Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Zelo so mi všeč tiste luči ki so notri pod plastikami  :OK:  Pa fltne na špico tudi lepo zgledajo  :OK:   škoda ki j malo prevelika krava tole zame  :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo so mi všeč tiste luči ki so notri pod plastikami  :OK:  Pa fltne na špico tudi lepo zgledajo  :OK:   škoda ki j malo prevelika krava tole zame  :glare:

če sm jz s svojmi 175cm komot vozu Kmetovga, k je najvišje nastavljen, bi bil presenečen kok sofisticiran motorček je.......edin pobiranje s tal je mogoče nerodno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami nastavljen je bil na najnižje,sport menu :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami nastavljen je bil na najnižje,sport menu :grim

Sedež, a nima možnosti nižje nastavitve?

 

Sicer pa zame pride itak sam sport u poštev, k sm bolj tak športn tip :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:oops:  ja sedež je na najvišji bil,maš prav vzmetenje pa na najnižjo varianto,ma se vse tok štela da si ga res lahko prilagodiš po svoji meri,no za Mausa res ne bi bil   :P za njega je nava HP :ninja: ta mu bi bila pisanan na kožo :OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda, da moped nima moči novega Super Duka! Kljub temu bi, če bi kupoval novega, zanesljivo odločil za Super Adventurerja. Ker pa imam le dobro leto star moped, bi z njegovo prodajo izgubil preveč. Sergej: zato bom prihodnje leto občudoval tvojo novo pridobitev... In če še velja en krog?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če sm jz s svojmi 175cm komot vozu Kmetovga, k je najvišje nastavljen, bi bil presenečen kok sofisticiran motorček je.......edin pobiranje s tal je mogoče nerodno.

 

Kul nisem si ga še pogledal v živo od blizu... Sem si od blizu pogledal GS-a 2012 ali 2013 ne vem mi je deloval da bi po višini ga še uspel obvladat in mi je tale KTM deloval kar višji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv moped! :OK:

 

Pomisleke imam pa samo glede servisiranja in poprodajne podpore v SLO.

Zato se vsaj dokler še živim v SLO na žalost ne mislim odločiti za KTM. Pač slabe izkušnje (cenjeni moto Seleš)

Recimo, ko sem kupoval nov moped sem dobil na vprašanje - kakšni so stranski kufri odgovor "da taki, kot jih imamo tukaj pod pultom"

Se sprašujem, če se trgovec že na začetku ne želi potruditi za prodajo novega mopeda (za gotovino), kaj me šele čaka ob recimo reklamaciji ali neki težavi??? Žal je zame Italija ali Avstrija za redni servis predaleč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thompson, strah je odveč,navedel si edinega prodajalca ki ga 80% ljudi ki jih vprašaš o njemu ne mara,med njimi sem tudi jaz. Lahko da je,ne lahko definitivno je dober mehanik a odnosa do strank pač nima. Osebno sem imel občutek kot da kaj prosim za svoje plačilo,no mene več ne vidijo !

same pohvale pa lahko dam Alenu Vadnu (Axle) Koper ker ima posluh in zna stranki stopit naproti res fajn dec :notworthy:

Servisiram že tretje leto pri Mihatu Jamniku (Škofljica) poblaščen serviser za KTM ,zelo pedanten in korekten možak saj svojih motorju ne zaupam kar tako vsakemu v roke,če ne zaupam želim biti poleg drugače ne vozim tja. Več MS forumašev servisira motorje pri njem,kapo dol bi reku Katanec,ko dobiš motor nazaj je kot iz trgovine !!!

Reklamacije sem vse rešil brez problemov,ja včasih je bilo treba mal počakat a to niso krivi prodajalci temveč matična tovarna ki se do Slovenije obnaša mačehovsko............no pa saj ni čudno na stanje v katerem smo se znašli.

Z motorjem sem naredil 15kkm brez da bi mi enkrat kihnil na poti od Monte Negro naprej.  Bili pa manjši problemi ki me na poti niso ovirali,opisani so v temi ki je namenjena temu motorju!

Motor je vizuelno lepo spedenan in zelo vozen dobra argonomija kot avtonomija ,ne dvomim da bo novi Super duper še boljši in še bolj izpopolnjen saj je na isti platformo narejen in serijsko ima še več dodatne opreme.

Proti konkurenci BMW GSA je lažji,cenejši...itd....lažji kar za 30 ali še malo več KG kar za moje koleno veliko pomeni!!!

Če bo do prodaje izplačana zavarovalnina bo moj ker mi je pač zelo všeč pa naj si misli kdo kar če saj me z svojimi bedastimi komentarji niti ne ganejo več,toda Dark težka bo za en krog saj se stanje kolena komplicira s tem pa tudi odaljuje nakup novega Super ADV,žal  :blush:

Toka da Thompson mislim da ni takih hudih problemov ,no z dodatno opremo je bilo tudi nekaj težav ki pa so tudi opisani v temi za 1190 ADV

 

Lp :kmet:

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moje pohvale Jamniku s Škofljice. Ne maram šalabajzerjev zato me je Jamnik tudi prepričal. Sem imel pa tudi sam pomisleke s servisno mrežo v SLO ampak me je testna vožnja 1190-ke prepričala in prevagala v odločitev za nakup. Zelo zadovoljen.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thompson, strah je odveč,navedel si edinega prodajalca ki ga 80% ljudi ki jih vprašaš o njemu ne mara,med njimi sem tudi jaz. Lahko da je,ne lahko definitivno je dober mehanik a odnosa do strank pač nima. Osebno sem imel občutek kot da kaj prosim za svoje plačilo,no mene več ne vidijo !

same pohvale pa lahko dam Alenu Vadnu (Axle) Koper ker ima posluh in zna stranki stopit naproti res fajn dec :notworthy:

Servisiram že tretje leto pri Mihatu Jamniku (Škofljica) poblaščen serviser za KTM ,zelo pedanten in korekten možak saj svojih motorju ne zaupam kar tako vsakemu v roke,če ne zaupam želim biti poleg drugače ne vozim tja. Več MS forumašev servisira motorje pri njem,kapo dol bi reku Katanec,ko dobiš motor nazaj je kot iz trgovine !!!

Reklamacije sem vse rešil brez problemov,ja včasih je bilo treba mal počakat a to niso krivi prodajalci temveč matična tovarna ki se do Slovenije obnaša mačehovsko............no pa saj ni čudno na stanje v katerem smo se znašli.

Z motorjem sem naredil 15kkm brez da bi mi enkrat kihnil na poti od Monte Negro naprej.  Bili pa manjši problemi ki me na poti niso ovirali,opisani so v temi ki je namenjena temu motorju!

Motor je vizuelno lepo spedenan in zelo vozen dobra argonomija kot avtonomija ,ne dvomim da bo novi Super duper še boljši in še bolj izpopolnjen saj je na isti platformo narejen in serijsko ima še več dodatne opreme.

Proti konkurenci BMW GSA je lažji,cenejši...itd....lažji kar za 30 ali še malo več KG kar za moje koleno veliko pomeni!!!

Če bo do prodaje izplačana zavarovalnina bo moj ker mi je pač zelo všeč pa naj si misli kdo kar če saj me z svojimi bedastimi komentarji niti ne ganejo več,toda Dark težka bo za en krog saj se stanje kolena komplicira s tem pa tudi odaljuje nakup novega Super ADV,žal  :blush:

Toka da Thompson mislim da ni takih hudih problemov ,no z dodatno opremo je bilo tudi nekaj težav ki pa so tudi opisani v temi za 1190 ADV

 

Lp :kmet:

 

Tolk ste zrajcani, da preveč površno gledate podatke o teži:

 

BMW 225kg, brez tekočin

Yamaha super tenere 1200 261kg, s tekočinami

KTM 129kg, brez tekočin

 

Torej so vsi konkurenčni modeli praktično v istem rangu po teži - 260kg pripravljeni na vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tolk ste zrajcani, da preveč površno gledate podatke o teži:

 

BMW 225kg, brez tekočin

Yamaha super tenere 1200 261kg, s tekočinami

KTM 229kg, brez tekočin

 

Torej so vsi konkurenčni modeli praktično v istem rangu po teži - 260kg pripravljeni na vožnjo.

kawa SX 231kg, brez tekočin

sm dopisal, da bodo res vsi konkurenčni modeli zajeti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Agostini, on 02 Oct 2014 - 09:47, said:snapback.png

Tolk ste zrajcani, da preveč površno gledate podatke o teži:

 

BMW 225kg, brez tekočin

Yamaha super tenere 1200 261kg, s tekočinami

KTM 229kg, brez tekočin

 

Torej so vsi konkurenčni modeli praktično v istem rangu po teži - 260kg pripravljeni na vožnjo.

kawa SX 231kg, brez tekočin

sm dopisal, da bodo res vsi konkurenčni modeli zajet

 

Tiger explorer 1200xc, 266kg s tekočinami

 

ZMAGOVALEC ::   Multistrada 1200  196kg, brez in 224kg, s tekočinami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Agostini, on 02 Oct 2014 - 09:47, said:snapback.png

kawa SX 231kg, brez tekočin

sm dopisal, da bodo res vsi konkurenčni modeli zajet

 

Tiger explorer 1200xc, 266kg s tekočinami

 

ZMAGOVALEC ::   Multistrada 1200  196kg, brez in 224kg, s tekočinami.

 

To sm jim jaz že zdavnej povedu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede Multistrade sem včeraj bral en jesenski potopis po Alpah. Vsi motorji so imeli ogrevane ročke, na Multistradi niso delale ravno, ko je bilo najbolj mraz. Ko je bilo toplo, so začele spet delati.

Komentar je bil, da je Ducati kot Italijanka, lepa in muhasta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Agostini, on 02 Oct 2014 - 09:47, said:snapback.png

kawa SX 231kg, brez tekočin

sm dopisal, da bodo res vsi konkurenčni modeli zajet

 

Tiger explorer 1200xc, 266kg s tekočinami

 

ZMAGOVALEC ::   Multistrada 1200  196kg, brez in 224kg, s tekočinami.+ kovček orodja za vsa popravila najmanj 30kg= 254kg :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Agostini res je kar praviš samo ne najdem pa podatka o teži Novega Super  ktm Adventurerja ,ima pa 30 litrski tank pa če računamo še olje(agregat ) ,zavorno tekočino in hladilno bo res tam okrog 260 kg.

Se pravi da je Super Tenere še najtežji če računamo da ima samo  20 litrski tank :grim,prav tako tiger XC Explorer....

 

Ja ko bolje pogledam sem zmagovalec z svojim ADVETURERJEM   212 suha teža,230 mokra in 24 litrski rezervoar ,na 100km dinamične vožnje od 5,2 do 5,7 l    oujeeee  bom vrjetn kar ostal na njemu je še najbolj optimalen tudi glede cene... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede Multistrade sem včeraj bral en jesenski potopis po Alpah. Vsi motorji so imeli ogrevane ročke, na Multistradi niso delale ravno, ko je bilo najbolj mraz. Ko je bilo toplo, so začele spet delati.

Komentar je bil, da je Ducati kot Italijanka, lepa in muhasta.

A so pozabil napisat, da imajo rocke sedem stopenj ogrevanja, ce je pa S model pa vsaj dvanajst. ....kadar delajo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bistvo reportaže je bil opis vožnje po Alpah, imeli so različne motorje in ni šlo za test le teh. Je nabrž res zopro, če ne delajo ročke, ko je zunaj 3 stopinje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!