Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

Večkrat na ovinkih vidim veliko improviziranih dirkačev, katerih glavni cilj je nametati na tla obe koleni. Motor je večkrat v skoraj navpični legi, motorist pa ob strani pritaknjen, kot da bi plezal po skalah. Vse skupaj zgleda precej smešno, brez zamere, zares opičje. :D

Trenutno še iščem svoj pravi stil vožnje po ovinkih z novo Hondico. Prišel pa sem do spoznanja, da je "kolenčkanje" nekaj čisto sekundarnega, važno pa je opraviti ovinke na čimbolj elastičen in tekoč način. Ogrsane drsnike pa pustim za kdaj drugič ali pa za pisto, če me kdaj piči, da grem poskusit.

Ne vem, verjetno sem tudi preveč previden. Kaj mislite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, Kras1000 pravi:

Večkrat na ovinkih vidim veliko improviziranih dirkačev, katerih glavni cilj je nametati na tla obe koleni. Motor je večkrat v skoraj navpični legi, motorist pa ob strani pritaknjen, kot da bi plezal po skalah. Vse skupaj zgleda precej smešno, brez zamere, zares opičje. :D

Trenutno še iščem svoj pravi stil vožnje po ovinkih z novo Hondico. Prišel pa sem do spoznanja, da je "kolenčkanje" nekaj čisto sekundarnega, važno pa je opraviti ovinke na čimbolj elastičen in tekoč način. Ogrsane drsnike pa pustim za kdaj drugič ali pa za pisto, če me kdaj piči, da grem poskusit.

Ne vem, verjetno sem tudi preveč previden. Kaj mislite?

mislim, da ko si 1x z obemi koleni na tleh, lahko kmal greš v nadaljevalni tečaj :P

tolk v šali, drgač pa zlo enostavno, če nočeš zalagat ko vosu do limita, pa derjsat s tačkami, daš malo rit čez sedež v smeri ovinka, pa koleno ven, pa rame tudi,kar je naravna drža. Če prime kolenčnik ok, je to ena dimenzija, lahko spraviš koleno bolj noter pa še zalegneš, če ne prime kolenčni drnsnik pa tudi ni nobene panike. Moji so še vedno nedolžni :P

Presedanje in "metanje" kolena ven pomeni pri isti hitrosti manjši nagib motorja, kar je bolj varno.

Vendar posiljevanje poze pri prenizki hitrosti, izvajanje "žabe" s koleni, prisilno posiljevanje motorja v ovinek, da bi s kolenom dosegel tla je pa bedarija. Predvidevam, da si se o tem razpisal. Drža na motorju, naj bi bila naravna, neprisiljena in neposiljena, s kolenom ven ali pa ne.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pardon, ne smem preveč hiteti, najprej z enim potem pa z drugim.

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Vendar posiljevanje poze pri prenizki hitrosti, izvajanje "žabe" s koleni, prisilno posiljevanje motorja v ovinek, da bi s kolenom dosegel tla je pa bedarija. Predvidevam, da si se o tem razpisal. Drža na motorju, naj bi bila naravna, neprisiljena in neposiljena, s kolenom ven ali pa ne.

Prav tako. Koleno se lahko dotakne asfalta, a na najbolj naraven in linearen način. Ko bom izboljšal svoj stil, bom verjetno tudi sam, obvezno brez "žabe", kdaj pa kdaj požgečkal drsnike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DAMI34 pravi:

 :P

Presedanje in "metanje" kolena ven pomeni pri isti hitrosti manjši nagib motorja, kar je bolj varno.

Vendar posiljevanje poze pri prenizki hitrosti, izvajanje "žabe" s koleni, prisilno posiljevanje motorja v ovinek, da bi s kolenom dosegel tla je pa bedarija. Predvidevam, da si se o tem razpisal. Drža na motorju, naj bi bila naravna, neprisiljena in neposiljena, s kolenom ven ali pa ne.

 

Kaj pa vem...spomnim se dnevov,ko sem "čutil" potrebo po opici...in se šel vozit po Golici in ko opica plezal z in na mopi v vsakem ovinku...hitrosti verjetno nižje kot drugače za samo vožnjo pa potreboval veliko energije in se v kratkem času naužil vožnje in utrudil...

Ker je vožnja z mopedom velik strošek je potrebno v vsakem kilometru uživat kot si takrat želiš....če si sposoben tako peljati...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30/10/2017 ob 23:16, maus pravi:

Vsak ma svoj užitek .. al se pelje kot metla, al se pelje kot opica ... glavn, da uživaš in da varno odpelješ ovinek ... ne obremenjuj se s kolenčniki in drajsanjem .. prav tako se ne obremenjuj z drugimi kako zgledajo na motorju .. enim je odrivanje naravno .. enim je potiskanje naravno .. enim je pa vse naravno .. eni so enim smešni .. enim so drugim smešni .. enim so smešni z rumenimi lajbiči enim niso... eni so obremenjeni z zadnjim robom gume eni niso ... obremenjevanje z drugimi se mi zdi nenaravno

jaz osebno, ko sem na kakšnem ovinku .. recimo na črnem kalu ... niti ne pogledam kako je kdo odpelju, temveč pogledam kdo je .. če je kakšn poznan ... prav tako na ridah .. pogledam al je varno odpelju ovinek, al je "kandidat" za pobiranje plastike ...

na prvem mestu naj bo varno in po svojem pasu, pol pa stil in zajebavanje s drsniki, komolčniki in tačkami...

:ninja:

 

Brez skrbi, popolnoma se strinjam, vsak se lahko po ovinkih pelje kot želi in mu paše... Sploh nimam nič proti. Obenem se prav nič ne obremenjujem s stili, ki jih srečujem po cesti. Želel sem samo povedati, da zgledajo nerodni in malo nevarni tisti, ki forsirajo nagibe v ovinkih samo, da položijo koleno na asfalt.

Edinole bi rad od vsega začetka usvojil čist in točen nagib v ovinkih (z novo Hondico), ker če se nabere preveč napak in slabih potez, potem jih je težko odpraviti. To je to, nič drugega... :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kras1000 pravi:

Brez skrbi, popolnoma se strinjam, vsak se lahko po ovinkih pelje kot želi in mu paše... Sploh nimam nič proti. Obenem se prav nič ne obremenjujem s stili, ki jih srečujem po cesti. Želel sem samo povedati, da zgledajo nerodni in malo nevarni tisti, ki forsirajo nagibe v ovinkih samo, da položijo koleno na asfalt.

Edinole bi rad od vsega začetka usvojil čist in točen nagib v ovinkih (z novo Hondico), ker če se nabere preveč napak in slabih potez, potem jih je težko odpraviti. To je to, nič drugega... :)

s kilometri pride vse, več kot jih bo, bolj boš motor čutil, bolj bosta eno, lepše bo šlo čez ovinke itd..tehnike vožnje je pa na yotubu nebroj, od drže, zaviranja, poze telesa, lahko pogledaš in se od tam učiš, al pa se greš enostavno vozit in poskusiš par stilov, pa sam vidiš kateri ti je najbolj naraven in prijazen in tisti bo sigurno pravi.

Kar se mene osebno tiče se nikoli nisem ubadal, kako izgledam, ampak kako (varno in prijetno) se čez nagib v ovinku počutim. Definitivno pa mora it najprej telo v nagib, motor mu pa sledi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je zelo smešna poza, ko izgleda, kot da motorist poskuša seskočiti z motorja :cool:.

Tak stil imajo nekateri Hrvatj na Plominki :ninja:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak stil, kot ga omenja Karmen tule zgoraj, ni domena državljanstva, ampak karakterja posameznika, ne glede na to kakšen potni list ima kdo v predalu...

Se mi zdi, da pravi rejsarji, ki hodijo dirkat na Grobnik nimajo take potrebe po "visenju z motorja" na javnih cestah. Nekateri pa, ki si tja ne upajo, oz. nimajo kohones za kaj takega, pa to svojo notranjo napetost (wanabevalentinorosi) sproščajo v prometu... Meni je vseeno kako kdo vozi, pa koliko se nagne. Samo da mi z glavo ne visi preko sredine na moj pas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, izibajker pravi:

Tak stil, kot ga omenja Karmen tule zgoraj, ni domena državljanstva, ampak karakterja posameznika, ne glede na to kakšen potni list ima kdo v predalu...

Se mi zdi, da pravi rejsarji, ki hodijo dirkat na Grobnik nimajo take potrebe po "visenju z motorja" na javnih cestah. Nekateri pa, ki si tja ne upajo, oz. nimajo kohones za kaj takega, pa to svojo notranjo napetost (wanabevalentinorosi) sproščajo v prometu... Meni je vseeno kako kdo vozi, pa koliko se nagne. Samo da mi z glavo ne visi preko sredine na moj pas...

nekaj maš prav... nekaj pa ti ne dam prav ... eni visijo z glavo preko črte, nekateri pa kr celi vozijo preko črte v ovinkih .. pa ne visijo z motorja .. sedijo pokonci ... ;)

 enim in drugim sporočam, da naj ne posegajo na moj pas :huh:

drajsat se da po vseh ovinkih in po omejitvah, edino tapravo linijo moraš imet ... še vedno je bolje z kolenom, kot z tačkami, auspuhom ali še s čem drugim ... jaz se presedam zamo zaradi tega, če se bolj živahno peljem ... telovadba ... pa fajn se mam :P

čeprav se govori o tehniki vožnje skozi ovinek, ste mau zalutali v ekstreme in divjake ter objestneže, ki se najdeljo povsod ... tudi mogoče kakšen v Sloveniji ... ampak ... jutr je nov delovni dan :jezik:

p.s.

dons sem se lepo pelju .. pokonc in nč drajsu ... k sm biu oblečen k medved :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30. 10. 2017 ob 18:59, Kras1000 pravi:

Večkrat na ovinkih vidim veliko improviziranih dirkačev, katerih glavni cilj je nametati na tla obe koleni. Motor je večkrat v skoraj navpični legi, motorist pa ob strani pritaknjen, kot da bi plezal po skalah. Vse skupaj zgleda precej smešno, brez zamere, zares opičje. :D

Trenutno še iščem svoj pravi stil vožnje po ovinkih z novo Hondico. Prišel pa sem do spoznanja, da je "kolenčkanje" nekaj čisto sekundarnega, važno pa je opraviti ovinke na čimbolj elastičen in tekoč način. Ogrsane drsnike pa pustim za kdaj drugič ali pa za pisto, če me kdaj piči, da grem poskusit.

Ne vem, verjetno sem tudi preveč previden. Kaj mislite?

:hmm:

...kolikor zastopim tvoje vprašanje...hočeš nekako neopazno...transparentno vprašati, kako se kolenčka...:cool:

Odgovor..

...tko..da čimboljš zgleda...    :P

...pa še iskrit se mora...  :P

...čene je brezveze....  :P

 

..ok.zdej pa resno.

Vozi s tako hitrostjo, da se počutiš varno...čeprav je do limita še veliko.

Učenje kolenčkanja si omisli na poligonu...najbolje v Racelandu v Krškem..kjer je ful počasna pista (poligon varne vožnje)...in te ne bo strah hitrosti...in te ne bo strah dotakniti s kolenom.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa misliš, da je tehnika nagiba odvisna od pnevmatike .. recimo ... mitas slajdaš, pirreli kolenćkaš .. al kako že :huh: 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, maus pravi:

pa misliš, da je tehnika nagiba odvisna od pnevmatike .. recimo ...

mitas slajdaš u maline ,

pirreli kolenćkaš u maline   .. al kako že :huh: 

:lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Zivnorc pravi:

:hmm:

...kolikor zastopim tvoje vprašanje...hočeš nekako neopazno...transparentno vprašati, kako se kolenčka...:cool:

Odgovor..

...tko..da čimboljš zgleda...    :P

...pa še iskrit se mora...  :P

...čene je brezveze....  :P

 

..ok.zdej pa resno.

Vozi s tako hitrostjo, da se počutiš varno...čeprav je do limita še veliko.

Učenje kolenčkanja si omisli na poligonu...najbolje v Racelandu v Krškem..kjer je ful počasna pista (poligon varne vožnje)...in te ne bo strah hitrosti...in te ne bo strah dotakniti s kolenom.

 

Brez skrbi, da bom jasno vprašal, in ne samo enkrat, še posebno inštruktorja na pisti. :D

Koleno na tla bom najbrž prvič položil le na poligonu varne vožnje. Navadnim cestam prav ne zaupam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 02/11/2017 at 8:20 PM, Kras1000 said:

Brez skrbi, da bom jasno vprašal, in ne samo enkrat, še posebno inštruktorja na pisti. :D

Koleno na tla bom najbrž prvič položil le na poligonu varne vožnje. Navadnim cestam prav ne zaupam...

Pojdi h Kecu na Grobnik. On ima motor s koleščki in boš varno na njegovem poligonu pilil pravilno tehniko športne vožnje.

V šoli varne vožnje na Vranskem tega ne učijo.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, motolover pravi:

Pojdi h Kecu na Grobnik. On ima motor s koleščki in boš varno na njegovem poligonu pilil pravilno tehniko športne vožnje.

V šoli varne vožnje na Vranskem tega ne učijo.

Ne mešaj dirkanje in vožnjo v javnem cestnem prometu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsako znanje, ki ga nekdo pridobi na dirkališču, je kvečjemu dobrodošlo pri vožnji v cestnem prometu.

Naslov je dovolj dober :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motolover pravi:

Meni se tudi zdi. Ne vem kaj torej mešam?

ti nič ne mešaš, mešajo drugi :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:
pred 5 urami, motolover pravi:

Pojdi h Kecu na Grobnik. On ima motor s koleščki in boš varno na njegovem poligonu pilil pravilno tehniko športne vožnje....

Ne mešaj dirkanje in vožnjo v javnem cestnem prometu. 

 

Saj je @motolover gor na vrh pravilno napisal :twak:... Slabo čital - slabo bral (mausova šola pač :P).
Ajd!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, GoBobi pravi:
 Slabo čital - slabo bral (mausova šola pač :P).
Ajd!

kaj sm js spet storu ... tok sm pletu okol uvinka, da mi je ena škoda trobla za ritjo :huh:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nč nisi storu narobe s svojim furanjem :P, hotu sem samo pohvalit žlahtno besedičenje v tvojih pisnih prispevkih tle na forumu. Z mojo zgornjo globoko mislijo pa sem se le želel nežno približat tvojim ostroumnim besednim mojstrovinam. Eto, zato sem omenil tvojo šolo :worship:...

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!