Dry Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 Kolo nemore biti uravnovešeno samo po sebi anpak je verjetno guma 1 A (se pravi 1 Klase)in nepotrebuje nikakršnega centriranja. :OK: :OK: :blink: Centrira se guma skupaj s kolesom. Tudi če je guma nevemkatere klase, ko jo natakneš na kolo, ki ni uravnovešeno, bo potrebno centriranje gume skupaj s kolesom. A ni tako?
Guest Brumer Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 :blink: Centrira se guma skupaj s kolesom. Tudi če je guma nevemkatere klase, ko jo natakneš na kolo, ki ni uravnovešeno, bo potrebno centriranje gume skupaj s kolesom. A ni tako? Je tako samo ,če je guma 100% simetrična in na vseh delih enako težka (se pravi 100%pravilno izdelana),kar se zgodi malo kdaj. Zato že v fabriki gumo zavrtijo na centrirni mašini in na tistem delu ki je najlažja označijo z piko ponavadi z zeleno in ta pika naj bi se nahajala vedno tam kjer je na feltni ventil ker je feltna tam najtežja .Jaz mislin,da je to dovolj kar moraš o gumah ti vedeti. :OK:
Lowrenc Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 Lih sem mislu napisat, da je statično centriranje dolgotrajnejše, kot dinamično, pa preberem tole: Če nekrat vidiš, kako ti "stručko" na roko (na 'uč) naštela feltno, postaneš kar pristaš preprostega načina. Vsaj jaz sem postal. Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm:
Dry Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 (edited) Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm: Brumerja bo treba vprašat za demonstracijo. Baje je on edini v Sloveniji (pa možda i šire), ki to obvlada. Edited July 20, 2006 by Dry
stuhec Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 There are 2 types of imbalances, which may occur on a wheel. The static imbalance and the dynamic imbalance. In case of a static imbalance the wheel tends to jump, in the event of a dynamic imbalance the wheel wobbles. s tega se potem lahk naucis da pes cetriras, sam staticno je ze mal problem :D
moto rider Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 :blink: Centrira se guma skupaj s kolesom. Tudi če je guma nevemkatere klase, ko jo natakneš na kolo, ki ni uravnovešeno, bo potrebno centriranje gume skupaj s kolesom. A ni tako? Jaz sem pa pred leti imel primer, da je ni bilo potrebno uravnovesti. Izgleda, da se je "milijon procentov" staknilo v nulto točko. Samo takrat, pa nikoli več. Se zgodi. Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm: Lowrenc, enkrat na eno dirko pejt, pa boš videl majstre!!! :o :o :yes: :yes:
SiR Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 Lih sem mislu napisat, da je statično centriranje dolgotrajnejše, kot dinamično, pa preberem tole: Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm: jah, pejt kdja na kak servis, kjer so orenk majstri, ap prosi, če lahk to pogledaš. K sm jst to prvič vidu, sem tudi sam :eek: in siknil "a ste taki reveži, da mašine nimate", pa so me potem kolegi hitro psotavli narealna tla.
_ales_ Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 jah, pejt kdja na kak servis, kjer so orenk majstri, ap prosi, če lahk to pogledaš. K sm jst to prvič vidu, sem tudi sam :eek: in siknil "a ste taki reveži, da mašine nimate", pa so me potem kolegi hitro psotavli narealna tla. še mene postavte na realne tla, in naj mi eden razloži zakaj je boljše centriranje na "oko" ročno. meni so menjali gumo in jo centrirala ročno pa sem malo skleptičen glede natančnosti... kako je s tem, zakaj tako, kje so prednosti, ali ni mašina pač bolj natančna??? ne bom pa povedal kje da nebo kaj narobe... Lp.Aleš
gregor46 Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 (edited) Tudi mene je to zanimalo :hmm: :hmm: oz. me zanima Si pa, oziroma jim baje pomaga gravitacija :blush: , to je vse kar vem :whistle: Lp, Gregor Edited June 11, 2007 by gregor46
motofrik Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Meni je Yogi na roko scentriral zadnjo gumo. O kakršnemkoli tresenju niti sledu, čeprav sem sprva malo belo gledal, kako to misli centrirat... Tako, da :worship:
Tratnjak Damijan Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Vsak let si sam menjam pneumatike na motorjih pa ni nikol treslo. Je dost, da upoštevaš piko na gumi in jo obrneš na ventil, pa pol akso namažeš z oljem pa vidiš če se kolo kam obrne, pa kontra nalimaš uteži tok da jo uravnaš. Sploh pri zadnji ni tak problem, prej bi opazil pri prvi. Je pa boljš, da peljete motorje k mehaniku, da vam on zamenja, ker bo lepše dal gumo gor in dol, ne da bi obdrsal feltno. Drugače pa to ni noben bavbav.
Jure Posted June 12, 2007 Posted June 12, 2007 Jaz glede tega vseeno zaupam tehniki, z mašino se gumo scentrira v 1 min in zagotovo potem nič ne trese. Pri našem vulkanizerju je to itak del menjave. :)
Ski_Fanatic Posted June 12, 2007 Posted June 12, 2007 Bi reko, da je na roko bolj natančno :unsure: ......fizikalni zakoni delajo svoje :naughty: ....stroj pa lahko naredi nekaj na silo, kar na roko ni mogoče :grim
ciciban Posted June 12, 2007 Posted June 12, 2007 Kaj je bolj natančno je stvar debate... Sem pa tudi sam kar malo postrani gledal, ko je centriral na roke. Eni imajo pač grif ni kaj. Gume so bile scentrirane v nulo :worship:
Frips Posted June 12, 2007 Posted June 12, 2007 še mene postavte na realne tla, in naj mi eden razloži zakaj je boljše centriranje na "oko" ročno. meni so menjali gumo in jo centrirala ročno pa sem malo skleptičen glede natančnosti... kako je s tem, zakaj tako, kje so prednosti, ali ni mašina pač bolj natančna??? ne bom pa povedal kje da nebo kaj narobe... Lp.Aleš Mašina mora biti po xy centriranjih skalibrirana (kar je malo katera). Če ni, pride do odstopanja. Mislim, da so tolerance tudi do 10g. Tako je bilo meni razloženo.
MiNa Posted June 13, 2007 Posted June 13, 2007 Centriranje koles v teoriji. Če se držiš napisanega deluje odlično tudi v praksi. "forrihtungo" pripravo za centriranje imajo v bolje založenih trgovinah (POLO, Hein Gerricke....) Centriranje_Koles.pdf
biker77 Posted June 13, 2007 Posted June 13, 2007 jest sm gledal našo turnškovo kako je centrirala gumo(na uč kt pravte)..sama.. ata je pa ta čas eno pivo spil..svaka čast..sama je pa rekla da ni nobena umetnost to..jest se že zarad same menjave ne bi lotu na roko delat..ker vidim da kaka michelinka (slick) hudo težko sede na feltno pa jo z mašino gor daje..pa še daleč ne rečem da je slaba guma da ne bo kdo preveč pameten.. mislim pa da tut na roko nimaš kej falit..če nimaš feltne mal krive kot jest (naše lepe ceste mimgrede)
MKrmec Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 (edited) Pozdravljeni Ker sem len in se mi ne da preiskat celega foruma za informacije in ker hitro iskanje ni prineslo nič, se obračam na vas. Zanima me, če je kdo lastnik kakšnega ročnega menjalnika gum, ročnega balanserja gum ali pa je kdo že sprobal balansirne keramične kroglice ki se jih, direkt v prostor med gumo in feltno? Kaj menite o teh zadevah, kje ste jih kupili in za koliko denarja, če ni skrivnost. Slike: Menjanje gum: Balansiranje gum: Keramične kroglice za v gumo: Edited August 22, 2014 by MKrmec
macak333 Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Jst mam ročnega, takle zgleda http://ecx.images-amazon.com/images/I/41Crkz4fRyL._SL500_AA300_.jpg. Zraven seveda še montirači in gumo zamenjam v roku 30min če mi kdo pomaga. Sam tudi utežim gume, vendar uporabljam kar tiste kovinske nalepke. Sicer sem jo samo enkrat balansiral in pol ne več, ker ne vidim potrebe. Tuki je govora o zadnji gumi, za prednjo sem si naredil posebno palico in glavo iz trde plastike (Delrin), da ne rabim dajat sprednjih diskov dol če bom kdaj rabil menjat sprednjo gumo; to pa bom obvezno še utežil. Za vse skupi sem dal cca 120eu, s tem da sem nekatere stvari naredil sam.
smasher Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Toretično če krogice res delujejo balansirke ne rabiš.
MKrmec Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Toretično če krogice res delujejo balansirke ne rabiš. Zanimive so tele kroglice, v enem primeru sm vidu, da so se kroglice vlimale na notranjo stran gume, pregreta guma, sam mislm, da je človk kuru zadnjo gumo da se je tok segrela, da so se vtopile v gumo.
MKrmec Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Jst mam ročnega, takle zgleda http://ecx.images-amazon.com/images/I/41Crkz4fRyL._SL500_AA300_.jpg. Zraven seveda še montirači in gumo zamenjam v roku 30min če mi kdo pomaga. Sam tudi utežim gume, vendar uporabljam kar tiste kovinske nalepke. Sicer sem jo samo enkrat balansiral in pol ne več, ker ne vidim potrebe. Tuki je govora o zadnji gumi, za prednjo sem si naredil posebno palico in glavo iz trde plastike (Delrin), da ne rabim dajat sprednjih diskov dol če bom kdaj rabil menjat sprednjo gumo; to pa bom obvezno še utežil. Za vse skupi sem dal cca 120eu, s tem da sem nekatere stvari naredil sam. Jest v tej stvari vidm sam za rob predrt, kako nej bi pa zamenju s tem?
MKrmec Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Zdele sm kupu kroglce Dynabeads 85g in gre 1/3 v sprednjo gumo 2/3 pa v zadnjo gumo. Bom poroču o zadevi.
MKrmec Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 (edited) Evo dobil sm jih, 2x po 3 oz. (85g) sm naročil. Se prav 1/3 od 85g gre v sprednjo, 2/3 pa v zadnjo gumo. Še slikca. Poročam pa jutr če bo kej boljši vreme, da bom lahko stestiru Prvo se bom zapelu brez vseh uteži, potem pa dodam Dynabeads, da se vid razlika. Edited September 2, 2014 by MKrmec
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now