Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

Wtf?

Si sploh prebral? :D  Na cesti je pametno imeti pomagala, ker ti NI treba razmisljati kdaj bos bremzal, kdaj bos spustil, In se lahko osredotocis na eno zadevo - izmiku ovire, padca, situaciji or whatever.

Ampak hej, doloceni ste/so super vozniki. Jaz nisem, priznam, in vsak elektronski dodatek z veseljem pozdravim na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ukica pravi:

Wtf?

Si sploh prebral? :D  Na cesti je pametno imeti pomagala, ker ti NI treba razmisljati kdaj bos bremzal, kdaj bos spustil, In se lahko osredotocis na eno zadevo - izmiku ovire, padca, situaciji or whatever.

Ampak hej, doloceni ste/so super vozniki. Jaz nisem, priznam, in vsak elektronski dodatek z veseljem pozdravim na cesti.

se ne strinjam, ker na cesti moraš nonstop razmišljat in se ne smeš zanašat na pomagala ali jih morebiti celo zlorabljati

s pomagali bi lahko vozil bolj objestno

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snečer said:

se ne strinjam, ker na cesti moraš nonstop razmišljat in se ne smeš zanašat na pomagala ali jih morebiti celo zlorabljati

s pomagali bi lahko vozil bolj objestno

 

Ze skos ponavljam da govorim o normalni/ne objestni voznji.

A ni v primeru da imas situacijo lazje razmisljati kako obiti/zabremzati, kot pa zraven dodati se kdaj spustiti bremzo, koliko zadnje dozirati, a najprej sprednjo ali najprej zadnjo? Ja res je, da pridejo dolocene zadeve avtomatsko, ampak pomagalo je pac pomagalo.

Ce bi bilo neuporabno, nebi sedaj vsi avtomobili zadnjih 20 let imeli to ze serijsko.

Ce vi lahko to vse delate hkrati, in enako dobro kot samo eno stvar, ste geniji.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ukica pravi:

Ze skos ponavljam da govorim o normalni/ne objestni voznji.

A ni v primeru da imas situacijo lazje razmisljati kako obiti/zabremzati, kot pa zraven dodati se kdaj spustiti bremzo, koliko zadnje dozirati, a najprej sprednjo ali najprej zadnjo? Ja res je, da pridejo dolocene zadeve avtomatsko, ampak pomagalo je pac pomagalo.

Ce bi bilo neuporabno, nebi sedaj vsi avtomobili zadnjih 20 let imeli to ze serijsko.

Ce vi lahko to vse delate hkrati, in enako dobro kot samo eno stvar, ste geniji.

 

pomagala so povzročila, da so lahko danes vsi motoristi... tudi takšni, ki niso ne za promet, kaj šele za kolo

kot da bi imel šoferja bo. počasi... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, ukica pravi:

Wtf?

Si sploh prebral? :D  Na cesti je pametno imeti pomagala, ker ti NI treba razmisljati kdaj bos bremzal, kdaj bos spustil, In se lahko osredotocis na eno zadevo - izmiku ovire, padca, situaciji or whatever.

Ampak hej, doloceni ste/so super vozniki. Jaz nisem, priznam, in vsak elektronski dodatek z veseljem pozdravim na cesti.

si sploh ti prebral? :P

Vsa pomagala so dobrodošla  in absolutno pomagajo (k varnosti). Žal pa tisti, ki štartajo s pomagali nimajo filinga ,ali pa ga težje pridobijo za:

TC, če on kroti zdrse, ti ni potrebno misliti in se naučiti s filingom odpirat gas, sploh sedaj ko je vse že več kot 150konjev

ABS če ti poseže, ko preveč zadnjo stisneš, se ne moreš naučiti ali boš težje pridobil znanje kaj početi ko blokira zadnja, sploh pred kakim ovinkom ko posedeš vilice. Da ne govorimo o doziranju prve zavore na mokrih podlagah. Sem prevozil kr velik po mokrem in spolzkem, ter pozimi.

itd itd...

In še vedno govora ni bilo na splošno o pomagalih, bolj o tem ali samo SX tok fino dela s cornering abs, al se da še kak drug moped tak peljat. Moj odgovor je znan, sem ga zapisal, brez da bi kurcal druge kaj majo/nimajo pomagal, in jih pošiljal na pisto ter podobno.

KTM GT se enako dobro in varno pelje kot SX, oba naloudana z vsem. V določenih pogojih, jih pa usran Z900 brez pomagal nese, preverjeno na lastni koži, ko mi je skoz ovinek avto prehiteval kamion. Težji, daljši, trši, moped s CBS zavorami, ne bi mogel tako zabiti v tla in odriniti zadnjega konca kot sem na Zju. In samo takrat sem se vprašal (potem ko sem se ohladil) kaj mi je motorizma treba. In niti enkrat več do sedaj v vsej moji moto karieri. Bi mel raje Z900 brez pomagal ali z njimi? Odgovor je absolutno z njimi.

Upam, da ne boš spet prbijal, kaki smo "nekateri" vozniki superlativni al čudni al bolani al lepi al zeleni, saj sem ti samo zapisal moje iskušnje. In ni potrebe da se strinjava. Mal odnosa pa lahko imava drug do drugega mar ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej to, brez obcutka furat, govort kok 100 konjev ni dost, ko je pa presenecenje so pa vprasajcki nad glavo...✌️

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi elektronika ni vsemogočna, niti trzne ne, če obe gumi hkrati v zavoju začneta drseti, če pa ena od njiju zdrsne, pa zna popravit.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, DAMI34 pravi:

 

ps. zadnja zavora je hudičevo fajn tut pri normalni vožnji za korigiranje seveda, kaj več ne 

 

 

tudi ori zavorni poti zadnja bremza pride prav ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, motozajebant pravi:

tudi ori zavorni poti zadnja bremza pride prav ;) 

očitno, ti je tećaj koristil :P

tako je .. pri zaviranju tudi z zadnjo zavoro, se zavorna pot, občutno skrajša, saj se sile teže razporedijo na sprednje in zadnje kolo.

joj kako učeno sem tole napisal  :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

očitno, ti je tećaj koristil :P

tako je .. pri zaviranju tudi z zadnjo zavoro, se zavorna pot, občutno skrajša, saj se sile teže razporedijo na sprednje in zadnje kolo.

joj kako učeno sem tole napisal  :P

 

seveda mi je pomagalo :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, motozajebant pravi:

tudi ori zavorni poti zadnja bremza pride prav ;) 

obe zavori je potrebno koristiti če hočeš da je motor v "livelu" in da max zavira itak. Še bolj se to pozna, če je moped naložen ali se voziš v dvoje

pred 47 minutami, maus pravi:

očitno, ti je tećaj koristil :P

tako je .. pri zaviranju tudi z zadnjo zavoro, se zavorna pot, občutno skrajša, saj se sile teže razporedijo na sprednje in zadnje kolo.

joj kako učeno sem tole napisal  :P

 

ko si 1x prednjo zavoro zabou, ti zadnja bolj malo pomaga :P

Hec, pa tut res, vedno malce prej zadnja, da "počepne zadaj" wosu od mopeda.(oziroma ne ponira tok na nos) Seveda tudi tule že elektronika rešuje neumnosti, bodisi da sama doda zadnjo (antidive), al pa semiaktivno vzmetenje v trenutku utrdi prednji konec, da ni toliko posedanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, DAMI34 pravi:

 

ps. zadnja zavora je hudičevo fajn tut pri normalni vožnji za korigiranje seveda, kaj več ne 

 

 

 

pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

obe zavori je potrebno koristiti če hočeš da je motor v "livelu" in da max zavira itak. Še bolj se to pozna, če je moped naložen ali se voziš v dvoje

 

zato sem ti to napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, motozajebant pravi:

 

zato sem ti to napisal.

hvala :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, DAMI34 pravi:

hvala :004

Malenkost, še kdaj. Ker zadnja zavora je namreč upirabna... no, pa saj si naknadno tudi sam ugotovil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, ukica pravi:

....Samo moje misljenje je da teli bomboncki povprecnemu uporabniku koristijo..

Ja pa sej kakršnikoli bonbončki so narjeni zato, da koristijo. Kdo pa bi plačval za bombončke, ki ne koristijo :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

obe zavori je potrebno koristiti če hočeš da je motor v "livelu" in da max zavira itak. Še bolj se to pozna, če je moped naložen ali se voziš v dvoje

ko si 1x prednjo zavoro zabou, ti zadnja bolj malo pomaga :P

Hec, pa tut res, vedno malce prej zadnja, da "počepne zadaj" wosu od mopeda.(oziroma ne ponira tok na nos) Seveda tudi tule že elektronika rešuje neumnosti, bodisi da sama doda zadnjo (antidive), al pa semiaktivno vzmetenje v trenutku utrdi prednji konec, da ni toliko posedanja

v primeru brez ABS mogoče, z abs je zaviranje v sili obe zavori na polno dokler ne obstojiš, brez taktiziranja katero prej ali katero močneje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, motozajebant pravi:

Malenkost, še kdaj. Ker zadnja zavora je namreč upirabna... no, pa saj si naknadno tudi sam ugotovil. 

ti kr povej, kar še ne vem :P in ko bom v dvomu kaj naj stisnem te bom povprašal :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Shillien pravi:

v primeru brez ABS mogoče, z abs je zaviranje v sili obe zavori na polno dokler ne obstojiš, brez taktiziranja katero prej ali katero močneje.

zaviranje v sili ni enako zaviranju pred ovinkom, skoz ovinek itd..moj zapis se izključno nanaša na "normalne situacije", kjer preveč voznikov pred ovinkom/serpentino pozabi na zadnjo.

Ko je kriza, si pa lah srečen, da sploh kaj storiš, ker ni štos v znanju ampak v presenečenju, ki ponavadi prileti (in ga nisi videl) od kr nekje. Drugo je pesek, ko ga vidiš recimo, blokneš obe, izogib itd..spet odvisno od situacije.

Vsekakor bo bolj detajlno in podrobno nas poučil Motozajebant, ki je zihr uočil greške v mojem zapisu.

Aja, srečno vsem na cesti, nobenih avtov, ki kr iznenada priletijo, še bolj srn (zadnje čase postajo to pri moji vožnji stalnica), ker pri njih skoraj res nimaš kaj reaigrat, saj prileti iz grmovja. Običajno če jo vidiš se zmažeš, če je ne bo priletela v moped al pa tebe. Največ pizdarij je ravno okrog AC, ko žival nima kam in pa seveda na izpostavljenih poteh v večernih ali jutranjih urah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 6. 2020 ob 10:56, ukica pravi:

Glede elektronike in agilnosti se s tabo ne strinjam. Na tem forumu nevem ce jih lahko na eno roko nastejes tiste ki peljejo bolje brez pomagal kot s pomagali.

In ni ga “boljsega” obcutka kot ko pritisnes sred ovinka bremzo/gas in odkruzas. Vsaj zame je zato cesta.

Za iskanje limita imas pisto in tam se uci kok globoko v ovinek bremzas, kje dodajas zadnjo zavoro, ker je to edino o cemer je treba razmislat. Ni crte, “xsare”, prepada, kamna, pa omejitev hitroati, policajev iz vsakega grma, strickov s klobuki..

Ni ga slabšega občutka, ko pritisneš sred ovinka bremzo, ker si prepričan da te z vsemi 200 pomagali nima kaj biti strah, pa tehnika zataji ;) vem iz izkušenj, ker sem imel srečo so bile samo maline, pol metra sreče manj pa bi me lahko dali za puzzle sestavljati tam 3-5 let :) od takrat dalje se ne zanašam več na nič drugega kot sebe in vozim vsak motor kot da nima nobenega pomagala, pa tudi če jih ima 200... in res priporočam to tudi vsem ostalim... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 6. 2020 ob 13:23, Snečer pravi:

bolj me je zmotila Mitaska na zalivkah :) 

Čaki čaki malo... zdaj ko ste jo tolk prehvalili da sem si kupil 2 kompleta na zalogo mi praviš da mitasko zjebejo zalivke :O

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, ligenjček pravi:

Čaki čaki malo... zdaj ko ste jo tolk prehvalili da sem si kupil 2 kompleta na zalogo mi praviš da mitasko zjebejo zalivke :O

zjebejo ne, je pa ToFarca res plešoča na njih. Ampak to ni nič novega SF+ zalivke mnogo manj občuti.

Pravilo itak in vedno, če se le da mim zalivk, enako kot belih črt, enako kot peska, druge barve asfalta, utorov itd..neglede kako pnevamtiko voziš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

zjebejo ne, je pa ToFarca res plešoča na njih. Ampak to ni nič novega SF+ zalivke mnogo manj občuti.

Pravilo itak in vedno, če se le da mim zalivk, enako kot belih črt, enako kot peska, druge barve asfalta, utorov itd..neglede kako pnevamtiko voziš.

Hvala, to sem sicer ugotovil že sam daljnega leta fuldovgoženazaj gospodovega, ampak določene ceste, med njimi tudi takšne, ki jih redno uporabljam, so tako posejane z zalivkami, da jim popoln izogib žal ni mogoč, pa me nebi preveč razveselilo, če bi izvedel, da je guma, ki jo bom uporabljal še kar nekaj časa izredno občutljiva za njih... Sicer sem navajen vožnje brez pomagal in me občasni rahli zdrsi ne motijo preveč, ampak nikoli ne veš... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ligenjček pravi:

Hvala, to sem sicer ugotovil že sam daljnega leta fuldovgoženazaj gospodovega, ampak določene ceste, med njimi tudi takšne, ki jih redno uporabljam, so tako posejane z zalivkami, da jim popoln izogib žal ni mogoč, pa me nebi preveč razveselilo, če bi izvedel, da je guma, ki jo bom uporabljal še kar nekaj časa izredno občutljiva za njih... Sicer sem navajen vožnje brez pomagal in me občasni rahli zdrsi ne motijo preveč, ampak nikoli ne veš... 

recimo proti jadranki/na jadranki med Crikvenico in Senje in nekaj po Senju je cestišče dobesedno prekrito z njimi, in ve tem primeru pač in druge, kot požret slino, pa mal znižat in ciljat praznine. Če si pa ornk hitr, boš tut na drugo stran odletu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!