Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

Vsaka guma ma napisano gor kok more bit, zgleda sm js tak bajs da mi že vsako najmanjše odstopanje tolko vpliva :P

jst mam tudi 2.3 spredi 2.5 zadi. ce pade na 2.1 spred je res ze mal cingumast obcutek drgac pa je isto. je pa res da so gume predvidene tudi za nizji tlak. pa da sm jst bolj stor in je zame vse dobro :P

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...spredaj 1,7bar, zadaj 1,4bar... na Planini pri šoli obvezno dam grelce gor za pol ure preden grem Ride drajsat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...al pa si sposodi tole v knjižnjici

 

.... hvala za nasvet, js jo ravn danes dobu iz knižnce :)

 

post-43324-0-78036600-1410893765_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

precej je bilo povedanega o raznih tehnikah, pozabili pa na najpomembnejšo, kdaj asfalt drži.

 

Eni smo se to praktično naučili s padci na mopedu.

 

Najnevarnejši je svetel asfalt, pri katerem se vidi še odboj luči nasproti vozečega.

Ne zaupam tudi popolnoma novemu asfaltu.

In pa v skrajen nagib grem samo v sončnem vremenu nad 20°C.

 

V Avstriji skoraj vsak asfalt drži. Tam je tudi star asfalt temen.

 

Pri nas asfalt rekordno hitro izgublja na barvi, novi odseki ponavadi držijo slabše kot stara cesta, ker cestarjem ni važna hrapavost...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

precej je bilo povedanega o raznih tehnikah, pozabili pa na najpomembnejšo, kdaj asfalt drži.

 

Eni smo se to praktično naučili s padci na mopedu.

 

Najnevarnejši je svetel asfalt, pri katerem se vidi še odboj luči nasproti vozečega.

Ne zaupam tudi popolnoma novemu asfaltu.

In pa v skrajen nagib grem samo v sončnem vremenu nad 20°C.

 

V Avstriji skoraj vsak asfalt drži. Tam je tudi star asfalt temen.

 

Pri nas asfalt rekordno hitro izgublja na barvi, novi odseki ponavadi držijo slabše kot stara cesta, ker cestarjem ni važna hrapavost...

 

Cestarjem je važna hrapavost oziroma bolj obstojnost cestišča zato pa po novem dajajo fin asvalt čez grobega ker tako voda manj pronica skozi in dela manj škode  za varnost jih pa ne briga čez kras maš dva ovinka z novim asvaltom in sta smrtna pri normalni hitrosti čutiš da ti odnaša kolesa na motorju ;)

Popravljeno . Popravil ludiluka
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ko boste enkrat sprobali, kako guma drži pri minus 10, potem pa malo potuhtali, kako mora šele držat na idealni temperaturi sredi poletja, ... takrat boste ugotovili, da je rezerve več kot dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To cesto dobro poznam. Tista dva ovinka sta na osojni strani in sonca praktično ne vidita. Več ali man je vedno vlažna cesta, saj sta v "gozdičku", pa še polno listja, ki ga kolesa vztrajno tlačijo pride na asfaltu (sploh sedaj jeseni). Nišem še imel težav, bom pa sedaj, ko vem, še bolj popazil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah mislim da sonce in voda nista problem saj se mi je to vedno zgodilo poleti +30 stopinj cesta je bila suha in čista nobenega listja oziroma da bi bilo kaj mastnega 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.google.com/maps/@45.7833233,13.8350028,3a,75y,19.33h,60.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1ssS9UYUeC5w47ivxHJd_s0A!2e0

 

tukaj to je v smeri proti štanjelu  prvo sledi levi ovinek potem pa desni in v teh dveh ovinkih sem že skor z vsakim motorjem potleh letel prvo sem pripisoval to starim gumam. Vendar se mi je to zgodilo tudi na ducatiju kjer imam spredaj gp racer zadej pa mitas hitrosti so bile pa po omejitvah oz manj.

 

 

Mah mislim da sonce in voda nista problem saj se mi je to vedno zgodilo poleti +30 stopinj cesta je bila suha in čista nobenega listja oziroma da bi bilo kaj mastnega 

Ej Luka,če te je pr 30+C nosilu in opletalu pol nisi šel po omejitvah,tam je problem tudi to,če padeš si takoj ljubitel borovcev. :yes:  

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.google.com/maps/@45.7833233,13.8350028,3a,75y,19.33h,60.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1ssS9UYUeC5w47ivxHJd_s0A!2e0

 

tukaj to je v smeri proti štanjelu  prvo sledi levi ovinek potem pa desni in v teh dveh ovinkih sem že skor z vsakim motorjem potleh letel prvo sem pripisoval to starim gumam. Vendar se mi je to zgodilo tudi na ducatiju kjer imam spredaj gp racer zadej pa mitas hitrosti so bile pa po omejitvah oz manj.

Kras ma kar kup pasti, od tega da svinjajo traktorji z grozdjem (sok se lepo posuši ob prvem dežeku pa lepo drsi), jesensko listje in fin prah, ki ga nanese veter.

ta dva ovinka se lahko z 90 km/h odpelje z lahkoto

 

:krneki:

ja s kawasakijem, z ducatijem pa sam ene 40-50 odvisno kok je pogumen šufer :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.google.com/maps/@45.7833233,13.8350028,3a,75y,19.33h,60.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1ssS9UYUeC5w47ivxHJd_s0A!2e0

 

tukaj to je v smeri proti štanjelu  prvo sledi levi ovinek potem pa desni in v teh dveh ovinkih sem že skor z vsakim motorjem potleh letel prvo sem pripisoval to starim gumam. Vendar se mi je to zgodilo tudi na ducatiju kjer imam spredaj gp racer zadej pa mitas hitrosti so bile pa po omejitvah oz manj.

 

 

Mah mislim da sonce in voda nista problem saj se mi je to vedno zgodilo poleti +30 stopinj cesta je bila suha in čista nobenega listja oziroma da bi bilo kaj mastnega 

ne bom pametn..bom samo pametoval .... no mal se zamisli okoli omejitev ..al pa pod...

je pa res da če maš nastavljen motor za normalne slovenske ceste pol pa zapelješ na lep odsek se ti cel koncept vožnje poruši... sploh na tko sofisticiranih motorjih kot so italjani... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.google.com/maps/@45.7833233,13.8350028,3a,75y,19.33h,60.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1ssS9UYUeC5w47ivxHJd_s0A!2e0

 

tukaj to je v smeri proti štanjelu  prvo sledi levi ovinek potem pa desni in v teh dveh ovinkih sem že skor z vsakim motorjem potleh letel prvo sem pripisoval to starim gumam. Vendar se mi je to zgodilo tudi na ducatiju kjer imam spredaj gp racer zadej pa mitas hitrosti so bile pa po omejitvah oz manj.

A jbg, je znak "spolzko vozišče", tko da so si zasigural "neprilagojeno hitrost"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem na ridah klepetal z enim forumašem, ki vozi ST motor in kateri se je udeležil delavnice (ne)varne vožnje. Med drugim je nanesla beseda tudi na vožnjo motorja skozi ovinke, ker mi je omenil da vozi angeški stil. (porivanje motorja v ovinek). Baje se to uči tudi na varni vožnji in da se da tako fantastično voziti motor. :D

Torej motor vozi skozi ovnike v stilu prve in druge slike:

 

body-position-incorrect-large.jpg

 

 

Seveda mi je med debatiranjem tudi povedal da brusi štender in tačke(posledično je nevaren padec). Kljub temu da sem mu pojasnil, da napačno vozi, ga nisem uspel prepričati, kajti njega so tako naučili inštruktorji varne vožnje. 

 

Sprašujem se ali sedaj jaz nimam pojma kako se vozi, ali so inštruktorji butli in učijo neumnosti????? Nadalje, baje so v tem stilu vozili tudi ovinke pri visoki hitrosti????

 

Kar se mene tiče je pravilna vožnja skozi ovinek v tem stilu:

 

body-position-correct-large.jpg

 

 

Zanima me, kaj menite o tem stilu vožnje (angleški stil) in seveda kaj menite o pravilnosti učenja inštruktorjev??

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu je vse preveč enih črtic pa premalo razlage kaj je to "angleški" stil, vsekakor pa bi spodnjemu setu slik pripisal bol suveren in varen nagib

Popravljeno . Popravil Aynach
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Angleški stil je porivanje motorja stran od sebe.  Saj to tehniko kar veliko vidimo na cesti in tudi je uporabna dokler ne rabimo skrajnih nagibov.

Ko pa tak motorist pride do stopnje globjih nagibov pa itak začne pazit tudi na položaj telesa.

 

Bolj se mi zdi vprašljiva uporaba kolenčkanja. Dokler ne dosežeš nagiba preko 45° je to bolj lepotna poteza, ki pa sploh ne zažiga ali pač?

Sem bil enkrat na Grobniku ko je tekmo za Pokal Alpe Adria zmagal Mišo Zornik z Dukatijem. Njegova tehnika je bila brez presedanja in kolenčkanja.

 

Velikokrat vidim tudi naprezanje v ovinkih... drža pa pokončna s stegnjenima rokama. Nič kaj lepo.

 

Sicer pa kakor komu paše, ane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem vseh teh poligonskih inštruktorjev je, da predvidevajo, da se boš po cesti vozil SEVEDA po CPP omejitvah, torej skoraj nikoli, ampak res NIKOLI presegel 90km/h. Mogoče edino kje na AC ali hitri cesti. V realnosti pa dajmo priznat, da ni 90km/h nobena hitrost. Že potovalna je ponavadi 100-130km/h. Kaj šele, če se gremo lagano ali bognedaj turistički sportski...  Takrat pa inštrukcije poligonskih inštruktorjev povsem odpovedo. Pa ni mi treba verjet na besedo. Lahko pa mi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj nam je inštruktor lepo razložil razliko med tehniko zavijanja z odrivanjem, kjer je telo vzravnano ter je nagnjen samo motor (čemur ti pravis angleški način) ter tehniko kjer se nagibas skupaj z vozilom. Opozoril je, da je kombinirana tehnika nevarna, torej da se nagnes  ter hkrati se bolj odrineš motor.

Tehniko odrivanja priporočajo za vožnjo po cesti, ker omogoča boljsi pregled nad dogajanjem na cesti ter lazjo spremembo smeri. Oboje se mi zdi logicno. Pri prikazu tehnike pokaze da je s tako vožnjo mozna zelo hitra vožnja.  Med vrsticami da precej jasno vedeti, da bos za podiranje (lastnih) hitrostnih rekordov pac moral preiti na tehniko z nagibanjem vendar si takrat tudi ze izrazito izven okvirov CPP-ja. Na nadaljevanjem tecaju izpopolnjujes obe tehniki. Sicer pa kot so številni ze omeniil, vsak si izbere svoj način. Sam moras pazit da se ujema z znamko motorja :K , barvo celade  :ninja:  in katere cike kadis :smoke: .

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako jo je nekdo pred mano poimenoval uglavnem probal sem občutki zelo neprijetni. Isti odsek sem moral s sto tehniko peljati dosti počasneje. Najbolj zoprno mi je pa bilo da nisem niti pribljižno imel občutka kaj se dogaja z motorjem. Uglavnem za moje pojme je ta zadeva uporabna predvsem  na poligonih oz pri res majhnih hitrostih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi skupaj precej laično govorite da naj bla bla bla... Zate kot začetnika je trening varne vožnje na Vranskem! Izkušeni inštruktorji ti bodo dalo veliko koristnih namigov... Sam sem pd leta 2007 prevozil nekje. 100.000km in še vedno gremo vsako ali pa vsako drugo leto obiščem trening... Kdor me pozna mislim da lahko potrdi, da vozim dobro, tekoče in varno... Opažam pa na treningih, da tis, tki kao najbolj obvladajo, delajo največ elementarnih napak... Raskiraj tistih 100 in nekaj €, ne bo ti žal... Lahko me pa privat kontaktoraš in ti povem še kaj več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A zgornji post je meni namenjen?? Ce je se ne smatram glih za zacetnika na motorju sem od 16 leta torej sem ze sedem let z motorjem na cesti stevilo prevozenih km na vseh motorjih okrog 100000.

Ampak sam strogo zagovarjam da se je treba na motorju presedat saj je moznost zdrsa kolesa precej manjsa kot ce si trd na motorju. Za majhne hitrosti po parkingu pa je seveda uporabna tehnika kot jo ucijo na varni voznji

Zgoraj sem pa samo povedal da sem danes probal to tehniko pri visjih hitrostih in sploh ne dobim informacij kaj se z motorjem dogaja poleg tega sem imel vecji nagib v ovinku kot ce bi se presedal.... Pa ne bom vec o tem sem se parkrat v tej temi napisal zakaj in kako,....

Aja pa ze par ljudi se mi je pohvalilo da so na varni voznji brusli stopalke??? Le zakaj?

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!