Jump to content

Ročna menjava gum + Balansiranje + Pumpanje


vrho1679

Recommended Posts

******************

Zato ker mu je pocila sprednja guma na motornem kolesu, je v soboto ob 19.30 umrl 26-letni državljan Italije G. A., ki se je peljal po avtocesti od Celja proti Dramljam. Ko je motoristu zunaj naselja Trnovlje pocila guma, je padel, rane pa so bile tako hude, da je umrl na kraju nesrece.

*************************

Link to comment
Share on other sites

Kako je možno, da se pelješ lepo pocasi po avtocesti in ti nenadoma raznese gumo (oz. kako lahko pride do tega).

Tudi meni jo je že, vendar mi je že dolgo spušala. Pa še motor je bil star in je uporabljal zracnice.

Link to comment
Share on other sites

to tudi meni ni cisto jasno, ker sem ze predrl gume ampak je zmeraj samo bolj ali manj hitro spustilo in nikoli v trenutku. a se je komu ze zgodilo kaj podobnega?

Link to comment
Share on other sites

ena varijanta je,da je clovek ze naredil nekaj kilometrov,odvil na crpalko,napumpal gumo in se odpeljal naprej.TOPLE GUME SE PA NE NAPIHUJE!!! zrak,ki je ze v gumi,se je ze raztegnil (vec ali manj,odvisno od prevozenih kilometrov).ce se bolj napihnes gumo,se mrzel zrak (relativno je hladnejsi kot tisti,ki je v gumi) tudi razsiri,v najslabsem primeru do eksplozije gume.

bi bilo se interesantno izvedeti,kaksno gumo je imel spredaj.

best

Ice

Link to comment
Share on other sites

kaj pa ce bi nekdo ki ureja te strani malo povprasal na policiji (hmmm kdo bi to lahko bil) ker je zanimiva tema in bi bilo dobro zvedet kaj je bilo narobe da se ne zgodi se komu.

Link to comment
Share on other sites

Že Ice je podal razlago (ne pumpaj segrete gume). Zaradi vsebnosti vlage (in s tem povecanega deleža kisika) je veliko vecja nevarnost, da pride do eksplozije.

Jaz sem že pred casom spraševal, ce ima kdo izkušnje s PNEUSECUR-om. To je v bistvu industrijski plin, ki ima predvsem dve dobri lastnosti:

1. zelo je "neobcutljiv" na raztezanje (topla ali hladna pnevmatika imata isti tlak)

2. delež kisika je veliko nižji (prav tako tudi delež vlage), zato je možnost eksplozije zmanjšana na veliko nižjo raven

lp Easyrider

Link to comment
Share on other sites

Baje je vzdržljivost vecja kot pri navadnem zraku, nisem pa siguren, ce je res tako. Ce ti pa slucajno spusti (žebelj), moraš pa ponovno napolniti.

lp Easyrider

Link to comment
Share on other sites

Caki, caki tole mi pa zdej ni jasno. namrec ce meni logika kaj dela, ce dobiš žebelj v gumo, je potem tudi luknja. Kar pomeni, da ce spet napolniš, bo šlo ven.

Postavlja se mi pa tudi vprašanje: glede na to, da je to plin in ima neko kemicno strukturo, me zanima kako vpliva plomba oz. pena v gumi, ce imaš ta plin notri?

kisses

Pupa

Link to comment
Share on other sites

quote:

Caki, caki tole mi pa zdej ni jasno. namrec ce meni logika kaj dela, ce dobiš žebelj v gumo, je potem tudi luknja. Kar pomeni, da ce spet napolniš, bo šlo ven.

Postavlja se mi pa tudi vprašanje: glede na to, da je to plin in ima neko kemicno strukturo, me zanima kako vpliva plomba oz. pena v gumi, ce imaš ta plin notri?

kisses

Pupa

1. luknjo zaflika npr. Pestator

2. preden zapolniš s peno, uide plin ven

3. to zadevo uporabljajo tudi dirkaci pri GP-ju (plin je posebej izdelan za pnevmatike - lahko ga uporabljaš tudi pri avtu)

lp Easyrider

Link to comment
Share on other sites

Ja valda da plin uide ven, ce je luknja. Plin pac ne more biti v trdnem stanju.

ampak potem moraš pa gumo spet napolniti in recimo, da jo spet s plinom, potem me zanima, kako reagirata kemijcna struktura pene in plina medsabo.

kisses

Pupa

Link to comment
Share on other sites

zadnjic menkrat je bilo o teh gumah na tv ce sem si prav zapomnila jih sploh ni potrebno punmpati . tlak v njih pa je konstanten ne glede a je guma topla ali pa mrzla poleg tega pa je ne unicuje tako hitro to so na tv tako rekli ce je pa res pa ne vem ce pa na žeblj zapeleš pa ti sam bog pomagaj ko te po denarnici udari

Link to comment
Share on other sites

Vsak pošten mehanik ti bo povedal, da je najvarneje gumo, ki so jo zapolnila s peno zamenjati. Problem je namrec že kontak gume in pene, kjer pride do dolocenih kemicnih reakcij. Ko pa si v takšni si4uaciji, pa seveda gledaš na vsak SIT in si receš: klinc, bo že v redu. Ampak kasneje je lahko prepozno za popravca.

lp Easyrider

Link to comment
Share on other sites

Dr. Looney meni je vse to logicno in mi je bilo tudi že povedano. Ampak mene res zanima, kaj lahko rata, ce to dvoje združiš. No al pa plomba, saj je isto.

kisses

Pupa

Link to comment
Share on other sites

ok nazaj k temi, babe so cisto zadete od onega super plina in so malo zabluzle.

ja ni dobro (oziroma na smes) pumpat toplo gumo ampak a mislite da je tip tako pretiraval da jo je razneslo (pa se nalozen je bil z prtljago)????? meni se zdi malo verjetno, poleg vsega pa imas se ventilcek, ki spusti ce je pritisk prevelik. pa saj so gume trde ko sus. nevem kaka sila bi morala biti da jo raznese, razen ce je mela kako napako v materialu ali je bila poskodovana.

pomoje tip ni bil neki zacetnik in je nekaj malega vedel o motorju, sploh o pumpanju gume.

Link to comment
Share on other sites

quote:

ok nazaj k temi, babe so cisto zadete od onega super plina in so malo zabluzle.

ja ni dobro (oziroma na smes) pumpat toplo gumo ampak a mislite da je tip tako pretiraval da jo je razneslo (pa se nalozen je bil z prtljago)????? meni se zdi malo verjetno, poleg vsega pa imas se ventilcek, ki spusti ce je pritisk prevelik. pa saj so gume trde ko sus. nevem kaka sila bi morala biti da jo raznese, razen ce je mela kako napako v materialu ali je bila poskodovana.

pomoje tip ni bil neki zacetnik in je nekaj malega vedel o motorju, sploh o pumpanju gume.

Potemtakem je možno, da je imel tip cisto trdo in napihnjeno gumo, da je samo na nek žebljicek ali kaj podobnega zapeljal in je samo eksplodiralo. Za primer probajte balon in buciko. Tako nekako!

kisses

Pupa

Link to comment
Share on other sites

problem je samo v tem,da tudi ce v gumo ustrelis ne eksplodira pri pravilnem tlaku v gumi.to se zgodi skoraj izkljucno,ce je pritisk v gumi sami prevelik.do tega pa pride s ponovnim pumpanjem gume,ko je topla/vroca.

best

Ice

Link to comment
Share on other sites

Ste že kdaj slišali da je guma tovornjaka ubila cloveka ki je stal zraven? jaz sem. in to brez razloga, enostavno razneslo jo je. gumo je vzdolžno preparalo in obroc gume,katero prepletajo jelene žice je priletelo v zraven stojecega cloveka.(pritisk v gumah tovornjaka je vecji). Avtomobilski proizvajalci pocasi opušcajo vgradnjo rezervne gume, saj kot pravi neki proizvajalec, je en defekt gume na nekaj tisoc vozil in se takrat pac lahko pomaga z nevemkakšno peno. Tako da mislim da je bil italijanski motorist žrtev pocene gume na nekaj tisoc motorjev.

psiho

Link to comment
Share on other sites

cisto brez razloga je sigurno ni razneslo.ali je bil tako stara,obrabljena ali tlak v gumi previsok.iz cistega mira je pa sigurno ni razneslo.

moj komentar na "ustreljeno" gumo se nanasa na izpravno in korektno gumo,brez prevelike obrabe,tlaka ali drugih tehnicnih pomanjkljajev.

best

Ice

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!