedam, da ima le 24KM, ampak je to najmanjši problem. Na WR-125 sem jih imel 15KM, pa nisem pogrešal nobenega konja :). Ta pa mora itak it le še bolje.

Se mogoče prodaja kaka honda crf 250l? Za kak pameten denar? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!