Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

pred 14 minutami, DinDiin pravi:

Ja ok, kaj pa po cesti? Unle s kolenom bo sam letu k bo ovca na cest. 

Jaz sem imel v mislih tehniko kolenčkanja v glavnem na pisti, kjer gre za doseganje najboljših časov. Se pa zelo strinjam, da pa cesta ni dirkališče in je tako početje na navadnih cestah lahko zelo nevarno. Sicer je pa res tudi to, da so motorji, ki niso dirkaške replike namenjeni predvsem za umirjeno in uživaško vožnjo na običajnih cestah, kjer ni pomembno v kolikšnem času prevoziš določeno razdaljo. Pomembno je predvsem to, da človek uživa na motorju.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DinDiin said:

Sam si kr upa....A je res tak feeling kolenckat? Js ne znam, pa ne vem. K ga gledam se mi zdi sam matranje :) 

Ja je, super občutek je, dokler to izvajaš na varnem mestu (na progi). Matraš se dokler ne znaš, ko na silo nekaj rineš koleno na tla in izvajaš neke čudne akrobacije na motorju. Z malo vaje pa postane to en sam užitek in lahkotno prekladanje motorja iz ovinka v ovinek. 

 

46 minutes ago, jvalant said:

  Resno:  NI slabo vodljivih motorjev. 

Vem, vem. Kawasaki je...pa na Motosvet-u smo. :P  Kolenčkati ni neka znanost. Nizanje hitrih krogov in iskanje mej oprijema pa je drug svet. Se strinjam z zgoraj napisanim. 

 

25 minutes ago, truckdriver said:

Kolenčkanje zagotovo omogoča hitrejšo vožnjo motorja skozi ovinke, ker ni potrebno toliko nagnit motorja. Če temu nebi bilo tako, nobeden izmed dirkačev motogp in drugih hitrostnih serij nebi kolenčkal skozi ovinke. Zadnja leta v hitrostnem motociklizmu niti samo kolenčkanje ni več dovolj, temveč je za dobre čase potrebno tudi komolčkanje. To so pač dejstva, ki jih potrjuje praksa na najvišji ravni motociklizma.

Za vožnjo po cestah ne rabiš kolenčkanja! Si tudi brez lahko prehiter... 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, truckdriver pravi:

Kolenčkanje zagotovo omogoča hitrejšo vožnjo motorja skozi ovinke, ker ni potrebno toliko nagnit motorja. Če temu nebi bilo tako, nobeden izmed dirkačev motogp in drugih hitrostnih serij nebi kolenčkal skozi ovinke. Zadnja leta v hitrostnem motociklizmu niti samo kolenčkanje ni več dovolj, temveč je za dobre čase potrebno tudi komolčkanje. To so pač dejstva, ki jih potrjuje praksa na najvišji ravni motociklizma.

v bistvu, samo koleno dol ne pomeni nič, je samo mera/razdalja, kje si, koliko si. Moto GT itak stiskajo kolena ob moped, pa drsajo po komolcu in rami Trup je važen, pa vsaj mal riti, pa dol. Ne pa da pustiš, da te konji pri pospeševanju dvignejo in potegnejo nazaj, namreč ST in potovalniki nimajo krmila tako dol kot sportaki. Drugo so nejkedi. ožja guma, vedno optimalni konji /navor (na zaprtih ovinkih je manj več), ni brutalnega zaletavanja itd..Idrijske ride lepše in lažje odpeljem na ktm 1050adv 100 konjičev (dindinov moped) kot pa na SDGT 173 konjičev, pziroma se bom popravil, moj level znanja je primernejši za tak moped in take konje kot je 1050adv, ker SDGT zaradi svoje moči in ostalega zahteva večje obvladovanje in večjo preciznost. 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 2. 2020 ob 15:56, jvalant pravi:

Kaj pa je narobe z komentiranjem? A ni bil zato prliman gor? Al lahko samo gledamo, pa smo tiho?

 

nič, sedaj ko si v pravi temi (posti so bili prestavljeni iz teme kawa sx), drugače pa ja..tema je o sxu in njegovih lastnostih, problemih, ki jih testniki izpostavljajo.

A je tip baba, a ma rdeč kombinezon in ali je prej pil kavo je čisto irelavantno. Prav tako je vse ostalo napisano bilo neprimerno za temo o SXu, ker recimo raceland, obvladovanje jezrerskega na čebelicah in podobno kar se je pisalo, pač ni povezano z SXom in ostalim, kar me je človek vprašal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, truckdriver said:

Tako da ja, na tej stezi lahko "prdec" z lahkoto sledi kateremu koli ST motorju. 

Tudi na odprtih ovinkih in pri konkretnih nagibih zlahka sledi superiornemu SX-u.

 

9 minutes ago, jvalant said:

Kaj pa je narobe z komentiranjem? A ni bil zato prliman gor? Al lahko samo gledamo, pa smo tiho?

Boli, ko ena stara CB-jka zlahka sledi K....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, XTR pravi:

Boli, ko ena stara CB-jka zlahka sledi K....

 

Pravkar, XTR pravi:

Tudi na odprtih ovinkih in pri konkretnih nagibih zlahka sledi superiornemu SX-u.

 

med slediti in prehiteti je velika razlika :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, XTR pravi:

Tudi na odprtih ovinkih in pri konkretnih nagibih zlahka sledi superiornemu SX-u.

 

Boli, ko ena stara CB-jka zlahka sledi K....

Se opravičujem, ker je moj post izzval veliko polemike in prepirov glede tehnike vožnje, vendar to ni bil moj namen. Meni ni pomembno kateri motor je hitejši od drugega, pomembno je, da je človek zadovoljen s tistim, kar ima in pa da na motorju uživa. Vse ostalo je drugotnega pomena. Do sedaj sem vozil SS motor, ga prodal in si nabavil SX-a. Z razlogom.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, truckdriver said:

Se opravičujem, ker je moj post izzval veliko polemike in prepirov glede tehnike vožnje, vendar to ni bil moj namen. Meni ni pomembno kateri motor je hitejši od drugega, pomembno je, da je človek zadovoljen s tistim, kar ima in pa da na motorju uživa. Vse ostalo je drugotnega pomena. Do sedaj sem vozil SS motor, ga prodal in si nabavil SX-a. Z razlogom.

 Ni potrebe! Ze dolgo imam moto: "Ce je lastnik zadovoljen z motorjem, sem tudi jaz." Takele debate se pac razvijejo. z SXom ni prav nic narobe, kot sm rekel, ni nevoznih motorjev. Do neke mere seveda, ki pa je za vecino motorjev zelo hitra. Uzivaj!

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, DAMI34 said:

nič, sedaj ko si v pravi temi, drugače pa ja..tema je o sxu in njegovih lastnostih, problemih, ki jih testniki izpostavljajo.

A je tip baba, a ma rdeč kombinezon in ali je prej pil kavo je čisto irelavantno. Prav tako je vse ostalo napisano bilo neprimerno za temo o SXu, ker recimo raceland, obvladovanje jezrerskega na čebelicah in podobno kar se je pisalo, pač ni povezano z SXom in ostalim, kar me je človek vprašal.

 Aha, ce bi pa rekel: mater se fino SX pelje, najboljsi je, bi bilo pa ok ;)  V temi o SXu, je model z CB500 z lahkoto sledil SXu kjer se nekdo skrekuje gor. Ni treba prehiteti, dosti je slediti. Ce je sledilec starejsi, manj mocan motor, brez elektromike ipd...  potem je sledenje ze dokaz, samo po sebi... In da se razumemo: dokaz v veliki meri o vozniku. Osebno NE verjamem, da je SX tolk storast, da se mora gor prekladat Stoner, da ima isti tempo kot navadem smrtnik na CB500. Na hitri cestim kjer moc pomeni nekaj. Torej j ta video slab dokaz o SXu, o tehniki soferja pa raje ne bom.... De se prevedem: povedal sem, da je sofer cuden, ne SX.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

 Aha, ce bi pa rekel: mater se fino SX pelje, najboljsi je, bi bilo pa ok ;)  V temi o SXu, je model z CB500 z lahkoto sledil SXu kjer se nekdo skrekuje gor. Ni treba prehiteti, dosti je slediti. Ce je sledilec starejsi, manj mocan motor, brez elektromike ipd...  potem je sledenje ze dokaz, samo po sebi...

bla in bla in bla, a se sploh še spomniš kaj je človek vprašal  v temi o SXu?

Si mu dal kak nasvet, ker si jih toliko peljal (sxov namreč) in veš kako gredo?

Pa ne pozabi, smo se peljali skupaj v Trst preko krasa. Sem vam z babo zadaj gladko sledil..ups se opravičujem,  Suzuki je pizdil, da sem prehiter ...zdej pa res ne vem več, kaj bi rad.

Nabijaj se dalje, smetili pa ne bomo.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, DAMI34 said:

bla in bla in bla, a se sploh še spomniš kaj je človek vprašal  v temi o SXu?

Si mu dal kak nasvet, ker si jih toliko peljal (sxov namreč) in veš kako gredo?

Pa ne pozabi, smo se peljali skupaj v Trst preko krasa. Sem vam z babo zadaj gladko sledil..ups se opravičujem,  Suzuki je pizdil, da sem prehiter ...zdej pa res ne vem več, kaj bi rad.

Nabijaj se dalje, smetili pa ne bomo.

Ti si car nad carji, ne stejes.  In dej PROSIM preberi kar sem napisal se enkrat: ne grajam SX-a. Dej enkrat mal pomisli. In ne izkoristi vsake prilike, da poves kako si dober in prehiter.  Tudi ce si bil prehiter,  sem sledil z 50hp kanto. In kaj to pomeni? Nic, ker nihce ni bil na robu...    O nabijanju: se enkrat: rekel sem da NI nevoznih  motorjev (v postu je bilo omenjeno da menijo da je SX slabo vozen - torej je SX tema), v razlagi o CB sem dejal da je stvar v pilotih, ne motorjih. Povedal sem tudi da me krepko sisajo z kao "nevoznimi" motorji in malo prejle sem pa rekel, da ne verjamem da je SX tako slab, da se je treba toliko prekladati. Ker je pac sofer vozil za kamero. Zato je ta doticni video slab primer. Kaj je tu nabijanje?

 

 Nasveta pa ne rabi, vidim da ve kako in kaj... In tudi ne vidim da bi ga uzalil....

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ni treba diujat, da se pelješ po kolenu ... samo linija je mal drugačna ... meni je ljubše po kolenu peljat kot pa s tačkami, spojlerji, štenderji, auspuhi, škornji itd po tleh drajsat ;)

 

p.s.

težko tudi gledam, kako motoristi sekajo ovinke .. raje 20 ali več km/h počasneje in po svojem pasu

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

Ti si car nad carji, ne stejes.  In dej PROSIM preberi kar sem napisal se enkrat: ne grajam SX-a. Dej enkrat mal pomisli. In ne izkoristi vsake prilike, da poves kako si dober in prehiter.  Tudi ce si bil prehiter,  sem sledil z 50hp kanto. In kaj to pomeni? Nic, ker nihce ni bil na robu...    O nabijanju: se enkrat: rekel sem da NI nevoznih  motorjev (v postu je bilo omenjeno da menijo da je SX slabo vozen - torej je SX tema), v razlagi o CB sem dejal da je stvar v pilotih, ne motorjih. Povedal sem tudi da me krepko sisajo z kao "nevoznimi" motorji in malo prejle sem pa rekel, da ne verjamem da je SX tako slab, da se je treba toliko prekladati. Ker je pac sofer vozil za kamero. Zato je ta doticni video slab primer. Kaj je tu nabijanje?

še 1x, kok SXov si vozil, vsaj malo? Resno vprašam. Ker vse ostalo kar je potem nastalo je primerno za to temo, kjer smo sedaj, zato je premaknjeno. Simpl. Ne bom več pojasnjeval.

Vsekakor pa lahko vsak piše v temo o SXu kako se pelje, če ga je vsaj 100m peljal, in ne ni bistvo da ga pohvali, lahko ga skurca popljuva ali karkoli drugega, ker tak je bil njegov občutek. Simpl. Vse ostalo pa je potem bilo in še je: merjenje kurca :P

Res je dober sem, absolutno prehiter, divji, celo ogrožam druge, smešno pa je to, da se ko račka peljem vmes ali skupaj z ostalimi, ki vozijo absolutno primerno in po pravilih :D Veš kar si ti povedal, ni nič spornega, vsak ima svoje mnenje (veliko jih rado pove veliko preko mene, ker jih baje ogrožam, hkrati me pa neskončno perejo čez ovinke, na kantah od 50 konjičev) Dejte se mal zamislit nad nebulozami. Moj point je bil, da smo se skupaj pelali, torej, če sem ga jaz sral, si ga tudi ti, če ga nisem smo se peljal uredno in BP. 

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, DAMI34 said:

bla in bla in bla, a se sploh še spomniš kaj je človek vprašal  v temi o SXu?

Si mu dal kak nasvet, ker si jih toliko peljal (sxov namreč) in veš kako gredo?

Pa ne pozabi, smo se peljali skupaj v Trst preko krasa. Sem vam z babo zadaj gladko sledil..ups se opravičujem,  Suzuki je pizdil, da sem prehiter ...zdej pa res ne vem več, kaj bi rad.

Nabijaj se dalje, smetili pa ne bomo.

"DAMI34, mislim, da tale posnetek potrjuje tvojo trditev, glede stila vožnje SX-a in demantira marsikoga, ki trdi, da ta motor ni dovolj vodljiv skozi ovinke." - na to sem odgovoril, da je precej prekladanja po motorju, za ne prehiter tempo. In v naslednjem postu povedal, da NI slabo vodljivih motorjev. Tip se dejansko preklada za kamero in ce je tor RES potrebno da se SX pelje takole hitro, potem BI (BI, ne IMA) SX imel resne probleme z vodljivostjo. To sem veckrat ponovil, pa smo pristali pri tem, da si TI prehiter in da naj bom tiho ker nism vozil SX-a. Kdo nabija?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

"DAMI34, mislim, da tale posnetek potrjuje tvojo trditev, glede stila vožnje SX-a in demantira marsikoga, ki trdi, da ta motor ni dovolj vodljiv skozi ovinke." - na to sem odgovoril, da je precej prekladanja po motorju, za ne prehiter tempo. In v naslednjem postu povedal, da NI slabo vodljivih motorjev. Tip se dejansko preklada za kamero in ce je tor RES potrebno da se SX pelje takole hitro, potem BI (BI, ne IMA) SX imel resne probleme z vodljivostjo. To sem veckrat ponovil, pa smo pristali pri tem, da si TI prehiter in da naj bom tiho ker nism vozil SX-a. Kdo nabija?

 

en post višje sem napisal, sedaj se mi pa več ne da igračkat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, jvalant pravi:

 

 

 Nasveta pa ne rabi, vidim da ve kako in kaj... In tudi ne vidim da bi ga uzalil....

Nikakor nisem užaljen, zakaj bi le bil? Saj nihče ni napisal ničesar žaljivega. Vsi podajamo svoja mnenja in vprašanja na določeno tematiko. Le moj namen pisanja ni bil, da se  sproži prepir okoli določenih stvari.  

P.S.

Zame je vsak nasvet dobrodošel, še posebej o obnašanju motorja, s katerim nimam izkušenj. 

Popravljeno . Popravil truckdriver
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 2. 2020 ob 16:46, truckdriver pravi:

Nikakor nisem užaljen, zakaj bi le bil? Saj nihče ni napisal ničesar žaljivega. Vsi podajamo svoja mnenja in vprašanja na določeno tematiko. Le moj namen pisanja ni bil, da se  sproži prepir okoli določenih stvari.  

P.S.

Zame je vsak nasvet dobrodošel, še posebej o obnašanju motorja, s katerim nimam izkušenj. 

tale video lepo pojasni zadevo o sami drži na mopedu (predvsem pa napakah, ki jih počnemo), velja tudi za SXa :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

tale video lepo pojasni zadevo o sami drži na mopedu (predvsem pa napakah, ki jih počnemo), velja tudi za SXa :P

Pa nikjer niso sekal ovinke in šli preko črte :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, maus pravi:

Pa nikjer niso sekal ovinke in šli preko črte :jezik:

Sej ni naslov posnetka:

Hitri in drzni 8 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Sej ni naslov posnetka:

Hitri in drzni 8 :)

ampak:

Pametni in previdni 10 :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
On 6/1/2020 at 12:22 AM, ukica said:

Ce obvladas GSa ga ni sportnika ki bi ti usel na cesti po recimo neki normalni magistrali.

 

 Japajade....  Na Marofu (zaprta proga,  skoraj kart steza) se pelje odlicen voznik na R1 1.09.xxx (bil prisoten). No, rad bi videl GS-a s vsaj podobnim casom. Drug primer: Jezersko in KTM Duke. Po stopalkah sem se vozil... Prijateljica, na RSV,  se je iz zavojev ven (kjer je tudi zelo hitra) v prvi izstrelila naprej, sploh ce je bilo malo ravnine... Precej prej bi lahko bila gor, kot jaz.  Sportak gre hitreje z prvo, kot Duke do konca gas. In zavira boljse...   Kadar pa mi na cesti nekoga prehitimo z XX motorjem, pa ne vemo, ali se mozak pelje na izlet, pociva, ali pac ni dirkac... To ne velja veliko.  Na pisti (zaprti kot je Marof, da se iznici prednost sportakov), se pa pokaze kaj kdo zmore in GSi niso niti blizu casov sportakov... Je tudi razlog, zakaj GS ni izbira obiskovalcev Marofa ipd. In pista kot je Marof, je priblizek neki gorski cesti, ala Jezersko ipd. Tam se pokaze edina resna prednost, ali slabost: voznik.

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, DAMI34 said:

Po mojem ja. Al pa iz mojih iskušenj Da. Večina dobrouravnoteženih motorjev s solidnimi zavorami. Je pa velik odvisno tudi od motorja. Elektronika nam določena znanja, ki so pomembna jemlje.

Ne znamo več dozirat zavor, saj mamo abs. Čez ovinke uporabljamo/zlorabljamo zadnjo itd...lahki in okretni motorji so celo brez elektronike agilni in bolj obvladljivi (z900 npr)

Seveda pa je sx moped, ki se ga da presenetljivo dobro peljati kljub teži in tudi v kritičnih situacijah je predvidljiv, ter omogoča razna fina korigiranja brez da bi se človek usral :)

Jaz vidim prednost sx da ma nizko težišče in odlične zavore.

Glede elektronike in agilnosti se s tabo ne strinjam. Na tem forumu nevem ce jih lahko na eno roko nastejes tiste ki peljejo bolje brez pomagal kot s pomagali.

In ni ga “boljsega” obcutka kot ko pritisnes sred ovinka bremzo/gas in odkruzas. Vsaj zame je zato cesta.

Za iskanje limita imas pisto in tam se uci kok globoko v ovinek bremzas, kje dodajas zadnjo zavoro, ker je to edino o cemer je treba razmislat. Ni crte, “xsare”, prepada, kamna, pa omejitev hitroati, policajev iz vsakega grma, strickov s klobuki..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ukica pravi:

Glede elektronike in agilnosti se s tabo ne strinjam. Na tem forumu nevem ce jih lahko na eno roko nastejes tiste ki peljejo bolje brez pomagal kot s pomagali.

In ni ga “boljsega” obcutka kot ko pritisnes sred ovinka bremzo/gas in odkruzas. Vsaj zame je zato cesta.

Za iskanje limita imas pisto in tam se uci kok globoko v ovinek bremzas, kje dodajas zadnjo zavoro, ker je to edino o cemer je treba razmislat. Ni crte, “xsare”, prepada, kamna, pa omejitev hitroati, policajev iz vsakega grma, strickov s klobuki..

dve citiranji imaš premaknjeni v tole temo (eno višje je še Jvalant), kjer se lahko bolj razgovorimo.

Ne vem, kaj mi hočeš povedati, dejstvo je da brez raznih pomagal bi prekleto pazil, da se ne prekucneš, da brez ABSa niti pod razno ne bi popravljal nagiba čez ovinek, če ga pa že bi, bi zlo zlo pazil. Zato smo včasih znal po pesku tud brez ABSja zavirat, tako sprednjo kot zadnjo, sedaj nam je ABS to uzel, drsenja nismo več vajeni, odpustitve zavore tudi ne)

Zdej, kam me ti pošiljaš se učit, mi je čist vseeno, saj je bilo samo in zgolj odgovorjeno na naslednje vprašanje:

  pred 12 urami, Andrej P pravi:

Super. Verjamem. Vprašanje je samo koliko je prinesel cornering ABS, ki ga ima danes že veliko motorjev, koliko pa je to stvar SXa. Bi drug otor reagiral enako?!.

 

Torej vprašanje, a bi drug moped lahko podobno odreagiral. Odgovoril sem z DA, vsaj nekaj ki sem jih jaz vozil so sposobni marsikaterih manevrov, je pa res cornering ABS fina zadeva, pa IMU tudi. Več kot motor naredi namesto tebe, manj moraš ti znati. Samo to.

SX ima strašno smerno stabilnost, ter manjšo okretnost od Z900. Pa še velik faktorjev je, ki lahko vplivajo na to, kako se sigurno odpelješ v kritični situaciji, niti situacije si niso podobne. Za določene situacije je fajn da moped spredaj zabije do tal in rit vržeš kontra, za določene pa je velik bolša dirkaška trdota.

Vse ostalo, tvoj zadnji stavek je: bla bla bla in ga bom preslišal, ker je bilo govora o normani vožnji in presenečenju na cesti, to se in se bo dogajalo. Če se tebi ne, potem si najbrž s kakega drugega planeta al pa se ne voziš ravno velik z mopedom.

Še @Snečerju se je, ko ga je na poti na GG hotel sneti stric z WV polotom (zgleda ni mel xare pa mu ni uspel.) Pa ne sam njega, celo čredo motorjev :(

ps. zadnja zavora je hudičevo fajn tut pri normalni vožnji za korigiranje seveda, kaj več ne 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videl sem ga in ga gledal, ate pa ni videl ne mene, ne kompletne kolone, niti stroboskopskih luči od GSke, kaj šele da bi potem slišal hupo od @Quest 

Vozili smo (sem) 45kmh in je bilo potrebno zmanjšati na 26kmh, tako pravi telemetrija :) zadeva pod kontrolo, brez pomagal, ker je bil prečitan...

bolj me je zmotila Mitaska na zalivkah :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!