Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
vrho1679

Ročna menjava gum + Balansiranje + Pumpanje

Recommended Posts

Dry

Kolo nemore biti uravnovešeno samo po sebi anpak je verjetno guma 1 A (se pravi 1 Klase)in nepotrebuje nikakršnega centriranja. :OK: :OK:

:blink: Centrira se guma skupaj s kolesom. Tudi če je guma nevemkatere klase, ko jo natakneš na kolo, ki ni uravnovešeno, bo potrebno centriranje gume skupaj s kolesom. A ni tako?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Brumer

:blink: Centrira se guma skupaj s kolesom. Tudi če je guma nevemkatere klase, ko jo natakneš na kolo, ki ni uravnovešeno, bo potrebno centriranje gume skupaj s kolesom. A ni tako?

Je tako samo ,če je guma 100% simetrična in na vseh delih enako težka (se pravi 100%pravilno izdelana),kar se zgodi malo kdaj. Zato že v fabriki gumo zavrtijo na centrirni mašini in na tistem delu ki je najlažja označijo z piko ponavadi z zeleno in ta pika naj bi se nahajala vedno tam kjer je na feltni ventil ker je feltna tam najtežja .Jaz mislin,da je to dovolj kar moraš o gumah ti vedeti. :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lowrenc

Lih sem mislu napisat, da je statično centriranje dolgotrajnejše, kot dinamično, pa preberem tole:

Če nekrat vidiš, kako ti "stručko" na roko (na 'uč) naštela feltno, postaneš kar pristaš preprostega načina. Vsaj jaz sem postal.

Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dry

Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm:

Brumerja bo treba vprašat za demonstracijo. Baje je on edini v Sloveniji (pa možda i šire), ki to obvlada.

Edited by Dry

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

There are 2 types of imbalances, which may occur on a wheel. The static imbalance and the dynamic imbalance. In case of a static imbalance the wheel tends to jump, in the event of a dynamic imbalance the wheel wobbles.

s tega se potem lahk naucis da pes cetriras, sam staticno je ze mal problem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

:blink: Centrira se guma skupaj s kolesom. Tudi če je guma nevemkatere klase, ko jo natakneš na kolo, ki ni uravnovešeno, bo potrebno centriranje gume skupaj s kolesom. A ni tako?

Jaz sem pa pred leti imel primer, da je ni bilo potrebno uravnovesti. Izgleda, da se je "milijon procentov" staknilo v nulto točko.

Samo takrat, pa nikoli več. Se zgodi.

Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm:

Lowrenc, enkrat na eno dirko pejt, pa boš videl majstre!!! :o :o :yes: :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Lih sem mislu napisat, da je statično centriranje dolgotrajnejše, kot dinamično, pa preberem tole:

Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm:

jah, pejt kdja na kak servis, kjer so orenk majstri, ap prosi, če lahk to pogledaš.

K sm jst to prvič vidu, sem tudi sam :eek: in siknil "a ste taki reveži, da mašine nimate", pa so me potem kolegi hitro psotavli narealna tla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
_ales_
jah, pejt kdja na kak servis, kjer so orenk majstri, ap prosi, če lahk to pogledaš.

K sm jst to prvič vidu, sem tudi sam :eek: in siknil "a ste taki reveži, da mašine nimate", pa so me potem kolegi hitro psotavli narealna tla.

še mene postavte na realne tla, in naj mi eden razloži zakaj je boljše centriranje na "oko" ročno. meni so menjali gumo in jo centrirala ročno pa sem malo skleptičen glede natančnosti... kako je s tem, zakaj tako, kje so prednosti, ali ni mašina pač bolj natančna??? ne bom pa povedal kje da nebo kaj narobe...

Lp.Aleš

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregor46

Tudi mene je to zanimalo :hmm: :hmm: oz. me zanima

Si pa, oziroma jim baje pomaga gravitacija :blush: , to je vse kar vem :whistle:

Lp, Gregor

Edited by gregor46

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik

Meni je Yogi na roko scentriral zadnjo gumo. O kakršnemkoli tresenju niti sledu, čeprav sem sprva malo belo gledal, kako to misli centrirat... Tako, da :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Vsak let si sam menjam pneumatike na motorjih pa ni nikol treslo. Je dost, da upoštevaš piko na gumi in jo obrneš na ventil, pa pol akso namažeš z oljem pa vidiš če se kolo kam obrne, pa kontra nalimaš uteži tok da jo uravnaš. Sploh pri zadnji ni tak problem, prej bi opazil pri prvi. Je pa boljš, da peljete motorje k mehaniku, da vam on zamenja, ker bo lepše dal gumo gor in dol, ne da bi obdrsal feltno. Drugače pa to ni noben bavbav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Jaz glede tega vseeno zaupam tehniki, z mašino se gumo scentrira v 1 min in zagotovo potem nič ne trese. Pri našem vulkanizerju je to itak del menjave. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ski_Fanatic

Bi reko, da je na roko bolj natančno :unsure: ......fizikalni zakoni delajo svoje :naughty: ....stroj pa lahko naredi nekaj na silo, kar na roko ni mogoče :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Kaj je bolj natančno je stvar debate... Sem pa tudi sam kar malo postrani gledal, ko je centriral na roke. Eni imajo pač grif ni kaj. Gume so bile scentrirane v nulo :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frips
še mene postavte na realne tla, in naj mi eden razloži zakaj je boljše centriranje na "oko" ročno. meni so menjali gumo in jo centrirala ročno pa sem malo skleptičen glede natančnosti... kako je s tem, zakaj tako, kje so prednosti, ali ni mašina pač bolj natančna??? ne bom pa povedal kje da nebo kaj narobe...

Lp.Aleš

Mašina mora biti po xy centriranjih skalibrirana (kar je malo katera). Če ni, pride do odstopanja. Mislim, da so tolerance tudi do 10g. Tako je bilo meni razloženo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

jest sm gledal našo turnškovo kako je centrirala gumo(na uč kt pravte)..sama.. ata je pa ta čas eno pivo spil..svaka čast..sama je pa rekla da ni nobena umetnost to..jest se že zarad same menjave ne bi lotu na roko delat..ker vidim da kaka michelinka (slick) hudo težko sede na feltno pa jo z mašino gor daje..pa še daleč ne rečem da je slaba guma da ne bo kdo preveč pameten..

mislim pa da tut na roko nimaš kej falit..če nimaš feltne mal krive kot jest (naše lepe ceste mimgrede)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MKrmec

Pozdravljeni

 

Ker sem len in se mi ne da preiskat celega foruma za informacije in ker hitro iskanje ni prineslo nič, se obračam na vas.

 

Zanima me, če je kdo lastnik kakšnega ročnega menjalnika gum, ročnega balanserja gum ali pa je kdo že sprobal balansirne keramične kroglice ki se jih, direkt v prostor med gumo in feltno?

 

Kaj menite o teh zadevah, kje ste jih kupili in za koliko denarja, če ni skrivnost.

 

Slike:

Menjanje gum:

KGrHqFHJCcE-ffTjhSNBPq1HU8QQ60_57.jpgBalansiranje gum:

_57.jpg

Keramične kroglice za v gumo:

KGrHqJHJEMEcy6rtM6BQO8WZS5mg60_35.jpg

Edited by MKrmec

Share this post


Link to post
Share on other sites
macak333

Jst mam ročnega, takle zgleda http://ecx.images-amazon.com/images/I/41Crkz4fRyL._SL500_AA300_.jpg. Zraven seveda še montirači in gumo zamenjam v roku 30min če mi kdo pomaga. Sam tudi utežim gume, vendar uporabljam kar tiste kovinske nalepke. Sicer sem jo samo enkrat balansiral in pol ne več, ker ne vidim potrebe. Tuki je govora o zadnji gumi, za prednjo sem si naredil posebno palico in glavo iz trde plastike (Delrin), da ne rabim dajat sprednjih diskov dol če bom kdaj rabil menjat sprednjo gumo; to pa bom obvezno še utežil.

Za vse skupi sem dal cca 120eu, s tem da sem nekatere stvari naredil sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MKrmec

Toretično če krogice res delujejo balansirke ne rabiš.

 

Zanimive so tele kroglice, v enem primeru sm vidu, da so se kroglice vlimale na notranjo stran gume, pregreta guma, sam mislm, da je človk kuru zadnjo gumo da se je tok segrela, da so se vtopile v gumo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MKrmec

Jst mam ročnega, takle zgleda http://ecx.images-amazon.com/images/I/41Crkz4fRyL._SL500_AA300_.jpg. Zraven seveda še montirači in gumo zamenjam v roku 30min če mi kdo pomaga. Sam tudi utežim gume, vendar uporabljam kar tiste kovinske nalepke. Sicer sem jo samo enkrat balansiral in pol ne več, ker ne vidim potrebe. Tuki je govora o zadnji gumi, za prednjo sem si naredil posebno palico in glavo iz trde plastike (Delrin), da ne rabim dajat sprednjih diskov dol če bom kdaj rabil menjat sprednjo gumo; to pa bom obvezno še utežil.

Za vse skupi sem dal cca 120eu, s tem da sem nekatere stvari naredil sam.

Jest v tej stvari vidm sam za rob predrt, kako nej bi pa zamenju s tem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MKrmec

Zdele sm kupu kroglce Dynabeads 85g in gre 1/3 v sprednjo gumo 2/3 pa v zadnjo gumo.

Bom poroču o zadevi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MKrmec

Evo dobil sm jih, 2x po 3 oz. (85g) sm naročil.

Se prav 1/3 od 85g gre v sprednjo, 2/3 pa v zadnjo gumo. Še slikca. Poročam pa jutr če bo kej boljši vreme, da bom lahko stestiru :D

 

Prvo se bom zapelu brez vseh uteži, potem pa dodam Dynabeads, da se vid razlika.

post-29270-0-81087500-1409685034_thumb.jpg

Edited by MKrmec

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!