Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

pred 4 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Samo, če dobro razmisliš... :)

Kaj pa je kriva ena črta na cesti ali olje ali pa luknja...

črta res ne, načrtovalec pa lahko :P , olje/nafta zna biti pa hudo nevarno, če ga nisem zavohal sva oba s Pikom v Srbiji po malinah lazila. Vsak levi ovinek je bil polit, ker tip ni zaprl pokrova rezervarja.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Scarabeo 500 pravi:

Samo, če dobro razmisliš... :)

Kaj pa je kriva ena črta na cesti ali olje ali pa luknja...

Tok k grbina, k je bojda zjebala policista. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DinDiin pravi:

Tok k grbina, k je bojda zjebala policista. ?

Takoj kazen. Naj vozi po asfaltu in ne po grbinah. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

 

 

@Racka11

vsem strokovnjakom iz AMZS bi priporočal, razumevanje naslednjega

Ni vedno enaka tehnika, je marsikaj odvisno od hitrosti..porivanje krmila, lomlenje motorja al kakorkol folk imenuje to, je pri višjih hitrostih "glupost"

Težka in nevarna. Pri nižjih , ter offroadu , pa hudo uporabna in smiselna.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor se spomnim, niso učili podiranja motorja pri velikih hitrostih ampak za hitre ostre zavoje, recimo slalom ali osmico.

Pa tudi pri ogibanju oviri je bila vaja: zaviranje, potem sklopka in nagib motorja.

Kaj pa dela podiranje / lomljenje / nagibanje motorja pri ostrih zavojih pa kaže tale s pravo kravo:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse te ovire so predvidene.. da ga vidim, kako bi reagiral na nepredvidene ovire ;) 

tudi zavijanje je predvidljivo .. na cesti se lomijo ovinki tudi po večkrat pa še pesek, veje, kolesarji, turisti ... itd itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

+1 za Mausa, eno so predvidljive situacije (s katerimi sicer res skušaš pridobiti sposobnost reakcije v nepredvidljivi situaciji), drugo pa je cesta. Pamet v glavo, postopno premikanje mej in sposobnosti! In veliko samozavesti! 

Sam opažam napake pri novih voznikih in tistih s slabšimi refleksi, da sekajo ovinke, peljejo bistveno počasneje kot bi lahko. V kritičnih situacijah pa je reakcija na bremzo na polno. Potrebno je natrenirati neustrašnost :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nepredvideni oviri bo tisti, ki obvlada motor (vaje pri predvidenih ovirah) točno vedel, kako in koliko mora nagniti motor, koliko lahko zavira preden zdrsne in kako bo motor odreagiral na njegove komande.
Neizkušeni bo zabremzal na polno, premalo nagnil motor in se ne bo mogel izogniti oviri.

Podobno je pri smučanju. Izkušen smučar bo z lahkoto obvladal nepredvidene situacije (grbine, luknje, drugega smučarja), medtem ko bo začetnik padel že pri najmanjši spremembi terena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljše so predvidene ovire. Ostale te sam nafukajo :P

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam nekaj prijateljev, dolgoletnih motoristov, nekateri dirkajo na Grobniku, nihče od teh ni bil na tečaju varne vožnje, nihče nima namena. Jaz sicer bi šel, če bi imel viška časa in bi me denar tiščal. Ne zdi pa se mi bistveno tam sem in tja vozit, to lahko počnem po parkiriščih in si sam nastavim "ovire" (v začetku sezone običajno zavijem tja in si postavim navidezne ovire, da malo zdrilam).

Kakorkoli, glede na vožnjo marsikaterega pa definitivno svetujem obisk CVV (sploh po tem kar sem videl v vožnji na tesiranju BMW v skupinski vožnji).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Tromba pravi:

Imam nekaj prijateljev, dolgoletnih motoristov, nekateri dirkajo na Grobniku, nihče od teh ni bil na tečaju varne vožnje, nihče nima namena. Jaz sicer bi šel, če bi imel viška časa in bi me denar tiščal. Ne zdi pa se mi bistveno tam sem in tja vozit, to lahko počnem po parkiriščih in si sam nastavim "ovire" (v začetku sezone običajno zavijem tja in si postavim navidezne ovire, da malo zdrilam).

Kakorkoli, glede na vožnjo marsikaterega pa definitivno svetujem obisk CVV (sploh po tem kar sem videl v vožnji na tesiranju BMW v skupinski vožnji).

upam da frendi z dirkališa nikol ne gredo na tečaj AMZS ker potem bodo uporabljal potisno tehniko in prec nasral MM čez šikane :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

določenih stvari se ne da natrenirat..

1. ena od teh je, ko ti začne šejkat krmilo ... ;) 

2. ko ti odnese zadnjo pnevmatiko v ovinku

3. ko ti odnese sprednjo pnevmatiko 

4. ko ti motor uide, ko pozabiš tačko ali stopiš v luknjo in si prekratek 

itd itd .. ;) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, maus pravi:

določenih stvari se ne da natrenirat..

1. ena od teh je, ko ti začne šejkat krmilo ... ;) 

2. ko ti odnese zadnjo pnevmatiko v ovinku

3. ko ti odnese sprednjo pnevmatiko 

4. ko ti motor uide, ko pozabiš tačko ali stopiš v luknjo in si prekratek 

itd itd .. ;) 

 

5. ko pozabiš odpret tačko in motor nasloniš na ziher :P

da ti jebem točko 4 ajprou :P

 

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, maus pravi:

določenih stvari se ne da natrenirat..

1. ena od teh je, ko ti začne šejkat krmilo ... ;) 

2. ko ti odnese zadnjo pnevmatiko v ovinku

3. ko ti odnese sprednjo pnevmatiko 

4. ko ti motor uide, ko pozabiš tačko ali stopiš v luknjo in si prekratek 

itd itd .. ;) 

 

Stresanje balance je potrebno izkusiti, vsake toliko ga je nekaj, predvsem ob pospeševanju. Takrat si tudi najbolj pripravljen na takšne stvari. Sicer sem jaz glede tega gledal YT videe in tam ugotovil, da je napaka stisk bremze. Nasvet je cim trdneje oprijeti motor med noge, zato imam tankpade in vecji del voznje motor drzim z nogami in se opiram na tank. 

Zdrs zadnje gume se da povsem dobro natrenirati na nekoliko bolj polzkem asfaltu ob pospeševanju, takrat jo hitro zavrti. Zato trenjrati postopoma :)

Zdrs prednje gume je druga stvar ampak sem se z njo tudi soocal na nacin, da premikaš meje višje, jaz sem to izkusil nekajkrat verjetno zaradi iztrošenosti same gume (ki še ima profila za vsaj 1.500km).

Glede zadnje točke pa v svoji karieri res še nimam izkušenj ampak v tem primeru menim, da gre običajno za malomarnost voznika. 

Lp :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

28 minutes ago, Tromba said:

Zdrs prednje gume je druga stvar ampak sem se z njo tudi soocal na nacin, da premikaš meje višje, jaz sem to izkusil nekajkrat verjetno zaradi iztrošenosti same gume (ki še ima profila za vsaj 1.500km).

Iz NG proti Kobaridu na enem oštrem ovinku mi je preskočila sprednja guma (kar dobro nagnjen) ampak je prijela. Kar odskočla je, cesta je grbasta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 hours ago, maus said:

določenih stvari se ne da natrenirat..

1. ena od teh je, ko ti začne šejkat krmilo ... ;) 

2. ko ti odnese zadnjo pnevmatiko v ovinku

3. ko ti odnese sprednjo pnevmatiko 

4. ko ti motor uide, ko pozabiš tačko ali stopiš v luknjo in si prekratek 

itd itd .. ;) 

 

 Ne vem kera cifra: ko sam sebi na nogo postavis motor...  ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 7. 2021 ob 7:15, Tromba pravi:

Glede zadnje točke pa v svoji karieri res še nimam izkušenj ampak v tem primeru menim, da gre običajno za malomarnost voznika.

Po 40 letih motoriranja se ti vse zgodi .. tudi nepričakovano ;)

Nič se ne da toliko naučiti, da te ne bi še bolj presenetilo ... verjemi mi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka stvar se da natrenirati. Problem so pa zadeve, ki se zgodijo nepricakovano, pa ceprav se jih da lepo konrolirati kadar jih pricakujemo ali celo izvajamo...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

Vsaka stvar se da natrenirati. Problem so pa zadeve, ki se zgodijo nepricakovano, pa ceprav se jih da lepo konrolirati kadar jih pricakujemo ali celo izvajamo...

hodmi že več kot 55 let, pa še vedno se kje spotaknem, brcnem v rob mize, mi spodrsne itd itd ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, maus pravi:

Po 40 letih motoriranja se ti vse zgodi .. tudi nepričakovano ;)

Nič se ne da toliko naučiti, da te ne bi še bolj presenetilo ... verjemi mi :P

ma če te nč ne preseneti, je pa dougčas :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

jop pasalo, ne pomeni, pa da tako voziš cestaka :P

loh pa poskusite, za serpentine in počasno vožnjo dobrodošlo, vse ostalo....grem jaz na adv, pa gremo čez kak ovinek tak mal hitrejši. Bomo videli komu gre bolje :P jaz bom šel po tej verziji "vrong" tehniko :P

ps. poglejte kako h2sx vozi ...poriva? 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, DAMI34 said:

jop pasalo, ne pomeni, pa da tako voziš cestaka :P

kdo še vozi cestake ? na ovinkih pa je zdaj itak sneg

Popravljeno . Popravil nejc74
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zunaj utrjene podlage se vozi tehnika nagibanja motorja itak, da ne bo kdo mislil, kako se na šodru po kolenu vozi :P

ampak to je drug teren in drugačna tehnika.

Sicer pa zarad mene, komur paše naj tera "angleški stil", njegov problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!