Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
vrho1679

Ročna menjava gum + Balansiranje + Pumpanje

Recommended Posts

MKrmec

Ja kaj nej rečem, dal sem dol uteži in v dal v feltne tele kroglce od Dynabeads in zaenkrat brez kakšnih večjih tresljajev, mal težko določit na 2 cilindrih k trese v vsakem primeru :D

 

Gor mam Mitas gume, rumena pika poravnana z ventilčkom, mogoče je pa že ok guma tut bla, nikol ne veš :D

 

Za vgraditev kroglic v feltno sem uporabil:

- 1 m prozorne cevke fi7mm (bauhaus)

- plastično posodico od punce, za barvat lase

- pištolo na zrak in seveda zrak

- izvijač za odstranitev jedra ventilčka

 

Potek:

- Odstranil sem jedro ventilčka

- na ventilček pritrdil cevko

- v plastično posodico stresel kroglice

- v cevko sem natresel kroglice, ne vse naenkrat

- nastavil pištolo na cevko, objel konec cevke in konico pištole z roko, da ja ne bo priletelo kaj ven, večkrat po malo pritiskal na pištolo, ko se je v pnevmatiki zvišal pritisk so se kroglice same premikale naprej in nazaj po cevki, še vedno sem samo pritiskal zrak po malo in po malo, dokler niso vse kroglice bile v pnevmatiki.

- nazaj pritrdil jedro ventilčka

- napihnil gumo nazaj na 2,4 bara

 

To bi blo zaenkrat vse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Ja kaj nej rečem, dal sem dol uteži in v dal v feltne tele kroglce od Dynabeads in zaenkrat brez kakšnih večjih tresljajev, mal težko določit na 2 cilindrih k trese v vsakem primeru :D

 

Gor mam Mitas gume, rumena pika poravnana z ventilčkom, mogoče je pa že ok guma tut bla, nikol ne veš :D

 

Za vgraditev kroglic v feltno sem uporabil:

- 1 m prozorne cevke fi7mm (bauhaus)

- plastično posodico od punce, za barvat lase

- pištolo na zrak in seveda zrak

- izvijač za odstranitev jedra ventilčka

 

Potek:

- Odstranil sem jedro ventilčka

- na ventilček pritrdil cevko

- v plastično posodico stresel kroglice

- v cevko sem natresel kroglice, ne vse naenkrat

- nastavil pištolo na cevko, objel konec cevke in konico pištole z roko, da ja ne bo priletelo kaj ven, večkrat po malo pritiskal na pištolo, ko se je v pnevmatiki zvišal pritisk so se kroglice same premikale naprej in nazaj po cevki, še vedno sem samo pritiskal zrak po malo in po malo, dokler niso vse kroglice bile v pnevmatiki.

- nazaj pritrdil jedro ventilčka

- napihnil gumo nazaj na 2,4 bara

 

To bi blo zaenkrat vse.

Bere se vsaj tako enostavno kot balansiranje gume na klasičen način. Vem, spet sem ciničen, sorry.

Na ta video sem zadnjič naletel:

Stvar izgleda uporabna, če si kje daleč od civilizacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MKrmec

Bere se vsaj tako enostavno kot balansiranje gume na klasičen način. Vem, spet sem ciničen, sorry.

Na ta video sem zadnjič naletel:

Stvar izgleda uporabna, če si kje daleč od civilizacije.

 

Sm že probu tole metodo ja, ni mi všeč samo kako stisnejo gumo vezice, ampak jest sm preveč občutljiv za te zadeve hehe, vezice so uporabne, sam mal težko je začet in rob "zlomt" če nimaš nč pr roki. Drgač pa deluje v obe smeri, gor in dol daš BP če več vezic ponucaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MKrmec

a ne ločiš med vibracijami motorja in vibracijami zaradi nezbalansirane gume?

Ne ne ločim očitno, povej na kaj nej bom pozoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ludiluka

Ne ne ločim očitno, povej na kaj nej bom pozoren.

 

Zadnja guma je dost neopazna tud če ni zbalansirana če pa spredna guma ni zbalansirana se ti vibracije prenašajo direkt v belanco  dej si spredej dol pobrat uteži alpa nafliki gor preveč uteži in boš hitro opazil razliko razen če si prov brez občutka pa brez zamere ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hornet

Staro gumo lahko tudi zrežeš, problem je, kako novo dobit gor brez primernega orodja. Vezice so sicer zanimiva zadeva ampak dost zamudna pa tud nekaj moči rabiš. Za balansiranje sem gledal pred časom tole zadevo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

In vse to počnete za borih 7 € ? Nevem zakaj toliko znanosti, če pa obstajajo vulkanizerji, ki imajo orodje za menjavo in centriranje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
KilleRBee

Pomoje se gre bolj za to da lahko sam to narediš... :smoke:

 

Če se splača se pa bolj pridružujem Jakatu...

 

meme-diy.jpg

Edited by KilleRBee

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58

evo te montirke lahko izdelaš tudi sam 

 

evo moj projekt 

Tole je pa super stvar :OK: Vsaka čast za izdelavo :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L

Jaz imam kar nekaj porabljenih setov gum nezbalansiranih. Ne čutim razlike :mellow: , nič ne trese. Mogoče se Taivanci bolj potrudijo pri izdelavi?!?

 

 

Dobra ideja za lepo utež na špicah; plesalka na drogu  :D

post-40971-0-10693400-1411392022.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

In vse to počnete za borih 7 € ? Nevem zakaj toliko znanosti, če pa obstajajo vulkanizerji, ki imajo orodje za menjavo in centriranje...

 

Ko daješ gume gor pa dol pred vsakim obiskom steze ker je treba dat gor pravo zmes za dotične pogoje in pisto in ko gume, ki ti ostajajo iz piste še dobre za 1000 ali 2000 km ceste, montiraš na motor, ki ga imaš za po cesti, 7€ hitro ni več 7€, ampak je to na sezono tolk, da greš za tisti denar vsaj še en Marof več odpeljat :D

 

To je ena prednost.. Druga, zame še bistveno bolj pomembna je pa ta, da mi ni treba gum nikamor vlačit in se z nikomer dogovarjat, ampak zrihtam ko je treba sam, takoj, kadarkoli, za praznik dela če je treba in je to to :)

 

Jaz že par let menjam in centriram doma gume sam. Je pa res, moram bit pošten, da ima tast montirko za avtomobilske gume in se da tut moto gume zrihtat. Ampak tudi če jo ne bi imel, bi si pa naredil tako kot je objavljena par postov višje, ni veliko razlike..

Edited by Jure

Share this post


Link to post
Share on other sites
MKrmec

Tkole, po uporabljanju telih Dynabeads kroglic zdele ene 500km morm rečt, da ni blo nobenih problemov dokler nism opazu da hitrosti nad 130km/h začnejo vilce vibrirat kr ornk, do te hitrosti pa nobenih problemov. Bom kr nazaj šaltu na navadne utežke. Zato pa treba kupt en ročni balansirnik k ni 100+ evrov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58

evo te montirke lahko izdelaš tudi sam 

 

evo moj projekt 

Ja tole je pa super stvar! Ali ne poškoduješ felge? Ali mora biti priterjeno na tla? Koliko pa stane v prodaji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bna

Ja tole je pa super stvar! Ali ne poškoduješ felge? Ali mora biti priterjeno na tla? Koliko pa stane v prodaji?

nikakor ne moreš poškodovati felge ker delaš lepo počasi in natančno 

ne rabi biti pritrjena v tla saj ni potrebna velika sila za menjavo gume 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Zivnorc
      ... vse to pišem samo hipotetično. ...pa vidim, da imaš res prav...    ...ej... če rabiš frišno robo povej. Tvoja se je malo skisala...  
    • DAMI34
      jp, a je blo kaj spornega? pa čez polno tudi prehitevam z mirno vestjo.
    • Snečer
      skozi rdečo si tudi vozil oz speljal  
    • DAMI34
      dve položnice so zihr prišle po pošti. Drugače pa nič hudo spornega.  Nikogar nasproti, nihče se ne vkjučuje na cesto nikjer, nihče s pumpe ne rine na cesto, "divjaka" pa še niti na nasprotni pas nista šla. A je bilo njuno početje bolj nevarno, kot od tistega, ki snema? DA...počakaš 100m in jih pihneš kasneje. Z 200 kojni pa ja gre mimo.   UPS: bi želel da svetohlinim in se delam moralista (velika večina, ki mi replicira pozablja, da sem se z njimi peljal, pa nikomur nič ne očitam, le povem, da sem se peljal in vem kako vozijo) Groza, zaradi takih so maline, groza, zaradi takih potem plačujemo ostali nedolžni, groza in sramota. Zgrožen sem.       
    • DAMI34
      več kot 10x. Ne gre se za kaj in kaj mislim: situacija tam je naslednja, cesta je izven naselja, na levi (v smeri dol) imaš pumpo, zavijanje levo je prepovedano. Kaj hudiča lahko tam rešuje radar? Kamper je pokosil nekaj motoristov, radar je že bil. Obrniva smer: od pumpe naprej proti Rijeki je križišče, za zavijanje levo imaš svoj pas, pa še se zabijajo. Predvsem zaradi poletne gneče, ker je s stranske ceste skoraj potrebno izsiliti. Tudi v tem primeru radar ne rešuje nič. Rešuje malo gledanja, zavedanja, da je promet, mogoče celo malo vljudnosti, da daš prednost takim ki je nimajo. Res bi rad slišal izjavo nekoga, ki bo pojasnil, kako položnica, ki prispe pol leta za storjenim prekrškom reši problem. Tudi sama vožnja na pamet, znižanje brzine na 60, tam kjer je omejitev, a togo držanje sistema "jaz imam prednost" ne rešuje nič. Ampak to je samo moje mnenje, situacije kot jo vidim točno tam ob pumpi (pa še marsikje, kjer je kako križišče v smeri do Senja) Tam bi nabili krožišče in so vsi problemi rešeni, vključno z radarjem.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!