Skoči na vsebino

Honda CBF 650


dreja_123

Priporočene objave

Pred cca 2 tedni se je pri nas začela prodaja motocikla Honda CB650F.

 

Tehnični podatki:

Motor: Tekočinsko hlajeni, 4-taktni, vrstni 4-valjnik, 16 ventilski, DOHC

Prostornina: 649 cm3

Največja moč: 64kW (87 KM) / 11.000/min

Največji navor: 63Nm / 8.000/min

Zagon: električni

Vbrizg goriva: elektronski vbrizg PGM-FI

Mere D × Š × V: 2.110 x 775 x 1.120 mm

Medosje: 1.450 mm

Višina sedeža: 810 mm

Posoda za gorivo: 17,3 l

Pnevmatika spredaj: 120/70-ZR17

Pnevmatika zadaj: 180/55-ZR17

Zavore: 2K/K, ABS

Masa: 208kg (pripravljen za vožnjo)

Cena z ABS: 7.490 EUR

 

post-46067-0-90799200-1406889515_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na njem sem že imel priliko sedeti, me pa zanima, če ga je kdo že vozil (oz. če si ga kdo že lasti).

Čakam na Motosvet-ov test :)

 

Na netu je že nekaj testov, tako uradnih, kakor tudi testov posameznih uporabnikov, npr:

Preseneča me, da so ga nekateri totalno skritizirali - grajajo predvsem kvaliteto izdelave ter len agregat (da je Hondin 500ccm 2 valjnik boljši)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bol komentar kot izza šanka, (ker nisem ne probal in ne videl nove 650f) ampak mislim da je težava v tem da jo vsi primerjajo z Hornetom in ne z CBF600, torej primerjajo star motor ki je imel 102 konja (al neki tazga) namesto tistega z 76konjev.

 

 

 

 

(isto kot če bi pri jamahi primerjali fejzrco z xj6)

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja. To je nova hornet. Se pravi konec tistega hitrega malega nakeda ki bi si zasluzil malo boljse vzmetenje. Namesto tega imas stirivaljno nc750s brez luknje za stvari not dat. Taka je kot kaze politika pri Hondi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se samo meni zdi da dela honda zadnje čase bolj al manj neposrečene mopede :?

 

pst ne tega naglas govorit boš folk še v jok spravla ti sam bodi srečna da evropski polizdelek voziš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.500 evrov dražja je od yamahe mt-07

če je tolk boljša pa ne vem..

 

Nared en čist nevtralen primerjalni test pa, da vidmo! ;)

Popravljeno . Popravil Hytech
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jst bom  reku, če mi jo kdo šenka bom same pozitivne stvari napisu, in jo hvalu na vs glas :P

(ker če je kot stara cbf600 ki je imela 76 konjeu je čist solidn motor in verjetno malo drugače usmerjen kot mt-07, me pa moti da nima ročk za sopotnika kot cbf500)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za sopotnika so spodaj "luknje", kamor se lahko prime. Verjetno podobno, kot je pri Hornetu 2011-13...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no nisem lastnik ravno cb650f imam pa oblečeno razliko cbr 650f. zdj da bi motor gate trgal ravno  ni je pa res da začne vlečt zelo dobro pri 1500 obratih in enakomerno vse  do konca obratot . tudi po avtocesti zelo miren motor kljub priganjanju. zelolepo se pelje. tudi sopotnik ima ob sedežu držala ki zelo prijetno prilegajo rokam. PORABA- ob zmerni vožnji na odprtih cestah npr. grossglocner in nazaj, in iz gorenjske na krk je bila poraba točno 4,0l po prevoženih 2500km pogrešam edino malo več eksplozivne moči v višjih vrtlajih navor pa je odličen. sprjaznit se bo treba da to ni cbr 600fs ki je bila raketa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja. To je nova hornet. Se pravi konec tistega hitrega malega nakeda ki bi si zasluzil malo boljse vzmetenje. Namesto tega imas stirivaljno nc750s brez luknje za stvari not dat. Taka je kot kaze politika pri Hondi.

 

???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na njem sem že imel priliko sedeti, me pa zanima, če ga je kdo že vozil (oz. če si ga kdo že lasti).

Čakam na Motosvet-ov test :)

 

 

Sva bila pred dnevi v AS-u / Trzin in dobila odgovor, da letos testne ne bo.

 

Dejstva (po moji laični presoji) pa so: cena motorina z ABS-om je kar navita glede na to, da ni Made in Japan; v testih (Motorrad itd .... ) so pograjali menjalnik z besedami, da zna Honda narediti tudi boljše menjalnike; in jaz ne vidim smisla zadnje gume širine 180; ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ??????

Tko kt sem napisal. Hornet pac ni vec hornet ampak je en najbrz cist solidno vozen naked ki naj bi manj pokuril, ne tezi po kaki hudi dinamiki ampak je samo malo boljsi od nc750s.

Razumes? Mala horneta bi lahko bila strup..ampak v Hondi so ji odrezal krila

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

???

A zakaj? Zato ker se ti je zatipkalo: "Namesto tega imas stirivaljno nc750s brez luknje za stvari not dat."

 

Z ostalim napisanim se pa popolnoma strinjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej jo mas. Se pravi nekaj kar hoce bit low budget naked ampak ni ker je mt-07 1.500 evrov cenejsa. Lahko bi pa naredl ta pravo horneto. Ampak je niso. Naredl so "stirivaljno NC 750" ki ima ime hornet ampak to res ni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorry.  O:-)  Sedaj sem 7x prebral in mi je končno kapnilo ... CB je v bistvu to kar je, ampak hoče bit nekaj drugega - nekaj v tem smislu.

 

PS: Ja tudi meni se ne dopade to kar sedaj počnejo japonske znamke: v sled krize v prodaji so se preusmerili na neke kao poceni modele, ki pa razen mt 07 to sploh niso. Praktično je tako, da izpod 10000 € novega motorina ni (da me ne bo spet kdo držal za jezik - kriterij je recimo nekaj čez 100 KM, 4 izpuhi in da je kolikor toliko komot za dva, ki s sabo tovorita še tri Givije in tank torbo - seveda se vse to da teoretično naložit tudi na ER 6 ali mt 07 ampak to ni to ... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce imas vse to v mislih potem je to to. Imas tri cilindre in tigra 800. Edino tisto o obveznih 100 konjih je mal pretiravanje..

Dejansko so motorji dragi. Se dobr da mamo na voljo tudi rabljene..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo ni pretiravanje 100konjev. otovorjen motor za solidno prehitet rabi 1000ccm+ in od 100 konjev+

itak ne bom mel prav zakoga samo to je resnica ker pri švohejših tisti čas so prestsvljav nižje  z močnim motorjem že prehetiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pretiravanje. Vsak motor z 50konji in navzgor gre več kot 95% avtov, pa glih tako lahko vsi vozijo in kdaj koga prehitijo.
Je pa fajn če jih je 100. Al pa 150.. al pa še več :)
Voziš avto ki ima vsaj 300 konjev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

 

 

Je pretiravanje. Vsak motor z 50konji in navzgor gre več kot 95% avtov, pa glih tako lahko vsi vozijo in kdaj koga prehitijo.
Je pa fajn če jih je 100. Al pa 150.. al pa še več :)
Voziš avto ki ima vsaj 300 konjev?

 

 

ma ni čist tako simpl. Jez sm mal bl težk, in ko s 50 konjskim motorjem prehitevam avto ga moram zadavit. Ko prehitevaš avtobus, in morš pospeševat od 75-80 do 140 de ga prehitiš, je s 50 konji dokaj razburljivo. Tako bom reku, Postojna Pula Postojna mal po magistrali mal po Istarskem Ypsilonu sm 6 krat prehiteval zelo blizu limitatorja. torej sem iz mojga 1000ccm stisnil prav vseh 115bhp. In če še mal zavijem oftopic, v teh primerih bi raj mel 600ccm pa 120bhp, kot 1400 pa 80bhp

 

 

kar pa se horneta tiče, jez mislim da bi se zadeva morala klicat CBR600n. Škoda de so šli korak nazaj, namest naprej. Hornet je 1997ga zelo osvežil nakede, sm upal da bo zdaj spet dregnil v osje gnezdo. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!