Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

Tale tema bo spet en doktorska dizertacija...

 

Pri meni je pa sila enostavno...

 

jaz se samo malo nagnem... pol pa izpod stopalk iskre letijo in ruženje se čuje... drsnike bo treba na zimo zamenjat, ker kromiranih plošč bo za tako škoda...

 

post-16856-0-21894600-1410166739_thumb.jpg post-16856-0-25883800-1410166755_thumb.jpg

post-16856-0-81533700-1410166765_thumb.jpg post-16856-0-78212600-1410166820_thumb.jpg

post-16856-0-39671600-1410166876_thumb.jpg

 

Evo... to je to...simple as that

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zamižiš... ako prođe, prođe ... če ne prođe, že tulm au au au :P

 

če si s primerno hitrostjo v ovinku (kaj to že je ? ) imaš možnost obvozit, zato pa se gre ponavadi enkrat gor in dol, da se mal ovinke prečekira ...

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne mislim to. Če peljem lagano turistički pol ni problema, če bi pa rad mal bl športno pol pa je.  Uradno naj bi pelu ovink tko da začneš zuni, nasred si bl not, končaš ga pa spet zuni. Sam pol morš 2x čez uno svinjarijo it. Jest pelem kr skoz zuni. 

 

Je pa tvoj odgovor v stilu Mansela, ko so ga prašal kako tko hit zvoz prvo šikano v Monzi. Zagrabm volan pa zamižim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugo leto motor in morm rect da prvo leto je bilo tako tako...sem ga nagnil ampak vedu sm da bi ga lahko vec. Letos prsu 3x zapored do celindrov. Nenamerno ampak občutek je bil fajn. Je pa cist odvisno ce pce gres na poznano cesto ali pa nepoznano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stenc55

 

... če imaš svinjarijo po sredi pasu.... pelji kar tako naprej, kot do tam. Pelji po tisti čisti "kolesnici" po kateri si se pripeljal v ovinek :D

Največji problem je, da se naučiš voziti tam kjer MORAŠ...in ne kjer NE SMEŠ!

PELJEŠ TJA, KAMOR GLEDAŠ! to ti je prva in osnovna zakonitost v vožnji motocikla.

... to se pravi v tvojem primeru.... da gledaš - čekiraš samo linijo, kjer ni svinjarije po cesti....svinjarijo obdrži v perifernem vidu!...in peljal se boš točno tam, kjer ni svinjarije po cesti. Upoštevati moraš še tisti vertikalni zamik med tvojo glavo in stik gume na asfaltu, da te ne zajebe...ker si ti z glavo na "čistem", guma pa v svinjariji...

... in pa jasno: čim vidiš svinjarijo avtomatično spusti gas in odreagiraj pred svinjarijo!... tudi če si sredi ovinka, ne zaviraj... samo spusti gas in zavzami "nesvinjsko" špuro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@zivnorc

Sej lih to me je zanimal, al it čez al ne. Seprav ne. Tisto da se pelješ tja kamor gledaš mi je pa že inštruktor rjul v slušalko: "Pa kva butl gledaš robnik, lih direkt vanga si šu!!!!!!" Jest pa "sevede sm ga gledu am pršu mem a nom" un pa nazaj :"sej zato k s ga gledu ni šlo mim!" Jebiga, zdej vem  :grim

 

Tisto da mi je 20x reku kam gledat ni velal dokler nism probu robnika ripsat.   :wallbash:

Popravljeno . Popravil stenc55
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tla moraš stalno čekirat, zaradi peska, kačic, svinjarije, razpok, lukenj, kamenja,vode, traktorjev, kač :D in vsega ostalega. Če se le da odpelji po enakem tipu asvalta. Tut različne barve asvalta drugače držijo.

Čekiranje se pa vedno vrši prej, potem pa gre pogled v iztek. in pa: vozi s tako brzino, da lahko še reagiraš.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

joj ko dela .. kdaj se bom pa vozu ne sam okol bulu :eek:

maš dve tehniki:

1. skeniranje ali pa

2. zamižiš :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel isti problem... Pa me je en "divjak" (like trebor :P) po jadranki v soboto naganjal... In pol mi reče... Če mu dam motor da mi robe pobrusi? Wtf? Sem reko ne, ne rabim.. Mi ni važn ta pussy strajf pa nagib v ovinkih... Kak bo pa bo...

Ne predaj se, pelji se z nekom izkušenim, naj se pelje za teboj.. Naj vidi kaj ti ne gre, ni treba racing variante...

Kmet.. Sem vido tisti tvoj ovinek... Ajajaj.. Kdo bo ograjo pobarval? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj.

Sem novopeceni motorist (po 10+ letih voznje avtomobila).

Izpit sem opravil bp, v avtosoli sem zvozil 21 ur po dezju, soncu....

Zdaj ze cca. 2 meseca vozim Fazerco 600 (zelo zadovoljen). Moja zelja sicer nikoli ni bila in ne bo podirati hitrostnih rekordov ali brezobzirno divjati, ker sem v mojem "avtostažu" ze marsikaj dozivel in recimo, da imam zadeve v glavi dokaj razciscene.

Vseeno pa me nekaj muci in sicer, ko sem na cesti se bolj ali manj vozim po omejitvah (morda tu in tam z rahlo plus/minus toleranco), a nekako se mi zdi, da se v teh 2 mesecih nisem kaj prevec znebil strahu pred malo vecjim nagibom v ovinkih zaradi cesar se mi zdi, da se vcasih peljem skozi ovinke kot "stara mama" :-) oz. da bi se tudi z avtom peljal hitreje (se tudi zgodi na ovinkasti cesti, da kdaj kaksen avto spustim naprej, ce ga oviram).

Zdaj me pa zanima ali obcutek in zaupanje v nagib tako dolgo prihajata ali bi moral biti bolj pogumen (gume sem dal gor nove Dunlop Roadsmart).

Nimam niti interesa brusiti s tackami po tleh, a nekako imam obcutek, da imam morsa malo prevec blokade v ovinkih (pa tudi pri prehitevanjih na ravninah zelim biti 300%, da je varno - ko gledam oz. vidim ostale (vase youtube video posnetke in v zivo na cesti) pa vidim, da se dejansko cijazim, kadar mi ne bi bilo treba.

Torej - se vec kilometrine in casa ali poguma?

Lp

Sam sebe se sramuješ, ker si premalo objesten in voziš normalno?

Al ti ulica suflira, da nimaš gum do roba posvaljkanih?

Dok te je "strah", je vse v redu, ko te ne bo več strah pa maš problem

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav zanimiva tema,bom še jaz svojo izkušnjo delil,ker sem motorist glih 3 leta.

Ko sem naredil izpit in ko ni bilo več inštruktorja na zvezi,ki mi je,kot je prej en omenil,skoz tulil v slušalko,je bilo vse drugače.

Ampak dejstvo je,da sem ta izpit naredil z namenom,ker sem se počutil srečnega in svobodnega na motorju,ampak moram priznat,

da prvi kilometri čisto sam brez nobenega,ki bi te popravljal.....hja,večkrat sem domov prihajal bled in se tresel.

Pol pa s časom odženeš strah stran,čeprav je vedno prisoten,samo tisti ta zdrav,ki ti koristi in počasi začneš dobivat občutek,kako ravnat v ovinku in pa nepredvidljivih situacijah.

Moj nasvet je v bistvu,treba se je peljat neobremenjeno,z užitkom in veliko pozornostjo in predvidevanjem okoli sebe.Počasi stopnjuj tempo in vozi po svojih zmožnostih,predvsem pa ne izzivaj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S cajtom itk zmer bolj nagibas, ker dobivas obcutek za motor, pa kok kej drzi, k najprej misls, da ne bo drzala guma....pa kr drzi. Pol Tacko zadanes, pa une bunke vn posraufas, ker jih skos nabijas, pol dejansko tacko brusis, pa skornje, pa pac nove kupis. Ce gres pa umes na izlet v "naravo", pa da si cel, gres pa korak nazaj, pa je lih prov. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa friendly reminder za vse nadebudneže ki "trenirajo" nagibe - VEDNO ampak res vedno preverit tlak v gumah, ker ti že najmanjša razlika lahko zelo vpliva na oprijem.

Govorim iz prve tace in sem sam bil zelo presenečen, ko sem videl kako veliko spremembo naredi primeren tlak.

 

spredaj 2.2 zadaj 2.6 je pri meni drselo ko svinja, prednja guma večkrat zdrsdnila in sem se na taco ujel hvala bogu. šel napumpat 2.5/2.9 in guma kr ni nehala prijemat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js mam 2,4/2,8  ... 2,5/2,9 je za normalnega človeka ... js sm bolj nenormaln  (lažji) :P

 

vedno pumpat hladno gumo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!