Skoči na vsebino

Suzuki Burgman 400


Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Živijo mene pa zanima kje bi sedalo dobit oz če ima kdo kasno plastiko zadnjo za suzuki burgman( za nosilec kovčka) jst se imel naslon pa mi ti manjka. 

lp marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Pozdravljeni.

Sem nov na forumu kar se tiče maxi skuterjev in ob pregledu foruma nisem našel ustrezne razlage za težavico na maxiju. Zadeva je takšna, da sem kupil Burgmana 400, model K7, sicer letnik 2006. Ker se nekaj malega spoznam na "šraufanje" sem sam zamenjal valjčke, jermen in sklopko. Vse od Malossija. Po nekaj km vožje imam občutek da bi motor moral biti hitrejši (končna okrog 135 km/h), ali pa sem preveč navajen na večjega gixerja pa zaradi tega takšna razlika. No glavna težava ni to, problem je v tem, da se mi po cca. 2 sek. po zagonu motorja prižge rdeča lučka FI ki ne ugasne. Če dam kontakt pumpa normalno oddela, zatem pa se zasliši neko škrtanje okrog uplinjača in se prižge lučka. Sem sicer sčistil injektor pa lučka ostaja. Odstranil sem gumijasto cev od ohišja zračnega filterja do frgazerja tako da se vidi loputa za mešanje zraka. Ugotovil sem, da se ta ob kontaktu strese oz. je videt tako, da se poskuša loputa zapreti pa na tem poližaju vibrira.

Prosil bi za pomoč če mogoče kdo ve kaj bi lahko bila težava, drugače motor normalno dela.

 

LP, Tomi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Sem nov na forumu kar se tiče maxi skuterjev in ob pregledu foruma nisem našel ustrezne razlage za težavico na maxiju. Zadeva je takšna, da sem kupil Burgmana 400, model K7, sicer letnik 2006. Ker se nekaj malega spoznam na "šraufanje" sem sam zamenjal valjčke, jermen in sklopko. Vse od Malossija. Po nekaj km vožje imam občutek da bi motor moral biti hitrejši (končna okrog 135 km/h), ali pa sem preveč navajen na večjega gixerja pa zaradi tega takšna razlika. No glavna težava ni to, problem je v tem, da se mi po cca. 2 sek. po zagonu motorja prižge rdeča lučka FI ki ne ugasne. Če dam kontakt pumpa normalno oddela, zatem pa se zasliši neko škrtanje okrog uplinjača in se prižge lučka. Sem sicer sčistil injektor pa lučka ostaja. Odstranil sem gumijasto cev od ohišja zračnega filterja do frgazerja tako da se vidi loputa za mešanje zraka. Ugotovil sem, da se ta ob kontaktu strese oz. je videt tako, da se poskuša loputa zapreti pa na tem poližaju vibrira.

Prosil bi za pomoč če mogoče kdo ve kaj bi lahko bila težava, drugače motor normalno dela.

 

LP, Tomi

Kje je težava bo pokazal delavniški računalnik ni druge kot na servis in priklopit na tester !

Će pa to sam iščeš je nekako tako kot bi slepa kura po dvorišču iskala zrno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam včasih tut slepa kura zrno najde ;)

 

sicer pa bi mogu skor it več kot 135. moj 400 ccm peugeot gre gladko 155, ob dobrem vetru tudi več..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vama za vse kar sta "pametno" povedala :jezen . Vse to namreč vem, iščem pač odgovore, zaradi česar naj bi forum tudi obstajal.

 

Sem poslal PM x raiderju pa mi ni odgovoril, vse kdo mogoče njegovo kontaktno številko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Imam Suzuki Burgman 400 AN, letnik 2002. Motor mi kdaj lepo takoj vžge hladen in vroč. Drugič pa nikakor ne, ne hladen ne vroč, tako da skoraj spraznim akumulator. Na servisu so mi že menjali neki bimetal v fergazerju za uravnavanje prostega teka, sčistili so mi tudi fergazer pa ga še vedno serje. Ne vem kaj bi lahko bilo narobe. Nadalje kdaj ko vžge nabija tolikšne obrate, da imaš občutek, da bo kar sam brez gasa spreljal, drugič pa normalno vžge - normalni obrati. Med samo vožnjo pa z motorjem ni nobenih težav.

 

Prosim za kakšen predlog, da ne bi zmetal še več denarja za servis.

 

.

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Suzuki Burgman 400 AN, letnik 2002. Motor mi kdaj lepo takoj vžge hladen in vroč. Drugič pa nikakor ne, ne hladen ne vroč, tako da skoraj spraznim akumulator. Na servisu so mi že menjali neki bimetal v fergazerju za uravnavanje prostega teka, sčistili so mi tudi fergazer pa ga še vedno serje. Ne vem kaj bi lahko bilo narobe. Nadalje kdaj ko vžge nabija tolikšne obrate, da imaš občutek, da bo kar sam brez gasa spreljal, drugič pa normalno vžge - normalni obrati. Med samo vožnjo pa z motorjem ni nobenih težav.

 

Prosim za kakšen predlog, da ne bi zmetal še več denarja za servis.

 

.

Takrat ko ti spet po parih krajših poizkusih nebo  vžgal vzemi ven svečko in če je mokra nimaš iskre, če je suha je nekaj narobe z vergazerjem !Če je svečka mokra zamenjaj šteker-upor, (motorja nepoznam) lahko, da je cinšpula kar skupaj z štekerjem potem moraš komplet zamenjat ni pa nujno,da je špula lahko bi bil tudi modul vžiga.Najbolje da greš na servis in ti naj najprej zamenjajo špulo in če ni jo naj demontirajo dajo tvojo nazaj in zamenjajo modul vžiga, da neboš oboje plačeval !

Če je svečka suha ne dobi benzina kar pomeni da ti niso dobro zrihtali vergazerja ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Urejeno. Razlog - napačno nastavljena loputa za pretok zraka, posledično nepravilna mešanica zraka in goriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takrat ko ti spet po parih krajših poizkusih nebo  vžgal vzemi ven svečko in če je mokra nimaš iskre, če je suha je nekaj narobe z vergazerjem !Če je svečka mokra zamenjaj šteker-upor, (motorja nepoznam) lahko, da je cinšpula kar skupaj z štekerjem potem moraš komplet zamenjat ni pa nujno,da je špula lahko bi bil tudi modul vžiga.Najbolje da greš na servis in ti naj najprej zamenjajo špulo in če ni jo naj demontirajo dajo tvojo nazaj in zamenjajo modul vžiga, da neboš oboje plačeval !

Če je svečka suha ne dobi benzina kar pomeni da ti niso dobro zrihtali vergazerja ! !

hvala zaenkrat bom še to probal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Kratek čas sem lastnik Burgmana 400 seveda je motor kupljen rabljen letnik 2004, prevoženih 40000 km dobro ohranjen in dela ok-ej.

Servise delam sam. Zanima me ali je normalno, da je v zračnem filtru olje navem ali se je nabralo z leti ker niso odstranili ohišje filtra in olje obrisali ali je kaj narobe z agregatom.

Filter je penast in je bil čist seveda sem ga jaz se dodatno spucal.

Zanima me tudi katero olje nalivate v motor in katero olje v prenose in na koliki km se menja olje v prenosih.

Glede same voznje sem zelo pozitivno presenečen kako udobno in lepo se pelje in moči mu tudi ne manjka.

Upam, da dobim čim več koristnih odgovorov.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!