Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

47 minutes ago, Roger G. Jagger said:

Prjatu, zmenjen......jaz te pa na burger pelem......??

Jaz sem pa mislu, da se @maus z nobenim na motorju ne vozi... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:lol1:

 

 

Popravljeno . Popravil C eagle
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, Roger G. Jagger said:

To lahko, da je bil en zavoj....pa se sploh ne spomnim kdaj/kateri....! Jaz bi kontinuiteto...pa rob pnevmatike ne kaze tega (vem, ni merodajen....)

Samo v vednost, 55 stopinj ni malo.  :) 

a-short-story-on-motogp-leaning-angles-v

Glej od 50 sekund naprej..

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Roger G. Jagger pravi:

Pussi strajfni me sploh ne skrbijo. Je le neke vrste indikator, da je v nagibu se “lufta”!

Kaj si zelim; preprosto....biti cim bolj dinamicen v voznji. In pa, obvladanje/upanje nagiba, te lahko kdaj resi v kaksni situaciji....ala, malo prehiter v ovinku  in se resis z vecjim nagibom v ovinek.....al pa zmrznes in gres v maline. 

Lp

Bravo za pussy štrajfne,res je to pomeni da maš še luft oz. rezervo.Glede hitrejših ovinkov pa je običajno "tudi pri meni je bila,no morda nekaj malega še vedno je"težava, da prekmalu začnemo z ovinkom, ker smo hitri in v glavi zavij zavij zavij in posledično je potem motor na sredinski črti ovink še traja,pa se malo odmakneš od črte pa spet panika zavij zavij zavij.....

Iskreno recepta za čez noč odpravit tega ni, km km kmji....

Gledanje ima tu velik pomen,ampak kaj hitro se zgodi, da krmilo vedno sledi pogledu, namreč potrebno je znati tudi gledat brez da isti trenutek nagneš...

Kar seveda pomeni, da se počaka da vidiš teme ovinka in takrat šele položiš in ko je usmerjanje končano pospešuješ,....do takrat pa držiš nek položaj na svojem pasu,če je pred tabo levo ovinek potem 1/3 od desnega roba.....

Meni je veliko tudi doprinesla vožnja v skupini z iskušenimi.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, KARMEN1 pravi:

Položaj je položaj!

Napačen? Kako to izgleda? Ne moreš imeti napačnega položaja na motorju.

Rit je v sedežu, roki na balanci, noge na stopalkah, kolena ob rezervoarju, glava na vratu.

Jaz se sicer ponavadi ne presedam, znam pa še od jahanja konjev pritisniti levo ali desno ritnico ob sedež.

Noga, ki gre v ovinek, pritisk na stopalko, če je to premalo, odpret koleno, kolikor je potrebno. Balanca na countersteering, pogled v iztek ovinka. Če ni huda burja ali pa kaj drugega, da moram držat balanco, se ročk komaj dotikam, oziroma so dlani skoraj samo naslonjene nanje. Zame balanca ni borba za življenje, pomembneje mi je, da sem fiksna ob rezervoarju. 

Jaz nagnem motor, ker imam sedaj drugega, s prejšnjim sem drsala stopalke, s tem zaenkrat še nisem.

Ostanem fiksno v sedežu.

@DAMI34 pa uporablja drugo tehniko, o tem lahko on napiše.

 

 

 

Nagiba česa?

Napačen položaj je, ko zgornji del telesa ne pomakneš naprej, temveč nazaj. Takrat nastanejo problemi z vodenjem motorja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Roger G. Jagger pravi:

@Zivnorc Se spomnim, kako sta me z Mausom (+HD Dyna) vzela seboj na Rakitno, kot Freshman/Rookie-a.....in je bila moja voznja dokaj kriticna. Se sam si mislil, da bom sel 2. ovinek v maline.....! 

Potreboval bi en tak izlet v druzbi izkusenih motoristov, kateri znajo svetovat....

 

lp

Ko grem drugič na Jadranko pojdi z mano , samo moraš imeti vikend fraj ?  Nobenega norenja , samo prave linije par nasvetov  in motor gre sam v ovinek . 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Zivnorc pravi:

..leve dej tko...bl u levo....desne dej pa drgač u desno...pa bosta mela uba prow...

kere se gre pa u rikverc?

pred 9 urami, maus pravi:

za pijačo in hrano plačat si kr dober :ras:

in to je prava vožnja .. da se pelješ do cilja in mi plačaš, kar si moje srćece poželi .. štekaš :huh:

:cry:

pred 9 urami, KARMEN1 pravi:

Hahahaaaa, kje si bil do sedaj? Vse si zamudil :whistle:.

Saj imaš različne tehnike vožnje, vsak uporablja svojo ali pa tisto, ki mu najbolj paše. 

Meni je všeč nagibanje z motorjem, drugi ga odrinejo od sebe in se nagnejo v sedežu.

@maus pa tukaj služi hamburgerje in kave :eek:?

:lol1:

pred 9 urami, Snecer pravi:

prvo moraš teorijo osvojit

sm bolj za hands on approach, pol pa dok ide, ide

pred 9 urami, C eagle pravi:

Jaz sem pa mislu, da se @maus z nobenim na motorju ne vozi... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:lol1:

 

 

on je k Trump, deklina more met minimalno double D košarco, usaj 9/10 na lepotni lestvici, pol se pa loh peleš z nemu

Popravljeno . Popravil Xebec
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Zivnorc pravi:

...

Kaki dve leti nazaj sva se šla peljat s soforumašem .... nisem vedel kako se pelje....  sem šel pred njim... grem normalno naprej...on pa za mano... za moje pojme zelooo počasi, ker ga po dveh ovinkih nisem videl več... pa vendar zanj prehitro. Je šel tisto furo 2x v maline. K sreči brez posledic...

 

Nauk zgodbe je ... ne sme se s tabo it, ker delaš malinovec :dry: 

 

p.s.

ko enkrat dojamejo, da ni vse v hitrosti, ampak je veliko v tehniki, pol bo šlo ovinke ovinkaste ovinkat :P 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, maus pravi:

Nauk zgodbe je ... ne sme se s tabo it, ker delaš malinovec :dry: 

 

p.s.

ko enkrat dojamejo, da ni vse v hitrosti, ampak je veliko v tehniki, pol bo šlo ovinke ovinkaste ovinkat :P 

...a nisem glih to napisal...   :huh: 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

...a nisem glih to napisal...   :huh: 

ne .. to sem jaz napisal :ras: 

pust me pr mir, k te bom prijatlom povedu :cry: 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, KARMEN1 pravi:

Položaj je položaj!

Napačen? Kako to izgleda? Ne moreš imeti napačnega položaja na motorju.

Rit je v sedežu, roki na balanci, noge na stopalkah, kolena ob rezervoarju, glava na vratu.

Jaz se sicer ponavadi ne presedam, znam pa še od jahanja konjev pritisniti levo ali desno ritnico ob sedež.

Noga, ki gre v ovinek, pritisk na stopalko, če je to premalo, odpret koleno, kolikor je potrebno. Balanca na countersteering, pogled v iztek ovinka. Če ni huda burja ali pa kaj drugega, da moram držat balanco, se ročk komaj dotikam, oziroma so dlani skoraj samo naslonjene nanje. Zame balanca ni borba za življenje, pomembneje mi je, da sem fiksna ob rezervoarju. 

Jaz nagnem motor, ker imam sedaj drugega, s prejšnjim sem drsala stopalke, s tem zaenkrat še nisem.

Ostanem fiksno v sedežu.

@DAMI34 pa uporablja drugo tehniko, o tem lahko on napiše.

 

 

 

Nagiba česa?

:lol1:No delaj z boki , bodi mehka v abdominalnem delu ! Mogoče ti to interpretiraš kot levo in desno ritnico ob sedež :)

Kaj več ne bom komentiral ker se samo še smejim ......nabijanje v tri pizde mat........

Najboljša mi je ta , bom karikirano povedal in ne bom omenjal avtorja , ker se potem ne konča :lol1:

Pojdi v družbi izkušenih  :lol1:.....no potem bojo za ziher maline !!!

Se vozim kdaj pa kdaj v družbi izkušenih in po Jadranki .........................z mano na čelu naredimo v eno stran toliko prekrškov ,  da če bi beležili , bi odplačeval do konc življenja !!! 

To je resnica , vse ostalo je nabijanje v tr pezde mat,,,,,,, 

No za novega člana Jadranske sekte in neizkušenega se bomo že potrudili , do prvh lepih ovinkov , potem se dobimo na dogovorjeni lokaciji :lol1:

Karikiram , da ne bo kdo vun padel !!!:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Pojdi v družbi izkušenih  :lol1:.....no potem bojo za ziher maline !!!

sj drugač se ne more naučit igrice na izpadanje  :huh: 

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vse informacije, nasvete in pripravljenost pomagat. 

Od tistega nasega skupnega izleta na Rakitno je ze ene 2 1/2 in nekaj + 14.000km za menoj. Tako, da nekaj napredka je in ni situacija, da popolnoma nic ne nagnem. Vem pa, da je se velik “rezerve” in bi si zelel bolj suvereno vozit cez ovinke (biti tudi hitrejsi v ovinkih), ker mi ponavadi skupine (2-4 motoristi) bezijo ravno cez ovinke (tudi po jadranki)! 

Definitivno bom izkoristil voznjo v dvoje (vsak s svojim motorjem, da ne kaksnega uziganja) s kaksnim izkusenih motoristom za nasvet....tudi Marof se slisi mikavno. Ducati klub SLO pa organizira itak tecaj varne voznje cez dva tedna in se ga nameravam udeleziti......!

lp,

GJ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Zivnorc pravi:

 

...z vsem spoštovanjem....ampak fant se BOJI NAGNIT!  Na Jadranki so resda fini ovinki..... lepa cesta... lep razgled, vendar če se fant boji nagnit, to pomeni, da ko bo peljal za tabo pri tebi počasni vožnji.... bo (lahko se zgodi) zmrznil in podaljšal (bohnedej) pod kak avto... skale... ograjo....! (kontekst se navezuje še na zadnji odstavek posta)

Ne bluzi z vsem spoštovanjem! Vrjetno bom peljal tako , kot znam in na fuul in gledal , če je za mano , sem to napisal ?

Najprej je potrebno narediti tisti "klik" v glavi, da lahko nagne ...in to nekje na varnem, kot je to poligon na Vranskem.... poligon na Racelandu ( da.... to je poligon in ne dirkališče, kot imate (govorim za druge, ne zate) v mislih) .... ima dva ovinka, kjer se da lepo zapeljati pri malo večji hitrosti, kot si to želi @Roger G. Jagger ... ostali ovinki so za "štrikanje" pri zelo nizkih hitrostih....in ko se upa nagnit v teh ovinkih... potem v vsakem krogu malo bolj nagne tudi v tistih dveh ovinkih pri malo višji hitrosti.

Sem kje napisal , da naj tega ne stori ali da je škodljivo ? Jaz sem to vse dal čez in mu lahjko lepo razložim , kot svoji ženi , ki vozi motor  in jo imam najraje! Začuda je še živa, le kaj delam narobe ?

... še bolje bi bilo, če bi podaljšal do N. Marofa, kjer so ovinki le malo bolj odprti, se da lepše, bolj tekoče peljati.... pa vendar so hitrosti še vedno zelo majhne, pa vendar primerljive tistim na cesti.... v glavnem dosti boljša izbira, kot Raceland. In da... tudi to bi "jaz osebno" kategoriziral bolj kot poligon...in ne dirkališče (čeprav načelom to je).

torej:

1. Poligon Vransko...ali podobno s profesionalnim inštruktorjem...ali nekom, ki to res zna razložiti in pokazati;

Kdo si ti , da si ocenil , da sam ne znam razložit in pokazat ? Za razliko od drugih sem se učil na lastnih napakah in to zelooo boleče in kot vem si se tudi ti . Kaj misliš , kdo je bolj izkušen en predavatelj , ki vozi strogo po predpisih in ni nikoli bil v kritičnih situacijah , ki jih bere iz brošure ali praktik , ki je pač po svoji neumnosti aceptiral , kar govori predavatelj .

2. Poligon N. Marof ali Raceland v družbi nekoga, kot sem napisal zgoraj.

Sama sreča za inštruktorje , ker drugače ne bi znal nobeden vozit . Kolikokrat si bil na teh tečajih varne vožnje , kolikor te poznam pa te ne slabo ...ničkrat , pa si živ in v mojih očeh (ker nekaj pa sva prevozila skupaj , ko je bila še ljubezen slepa ) si zelo dober motorist, večkrat marsikateremu to tudi povedal . s tabo in Damijem, Soloriderjem itd se upam vozit na milimetre , ker vem , da boš pravilno reagiral in si in to večkrat . da ne boš narobe razumel mojega posta sem ti povedal kaj si mislim o tebi , kot motoristu ....kapo dol ! 

 

... sori... ampak enkrat smo se že peljali skupaj (kot je sam omenil) ....in bi kmalu šel nabirat maline (kot je tudi sam omenil) ... pa smo se lepo peljali. ...jaz ne bi imel rad občutka krivde, da sem nekomu rekel "pelji za mano... se ti ne more zgoditi nič" ... 

To ni tvoja domena , vsak se zavestno sam odloči kaj in kako in on ima v roki ročico za plin ter zavoro . Je inteligenten in zna razmišljat in to je to . 

 Sicer sem to že naredil, sva se šla peljat (večkrat) s prijateljem, ko je bil povratnik po 25ih letih na motor .... ampak mi je bil to zelo beden občutek... čeprav sva najboljša prijatelja...in se poznava že 42 let.

 

Kaki dve leti nazaj sva se šla peljat s soforumašem .... nisem vedel kako se pelje....  sem šel pred njim... grem normalno naprej...on pa za mano... za moje pojme zelooo počasi, ker ga po dveh ovinkih nisem videl več... pa vendar zanj prehitro. Je šel tisto furo 2x v maline. K sreči brez posledic.

Lepa gesta, da se kdo ponudi nekomu za pomoč... pa vendar to ni badminton ali balinanje.

Res je, to je vožnja z motorjem in vsak , ki ga vozi je naredil vozniško!

Pa tu na MS treba vse napisat trikrat , ker se bere selektivno in vidi samo tisto kar nekdo želi . Še enkrat , ja Vransko ni pa to pogoj , da ne boš z leti in tableti postal vzoren motorist. 

Sam sem bil na tem tečaju in me niso naučili nič novega , kar ne znam in kar ne uporabljam in še to sem moral , ker sem moral zaradi vozniškega:)

Z vsem spoštovanjem :kmet:

 

 

Pa še to @Roger G. Jagger, pozabi , da sem ti ponudil pomoč , je že mim !!

  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Kmet2 said:

 

Pa še to @Roger G. Jagger, pozabi , da sem ti ponudil pomoč , je že mim !!

Neeee, to je sedaj noz v srce ??

 

p.s. Itak fura ne uide, da se vsaj spoznava po vseh letih....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

 

Pa še to @Roger G. Jagger, pozabi , da sem ti ponudil pomoč , je že mim !!

... sem napisal " z vsem spoštovanjem" ... in sem napisal samo svoje mnenje, da jaz verjetno ne bi tako naredil...

... sam zase veš, kaj...kako... zakaj...itd. bi mu lahko pomagal. Lahko bolje, kot mislim sam...kakor sem napisal v svojem postu.

.... ne biti zaradi tega užaljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

... sem napisal " z vsem spoštovanjem" ... in sem napisal samo svoje mnenje, da jaz verjetno ne bi tako naredil...

... sam zase veš, kaj...kako... zakaj...itd. bi mu lahko pomagal. Lahko bolje, kot mislim sam...kakor sem napisal v svojem postu.

.... ne biti zaradi tega užaljen.

Nisem užaljen  in tudi nisem ti napisal , da si kaj narobe napisal , samo dal sem ti par vprašanj na katere nisem dobil odgovora in par argumentov iz prakse in ne teorije. 

Sam se vozim , kot Dami in Karmen celo leto , po dežju, snegu ledu itd  ti se naprimer ne in je prav , da narediš kakšen tečaj varne vožnje preden začneš sezono , da nisi nevaren sebi in drugim . :)

Ker delat se lepega in vmeš padet x krat .........

Bom te še enkrat vprašal , jaz vem za tvoja dva padca in oba nista bila ravno nedolžna ......kolikokrat si bil na teh tečajih pred temi dvemi padci ? 

Ne bit zaradi tega užaljen. Diskutiramo samo sem alergičen na pisanje  , ki se ne vkljaplja z načinom motorizma , ki ga piše pisoči.

 

pred 10 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Neeee, to je sedaj noz v srce ??

 

p.s. Itak fura ne uide, da se vsaj spoznava po vseh letih....

Važi , samo nisem kriv če pri tem umreš :lol1:ampak ne boj se , ne bo na cesti ampak za šankom :P

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kmet2, hvala, to sem želela povedati, pa sem povzela bolj iz konjeniškega žargona. Tam prelagaš težo na levo ali desno ritnico, v trenutku, ko pripravljaš konja v levi ali desni galop. Pri angleškem stilu jahanja.

Mehkoba v bokih pa mora biti, prav tako v rokah. Takoj ko nekdo pove ali napiše, da se z rokama oklepa balance, se vidi, da ni dovolj sproščen. Ali pa, da ti po več ovinkih reče, da ga full bolijo roke. Pa da ga vse boli, ker ni imel dovolj moči, za vozit ovinke.

Ne rečem, kako je z mrcinami nad 300 kg, ker jih še nisem vozila. Pa cestaka tudi ne.

Ampak en naked, nekje tam do 200 kg, je v ovinkih perešček.

In res je: če me zebe, sem lačna, žejna ali zelo utrujena, ali pa imam samo slab dan, vozim kot kramp. In sama sebi grem na živce, ker si vse najlepše ceste pokvarim z neko trdo in okorno vožnjo. Pa imam za sabo okoli 100000 km, od leta 2014........

Za začetnika, ki se boji zaprtih ovinkov, je mogoče zelo lepa in odprta cesta, od Gorice, do Mosta na Soči, ali do Tolmina.

Tam greš lahko lepo lagano, po omejitvah itak, in vježbaš.

@Borutt, hvala za definicijo napačne drže, na to nisem niti pomislila.

Poligon vsekakor pomaga, jaz sem se kar nekaj sezon redno udeleževala teh tečajev, ampak cesta je še vedno cesta. 

Na poligonu se ti nič ne more zgoditi, razen, da se z motorjem elegantno uležeš. Na cesti je milijon nepredvidljivih situacij, ob katerih lahko resnično zmrzneš, če nisi z glavo 100% na cesti. Refleksi morajo biti u nulo, če ne so maline, ali kaj hujšega.

Vožnja z izkušenim motoristom? Ne vem........mogoče, če gresta oba dovolj počasi in se držiš njegovih linij. Ampak to je šlepanje.

Da pa se naučiš premagat strah pred nagibom, pa Grobnik, z njihovim motorjem, s stranskimi koleščki, ki jih inštruktor postopoma dviguje. Smisel teh koleščk ni v tem, da ne boš padel, ampak v tem, da se v nagibu z njimi ne dotakneš tal. Tukaj pridobiš občutek, do kje gre motor. Njihov seveda, ne tvoj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim, da se neha spreminjanje dejstev. Vožnja z izkušenim motoristom, se je vsaj na začetku, ko smo začeli čvekati razumevalo kot vožnja, kjer je izkušeni zadaj. Kar je bistvo, da gleda, kako voziš in hkrati da neizkušenega ne zapelje čredni nagon (šlepanje po domače)

Vem da je kar nekaj ljudi, ki sedaj dobro vozijo, to počelo in se na tak način tudi učilo.

ps. veliko začetnikov, ali pa celo motoristov, je v strahu pred nagibom motorja. Najprej bi morali tole razčistiti, strah (nezdrav seveda) je hudič

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Zakaj bi želel biti hitrejši v ovinkih? Zaradi drugih? Se zaradi tega ne moreš vklopiti v družbo? Te drugi zafrkavajo? Čredni nagon? 

Vožnja zaradi drugih zna biti nevarna. Poskusi voziti s sebi primernimi oziroma z nekom, ki se ne kaže v vsakem ovinku. Ko se boš peljal z nekom ali z nekaterimi brez želje po dokazovanju, boš našel užitek v skupni vožnji. Do takrat boš pa iskal čarobno formulo. Iskanje pa prej ko slej prinese ...  veliko železa, umetnih zglobov in bolečin za celo življenje .....ampak se pa navadiš :D

Jz se sam vozim , ostali pa poizkušajo slediti :lol1:tudi ko sem parkiral v ograjo sem bil prvi in za mano edino @Zivnorc ostali so bili po 5km za nama 4km :P

Nauk zgodbe: tudi za najhitrejšimi se naredi kolona :headbang:  zdaj se vozim vedno zadnji ali drugi ali pa sam ! 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, Borutt said:

Zakaj bi želel biti hitrejši v ovinkih? Zaradi drugih? Se zaradi tega ne moreš vklopiti v družbo? Te drugi zafrkavajo? Čredni nagon? 

Vožnja zaradi drugih zna biti nevarna. Poskusi voziti s sebi primernimi oziroma z nekom, ki se ne kaže v vsakem ovinku. Ko se boš peljal z nekom ali z nekaterimi brez želje po dokazovanju, boš našel užitek v skupni vožnji. Do takrat boš pa iskal čarobno formulo. Iskanje pa prej ko slej prinese ... 

Sila preprosto....ni ne credni nagon, niti ustrezanje drugim.  Sprejet sem zaradi svoje zabavne osebnosti in ne na podlagi moto znanja....

Preprosto bi si zelel biti boljsi, bolj varen motorist (sem nekje ze napisal, da te znanje lahko resi v kriticni situaciji).....! Za samo “dricanje” imam pa elektricno maxi skuter :) 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!