Jump to content

Potovanje po Angliji in Škotski


ivan3a

Recommended Posts

Lepo. Prebral večkrat. Lahko dodaš kak stavek glede okvare, asistence...kje in kako si motor popravljal...take..uporabne zadeve.

Asistenca in okvara

 

Kljub temu, da o teh stvareh načeloma ni preveč za študirati, ker po Mrfiju se ravno takrat kaj zgodi, pa vseeno.

Imel sem pač okviren plan.

Če se zgodi na poti do Anglije, grem domov po avto.

Če se zgodi v Angliji, ga tam popravim in rentam avto.

Če se mi to zgodi zadnje dneve in ga ni moč popravit, se vsedeva na avion in domov in naredim še en izlet.

 

Moja asistenca krije do 1500€, različnih storitev. Vleka je okvirno 1€ na kilometer. Ker sva bila od doma oddaljena 680 kilometrov in računaš pot tja in nazaj je asistenca počrpana. Tu je še lokalna vleka, da te odstranijo z avtoceste in iskanje serviserja, ki pa je bil na bolniški (Suzuki servis), pot do naslednjega, ki pa ni bil uradni Suzuki servis.

 

 

Zaradi malomarno in nestrokovno opravljene diagnoze ne bi nikoli več pristal, da motor peljejo na neki drugi servis.(odvisno seveda, kje si) Naj ga peljejo na naslednji uradni servis.

 

Serviser je pognal motor in s tipanjem ugotovil, da je v okvari regulator napetosti. (kar je bilo napačno) V okvari je bil stator. Ker je bil motor hladen, bi lahko takoj, ko je motor zagnal, tipal regulator in hkrati dekl, kjer je stator. Tam kjer je stator, se dekl po minuti že greje – če je seveda vredu. Torej bi lahko s tipanjem preverjal delovanje statorja in regulatorja. Moja laična ugotovitev. Lahko pa bi stator premeril z unimerjem in bi bilo najbolj sigurno, vendar ni. Stric ni znal angleško midva pa ne nemško tako, da ni bilo nič sigurno. Edino to smo se lahko sporazumeli, da bo popravil in da na del se čaka od 3-7 dni. Lahko pa pokličeva na nek center in se sama tja peljeva in ga kao dobiva prej. Pokličeva tja, noben ne zna angleško. Brez veze, pokličeva asistenco in prepustiva motor, pokličeva dobrega soseda in to je to. Ves ta pogovor je potekal s pomočjo voznika ADAC vleke, ki je znal angleško. Ta te dostavi do servisa in potem je zanj zaključeno, podpišeš in gre.

 

Kako poteka postopek, ko si v težavah.

Pokličeš svojo zavarovalnico in poveš, da imaš okvaro in potrebuješ pomoč. Običajno dobiš številko asistenčnega primera, zalo zaželjeno je, da si zapisuješ, s kom si se pogovarjal in kaj si se dogovoril, čeprav se vse snema (tu sem imel slabo izkušnjo z zav. MB). Sledi, kje si. Ti pa nimaš pojma, kako jim povedati, ker ravno tam ni nobene table ali pa je vukojebina. Reši te garmin in koordinate. Naj povem, da je bil ob avtocesti takšen trušč, da tudi polovico besed nisem razumel. Ko se nekako zmeniš, kje si in upaš, da oni vedo kje si, čakaš, čakaš… Ko misliš, da so nate že pozabili, te pokliče lokalni prevoznik (ADAC), ta je takoj preko klica vedel, kje sva, hvala bogu in naju obvestil, da pride čez eno uro. Da so naju potegnili z avtoceste je trajalo malo preko dveh ur, nato še iskanje servisa kakšno uro. Nato sva se odločila, da bova motor popravljala doma in še enkrat poklicala asistenčni center in sporočila, kako sva se odločila. Ker pogovor snemajo, sem želel zagotovilo, da bo vse stroške pokrila zavarovalnica. Zagotovili so in tako je tudi bilo.

 

Zdaj bi naredil drugače. Kupil bi avto accu in ga povezal na napeljavo. Odklopil luči in vozil podnevi, ponoči pa polnil.

Pa imejte čim manj okvar. Prva okvara je resnično težka, naslednja pa – no ni fajn, ampak to je motorizem in potovanja naredi še bolj zanimiva.

 

LP Scarabeo

Link to comment
Share on other sites

Asistenca in okvara

 

Kljub temu, da o teh stvareh načeloma ni preveč za študirati, ker po Mrfiju se ravno takrat kaj zgodi, pa vseeno.

Imel sem pač okviren plan.

Če se zgodi na poti do Anglije, grem domov po avto.

Če se zgodi v Angliji, ga tam popravim in rentam avto.

Če se mi to zgodi zadnje dneve in ga ni moč popravit, se vsedeva na avion in domov in naredim še en izlet.

 

Moja asistenca krije do 1500€, različnih storitev. Vleka je okvirno 1€ na kilometer. Ker sva bila od doma oddaljena 680 kilometrov in računaš pot tja in nazaj je asistenca počrpana. Tu je še lokalna vleka, da te odstranijo z avtoceste in iskanje serviserja, ki pa je bil na bolniški (Suzuki servis), pot do naslednjega, ki pa ni bil uradni Suzuki servis.

 

 

Zaradi malomarno in nestrokovno opravljene diagnoze ne bi nikoli več pristal, da motor peljejo na neki drugi servis.(odvisno seveda, kje si) Naj ga peljejo na naslednji uradni servis.

 

Serviser je pognal motor in s tipanjem ugotovil, da je v okvari regulator napetosti. (kar je bilo napačno) V okvari je bil stator. Ker je bil motor hladen, bi lahko takoj, ko je motor zagnal, tipal regulator in hkrati dekl, kjer je stator. Tam kjer je stator, se dekl po minuti že greje – če je seveda vredu. Torej bi lahko s tipanjem preverjal delovanje statorja in regulatorja. Moja laična ugotovitev. Lahko pa bi stator premeril z unimerjem in bi bilo najbolj sigurno, vendar ni. Stric ni znal angleško midva pa ne nemško tako, da ni bilo nič sigurno. Edino to smo se lahko sporazumeli, da bo popravil in da na del se čaka od 3-7 dni. Lahko pa pokličeva na nek center in se sama tja peljeva in ga kao dobiva prej. Pokličeva tja, noben ne zna angleško. Brez veze, pokličeva asistenco in prepustiva motor, pokličeva dobrega soseda in to je to. Ves ta pogovor je potekal s pomočjo voznika ADAC vleke, ki je znal angleško. Ta te dostavi do servisa in potem je zanj zaključeno, podpišeš in gre.

 

Kako poteka postopek, ko si v težavah.

Pokličeš svojo zavarovalnico in poveš, da imaš okvaro in potrebuješ pomoč. Običajno dobiš številko asistenčnega primera, zalo zaželjeno je, da si zapisuješ, s kom si se pogovarjal in kaj si se dogovoril, čeprav se vse snema (tu sem imel slabo izkušnjo z zav. MB). Sledi, kje si. Ti pa nimaš pojma, kako jim povedati, ker ravno tam ni nobene table ali pa je vukojebina. Reši te garmin in koordinate. Naj povem, da je bil ob avtocesti takšen trušč, da tudi polovico besed nisem razumel. Ko se nekako zmeniš, kje si in upaš, da oni vedo kje si, čakaš, čakaš… Ko misliš, da so nate že pozabili, te pokliče lokalni prevoznik (ADAC), ta je takoj preko klica vedel, kje sva, hvala bogu in naju obvestil, da pride čez eno uro. Da so naju potegnili z avtoceste je trajalo malo preko dveh ur, nato še iskanje servisa kakšno uro. Nato sva se odločila, da bova motor popravljala doma in še enkrat poklicala asistenčni center in sporočila, kako sva se odločila. Ker pogovor snemajo, sem želel zagotovilo, da bo vse stroške pokrila zavarovalnica. Zagotovili so in tako je tudi bilo.

 

Zdaj bi naredil drugače. Kupil bi avto accu in ga povezal na napeljavo. Odklopil luči in vozil podnevi, ponoči pa polnil.

Pa imejte čim manj okvar. Prva okvara je resnično težka, naslednja pa – no ni fajn, ampak to je motorizem in potovanja naredi še bolj zanimiva.

 

LP Scarabeo

Užival sem ob prebiranju  vajinega potovanja. Hvala, da si delil nasvete okoli asistence v primeru okvare. Srečno na prihodnjih potovanjih.

 

Srečno

Tonček

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pozdravljen Matjaž

Potopis sem večkrat prebral in v njem dobil ogromno informacij, ki mi bodo vveliko pomoč, saj letos načrtujem tudi sam potovanje z mopedom na Škotsko. Hvala.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mihakop!

 

Ravno včeraj sem na Travel Chanel - (Popotovanja z motociklom) gledal tistega Škota z jet čelado, (ki se mu mušice lepijo na zobe), ko se je vračal z najsevernejše točke Anglije navzdol ss vojo filmsko ekipo in sem vidu, da se pokrajina izpred petnajst let do zdej ni skoraj nič spremenila. Moda je mejčken zraslo drevje. Drugega pa nič... :P

 

Če imaš časovni zamik na TV ali pa na netu si lahko pogledaš.

Je pa zanimivo!

Edited by moto rider
Link to comment
Share on other sites

mihakop!

 

Ravno včeraj sem na Travel Chanel - (Popotovanja z motociklom) gledal tistega Škota z jet čelado, (ki se mu mušice lepijo na zobe), ko se je vračal z najsevernejše točke Anglije navzdol ss vojo filmsko ekipo in sem vidu, da se pokrajina izpred petnajst let do zdej ni skoraj nič spremenila. Moda je mejčken zraslo drevje. Drugega pa nič... :P

 

Če imaš časovni zamik na TV ali pa na netu si lahko pogledaš.

Je pa zanimivo!

Tam gre čas tako pačasi, da imajo še zdaj kralje in kraljične  :D.

Čista Škotska, tam še mušice ne preživijo - je tudi nisem videl v vseh 14 dneh.

Dvakrat naju je opral dež, sva prišla domov bolj čista kot sva šla tja.

 

Scarabeo

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tudi jaz se odpravljam po Angliji, Škotski in Irski enkrat v juliju. Zanima ena zadeva. Glede na to, da se vozi po levi strani sem zasledil, da obstajajo neke nalepke za luči (zasenčitev). Če te ustavijo brez tega mislim, da je kar velika kazen saj slepiš nasproti vozeča vozila. Tudi v potopisu omenjata. Kako je s to zadevo?

Edited by alen1
Link to comment
Share on other sites

Tudi jaz se odpravljam po Angliji, Škotski in Irski enkrat v juliju. Zanima ena zadeva. Glede na to, da se vozi po levi strani sem zasledil, da obstajajo neke nalepke za luči (zasenčitev). Če te ustavijo brez tega mislim, da je kar velika kazen saj slepiš nasproti vozeča vozila. Tudi v potopisu omenjata. Kako je s to zadevo?

 

Alen1!

Verjetno ti bodo na AMZS tole povedali v živo!

Je pa zanimivo. Že parkrat sem bil gor, pa mi tole še na pamet ni padlo... :slap:

No, pa tudi problema na srečo nisem imel!

Ti pa polagam na dušo, da je največja nevarnost, ko se zbudiš in iz dvorišča zapelješ na cesto... In greš avtomatsko po desni!!!  :O

 

Ko sem se enkrat vrnil po daljšem času z dežele, kjer imajo levi sistem, sem si zvečer na motor nalepil listek z napisom; "PO DESNI!" Obrestovalo se je.

Enako velja, ko greš tja - ampak; "PO LEVI"

Edited by semering
Link to comment
Share on other sites

http://www.amzs.si/si/456/7/V_Britanija.aspxinformacije za Anglijo.

V trajektni luki bi naj imeli te nalepke - nama je zatrdil, da jih ne potrebujeva, pomoje jih sploh ni imel za motor.

Nato sva vprašala angleškega motorista, ko sva čakala in je dejal, da ne komplicirajo, da se naj žena malo nasmehne policaju pa bo.

1000 funtov je le preveč, pa vendarle sem bil brez nalepke.

Sem pa opazoval avtomobiliste, lepili so nalepke, pa tudi noben ni imel pojma kam točno jih naj nalepi, kaos totaln. Zgleda, da imajo ene nalepke za vse vrste avtov.

Nalepke so padale s fokusov in če so služile namenu sem tudi picikl, lepili so jih tam nekje, samo da so bile gor.

 

Jaz sem doma v temi poskušal in ugotovil, kje mora biti trak, ki sem ga imel že pripravljenega. Ko je policaj vozil za mano sem samo štel funte in takoj vstavil in nalepil svoj trak.

Pri policajih nikoli ne veš s kom imaš opravka, je škoda da te zakasira.

 

Scarabeo

Link to comment
Share on other sites

mihakop!

 

Ravno včeraj sem na Travel Chanel - (Popotovanja z motociklom) gledal tistega Škota z jet čelado, (ki se mu mušice lepijo na zobe), ko se je vračal z najsevernejše točke Anglije navzdol ss vojo filmsko ekipo in sem vidu, da se pokrajina izpred petnajst let do zdej ni skoraj nič spremenila. Moda je mejčken zraslo drevje. Drugega pa nič... :P

 

Če imaš časovni zamik na TV ali pa na netu si lahko pogledaš.

Je pa zanimivo!

 

Jutri sobota 31.01. ob 16:00 in ob 22:00 je ponovitev na Travel Chanel....vsaj na sporedu je tako napisano  :)

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam okroglo luč. Nism še ugotovil kam zadevo nalepiti pa tudi nobenega "priročnika" ni, ki bi to omanjal.

Jaz sem ga postavil ponoči pred steno in senčil s kartonom in zarisal z vodoodpornim flomastrom, kje mora biti trak. Karton položi tesno na fokus.

Osnovni snop mora ostati, tisto špico snopa na desni strani, pa se mora odrezati - zasenčiti.

Sem misli, da bom moral od zgoraj omejiti snop, pa ni bilo tako - senčil sem od spodaj. Me je kar nekaj časa matralo, da sem poiskal in odrezal tisto, kar je moteče za Angleže.

Poskusi s prekrivanjem od zgoraj in nato od spodaj, da boš videl razliko.

 

Scarabeo

Edited by Scarabeo 500
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mihakop!

 

Ravno včeraj sem na Travel Chanel - (Popotovanja z motociklom) gledal tistega Škota z jet čelado, (ki se mu mušice lepijo na zobe), ko se je vračal z najsevernejše točke Anglije navzdol ss vojo filmsko ekipo in sem vidu, da se pokrajina izpred petnajst let do zdej ni skoraj nič spremenila. Moda je mejčken zraslo drevje. Drugega pa nič... :P

 

Če imaš časovni zamik na TV ali pa na netu si lahko pogledaš.

Je pa zanimivo!

Car pozdravljen!

 

Hvala za namig, vredno ogleda in po ogledu še bolj prepričan, da je odločitev za ogled Škotske več kot prava. Hvala.

Link to comment
Share on other sites

..........

Hvala za namig, vredno ogleda in po ogledu še bolj prepričan, da je odločitev za ogled Škotske več kot prava. Hvala.

mihakop!

Da imaš tritedensko vremensko napoved za garat, si pa verjetno zmagal.

Zadeva je vredna ogleda! In vso srečo z vremenom.

V bistvu, pa spet ni vse tako "črno", če je na nebu malo več oblakov  :worship:

Edited by moto rider
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Bo držalo. V mislih sem imel bolj kot zadnji večji naseljeni kraj. Si se imel fajn in kako ti je služilo vreme? Midva sva imela vseskozi praktično suho. 

Jaz bi se še vrnil, nama je bila zelo všeč.

LP

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Včeraj bi šel nazaj, ne jutri, hehe. Nama je vreme služilo do Dunnet Heada, kjer sva kampirala, nato se je začelo vreme slabšati, kolikor sva šla proti zahodu in nato ob obali proti jugu. Čez prelaz Applecross sva trpela kot Kristus, saj se je začelo večeriti, poleg vsega je bila tako gosta megla, da se je komaj videlo 30 metrov daleč. Padal je dež, za povrh pa je pihal tako močan bočni veter, da bi lahko kolenčkal, čeprav sem vozil naravnost 😈. Ko sem ob poti zagledal odbojno ograjo, sem jo bil prvič vesel, saj bi naju rešila, če bi naju veter porinil s ceste. No, se je pa vreme popravilo, ko sva prišla nazaj v Edinburg. 

 

Lp Robert

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!